Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Výtržníci napadli mešity, prý se mstí za Londýn

Výtržníci poničili mešity na Novém Zélandu a v Británii. Ve městě Birkenhead na severozápadě Anglie útočníci svatostánek podpálili. Na Novém Zélandu vandalové vytloukli okna šesti objektů, kde se scházejí muslimové. Tamní policie to dává do souvislosti s atentáty v Londýně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mrkew

tak jsem dneska prosel dukladne mistni tisk
pocinaje NZ Herald a konce mistnim HB today a neni stranky kde by mistni uhuhlana musulmanska mensina(to je dost zavadejici vyraz,je jich tu darmozroutu cca 40 tisic,coz je na ctyrmilionovy narod az az ) neujistovala verejnost jak strasne citi s obetmi zbabele londynske vrazdy,vysvetluji citacemi z koranu jak islam zakazuje nasili na nevinnych a jak je nase (majoritni)videni islamu jako zaostaleho primitivniho kultu mylne.Samozrejme nechybi apel na verejnost aby nehazela "mirumilovne" NZ muslimy do jednoho pytle s "nekolika jedinci" jez si svate slovo prorokovo vysvetluji po svem.Zbytecne.NZ mesity budou horet at si ta stara levicacka krava Helen kvaka co chce.Let's keep NZ green ,GE,and muslim-free
0/0
11.7.2005 11:25

Lui_

Re: tak jsem dneska prosel dukladne mistni tisk
Podobne jednoduche reseni problemu nabizel i Hitler. Zide byli v nacisticke teorii videni jako zdroj vseho zla a spiny. O cem vetsina neonacistu nepremysli je, co by prislo v pripade ze by dosli zide, kdo by byl dalsi nepritel naroda a ciste rasy? Slovane? Nebudu se poustet do spekulaci.
 
Doporucuji zkusit se zamyslet, zda-li cast odpovednosti za utoky nejen v Londyne neni z velke casti i na nasi strane. Nechci spekulovat kdo na podobnych aferach vydelava nejvic, ale politici by byli urcite na prvnich prickach. Da se ocekavat v nejblizsich dnech ospravedlnovani utoku na Irak a podobnych zcela nevhodnych intervenci, tzv. valkou proti terorismu a da se ocekovat ze spousta lidi bez znalosti fakt jim uveri.
0/0
12.7.2005 11:04

monstrum

Skutečná pravda
Ve skutečnosti mešity napadali výtržníky.
0/0
11.7.2005 10:42

Sudájev

›››››››››››› ™
V Londýně to muslimové přehnali. Teď je v Británii budou všechny házet do jednoho pytle a nebudou je mít rádi.  
 
0/0
11.7.2005 6:04

Mitchell

S tímhle sice nesouhlasím,
nicméně to dokážu pochopit. Zvlášť, jestli byl mezi nimi příbuzný mějkoho z obětí. Ale co brání muslimským menšinám v Evropě, aby samy našly pachatele (i potenciální) teroristických útoků a předaly je spravedlnosti? Tím by nejlépe dokázaly, že jsou mírumilovní lidé a ne smečka, se kterou je třeba zatočit.
0/0
10.7.2005 23:30

maschine2

Re: S tímhle sice nesouhlasím,
myslim ze pro zacatek by stacilo kdyby prestali skakat jak nekteri jejich zcvoknuti dervisi vejou
0/0
10.7.2005 23:36

Mitchell

Re: Re: S tímhle sice nesouhlasím,
To měli dělat už dávno, teď by bylo vhodné trochu v té snaze přidat plyn ...
0/0
10.7.2005 23:54

Trencherman

†††
Možná by nebylo až tak od věci, kdyby muslimské menšiny, doposud v pohodě žijící v demokratických a nábožensky tolerantních evropských zemích, pocítily vůči sobě jistou dávku nevraživosti ze strany úřadů a občanů hostitelské země. Třeba by to přispělo k tomu, že by se zvýšil tlak na arabské země, aby se začaly terorismem fundamentálních islamistů vážněji zabývat.
0/0
10.7.2005 23:14

