Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zastavil auto u letiště. Dispečer ho za to zbil

Návrat z dovolené připomínají devětapadesátiletému Štefanu Vašíkovi z Klecan bolesti hlavy a monokl. Na ruzyňském letišti se kvůli zastavení na štaflu dostal do konfliktu s dispečerem letištní přepravy. Ten jej udeřil do obličeje. Vašík upadl do bezvědomí a musel do nemocnice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Starý Brůna "Sekera"

Já řešení mám
99% taxikářů jsou hajzli. Proto bychom měli pozvat nějakého Rozparovače Taxikářů, aby každý den zabil jednoho nadutého cypa v autě. Norma nějaký borec v kvádru, šlajfku, aktovku, v ní kudlu a drát a hotovo. Tagan by dostal kudlu do hrbu nebo rovnou do rypáku nebo natvrdo mašli...
0/0
12.8.2005 7:58

Starý Brůna "Sekera"

Re: Já řešení mám
pohybuji se samozřejmě v rovině filosofických úvah, předesílám
0/0
12.8.2005 8:00

Pholiota mutabilis

Opravte si nadpis
Sami píšete, že se jednalo o letištní dopravu, tak co tam píšete o taxikáři, když to byl jeden z těch d.bilů v passatech...
0/0
29.7.2005 11:11

mmeeddaa

Moje zkušenost
Loni jsem přiletěl z Irska a hned jsem si uvědomil, že jsem zpátky v ČR..První pruda při prohlídce pasů. Druhej provar byl, když jsem čekal na známý, který nás měli odvézt. Byl jsem tam asi půl hodiny a koukal, jak ty taxikáři jsou opravdu pěkný hovada - arogantní, nervózní, chovali se jak idioti. Jeden mě ale doslova nas*al - po přechodu přecházela skupina cizinců a on toho posledního skoro sejmul. Asi pro něj neplatí, že chodce na přechodu nesmí ohrozit.... Asi "nestihl" dobrzdit - tam se přece chodci normálně nevyskytujou, jezdí se tam strašně rychle....  Tak se začal cizinec bránit - no taxikář byl opravdu sprostej jak dlaždič, prostě hrůza.. Cizinec se dožadoval podpory od přihlížejícího policajta - ten jen krčil rameny.. No prostě voser jak sviň a fakt jsem se styděl... Doteď si vyčítám, že jsem do toho nezasáhl... Možná dobře, třeba bych taky dostal přes hubu....
0/0
27.7.2005 11:30

Technokrates

JE SKUTECNE TENTO CLANEK OBJEKTIVNI???
Pochybuji o tom, ze by letistni dispecer okate hazardoval se svym mistem... zda se mi jestli pan Vasik onu rvacku nevyprovokoval svym chovanim a nasledne primou fyzickou agresi. Kazdopadne o inteligenci pana Vasika se da pochybovat, pokud neuposlechne pokynu dispecera a fyzicky ho napadne, protoze je mu LITO dat 50kc za parkoviste. Nemuze se nicemu divit. Kazdopadne uz jen titulek tohoto clanku kazi dobre jmeno idnes...
0/0
22.7.2005 15:57

Kleki Petra

Re: JE SKUTECNE TENTO CLANEK OBJEKTIVNI???
Trubko.
0/0
22.7.2005 15:58

pinguinone

Re: Re: JE SKUTECNE TENTO CLANEK OBJEKTIVNI???
..on neni trubka, on je dispecer...
0/0
22.7.2005 16:14

