Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nezabíjí teror, ale fundamentalisté

Je to šokující, barbarské zvěrstvo. Válka s terorismem pokračuje. Teroristy porazíme, když budeme jednotně stát za idejemi svobody a demokracie. Tak lze shrnout reakce vedoucích světových politiků na výbuchy v London City.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

wwwand

Západ versus muslimští teroristé
Každý soudný člověk by měl odsoudit jakýkoliv atak na bezbranné civilisty. Tedy i poslední útok v Londýně. Zároveň je ale zavádějící definovat muslimy jako zlo a "demokraty" jako dobro. Zhruba 14 dní před tímto při bombardování údajné buňky talibanců zemřelo (podle prohlášení US Army) 11 civilistů. Ženy, děti. Možná jejich smrt bude onou poslední kapkou při rozhodování jejich otce či manžela stát se atentátníkem. Protože touha po odplatě bude to jedné, co mu zbyde.
0/0
10.7.2005 1:06

adann

Dík pane Komárku,
máte pravdu, ne vždy s Vámi souhlasím,ale nyní ano.
0/0
8.7.2005 21:32

Sarka-3

Pleteš se, Komárku.
Západ je ve válce, kterou vyhlásil slovy USA resp. Bushe. Přečti si několik Bushových projevů k válkám v Iránu, Iráku, kde prohlašuje, že jedině USA jsou zárukou svobody, demokracie, bla, bla, bla. Nějak ale zapoměl, a GB s ním, že muslimské státy jim o západní demokracii nestojí. Zásahy západu na území muslimských států jsou hrubým vměšování, okupací. USA se nasraaly po odchody Francie i do Vietnamu, Korey, Afghánistánu, výšejmenovných,.. za vydatné podpory Británie a jim podobných. Tak se teď nedivme, následuje jen reakce věřících. A kdo rozhodne, zda je správnější bigotní víra v bibli či korán ?
0/0
8.7.2005 15:57

Dr No

Re: Pleteš se, Komárku.
Předpokládám, že patříte taky k těm, co jsou přesvědčeni, že není boha kromě Alláha a Mohamed že je jeho prorok ....
0/0
8.7.2005 20:15

GhorX

Re: Re: Pleteš se, Komárku.
Domnívám se, že soudržka má jiného Boha.
0/0
8.7.2005 20:18

adann

Re: Pleteš se, Komárku.
ale oni o ty výdobytky západní civilizace právě sakra stojí, to je zas Váš velký omyl....
0/0
8.7.2005 21:33

Dr No

Autor je úplně vedle
......okomentovala jen několika řádky na čtvrté stránce novin a dvěma větami v televizním zpravodajství (bez obrázků!!!), přestalo by to ty svině bavit (a také by jim rychle vyschl zdroj financí).
0/0
8.7.2005 13:10

Dr No

Autor je úplně vedle,
ve skutečnosti teroristům nejde o žádnou "svatou válku" ani o žádné politické cíle, které jim přisuzují různí komentátoři jejich řádění. To jsou jen hloupé žvásty. Ve skutečnosti je hlavní jedinou motivací pro tyto stvůry (nehodí se pro ně používat označení "člověk"), pocit důležitosti a moci nad životy a smrtí jiných lidí. Vzhledem k tomu, že jejich počínání nemá žádnou logiku, neexistuje proti nim stoprocentně účinná obrana. Názor, že ústupky jejich "požadavkům" mohou omezit jejich řádění, je vysloveně idiotský! Dosáhne se pravého opaku! Nejůčinnějším opatřením proti teroristům by bylo, kdyby se jim sebral motiv, pro který to všechno dělají - to znamná, že by sdělovací prostředky nerozpatlávaly každé zvěrstvo, kterého se tito psychopati dopustí na prvních stránkách a političtí komentátoři by si odpustili vymýšlení motivů, proč to ty zrůdy dělají. Vsadím se, že kdyby se podobná zhovadilost, jaká se stala v Londýně okomentovala jen několika řádky na čtvrté stránce novin a dvěma větami
0/0
8.7.2005 13:07

karoten

Re: Autor je úplně vedle,
No jo, jenže to je fikce. I kdyby existovala taková společná vůle - ututlat masakr, nepřiznat nepříteli zásah, stejně se bude šířit šeptanda a nafoukne to mezi obyvatelstvem do rozměrů Posledního soudu.
Je to paradox, že teroristi dodávaj západnímu mediálnímu byznysu šťávu.....?  
0/0
8.7.2005 16:24

karoten

Re: Autor je úplně vedle,
Myslím že cesta nevede přes pasivní rezistenci. Nedokážeme bez drog nereagovat na masakry civilního obyvatelstva.
Zbývá aktivní ovlivňování nepřítele. On činí promyšleně to, co my považujeme za skandální a nelidské. Musíme bojovat stejně.
Návrhuju bombardovat svatá místa Islámu vepřovými pozůstatky z našich jatek. Ukázat, že toleranci máme ne pro všechna, ale jen pro civilizačně příbuzná náboženství.
Proč se nahlas a celému světu nikdo z vrcholnejch představitelů Islámu ještě neomluvil? Protože to tihle představitelé mlčky schvalují. Když nevyobcují teroristy sami, bude pykat celá církev. Na tom nevidím nic nespravedlivého a morálně neprůchodného.
0/0
8.7.2005 16:37