fleret1

ono je totiz v prvni rade nutne pojmenovavat veci a skutecnosti
tim spravnym a pravym nazvem a ne se zamotavat do akadem. debat,ktere takrikajic vedou do pekel - viz Ota Ulc zde : ROZKVÉTÁNÍ  POLITICKY  KOREKTNÍ KOMUNIKACE
       Nevím, jakj e tomu v jiných jazycích, ale v angličtině si takto zdárně počínáme. Například zrovna včera (7.7.2005) televizní komentátor Terence Smith ve večerních zprávách nekomerční výchovné stanice PBS charakterizoval zabití egyptského velvyslance Ihaba al-Šarifa v Bagdádu nikoliv jako vraždu ale jako popravu (execution), tedy jako akt legitimní státní moci – i kdyby neznámí únosci tak byli učinili barbarským uříznutím hlavy, jak se nezřídka stává. Inu, mediální povyšování zrůdnosti na úroveň čehosi vlastně přijatelného.
0/0
10.7.2005 23:01

fleret1

Re: ono je totiz v prvni rade nutne pojmenovavat veci a skutecnosti
A s takovými semantickými eufemismy se setkáváme denně. Teroristy jsme si kosmeticky vylepšili na rebely, militanty, aktivisty, útočníky - takovéto činitele. Jak poznamenal výtečný žurnalista John Leo (v U.S.News World Report, 4.7.2005),  publicisté nemají zábran psát o aktech terorismu, ale vyhýbají se zřetelné identifikaci aktérů – teroristů. Máme hříchy, ale bez hříšníků. Třeba by se adresáti precizním označením urazili a my se tak provinili dalším, jakkoliv jen verbálním útokem a tedy i automatickým útlakem uražené minority. Pocit uražení, potupení je ovšem navýsost subjektivní a tudíž nevyvratitelný.
0/0
10.7.2005 23:02

ježkovy_voči!

Re: Re: ono je totiz v prvni rade nutne pojmenovavat veci a skutecnosti
Jen na okraj - termín "poprava" alespoň v současné češtině rozhodně neoznačuje jen akt státní moci. Například když vrah někoho s namířenou zbraní přinutí kleknout a pak mu vpálí kulku do hlavy, tak se to také označuje jako poprava - a to zcela běžně i mezi policisty nebo novinové černé kronice. Smyslem použití takového termínu totiž není nějak zaretušovat nebo omluvit čin, ale právě naopak zdůraznit jeho hrůzu, bezmocnost oběti, atd.
0/0
10.7.2005 23:29

maschine2

Re: Re: Re: ono je totiz v prvni rade nutne pojmenovavat veci a skutecnosti
jenze to je ta bejkovina ze se smesuje akt justice a vrazda - chapes? jako dyz kvaknes ze kajdaci sou bojovnici proti ymperialismu - to je vlastne stavis na roven popletenym ackum co hazej dlazky a vymlacujou vyklady mekacu
 
a to je sakra rozdil :-/
0/0
10.7.2005 23:41

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: Re: ono je totiz v prvni rade nutne pojmenovavat veci a skutecnosti
A co tohle? Byla to poprava po právu nebo "jen" poprava?
0/0
11.7.2005 6:06

Sudájev

Re: Re: Re: Re: Re: ono je totiz v prvni rade nutne pojmenovavat veci a skutecnosti
V Iráku bude nastolen právní řád. Irák bez Saddáma je lepší.  
 
0/0
11.7.2005 6:16

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: ono je totiz v prvni rade nutne pojmenovavat veci a skutecnosti
.. to jen dukaz o tom , ze je redaktor jazykovy ignorant...
0/0
11.7.2005 10:25

Cislo 2

Re: Re: ono je totiz v prvni rade nutne pojmenovavat veci a skutecnosti
Na druhé straně pak slovo aktivista získává svůj nový obsah ... budeme psát o aktech aktivistů.    
0/0
10.7.2005 23:30

Martin Friedrich

Re: ono je totiz v prvni rade nutne pojmenovavat veci a skutecnosti
jo myslim ze tam pisou neco vo kamenech
0/0
11.7.2005 9:09

Jirka-Praha

neco pro vas.. maj o tomhle taky neco v koranu?
Praha - Zdá se, že děti diplomatů si v Česku mohou dělat, co chtějí a nehrozí ani jim, ani jejich rodičům, sebemenší trest. Opravdu se zavře voda nad případem, kdy se tři kluci vysokého libyjského diplomata pokusili znásilnit desetiletého syna populárního publicisty z TV Nova  Radka Johna (51) a herečky Zlaty Adamovské (46)? Péťa se naštěstí ubránil, jeho stejně starý kamarád však tu sílu či štěstí nemělJe tak nepochopitelný požadavek Johnovy rodiny, aby diplomat i s rodinou byl alespoň vyhoštěn z Česka?
0/0
10.7.2005 22:22

