Diskuze

Klausův zápas s přeludem

Václav Klaus je originální myslitel, který rád pozvedne kopí proti klišé. Jednu takovou silnou myšlenku vyřkl i v sobotním rozhovoru pro tento list.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dislektik

19. 7. 2005 7:48
jeho mysl už je přelud to co plácne už hraničí se stařeckou demencí
sv.VÁCLAVE nedej zahynout nám i budoucím pod vedením tohoto muže.
0 0
možnosti

Isbjoerna

18. 7. 2005 22:01
Neznam jiny zpusob zivota.
, Jiste, jako kazda ideologie muze byt i obecná ideologie multikulturalismu mylnou ideologii; neznam tuto ideologii, nemohu a ani nechci posuzovat jeji aspekty ci dokonce jeji platnost/mylnost. Jiz pres 40 let ziji obklopena cizinci z desitek zemi a kultur vsech kontinetu sveta, sedeli vedle me v skolach, travili se mnou volny cas, doprovazeli me celou dobou studijni a i dnes jsou mymi kolegy v praci. Cely muj zivot ZIJI multikulturel a neumim si predstavit jeden jediny den meho zivota, v nemz bych nepotkala nejakeho cizince, ba vice - HROZI ME MYSLENKA ZIVOTA V MONOKULTURNI SPOLECNOSTI. Mam velmi pevny vztah k me vlasti a kulture, ale vidim i nevycitelny positivni prinos cizich kultur do naseho zivota a jeho obohaceni cizinci a jejich kulturnimi hodnotami. MULTIKULTURALISMUS neni pro nas ideologii, PRO NAS JE TO ZAKORENENY ZPUSOB ZIVOTA. Preji panu Klausovi stastny zivot v jeho monokulture, my si podrzime nasi multikulturu. :-)
0 0
možnosti

ant.

18. 7. 2005 22:43
Re: Neznam jiny zpusob zivota.
Docela by mě zajímalo,jaké hodnoty přinesou do mého života cizinci,kteří se uzavírají ve svých komunitách,ani po dvaceti letech nemluví jazykem země,která je přijala,zvyšují kriminalitu a ve finále se odpálí někde v autobuse.Malý dotaz-ve kterém státě žiješ?
0 0
možnosti

Filip II

18. 7. 2005 17:07
dobrý článek
Naprostý souhlas.
 
Klausovi rádoby originální názory jen zastírají velmi banální xenofobii.
0 0
možnosti

Homer_S

18. 7. 2005 13:55
Ukázka muslimské kultury:
, http://www.jdl.czechian.net/recepty.html (© ? Nillbert)
0 0
možnosti

karoten

18. 7. 2005 13:46
Dokonalý souhlas.
V.Klaus honí vlastní ocas.
 
(to byl příměr k psíku, nikoli vulgarita)
0 0
možnosti

DedecekHribecek

19. 7. 2005 7:39
Re: Dokonalý souhlas.
      To jste asi zapoměl jak jsme se s polu utkali v jiném diskusi který se týkala stejného tématu. Tady si známý Kluasobijec vytrhne jenom několik vět a obuje se do Klause s tím, že ignoruje zbytek toho co president řekl. Proč i Vy zapomínáte na to co vše v Klausově projevu bylo a sklouzáváte k vytrhávání vět. Nemyslíte si, že myšlenky by se měli posuzovat globálně a jen jednovlivé věty?
0 0
možnosti

Mik8

18. 7. 2005 13:44
žádný přelud
Klaus mluví o problému, který je velice reálný, nikoliv o přeludu. Lidé jako je Komárek to bohužel odhalí až ve chvíli, kdy jim někdo odpálí bombu pod zadkem.
0 0
možnosti

karoten

18. 7. 2005 13:48
Re: žádný přelud
Hm, to by ale neměl, sedí totiž v prezidentském křesle. Doufejme že dějinným výstřelkem....
0 0
možnosti

Homer_S

18. 7. 2005 13:38
Multikultura?
, Od kdy je muslimský terorismus kulturní?
0 0
možnosti

nášvenkov

18. 7. 2005 13:20
DedecekHribecek a spol.
Komárek se vyjadřuje skoro stejně provokativně jako Klaus. Jenomže na rozdíl od Klause to musí mít hlavu a patu. Pokud jsem to dobře četl, nikde neříká že multikuturní společnost je špatná nebo dobrá, že nepřináší problémy a že arabové žijící v této společnosti toho nezneužívají. Jde hlavně o to, že ji těžko může někdo jako Klaus "odmítnout" když tady už několi desetiletí je a nejspíš bude, protože velká část či většina přestěhovalců jsou už občané EU jako Klaus, Kirken, Kleki Petra, já a další.
0 0
možnosti

DedecekHribecek

19. 7. 2005 6:38
Re: DedecekHribecek a spol.
      Podívejte vůbec mi nevadí provokativní vyjádření. To co mi na tom článku vadí jsou právě ony nesrovnalosti které autor v článku produkuje.
      Kdyby jste si pořádně přečetl to co Klaus napsal tak by jste také věděl, že to nebyl výstup proti multikultirální společnosti ale výstup proti jakémusi právu se kdekoliv usadit.
      Vy tady stejně tak jako autor směšujete multikulturální společnost a absolutní svobodu pohybu.
0 0
možnosti

Kirken

18. 7. 2005 11:42
Přelud Komárek...
Jasně, v Londýně ty bomby odpálil kačer Donald, a ne mladí Britové pákistánského původu. Multikulturalizmus je realita a mrtví v ulicích taky. Ty bombometčíci jsou taky přelud, chytráku?
0 0
možnosti

DedecekHribecek

18. 7. 2005 9:48
Přelud
       Pane autore jestli někdo nějaký přelud prezentuje pak jste to Vy. Oním přeluden je ona harmonická multikulturální společnost. Zavíráte oči před faktem, že jsou to právě imigranti kteří jsou schopni a ochotní brutálně zaútočit na zemi která jim dala ochranu a vzala si je za své. To je přesně onen hurá multikulturalismus proti kterému president vystoupil.
       Podívejte se na svět a uvědomte si. že společnost která přijme imigrnata má také práva a to právo se podpobného individua zbavit dříve než je pozdě. Neuznávat ono "právo" na azyl. Právě ono budování onoho hurá multikulturalismu či vytváření přeludu harmoniocké multikulturální společnosti je vodou na mlýn různým extremistům jako je Sládek, Le Pen Haider, ....
0 0
možnosti