Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus se z armádní vily přestěhuje do podhradí

Prezidentský pár se přestěhuje z armádní vily v pražských Střešovicích. Ještě během léta se Václav Klaus s chotí zabydlí v domě na Brusnici v areálu Pražského hradu. Budova, která od poloviny 90. let prošla dlouhou rekonstrukcí, se stane oficiálním sídlem českých prezidentů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Guppy

Logika v hajzlu
Klaus se přestěhuje a kvůli tomu vystěhujou  sousedy ( prej bezpečnost prezidenta )...... omg co je na tom za logiku .
0/0
21.7.2005 23:03

dukeprvni

Klaus se z armádní vily přestěhuje do podhradí
kua naco si to tady hrajeme  52 milonu za opravu baraku pro nejakyho narcisniho kripla. co bylo spatnyho s barakem kde bydlel dosud a kolik ten stal opravit, aby se narcisovi libil. kolik cechu krom krecire a paru dalsich tunelaru takhle bydli. je to nejaky cesky standart nebo jak? vetsina naroda pokud vim bydli v hnusnejch betonovejch kralikarnach a tenhle tunelarskej kripl si bude furt vybirat, drzka jedna nenazrana jesitna. pak se nema citit jako nejakej hrabeci parchant, kdyz se mu furt takhle leze do riti. BTW, pro blby co mi zde zase budou vykladat neco o zavisti!!! kdyby to bylo jeho a platil si to sam, tak je mi to fuk, at' se hnup treba poserre, ale na tohle platim taky a uz mne tenhle humbuk kolem nejakyho zasrranyho tunelarskyho narcise leze krkem
0/0
20.7.2005 6:29

azprijdu

Měl by se
Přestěhovat do metra nic jinýho si nezaslouží ignorant po-ranej komunistickej.
0/0
19.7.2005 11:07

mahbuli

Re: Měl by se
Mýlíš se! Klaus je stále mezi tou svoločí sám. Něco dokázal a proto ta štvanice na jeho osobu. Porovnej Klause s Havlem a uvidíš.
0/0
19.7.2005 12:31

dukeprvni

Re: Re: Měl by se
no jestli je u tebe vyskemrani si od komunistu prezidenstvi "neco dokazani" tak budiz  at' taky jednou s nejakym blbem souhlasim
0/0
19.7.2005 14:18

rohovka

Re: Re: Měl by se
Co uvidim???
0/0
19.7.2005 14:46

oprudil

teď už ji mohou vrátit našim sudetským spoluobčanům ,
doufám ,že udělají inventůru inventáře !!
0/0
19.7.2005 9:08

nokin

Proč?
Vilu na Ořechovce, jejíž oprava tála 28 milionů, pochopitelně z našich kapes, prezident Klaus opouští a přestěhuje se do vily v areálu Hradu, jejíž oprava stála 52 milionů. Proč si stále říkáme republika, není mi jasno. Doufám jen, že majitel první vily, ministerstvo obrany, již nepotřebný dům prodá za solidní cenu a stržené peníze rozumně utratí. Ale obávám se, že se mýlím.
0/0
19.7.2005 8:28

Lukas126

ostuda
No, čistě z hlediska reprezentace ČR si myslím, že by prezident i premiér měli mít dostatečně reprezentativní sídlo. Druhá věc je, že nechápu, proč tím sídlem nemůže být přímo Hrad nebo Strakovka. Pokud si pamatuji, Masaryk měl byt na Hradě, Jan Masaryk pak v Černínském paláci... Britský premiér taky bydlí v č.10, Bush v Bílém domě a Putin v Kremlu (a to jsou jinačí páni...). Jinak s tím, že jsou na těch postech lidé, kterých si nevážím je věc druhá....
0/0
19.7.2005 8:09

snoofer

Chyba v článku
Klaus před stěhováním nebydlel na Proseku, ale v Kobylisích, ve svém novém bytě!
0/0
19.7.2005 7:36

dislektik

Re: Chyba v článku
a není to jedno
0/0
19.7.2005 8:01

dukeprvni

Klaus se z armádní vily přestěhuje do podhradí
to v praze nemate dost mostu, nebo holobytu, ze ten strup nema kde bydlet
0/0
19.7.2005 2:28

dukeprvni

Re: Klaus se z armádní vily přestěhuje do podhradí
nebo neni o cem psat, ze se tady musi narcis kadzdej den zviditelnovat  on si to snad musi sam platit, to neni jinak mozny, ze by v cechystanu nic jinyho nebylo nez narcis, paroubek a zeman
0/0
19.7.2005 2:38