Cert_Bertik

Re: JE SKUTECNE TENTO CLANEK OBJEKTIVNI???
Dobrá. Pan Vašák skutečně zastavil na místě,kde neměl stát. Dispečer ho vyzval k odjezdu a on odmítal. To je skutečně chyba pana Vašáka. Ale řešit to napadnutím,to je asi ten nejhorší nápad. Pokud mám v pracovní náplni jednat s lidmi,musím se chovat jako profesionál. A verbální ani fyzické napadení do toho nepatří. Co musím ocenit,jednání firmy,která ho dokázala postavit mimo službu a vstoupit do jednání s poškozeným. To je skutečně vhodná reakce.
0/0
26.7.2005 17:14

cal-er

letistni sluzba
 Vzhledem k tomu, ze uz jsem se malem pred letistni halou s nejakym takovym zoufalym ignorantem porval (a to slo o zastaveni na 30 vterin), parkuju v garazich. Tech 40 kacaku za hodinu obetuju nez se nechat zastrelit od chudaka co za tim volantem sedi 18 hodin denne, aby uzivil rodinu. Na druhou stranu po evropske mne pravidelne predjizdeji i autobusy MHD a to jezdim malokdy pomalejc nez 70-tkou...
0/0
19.7.2005 15:54

Netasek

letisni taxikari
meli by je vsechny pozavirat...
0/0
19.7.2005 13:10

Netasek

letisni taxikari
pri srovnani s EU jsme na tom uplne poslednim miste co se tyce dopravy z letiste! Jsou horsi nez normalni taxikari a nejvetsi prasata za volantem a vyrovnajo si snadno i ridicum vozu AUDI... Bohuzel je to spatny pristup, protoze se takto stane hned na letisti a ne nekde v Horno Dolni...
0/0
19.7.2005 13:09

StandaT

Letišní služba jsou normální gauneři
To potvrdí každý, kdo jezdí po Evropské třídě. Kdyby fungovala dopravní policie, tak do měsíce zavřou "firmu", protože ani jeden z jejich "řidičů" nebude mít papíry na auto.
0/0
19.7.2005 12:25

pinguinone

Re: Letišní služba jsou normální gauneři
.
0/0
19.7.2005 14:05

xenofob_rasista_fasista_zumpa

Taxikari jsou pekny zmr*i
Letel jsem z londyna a potkal vcelku zabvavnyho mladyho typka z JAR kterej se letelpodivat do CR, zadnej prachac. Tak jsem snim kecal a neumel cesky ani pipnout jen Eng, na letisti jsem cekal na vodvoz od kamose tak jsem si snim dal v baru panaka. Pak ze jako pojedem ja s kamosem.A on taxikem do hotelu. Stal jsem asi 5 metru vedle , vypadalo to ze se nezname. A taxikar zacal , krom toho , ze svoji spatnou anglictinu prokladal ceskejma vulgarismama , chtel po nem 1000,- k jen za to za nastup a za cestu do hoteleu dalsi 3, podle taxametru tak max za 300,-  Tak jsem knemu prisel a rikam mu anglicky at se na to vysere ,ze to nema cenu ze tehle taxikar je nejaka svine. Taksikar zacal ze at se do toh neseru , a kdyz sem na nej promluvis cesky at se uklidni , ze uz to prehani. Byl nasranej uplne k nepricetnosti. Systematicky odkryval Adidas sustakovku a ukazoval nam bouchacku a nadaval a vyhrozoval.Pak prijel muj kamos vyridil to :). Zavolal jsem znamymu a typek jezdil jen snim.
0/0
18.7.2005 14:05

Coolll

Re: Taxikari jsou pekny zmr*i
A ted tu o cerveny Karkulce...
0/0
18.7.2005 16:43

pinguinone

Re: Re: Taxikari jsou pekny zmr*i
..tu znasilnil vlk...
0/0
18.7.2005 16:49

Sarka-3

Určitě jsme to zažili všichni :
Za křižovatkou nebo na ulici s plnou čarou trafika, stojí tam auto, bliká všema čtyřma a řidič si kupuje noviny či cigarety. Tím, že zapnul blikačky si myslí, že mu je tam dovoleno stát, aby si mohl nakoupit. Nikoliv, je prostě je lenivý najet na parkoviště a udělat těch pár kroků. Takovýchto bezohledných hoovad je mezi námi plno, ale zkuste jim něco říci ! Na svou adresu se dozvíte že jde jen pár minut a bezmála celou zoologii. Taky mám těmto buranům chuť dát do tlamy. Bohužel, jsem zbabělejší, než onen taxikář. A bezohledná hoovada se nám vysmívají.
0/0
18.7.2005 11:47