Jirka-Praha

Re: neco pro vas.. maj o tomhle taky neco v koranu?
http://bleskove.centrum.cz/?hpv
0/0
10.7.2005 22:25

fleret1

Re: neco pro vas.. maj o tomhle taky neco v koranu?
to je presne ono...Tajemnicek by zacal jiste operovat tzv. " nezavislymi soudy " ( samozrejme nic takoveho neexistuje ani hypoteticky,zvlaste pak v CR ) a je nevim cim jeste,protoze jsme pry demokrate a civilizovani lide a spousty podobnych blbin do nebe volajicich...to vsak jen do doby,nez se neco podobneho odehraje na jeho rodine...vzhledem k tomu,ze se na tato lidska hovada vztahuje imunita a tento necivilizovany svinsky dobytek tak ziskal pocit beztresntnosti a nadrazenosti,je nutno veci resit systemem zub za zub...stalo-li by se neco podobneho me,tak tito svinsti lybijsti parchanti uz nechodi po teto zemi,ale jsou ulozeni v mrazaku ve vodorovne poloze ( zpusobu jak to zaridit je mnoho !!)...dtto,byli-li by zavrazdeni napr. moji rodice pri svinskem ataku muselmanu v Londyne...sahl bych k te netvrdsi mozne odplate bez jakychkoli vycitek svedomi...
0/0
10.7.2005 22:44

fleret1

Re: Re: neco pro vas.. maj o tomhle taky neco v koranu?
...samozrejme s tim,ze jakasi "objetivni" prohlaseni a dalsi vzletne kecy me visi asi tak 150 m u prdele !
0/0
10.7.2005 22:47

fleret1

Re: Re: Re: neco pro vas.. maj o tomhle taky neco v koranu?
zivotnim kredem techto neradu je totiz :Plny zaludek, tri kila zlata na krku a uspokojeni chtice...a to vsude ve svete...  
0/0
10.7.2005 22:54

maschine2

Re: Re: Re: Re: neco pro vas.. maj o tomhle taky neco v koranu?
proc ne sam bych je uspokojil kdyby chtic byl masochismus - do zaludku stacilo pesti a tri kila na krku byla cihla na dne prehrady :-)
0/0
10.7.2005 23:24

rasta_vesta

Re: neco pro koran
a ta sharija, to je neco 
0/0
10.7.2005 22:51

Sudájev

›››››››››››› ™
Největší ekonomice se daří a ostatní můžou jen závidět.  
 
 
0/0
10.7.2005 21:41

*Sudajev*

Re: ›››››››››››› ™
ano zvláště mohou závidět 11září a pod.
0/0
10.7.2005 21:42

jéžkovy_voči!

Re: Re: ›››››››››››› ™
A taky HDP.    
 
0/0
10.7.2005 21:44

barbudo

Re: Re: Re: ›››››››››››› ™
... a to je dobrý na co? To HDP?
0/0
10.7.2005 21:49

Cislo 2

Re: Re: Re: Re: ›››››››››››› ™
To kdyby jsi chtěl něco sežrat, tak ve státě s vyšším HDP (na hlavu) na to vyděláváš kratší dobu (v průměru) ...
0/0
10.7.2005 22:27

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: ›››››››››››› ™
... a vovovo votom to je ...
... že je to v průměru ...
0/0
10.7.2005 22:29

Cislo 2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ›››››››››››› ™
Tak tak .. průměrný dělník, průměrný učitel, průměrný lékař ve státě s vyšším HDP (na hlavu) může pracovat kratší dobu, aby si zajistil základní životní potřeby ...
0/0
10.7.2005 22:33

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ›››››››››››› ™
... a jak souvisí vyšší průměr si výší základních životních potřeb a distribucí HDP?
0/0
10.7.2005 22:41

maschine2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ›››››››››››› ™
neni to nahodou tak ze cim vetsi hromada tim je vic co rozdelovat? :-)
0/0
10.7.2005 22:42