Bratus

Re: Klaus se z armádní vily přestěhuje do podhradí
A premiery vyzeneme z Kramarovy vily,PS vyzeneme na Letnou,senat do stromovky....Ty jses opravdu primitiv,ktery neni schopen rozumne uvazovat,natoz si precist neco o pravomocich  a pavech statnich cinitelu.Nerad kohokoliv urazim,ale po precteni nekolika tvych prispevku i z jinych clanku,mi te je vlastne lito....
0/0
19.7.2005 7:24

dukeprvni

Re: Re: Klaus se z armádní vily přestěhuje do podhradí
vole proc je teda ctes  jeden se mezi primitivy nemuze jinak ridit, pac by mu nerozumeli kapis
0/0
19.7.2005 14:13

oprudil

Re: Klaus se z armádní vily přestěhuje do podhradí
0/0
19.7.2005 9:05

Nik

Aha - tak experiment s přesunutím zrušené diskuze do diskuzního fóra dosud nezrušeného selhal...;-)
Ale oceňuji, že si redakce dala práci s tím, že změnila nadpisy diskuzních příspěvků v tom smyslu, že diskuze je prohlášena za zrušenou.
Jsem ohromen.
0/0
18.7.2005 19:59

cufir-mufir

Re: Aha - tak experiment s přesunutím zrušené diskuze do diskuzního fóra dosud nezrušeného selhal...;-)
Uz nevedi, jak te vypudit! Neni to rasisticke pocinani a potlacovani svobody slova a nazoru :-)))))
0/0
18.7.2005 20:10

nebydlící

Nájemní vila
Je ta nájemní vila ministerstva obrany pronajímána za regulované nájemné?
0/0
18.7.2005 19:22

rohovka

Re: Nájemní vila
To je jedno.Snad se aby se v ní ani moc nezabydloval,doufám že tam nebude nadlouho.
0/0
18.7.2005 21:07

Fanda Jetel

Re: Nájemní vila
Jo. Socani mu ho v rámci svého "sociálního" cítění regulujou. Podobně jako soudruhovi Křečkovi a dalším komunistům co za bývalého režimu dostali zadarmo byty.
0/0
18.7.2005 22:26

kontroverz

nepatri to k predchozimu clanku?
Nemelo to bejt v tom "Stehovani bunek s neplatici provazely nadavky"??
0/0
18.7.2005 18:53

Dan 1

Re: Prohlašuji diskusi o Romech za zrušenou.
Nejsem v žádném případě rasista, ale poznal na vlastní bílou kůži, jaké mohou bít bílí s odpuštěním svině. To neznamená, že na bílou rasu budu bezdůvodně nadávat.
0/0
18.7.2005 19:05

Dan 1

Re: Re: Prohlašuji diskusi o Romech za zrušenou.
Pochopitelně být.
0/0
18.7.2005 19:07

Dan 1

Re: Re: Re: Prohlašuji diskusi o Romech za zrušenou.
Moje zkušenosti jsou zcela opačné. Žádný Rom mi nic neukradl. Chtěli, to je fakt: jednou mě banda Romů chtěla připravit o hezkou rakouskou bundu. Ubránil jsem se. Podruhé chtěli asi 200 Kč, které jsem měl v peněžence. Rozmluvil jsem jim to. Bílý zloděj jde po milionech. Nelze se ubránit, ani mu domluvit, člověk je rád, když vůbec přežije... 
0/0
18.7.2005 19:12

udolak

Re: Re: Re: Re: Prohlašuji diskusi o Romech za zrušenou.
|Nebude-li to tím, žes zádnýho cikána nějak moc nepotkal ?
Ten termín " rozmluvil jsem jim to " je vskutku úsměvný.
Jeden můj zaměstnanec šel v noci domů. Zastavila ho partička cikánů. jedn mu opřel nůž a břicho a pravil: Křapíku naval pade.
Bylo to poprvé, kdy nic neukradli. Křapík totiž ten den ppropil úplně vše a pade neměl.
0/0
18.7.2005 19:23