Homer_S

Je to přesně tak:
, "Čiň muslimům dobře, peklem se ti odmění!"
0/0
8.7.2005 12:18

Majkyho_pupik

Re: Je to přesně tak:
bla bla bla
0/0
8.7.2005 12:36

Sudajev_Komsomolec

®
Umíš ty něco jiného?
0/0
8.7.2005 22:48

mongolking

presne
je to to, co sem psal v jine diskuzi, kde byla nadhozena otazka 3 sv.. Prakticky cely svet uz v ni je, a to ze se nevalci po cele evrope neznamena, ze  tu valka neprobiha, utok teroristu muze byt kdekoliv, mrtvi a zraneni muzou byt kdekoliv, TOHLE JE VALKA VE SVE PODSTATE, A TAK K TOMU MUSIME PRIHLIZET? TAK JIM USIME CHAPAT. Jeji jednotlive bitvy maji relativne malou uzemni rozlohu, ale to nic nemneni na faktu, ze je to valka.
0/0
8.7.2005 10:14

-RASWAN-

Re: presne
Bohužel evropané si to ještě stále úplně neuvědomují a nechtějí uvědomovat,jisté však je,že je z toho fundamentalisté v nejbližších letech dalšími teroristickými útoky proberou...
0/0
8.7.2005 10:18

Gasherbrum

Re: Re: presne
Tak nějak...není to spor o vládu,území.Stačí se podívat na severní Irsko.Ano,v Severním Irsku se to mlátilo,ale zbytek...Irsko,Anglie...útoky na policisty,to ano,hlášené bombové útoky,také...ale nikdy ne útok přímo na civilisty,co s tím nemají nic společného.To je totiž válka.
0/0
8.7.2005 10:34

babacek

???????
Pan Komárek přirovnal útoky teroristů k pouličnímu gengu a ujistil nás,že velkých škod neudělají.Ale,naopak my se musíme naučit z obdobnými akcemi žít.Pan Komárek by měl odjet na Sibiř.Ne snad aby tam zůstal ve vyhnanství,ale aby si schladil svojí méně přepracovanou hlavu
0/0
8.7.2005 10:09

Gasherbrum

Re: ???????
Já myslím,že to řekl jasně.Pokud svět bude dál takový jaký je,musíme s tím počítat.Protože ochránit se nedá stoprocentně nikdy nic.Buď mír a velké ústupky a ať se arabové povraždí sami,ostatně ukazují že jim to jde nadmíru dobře(hrozí zde ovšem nebezpečí rozpínavosti) a nebo zasáhnout ještě tvrději.
0/0
8.7.2005 10:32

babacek

Re: Re: ???????
Jsem v tomto případě pro druhou alternativu.A důvod je jediný.Nevidím,na dosah řešení bez agrese.
0/0
9.7.2005 12:47

Martin Horák

Zase jednou za čas mohu s panem Komárkem
plně souhlasit.
0/0
8.7.2005 10:07

Gasherbrum

Je dobře,
že to někdo napsal tak otevřeně,jako pan Komárek.
0/0
8.7.2005 9:52

racional

tak takový blábol jsem ještě nečetl.........
to snad není možné, autor patří na psychiatrii
0/0
8.7.2005 9:31

pinguinone

KOMARKU..
..co kdybys zacal psat , treba navody na pouzivani pracek...,nebo vysavacu...     
0/0
8.7.2005 8:09

Templ

Stejnou frází je
demokracií proti fundamentalistům...a daleko nesmyslnější. Teroristé útočí na základy demokracie - a to docela účinně. Pokud se společnost bude snažit o účelná opatření, tak to bude právě na úkor demokracie - zamezení volného pohybu, policejní kontroly....
0/0
8.7.2005 7:36

barbudo

Je dobře, že pan Komárek rozeznává pojmy ...
... ještě by se mohl podívat na historii vztahů fundamentalistů s fundamentalisty ... hmm ...
0/0
8.7.2005 7:10

Me_je_to_jedno

Treba se zblaznete
Me je to jedno.
0/0
8.7.2005 2:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.