Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie obvinila Krejčířovu ženu z praní peněz

Policie obvinila ženu uprchlého podnikatele Krejčíře z praní špinavých peněz. Za stamiliony z manželovy nelegální činnosti prý přestavěla vilu v Černošicích u Prahy. "Příjmy obviněné jsou v nepoměru s náklady na úpravy domu," sdělila iDNES mluvčí policejního prezidia.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jajaja00

Jen čekám,
kdy konečně Policii ČR podá trestní oznámení na Policii ČR.
0/0
9.7.2005 10:40

sherman

to aby se zacali poslanci a radni bat
kolik jich muze dolozit svuj majetek prijmy... tedy pokud nema strejdu vika...
0/0
8.7.2005 19:22

racional

naše bolševicko-nacistická státní mafie
...se mstí na příbuzných svých obětí stejně jako jejich předchůdci z let čtyřicátých a padesátých
0/0
8.7.2005 17:50

Zwerg

Dotaz - Jsou Krejčíř a jeho rodina vůbec ještě občany ČR?
Ve zprávách jednou zmínili, že se v Krejčířově vile se během prohlídky našly pravé pasy souostroví Sejšely. Pokud je tohle pravda a Krejčířova rodina je skutečně občany Sejšel, tak s nejvyšší pravděpodobností již nemohou být občany ČR. České občanství totiž ztrácí automaticky každý, kdo dobrovolně přijme občanství jakéhokoliv jiného státu. Jinými slovy - České občanství se automaticky ztrácí v momentě dobrovolného přijetí občanství jiného státu. Existují určité vyjímky - např. přijmutí občanství sňatkem, předrevoluční emigranti, kteří přijali občanství své hostitelské země. Ale ve všech ostatních případech platí výše uvedené. Z toho by vyplývalo, že Krejčíř a jeho rodina už nejsou českými stáními občany. Ví někdo přesně, jak to je?
0/0
8.7.2005 17:07

jolly72

bla
já myslím, že o nic nejde a je mi to všechno u pr.....
0/0
8.7.2005 15:48

MadHawk

Re: bla
víc takových prostých, upracovaných a unavených lidí, kterým je všechno jedno a znají maximálně cestu z práce a zpět - takovým lidem je radost vládnout :)
0/0
8.7.2005 16:51

jajaja00

Re: Re: bla
A takové "hodné" soudruhy se socan snaží vychovat ze všech obyvatel.
0/0
9.7.2005 10:39

karoten

Chtělo by to Belmonda
On by tu jeho kočku nechal chvilku zaplavat s jejich domácím miláčkem a hned by se vědělo kde podnikatel přebývá....
0/0
8.7.2005 15:34

dukeprvni

Re: Chtělo by to Belmonda
0/0
9.7.2005 4:40

K-Leo

Po precteni....
tohodle clanku mne napada jen jen jedno, svinstvo ze strany policejni mafie a tudiz i statu. Prach obycejne vyderacstvi, jak prinutit pribuzneho k tomu, aby udaval (prominte poelicajti,vypovidal). Jeste jste zapomneli na jeho kluka, ten si za ty spinaby penize urcite kupoval zvikacky.
0/0
8.7.2005 15:03

Rostratus

Re: Po precteni....
A ty si zopakuj základku a vyjmenovaná slova
0/0
9.7.2005 0:16

K-Leo

Re: Re: Po precteni....
  Zopakovat si skolu, to neni spatny napad a ja i pres muj vek s tim stale muzu neco udelat, ale tobe ta blbost, kterou mas urcite od narozeni, zustane az do smrti. S tim nic neudelas, ani kdyby ses na hlavu postavil.
0/0
9.7.2005 19:34

GhorX

.
Obvinění budou časem stažena, protože prokázat v tomto případě vědomí trestného konání je prakticky vyloučeno. Nicméně bude prokázáno, že peníze na rekonstrukci vily pocházejí od Krejčíře - tudíž bude zabavena a následně prodána za nejvyšší nabídku. Mezitím (tak za dva roky) pochopitelně objekt zchátrá, takže kupní cenu odhaduji na cca 10% současného odhadu. Nový majitel jistě tuto grandiózní odměnu za dobře vykonanou práci přijme.
0/0
8.7.2005 13:20

iHeute je banda furiosi

Re: .
Pořád lepší, než kdyby to manželka mohla prodat a peníze poslat manžílkovi do Ria či na Bahamy.
0/0
8.7.2005 13:42

GhorX

Re: Re: .
Z celé kauzy mi vyplývá, že byl Krejčíř semlet a odstaven. Jeho žena právě dostala "oficiální" upozornění, aby si nevyskakovala a byla potichu, jinak skončí v lochu. A ten, kdo v souboji zvítězil a komu jde a šla policie na ruku je ještě větší svině, než Krejčíř.
0/0
8.7.2005 13:46

iHeute je banda furiosi

Re: Re: Re: .
A to je jako kdo?
Jen více semílání a odstavování zločinců Krejčířova kalibru...
0/0
8.7.2005 14:06