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Prohlašuji diskusi o Romech za zrušenou.
Já že jsem neviděl cikána? Nebuď směšný. Můj podřízený, sněhově bílý, se dopustil v rámci plnění služebních povinností takového porušení zákona, že mě to stálo místo. Snad kvůli tomu nezatrprknu.
0/0
18.7.2005 19:31

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prohlašuji diskusi o Romech za zrušenou.
To ze sis nedokazal uridit sve podrizene, za to zadne etnikum nemuze! Kvuli lidem jako jsi ty, je evropa v takovem srabu v jakem je. Momentalne s muslimi! Pokud te muslim podrizne, je to tvoje vina, protoze jsi ho jiste necim rozlobil.... Pokud ty udela to same, tak je to rasove motivovana vrazda! 5 muslimu jde a odpali bomby v Londyne a co se stane? Dementi jako ty zacnou premyslet, co jsme udelali spatne, ze jsou takovi!!!!! Neslichana diskriminace nas obycejnych lidi nazajmavych barvou pleti, nebo nabozenskym vyznanim!
0/0
18.7.2005 19:41

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prohlašuji diskusi o Romech za zrušenou.
Pokud chceš argumentovat takovýmto způsobem, pak se nezlob, ale nemám zájem o další diskusi.
0/0
18.7.2005 19:43

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prohlašuji diskusi o Romech za zrušenou.
Dobra, mozna jsem to s temi urazkami na tvou osobu prehnal a omlouvam se, bezne to nedelam, ale jak se mluvi o cikanech, tak se mi zpeni krev v zilach.. z duvodu viz. nize prispevek... Nicmene to nezpochybnuje mnou popsany stav v soucasne evrope! :-(
0/0
18.7.2005 19:52

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prohlašuji diskusi o Romech za zrušenou.
OK
0/0
18.7.2005 19:54

udolak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prohlašuji diskusi o Romech za zrušenou.
Ale Dane. Já jsem taky viděl slušnýho cikána. Jenže jich s ohledem na početnost populace bylo neskutečně málo.
A vždy to byli lidé, kteří měli nad sebou "pevnou ruku" svého nadřízeného nebo okolí, takže jim vlastně ani nic jiného nezbývalo. Jakmile se ale podívám na ty co mají volnost v jednání  - je to bída !!!
0/0
18.7.2005 19:42

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Prohlašuji diskusi o Romech za zrušenou.
Tak to není. Vyrůstal jsem v cikánské čtvrti. Vím, co čekat a jak se chovat (slušně). Na druhou stranu se snažím pochopit, proč druzí lidé paušalizují a odsuzují nějaké etnikum en bloc. Mezi mými přáteli se Češi prakticky nevyskytují - možná jeden, dva... Na národnosti a barvě kůže ale tolik nezáleží. Viz "paragonový" zákon, bilionové tunelování státní rozpočtu atd. To je věcí nás, bílých a jsme-li jen trochu sebekritičtí, musíme si to připustit.
0/0
18.7.2005 19:28

udolak

Re: Re: Re: Re: Re: Prohlašuji diskusi o Romech za zrušenou.
Vidíš. Jsme to ale špatní. Ale nehážeme odpadky rovnou z okna, nemáme na ulicích kolem svých domů hlubokou podestýlku z odpadků, naše děti netrpí přehnaně žloutenkou ( jak víš je to nemoc špinavých rukou ), naše děti většinou řádně navštěvují školy a nekončí v páté třídě v patnácti letech. Když jsme propuštěni z práce, hledáme si práci novou a neřveme, že nás někdo diskrminuje - on by nás totiž na rozdíl od cikánů nikdo neposlouchal.
0/0
18.7.2005 19:54

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prohlašuji diskusi o Romech za zrušenou.
Diskriminujeme - neuvědomujeme si to proto, že se nijak výrazně nelišíme od okolí. Občas ženy, homosexuály, národnostní menšiny... A jakkoli jsem čistotný, mám protilátky proti HAV (virové hepatitidě typu A), tj. organismus se s touto nákazou setkal.
0/0
18.7.2005 20:10