jules_w

Re: Určitě jsme to zažili všichni :
no já jsem tady psal uz kdysi neco podobneho jako ty,cili,ze by se melo proti temto hyenam postupovat razneji,ale dostalo se mi nepochopeni a oznaceni za agresivního debila a zamestnance securitni agentury:-))
0/0
18.7.2005 13:24

karoten

Re: Určitě jsme to zažili všichni :
Jo. A jsou kupodivu i mezi chodci, cyklisty, agresivní a bezohledná dokáže bejt i baba s ratlíkem.
Těmhle lidem se musí něco říct, jinak jsou utvrzený že jsou v právu.
0/0
18.7.2005 15:43

jejkap

Re: Určitě jsme to zažili všichni :
To jo, hlavne ze znas zakon. Prirovnavat stani na krizovatce se zastavenim na vyhrazenem miste...
0/0
19.7.2005 11:55

djdave2

jeste neco
Prazske letiste ma velky problem  v tom ze se tam misi auta pro prilety a odlety pred jedinou halou.
Elegantne vyresene jsem to videl v komunisticke ! Shanghaji, kde pro prilety prijizdi auta do prvniho patra, odlety jsou v prizemi. Taxikare ridi dispecer ktery stoji venku s pistalkou a pasazeri stoji v rychle jdouci fronte propletene ve specialnich zabranach ktere tu frontu utvareji ...
Navic ma letiste rychle spojeni diky magnetodraze ktera vas rychlosti 432km/hod dopravi na stanici metra vzdalenou 40min taxikem za pouhych 7min.
Prazskemu letisti bohuzel alespon to metro A prodlouzene az na Ruzyni chybi ...
0/0
18.7.2005 11:24

babacek

Re: jeste neco
Jo to jsou výhody komunismu.
0/0
18.7.2005 11:27

djdave2

Re: Re: jeste neco
to jsou tam vyhody jen pro nas kapitalisty co jim tam delame busines bez ktery by ti komousi sli do prd...
0/0
18.7.2005 11:30

kulus

Re: jeste neco
Jo, ale mohlo by to byt o hodne horsi (vetsina letist v USA, hlavne pak zkur... JFK). O Shanghaji jsem slysel, je to pry uzasny.
0/0
19.7.2005 12:28

djdave2

nekteri prazaci jsou prasata ...
... se slusnyma lidma sproste a drze vydrbou hned na letisti  a se spinavyma bezdomovcama v centru Prahy kde uz se vubec hlavne kolem Narodni tridy nehodi chodit, nachaji se obascat cele Tesco ... si nedokazou absolutne poradit .
Ja kdyz priletel do Prahy z Frankfurtu nejen ze jsem si pripadal jak na vesnici nebo nekde v tretich zemich ale navic na vyhrazenem stani autobusu spol. Tourbus do Brna stal mlady prazacek s dodavkou ktera nahani lidi do hotelu a kdyz mu ridic autobusu rekl ze tu nema co stat protoze to misto ma spolecnost zaplacene, drze se ohradil s tim ze mu nejaky Moravak nema co v Praze kecat kde smi parkovat a kde ne - ze si snad dela prdel ...
Pak se Prazaci divi ze je ostatni nemaj radi a ze se jim rika Pepici ...
0/0
18.7.2005 11:17

qwertz

Co tam takhle šoupnout ...
maskovaného Béma. Ať taky dostane na budku...
0/0
16.7.2005 19:23