Vipeeer

Re: Re: Re: Re: .
Nebyl jsi dříve domovní důvěrník?
0/0
8.7.2005 14:11

vojta_ze_mlejna

Re: Re: Re: Re: Re: .
Má to takový antiživlovský nádech, to máš recht ... Nebo že by bez toho "domovní" ?
0/0
8.7.2005 14:15

Zwerg

Re: Re: Re: .
No jo, tak to prostě bývá - větší, chytřejší, silnější, bezskrupulóznější,... prostě celkově mocnější ryba sežere rybu mocnou méně,.... O tomhle jsou celé dějiny lidstva.....
0/0
8.7.2005 17:13

MelSi

*
nechápu,jak nelze nic dělat s odstaveným majetkem,však právě pro podvody je obviněn,takže důkazy jsou,nebo si zase chce ještě někdo namastit kapsy...
je mi z toho blbě
0/0
8.7.2005 12:59

hzahza

Re: *
Zatím mu nic neprokázali. Zatím může všechno vysvětlit. Obvinit ho teoreticky mohou z čehokoliv, aniž by něco spáchal. Zatím je to jen hon na čarodějnice.  
0/0
8.7.2005 13:04

vojta_ze_mlejna

Re: Re: *
Vysvětlit může kulový, když se šel projít do lesa ... Třeba se vrátí s košíkem hub !
0/0
8.7.2005 13:07

hzahza

Re: Re: Re: *
Třeba najde i muchomůrky  Komupak je dá ?
0/0
8.7.2005 13:23

vojta_ze_mlejna

Re: *
Pleteš si "obviněn" a "odsouzen". To jestli "důkazy jsou" posuzuje soud, ne policie nebo státní zástupce. V demokraciích běžná praxe, víš ?
0/0
8.7.2005 13:05

iHeute je banda furiosi

Re: Re: *
Je vidět, že tomu vůbec nerozumíš, i když se tím běžně oháníš. Vsuvka, v demokraciích je běžná praxe zabavovat majetek zločinným šmejdům jako Krejčíř, kterého tak hájíš. Jinak to, jestli jsou důkazy samozřejmě posuzuje policie a na základě toho se rozhoduje jaký návrh konečného opatření podá státnímu zástupci, a pokud navrhne obžalovat, pak státní zástupce posuzuje jestli důkazy jsou a jsou dost silné, aby s tím šel před soud s obžalobou, kterou pak třeba alibistický nebo podmázlý soudce shodí. Což pak třeba znamená, že je i šmejd jako Krejčíř z hlediska práva nevinen, ale nikoli, že se nedopustil skutku, pro který nebylo dost důkazů (třeba k prokázání úmyslu).
0/0
8.7.2005 13:17

GhorX

Re: Re: Re: *
No pokud si myslíte, že obstavení majetku provádí policie, tak doufám, že u ní nepracujete.
0/0
8.7.2005 13:23

vojta_ze_mlejna

Re: Re: Re: Re: *
Nastupuje po strécovi z Brna ... Bude cajmrsk ...
0/0
8.7.2005 13:26

iHeute je banda furiosi

Re: Re: Re: Re: *
No no, napsal jsem snad něco takového?
0/0
8.7.2005 13:40

GhorX

Re: Re: Re: Re: Re: *
Takže thread: MelSi se diví, proč nemůže být jeho majetek zabaven okamžitě, když je spoustu důkazů, že je to podvoník. Reakce vojty je, že nemůže být zabaven, protože Krejčíř nebyl odsouzen. Následuje Vaše reakce, která to odmítá...
0/0
8.7.2005 13:44

iHeute je banda furiosi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: *
No, ta vsuvka byla jen pro mlýnského na tu demokracii, protože on by asi nikomu nezabavoval nic, když už se jednou k penězům příšlo jakýmkoli způsobem, a neměla vztah ke stadiu řízení a byla obecná, že právní státy majetek šmejdům a-la Krejčíř běžně zabavují. Jim však nečiní potíže je usvědčit, a asi tam nejde ani provozovat taková ekonomická zvěrstva jako u nás.
0/0
8.7.2005 13:53

GhorX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: *
Ano, v demokraciích je běžné, že se nakradený majetek zabavuje. Stejně nechápu. To co napsal vojta je naprosto správně, včetně odkazu na postupy, běžné v demokracii.
0/0
8.7.2005 13:57

iHeute je banda furiosi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: *
No nelíbí se mi řeči u zjevných grázlů jako Krejčíř, že dokud soud neodsoudí, je všechno v pořádku.... To není a nebude, ani kdyby byl soudce alibista či korupčník a svědkové se báli svědčit ze strachu o svůj život. Berku taky nemusí odsoudit, a pochybuje snad člověk s mozkem o tom, jaký je to grázl a podvodník, tunelář, i kdyby nebylo dostatek důkazů?
Jinak samozřejmě to, že "zda důkazy jsou" hodnotí jen soud je supernesmysl, stejně jako když policejní prezident (!!!) řekne, že volné hodnocení důkazů provádí jen soud.
0/0
8.7.2005 14:04

vojta_ze_mlejna

Re: Re: Re: *
Venku prší a má pršet přes víkend. Doporučuji ti proto lehce pokormidlovat v TZ a TŘ. A udělat si obrázek o postupu trestního řízení ... Ale to není nic pro vás, pro experty viď ?
0/0
8.7.2005 13:24

iHeute je banda furiosi

Re: Re: Re: Re: *
No doufám, že nejsi student práv, jinak bysme to s takovými fíky jako ty nevyhráli, a nemohli se divit proč u nás skoro nic v právní oblasti pořádně nefunguje. Kdybys ty měl alespoň průměrnou představu o fungování trestního řízení, nikdy bys nemohl psát takové zavádějící blafy, pokud to teda neděláš schválně...
0/0
8.7.2005 13:38