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ›››››››››››› ™
... a to nějak souvisí?
0/0
10.7.2005 22:44

maschine2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ›››››››››››› ™
si blbej ne? :-)))
0/0
10.7.2005 22:48

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ›››››››››››› ™
... to, že je něco možné, znamená,m že se to stane?
0/0
10.7.2005 23:13

maschine2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ›››››››››››› ™
takze to ze maj vyssi hdp se ti zda neplodne pac se nerozdeluje? nejak ti nerozumim o cem meles
0/0
10.7.2005 23:22

Cislo 2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ›››››››››››› ™
Ne veškeré HDP se musí sežrat (distribuovat), něco se musí také ponechat na investice, aby se udržel rozvoj společnosti a pak, aby na základní životní potřeby se mohlo pracovat kratší dobu ...
0/0
10.7.2005 22:51

maschine2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ›››››››››››› ™
to jo ale vetsinou to co se investuje pozdeji zase nese takze pokud dneska maj vetsi hdp - sezerou stejne a zbytek investujou tak budou o to vic mit v budoucnu ne?
0/0
10.7.2005 23:01

Cislo 2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ›››››››››››› ™
Souhlasím, ale barbudo jako kovaný socialista by chtěl distrubuovat "spravedlivě" všem stejně a hned ... proto ta reakce na "nerovnoměrné" rozdělovaní HDP. Ne všichni jsou ochotni investovat a odložit spotřebu, proto dost dobře nejde zajistit rovnoměrné rozdělování HDP a trvalý rozvoj společnosti ... 
0/0
10.7.2005 23:10

maschine2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ›››››››››››› ™
spravedlive vsem nejde - to nebylo ani za hnusaka ani nikde jinde na svete a ani nebude - doufat v to muze jenom chora mysl :-/
0/0
10.7.2005 23:26

maschine2

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ›››››››››››› ™
ty mas neco proti prumerum?
0/0
10.7.2005 22:36

Sancho@Panza

Re: ›››››››››››› ™
Jěště vám chybí HVĚZDA RUDÁ a budete kompletní MASTURBANTI.
0/0
10.7.2005 21:49

maschine2

Re: Re: ›››››››››››› ™
to je kerej ten zrudlik?
0/0
10.7.2005 22:37

Trencherman

Re: Re: ›››››››››››› ™
Co blbneš? Hvězda rudá a Sudajev jedno jsou.
0/0
10.7.2005 22:55

Modracek

Největší ekonomice se daří
Americká ekonomika vykázala v prvním čtvrtletí navlas stejný růst jako na konci loňského roku. Konečná revize údajů o hrubém domácím produktu Spojených států ukázala růst o 3,8 %, i když první dubnový odhad naznačoval zpomalení na 3,1 %.
Ministerstvo obchodu revidovalo směrem nahoru i první revizi, která před měsícem vypočítala růst ekonomiky v přepočtu na celý rok na 3,5 %.
Výsledek mírně překonal odhady ekonomů, kteří počítali s růstem o 3,7 %. Údaje tak daly najevo, že největší světová ekonomika vstoupila do letošního roku v pokračující dobré formě.   
 
 
0/0
10.7.2005 21:38

Sudájev

›››››››››››› ™
Co si muslimové navařili, to si také musí sníst.  
 
0/0
10.7.2005 21:35

tajemník z létajicího ostrova

.
Atentáty v Londýně zosnoval Západ, aby obrátil veřejné mínění proti muslimům, prohlásil v pátek Liakat Balúč ze strany pákistánských islámských fundamentalistů Džamáate islamí Pákistán."Je to velmi tragické... Ale může to být strategie Evropy a Ameriky proti muslimům. Říká se hned, že za útoky stojí muslimské skupiny nebo al-Kajdá. Jak by potom bylo možno vyloučit, že tyto skupiny útoky nespáchaly," prohlásil Balúč, jenž je náměstkem předsedy strany.
 
to je sekec  :)))
 
0/0
10.7.2005 21:32

tajemník z létajícího ostrova

Re: .
hm, ze by ty atentaty byly natolik v rozporu s islamem, ze i radikalove uvazuji o tom, ze to zosnoval sam zapad, aby mohl muslimy kritizovat, duplikate?
0/0
10.7.2005 21:37

maschine2

Re: Re: .
nebylo tady tech spiklenecky schiz uz nahodou dost ? :(=
0/0
10.7.2005 22:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.