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prohlašuji diskusi o Romech za zrušenou.
No vzhledem k tomu, ze jak jsi psal, jsi vyrustal s touto "komunitou", tak je s podivem, ze mas protilatky pouze na HAV !! Protoze v techto komunitach byva vetsinou pekna zologicka!!!
0/0
18.7.2005 20:18

milchama

Re: Re: Re: Re: Prohlašuji diskusi o Romech za zrušenou.
Kdyby cikáni měli vzdělání a mohli zastávat posty, kde by mohli vytunelovat miliony, myslíte, že by tak neučinili ? Stačí se podívat jen na jejich různá sdružení, kde rozkrádají státní příspěvky... Myslíte, že by raději kradli dále peněženky? Nebuďte naivní a nedělejte z nouze ctnost. Cikáni netunelují miliony v bankách jen proto, že tam nepracují (oni ostatně většinou vůbec nepracují)....
0/0
19.7.2005 8:00

cufir-mufir

Re: Re: Re: Prohlašuji diskusi o Romech za zrušenou.
Ja uz nic nepisu, me tu vsechno smazou a pritom je to normal pravda.... Napisu jeste jeden prispevek a slusne! IDnes by mela vypravit bile figuranty do cerne vesnicky a poskytnout nam tak protipol tehle honicky na bile! A mimochodem dalsi vec, meli by romove tez zvazit, zda nepodaji i zalobu na i dnes, nebot v detailnim popisu onoho porizeneho zaznamu je same BILY PAR ! Jaktoze CERNEMU paru rikate ROMSKY PAR ??? PAk BILEMU PARU musite zakonite rikat CESKY NORMALNI PAR!!!
0/0
18.7.2005 19:35

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Prohlašuji diskusi o Romech za zrušenou.
Je pravda, že to nebylo nutné mazat, kolize se zákonem tam nebyla, nebo jsem ji nezaznamenal. Jenže redakce ví, že když vydá článek na podobné téma, na jejích serverech se objeví fúra rasistického materiálu, o který nestojí, tak, jako nikdo z nás nestojí o to, aby se na jeho mašině objevily obrázky např. malých holčiček.
0/0
18.7.2005 19:41

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Re: Prohlašuji diskusi o Romech za zrušenou.
Rasisticky kecy mi take vadi, ale pravda je proste pravda.... Znal jsem dva dobre cikany, dokonce jsem byly i kamaradi, ted se uz nevidame, ale to neznamena, ze na vetsinu zmenim svuj nazor... vetsina jich jsou primitivove a co me na nich ale vadi maximalne, tak to ze 80% z nich zneuziva socialnich davek, kde dostanou 26 tacu na ruku a pote jeste chodi na socialku, ze detsku koupili postylku a kdo jim to jako zaplati! TO se na me nezlobte, ale tohle nemohu jako rozumny clovek tolerovat! Rasista nejsem, neb mi cikani vadi jen proto, ze doji stat! Vietnamci mi nevadi, makaji, velice dobre se prizpusobili... NO PROBLEM
0/0
18.7.2005 19:50

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prohlašuji diskusi o Romech za zrušenou.
Protože do vietnamské komunity nevidíte a nedostanete se do ní lehce. Podobné problémy mají speciální služby po celém světě např. s uzavřenými čínskými komunitami. Kriminalita tam jen kvete, jenže je pro nás "neviditelná".
0/0
18.7.2005 19:53

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prohlašuji diskusi o Romech za zrušenou.
Kriminalita kvete i v ceskych getech, to neni rasovy probem, to je normalni vec.... ale proc nezareagujete na problem zneuzivani soc. davek???? To se vam jako obchajci nechce ze?
0/0
18.7.2005 19:57

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prohlašuji diskusi o Romech za zrušenou.
V absolutních číslech je podíl Romů na zneužívání dávek zanedbatelný.
0/0
18.7.2005 20:11

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prohlašuji diskusi o Romech za zrušenou.
Pomer romu a romu zneuzivajicich statni davky by byl nehorazny, ale kazdy se ho boji vytvorit! Jsem pro strop soc. davek na 10000, kdyz s tim vyzijou na slovensku, tak i tady !!!
0/0
18.7.2005 20:15

milchama

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prohlašuji diskusi o Romech za zrušenou.
Je ovšem nutno brát v potaz počty relativní. Na základě absolutních počtů bychom mohli také např. tvrdit, že pedofilové ublíží jen nepatrnému zlomku dětí, proto nejsou nijak nebezpeční ve srovnání s těmi, kdo pedofily nejsou...
0/0
19.7.2005 8:07

cufir-mufir

:-o
To nemaji na hrade nejakou sikovnou hladomornu??? :-/
0/0
18.7.2005 18:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.