Blijko

-
0/0
15.7.2005 12:52

mobidick

Letištní taxikáři???
Spíš bych je nazval ostudou celé republiky.Hned po přistání je každý návštěvník naší republiky konfrontován s hrubou arogancí a chováním,na které nejsou v civilizované Evropě lidé zvyklí.Nikde na světě neexistuje stav jako v Praze.A to,aby taxi blokovala celou komunikaci přiléhajíci k hale letiště.Není kde vyložit,není kde naložit.... Teda pardon.Je.50m od chodníku v "třetí brázdě".Často vyzvedávám známé a nebo spolupracovníky na letišti a do konfliktu jsem se dostal již několikrát.Proč to nemůže být jako všude v civilizovaném světě a dispečer nemůže přivolávat jednotlivá vozidla z přilehlého parkoviště??A když se člověk zachová podle instrukcí??Patrové parkoviště je permanentně plné.Vozíky na kufry??A co to je??A když se Vám povede zaparkovat,tak si dáte 150m překážek.Bahno a vodní příkop navyjímaje.Co je platné,že se letiště rozšiřuje a zlepšuje,když najímají firmy,které to vše kazí.Zrušte všechna ta V.I.P.,150m kolonu taxikářů,kteří se chovají,jako by jim to patřilo.A bude fajn
0/0
14.7.2005 15:03

karoten

Re: Letištní taxikáři???
Nevím jak bys´chtěl ODS zrušit...
0/0
14.7.2005 15:12

pinguinone

Re: Re: Letištní taxikáři???
.odeberes jim taxikarsky licence...
0/0
14.7.2005 15:29

karoten

Re: Re: Re: Letištní taxikáři???
Ty naivo, s mafií nejsou žerty.....zkusil bys to?
0/0
14.7.2005 15:31

Zwerg

Re: Re: Letištní taxikáři???
Jaké to je - být fanatikem, který za vším vidí svého nepřítele a je hned nažhaven s ním orálně bojovat?
0/0
17.7.2005 0:40

Jackdaw001

Re: Re: Re: Letištní taxikáři???
Na palici a na prášky....
0/0
17.7.2005 0:48

karoten

Re: Re: Re: Letištní taxikáři???
To nevím, s fanatikem je lepší moc nemluvit - 1 nikdy neví, kdy se odpálí ve jménu nějaký ideologie.
 
Ale taxikář, to je tvrdý jádro vlajkonošů modé straky. To snad nechceš popřít?
0/0
18.7.2005 14:38

babacek

Re: Re: Re: Re: Letištní taxikáři???
:-)))))))))))) Promiňte musím se smát poslední větě.Včera tu byl příspěvek který říkal.Taxikáři mají zrcátka ověnčena křížky a náboženskými symboly.A k jaké straně je přiřadil není nutno zdůraznit.
0/0
18.7.2005 15:06

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Letištní taxikáři???
To se kliďánko smějte, humor je na místě. Zvláště když si představím třeba čopristu v kůži na chromovaný mašině....to bude podle Vás nejspíš taky člen a volič KDU-ČSL, když má kříž na krku, na zádech, na bandě....
Jo, taky se pamatuju jak ve škole byl nějvětší drsňák ten, co nosil křížek i přes nelibost pedagogikého sboru - jasnej svíčkovej hoch  
0/0
18.7.2005 15:38

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Letištní taxikáři???
To není podle mne.To bylo v příspěvku jiného diskutéra.A proto mne to připadá komické přirovnávat to či ono a kritizované přisuzovat nějaké politické straně. straně.
0/0
18.7.2005 15:57

grandemi

Re: Letištní taxikáři???
0/0
14.7.2005 15:39

driver

Paka
Mám to "štěstí", že denně potkávám na silnici letištní taxikáře a ačkoliv jsem velmi tolerantní tak musím říct že to jsou největší prasata za volantem. Zajímalo by mě jak je vybíraj.   
0/0
14.7.2005 15:00

babacek

Re: Paka
Možná to byli slušní lidé a tu agresi a honbu za ritem je mění.
0/0
14.7.2005 15:12