GhorX

Re: Re: Re: Re: Re: *
To myslíte vážně? Krejčíř je obviněn, soudruhu prokurátore, tudíž jeho majetek NEMŮŽE být zabaven, to je možné provést až usnesením soudu v souvislosti s odsouzením! Může být - a je - pouze obstaven...
0/0
8.7.2005 13:42

iHeute je banda furiosi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: *
Klid soudruhu GhorXi, zabaven se rovná v současném stádiu zablokován.
0/0
8.7.2005 13:45

GhorX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: *
Na to, že si hrajete na právního poradce, máte dost velké mezery ve vyjadřování. Zabaven nerovná se zablokován.
0/0
8.7.2005 13:48

iHeute je banda furiosi

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: *
Ani bych neřekl. Byla to obecná poznámka v tom okamžiku se nevztahující ke Krejčířovi, proto jsem to nazval vsuvkou. Že jste to nepochopil je Váš problém. A i když napíšu zabaven, nemyslím tím ihned a pravomocně v dané fázi trestního řízení, ale jako jeho výsledek, protože se Krejčíř v podstatě usvědčil útěkem. Ale to ještě uvidíme, třeba chodí Sokol se soudcem co to bude soudit na tenis nebo golf.
0/0
8.7.2005 13:58

K-Leo

Re: Re: *
  Jak muzes v cesku mluvit o demokracii ?
0/0
8.7.2005 15:07

vojta_ze_mlejna

Měli obvinit i toho žraloka !
Taky se podílel na výnosech z nelegálních aktivit ! Ten toho musel sežrat za ty špinavý prachy ! Jak říkal Bašta - padni komu padni ! Jako v Podsedicích ...
0/0
8.7.2005 12:17

dark4U

Re: Měli obvinit i toho žraloka !
jo a taky bych obstavil ČEZ a vodárny, víte co jim Krejčíř musel dávat měsíčně na provoz tohohle luxusu?? A vše v špinavejch penězích!!!   (no ikdyž ty vodárny si to asi vypraly, vždyť prostředku na to maj dost ne?  )
0/0
8.7.2005 12:26

iHeute je banda furiosi

Re: Měli obvinit i toho žraloka !
Žralok bude zabaven, protože pochází z trestné činnosti, a vy ultrapravičáci s tím nic nenaděláte!!
Navíc měl sežrat toho celníka, který měl Krejčířovi pomoci k dalším miliardám od státu..
0/0
8.7.2005 12:35

vojta_ze_mlejna

Re: Re: Měli obvinit i toho žraloka !
FÚÚÚJ ! Takovej humus ! My ultrapravičáci s tím nic nenaděláme, to je pravda. Na tyhle věci mají spíše vliv ultraLEVÁCI ...
0/0
8.7.2005 12:44

Janhura

Nic novýho, je to furt stejný
Za socialismu vykradla účetní v podniku, kde jsem pracoval podnikovou spořitelnu. (To dřív existovalo.) Barák, kterej za to postavila, převedla na syny, kteří by na to nikdy neměli. Lidumil Havel ji pustil z basy a bába se všem smála do očí.
0/0
8.7.2005 12:10

Vipeeer

Re: Nic novýho, je to furt stejný
To je dobrý příspěvek,ona jistě věděla,že bude revoluce a potom následně amnestie,chytrá ženská :-))
0/0
8.7.2005 12:15

Janhura

Re: Re: Nic novýho, je to furt stejný
Chytrá určitě ne. Ale s převedením nakradenýho majetku na nejbližší rodinu to funguje spolehlivě za všech režimů - u nás ovšem.
0/0
8.7.2005 12:18

Vipeeer

Re: Re: Re: Nic novýho, je to furt stejný
Obrala bolševický podnik,tak jí to nezáviď
0/0
8.7.2005 12:21

boganek

Re: Re: Re: Re: Nic novýho, je to furt stejný
A neobrala náhodou ty lidi co si šporovali trubko
 
 
0/0
8.7.2005 12:47

hzahza

Re: Re: Re: Re: Re: Nic novýho, je to furt stejný
Ne, dluh vůči zaměstnancům měl podnik.
0/0
8.7.2005 12:50

Janhura

Prdlajz!
Lidi nedostali ani korunu! V tom podniku jsem pracoval, ale naštěstí nešporoval.
0/0
8.7.2005 13:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.