Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Školák dostal doživotí za znásilnění učitelky

Britský soud poslal na doživotí do vězení chlapce, který loni jako patnáctiletý znásilnil učitelku. Hoch se k útoku, při kterém osmadvacetileté ženě vyhrožoval smrtí, přiznal. Jméno mladého násilníka nemůže být podle serveru BBC zveřejněno.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L.C.S

Ma smulu..
..ze nezije v nasi republice. U nas si mladi hosani, kteri zabijou starenu jezdi "za odmenu" k mori on stahne ucitejce kalhoty a jde na dozivoti.. To je zvlastni...  V nasi republice to je zvlastni..
0/0
5.7.2005 20:16

pepe999

Anglicani nam ukazali
jak se tio ma delat. Tam by lemplove typu uhl, veskrna, sabatka a podobna individua drzeli huby a krok a mohli by si placat neco o humanismu a pravde max mezi sebou. Ten kluk uz jednou znasilnil a vzdycky tady bude moznost, ze znasilni znova. Zavrit az zcerna a tu basu si pekne oddrit, zadne vylety k mori a kabelovka.......
0/0
5.7.2005 12:32

Maxx-IP

Re: Anglicani nam ukazali
...konkrétně ten jeden patnáctiletej. Ale oni naši žáci jsou učenliví, ono to přijde.
0/0
5.7.2005 16:29

synacek

Re: Anglicani nam ukazali
Jsi pepe magor. Do té basy bys měl jít zrovna i ty. Neotírej si tu nevymáchanou  hubu o lidi, kterým nesaháš ani po podrážky.
0/0
5.7.2005 17:32

Maxx-IP

Re: Re: Anglicani nam ukazali
Např. Kájínkovi a manželům Sedlákovým.
0/0
5.7.2005 20:10

Maxx-IP

Re: Re: Re: Anglicani nam ukazali
A Mašínům, abych nezapomněl.
0/0
5.7.2005 20:11

Mirco1

Re: Re: Re: Re: Anglicani nam ukazali
A Grebeníčkovi staršímu.
0/0
5.7.2005 21:35

zlejcitron

Řízená zločinnost ve službách politiků
To je právě ono,po podvodu v r.1989 bylo možné jen přeložit a převzít zákony z civilizované evrop.země.To se ovšem bolševikům a jejich kumpánům z charty nechtělo-nemonlo by se pak rozkrádat a sprostě loupit aby se z nich mohli stát feudální neokapitalisté.Plnili i úkol rozložení rodin a hodnot které nevyhovují Talmudu.MZbytek morálních hodnot v lidech byl a je účelově ničen,morální kredit soudců a tkz.zákonodárců se rovná nule.Proto to tu nyní tak vypadá,nesvoboda,chudoba a lidský život nemá cenu(max.hodnotu otroka).Otroctví politické jen vystřídalo otroctví ekononické,vláda peněz.A to je velké vítezství světovládců,kteří podporují zločin,který umožňuje držet občany ve strachu.
0/0
5.7.2005 10:01

Mirco1

Re: Řízená zločinnost ve službách politiků
Pravidelný čtenář novodobého Stürmera zvedavec.org, že? Nebo spíš pravidelný přispěvatel?
0/0
5.7.2005 10:04

pinguinone

Re: Re: Řízená zločinnost ve službách politiků
..zkus mu ,ale neco vyvratit...
0/0
5.7.2005 10:12

Mirco1

Re: Re: Re: Řízená zločinnost ve službách politiků
Pardon, to je z meritu věcí téměř nemožné. Myšlenka velké skryté konspirace (v tomto případě židovské) je v podstatě nevyvratitelná, důkazní břemeno je na tom, kdo formuluje hypotézu, že něco JE a ne na tom, kdo tvrdí že nikoli. Ať dodá jména, zápisy ujednání atd. Jedna věc se však vyvrátit dá. Tzv. protokoly Sionských mudrců, co se podle konspiračních blbečků měly sepsat na tajném židovském kongresu 1897. Ovšem ve skutečnosti většina obsahu pochází ze satirického dílka Maurice Jolyho z roku 1864 Rozhovory v pekle mezi Machiavellim a Montesquiem. V roce 1868 jich ve své knížce využil Goetsche, antisemita, který ty dialogy představil jako konspirační schůzku židovských starších na Pražském (!) židovském hřbitově. 1872 byla jeho knížka přeložena do ruštiny a carská Ochrana později útržky pod názvem Protokoly představila jako Oddíl 18 výsledné zprávy židovského kongresu v Basileji (který byl naprosto veřejný a bylo tam hodně pozorovatelů, takže tohle by se tam stát nemohlo).
0/0
5.7.2005 10:36

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Řízená zločinnost ve službách politiků
..síce jsem se od Tebe poucil , o tom tajnem kongresu , ale moc jsi mu toho nevyvratil , asi to fakt neni mozne...
0/0
5.7.2005 11:26

zagy

Re: Re: Re: Re: Řízená zločinnost ve službách politiků
musim rict, ze me zidovsky spiknuti prislo jako absurdita, ale po precteni "Tabu v socialnich vedach" od Petra Bakalare jsem docela zmenil nazor, i kdyz si netroufnu tvrdit nakolik je ta knizka opravdu objektivni. Myslim ale, ze v pripade naseho statu nejde o zidovsky ale o prosty komunisticky odstoupeni od moci naoko... 
0/0
5.7.2005 13:13