Qvark

pravidla
Rozhodně nejsem příznivec taxikářů, ale pokud je to místo určené pro Taxi, nemá tam nikdo co zastavovat, a to ani vyjímky, neboť to by tam klidnmě pak mohl parkovat každý. Je to totéž, jako se nesmí zastavovat v místě určeném jako zastávka MHD. Ovšem, řešit to pěstí, to také není asi to správné, ale někteří řidiči by pěstí občas potřebovali.
0/0
14.7.2005 11:59

pinguinone

Re: pravidla
..nejses priznivec taxikaru a znalec vyhlasky taky ne ..
0/0
14.7.2005 13:45

Petr

letistni taxikarsky povl
Letitni taxikari, to je nejvetsi povl co existuje. Jsou to arogantni hulvati, kteri se chovaji jako by jim Praha patrila, nerspektuji vubec zadna pravidla ani omezeni. Na dalinici u letiste je 70ka. bydlim v blizkozti a v zivote jsem nevidel ze by tam jeli pomaleji nez 140, jezdi agresivne a ohruzuji ostatni. Pokud by platil ne ne zakon, tak zadny z nich uz nesmi jezdit. Navic jsou to zlodeje: zahranicni kolega jel z letiste na dejvickou a chteli za to jedenact stovek.
0/0
14.7.2005 9:08

karoten

Re: letistni taxikarsky povl
Síla imponuje. Násilnické chování je znakem vůdce. Každej takovej taxikář je spolehlivým voličem jedné násilnické strany s Vůdcem
0/0
14.7.2005 9:51

Zwerg

Re: Re: letistni taxikarsky povl
To je pravda, mezi taxikáři je opravdu hodně Lidovců. Zpravidla se hned poznají se podle těch křížků a různých madonek, které mají pověšené na vnitřním zpětném zrcátku.
0/0
17.7.2005 0:43

gazza

Re: letistni taxikarsky povl
..."v zivote jsem nevidel ze by tam jeli pomaleji nez 140" ... Placas blbiny, nebo si tam byl dvakrat v zivote. Jezdim tam tudy denne nekolikrat, ta sedmdesatka je tam trochu diskutabilne omezujici, v levem pruhu je naprosto bezpecna stovka, kterou se tam standardne jezdi. Ale jestli tvrdis, zes tam nevidej jedinkrat jet belindovyho drockare min nez 140, tak je to blud. Spousta jich jezdi v pravem pruhu stejnou rychlosti, jako kolona (70-80), zvlast, kdyz vezou pasazery. Samozrejme se najde i spousta takovych, kteri to kali v levym, ale 140 by jim "brzdici" pred nima jet casto ani neumoznovali
0/0
14.7.2005 15:02

gazza

Re: letistni taxikarsky povl
Basnik tim jen chtel rict, ze porekadlo o "nehazeni vsech do jednoho pytle" plati i zde. Spousta jich jezdi jako dobytci (zvlast prazdny ve smeru z centra na airport), ale jsou i ti druzi
0/0
14.7.2005 15:06

pinguinone

Re: Re: letistni taxikarsky povl
.. o diky velky basniku...
0/0
14.7.2005 15:30

fjmikes

taxikari
Ja jedu na konecnou metra co jede smerem od Andela na Smichovske nadrazi(konecnou nevim jak se jmenuje) a potom busem 100 a je to bez problemu.Taxikarske machry nepotrebuji a kdyz priletam do Prahy tak je ignoruji. Oni totiz neumi nic jineho jenom ridit auto.
0/0
13.7.2005 13:53

Coolll

Re: taxikari
Koukam, ze je tady valna vetsina lidi silne zakomplexovana :). A co by jeste meli umet, aby jsi s nimi jezdil? Pracujou jako ridici jestli jsem si dobre vsiml, ona ta volna pracovni doba, vydelek okamzitej atd.. jde hodne lidem na nervy, ze?
0/0
13.7.2005 15:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.