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Řízená zločinnost ve službách politiků
.. ja v tom nevidim spiknuti , ale spis by me zajimalo kdo ,ze taha za nitky a ma dostatek kapitalu , si takove Cechy koupit z penezenky...
0/0
5.7.2005 13:33

zab2

Re: Řízená zločinnost ve službách politiků
S něčím se s vámi dá nadsázkou souhlasit, ale bolševici s jejich kumpány z Charty, to je pro mě docela silné kafe. To bych rád věděl, co vy jste za bolševika dělal pro změnu stavu, jestli vám ovšem není dvacet. Jinak celý váš příspěvek by se dal s úspěchem okopírovat a bez problémů vytisknout v roce 1980 v Rudém Právu, takže jsem nepochopil, co zrovna vy máte proti bolševikům, protože ač je nesnášíte, jste komanč nejhrubšího zrna.
0/0
5.7.2005 15:27

Djbrouk

referendum
Mimo jine, vetsina lidi v CR by si (podle me) prala vysoke tresty. VETSINA, ne-li vsichni. Proc to tedy nejde? Misto referenda o euroustave, ktera uz je bez tak na smetisti bych vypsal referendum o tom, jestli lide souhlasi o udelovani dozivoti za znasilneni a vrazdu. To bysme se teprv divili..
0/0
5.7.2005 9:56

Djbrouk

who cares?
Obhájce mladého násilníka argumentoval mimo jiné "bezcitným" rodinným zázemím svého klienta. ....To je sice mozne, ze mu rodina nedavala city, ale to neni nikoho problem, nez jeho sameho. to mu nedava pravo byt nasilny k okoli. Osobne jsem z trestem velmi spokojen a preju si, aby byly tresty v takoveto vysi za podobne delikty udelovany i v CR. 14ti lety smrad u nas znasilnil a zabil!! skolacku a neceka ho ani desetina trestu jako toho v anglii.
0/0
5.7.2005 9:52

Pigy

Re: who cares?
Musim s tebou nesouhlasit. Vubec nechci obhajovat toho skolaka, ale prece kdyz budu v nejakem prostredi, ktere me bude formovat, tak ziskam jako v tomto pripade vemi zkresleny pohled na svet a pak se odehravaji tyto tragedie. Jen by me zajimalo jestli se taky nekdo zajimal o to rodinne prostredi ve kterem mlady delikvent vrustal a byly ucineny nejake kroky aby rodice (toho nasilnika uz nikdy nemohli vychovat adneho dalsiho takoveho.
0/0
5.7.2005 11:13

Djbrouk

Re: Re: who cares?
picina jeho chovani je v tomto i podobnych pripadech velmi dobre znama. nedostavalo se mu dostatek rodinne pece a citu. zabranit se tomu stejne neda. a proc by melo tu ucitelku nebo rodice 13ti lete Bary (CR) zajimat, jak byl ten vsivak vychovan? on jim zabil dceru. jim uz to dceru nevrati. Meli by byt potrestani bez ohledu na minulost.
0/0
5.7.2005 12:22

zagy

Re: Re: Re: who cares?
myslim, ze mate pravdu oba v necem. Bohuzel u nas casto prevlada priposra*nost nekoho poradne potrestat. Nehlede na to, ze drtiva vetsina kriminalniku se dostane ven po pulce trestu...
0/0
5.7.2005 13:02

babacek

Pozoruhodné.
Proč to nejde všude?U nás takto potrestat patnáctiletého tak se bude křičet o lidských právech dítěte,A Británie bude mezi prvními kritiky stejně jako v otázce Romů které sama nechce,ale nás označuje za rasisty.
0/0
5.7.2005 6:29

abarnett

Cože??? DOŽIVOTÍ???
No to se maj vod nás Britové ještě hodně co učit. Tady mladý vrahové jezděj za státní peníze nás daňovejch poplatníků na zájezdy do Itálie k moři a na prázdniny a na víkendy domů. A tenhle hajzl ji jenom chtěl znásilnit... a hned doživotí.
Všichni Čeští soudci a taky ti pablbové humanističtí v parlamentu, co vymejšlej ty naše debilní zákony na ochranu vrahů a zločinců, by měli povinně jet do Británie na půlroční stáž. Třeba by se přiučili jak nakládat s takovýmhle ksindlem a hlavně jak od něj ochránit zbytek slušné společnosti.
0/0
5.7.2005 0:29

milchama

Re: Cože??? DOŽIVOTÍ???
Otázkou je, co z toho doživotí nakonec bude. Zda ho po 10 letech nebo o něco později nepropustí... I když na druhou stranu v Anglii dostal nedávno jeden Kypřan za 10 znásilnění 10x doživotí, což je ve srovnání s Dunou přece jen něco jiného...
0/0
5.7.2005 1:22

Maveric

Re: Cože??? DOŽIVOTÍ???
..přesné a výstižné, u nás mnohem starší "taťka Kulínský" oblažoval svých cca 60 svěřenkyň obdobnou "pozorností" tak vytrvale a dlouho - že se z něj ještě stane mediální hvězda, bude zván do různých diskusních pořadů a nakonec ho "milého a laskavého" navíc pedofila  - tedy tady je totiž věkový rozdíl opačného ranku, nicméně princip je a zůstane stejný - vynucený sexuální styk na druhém pohlaví bez jeho souhlasu a vůle...ještě odškodníme za škodu způsobenou jeho chtíči "nepochopením společnosti pro choutky menšin"
0/0
5.7.2005 8:53

Mirco1

Re: Re: Cože??? DOŽIVOTÍ???
Ah, opět nevzdělanost pana Maverica, přestože mu to již bylo vysvětlováno - Kulínský, katarský princ ani Opočenský nebyli a nejsou pedofilové. Tuto úchylku nemají a provinili se proti zákonu o pohlavním zneužití z důvodu nízkého věku oběti (nesmyslný a arbitrální zákon, existovaly by lepší úpravy). Bravo Maveric, jste ukázkovým produktem práce našich médií, která slovem pedofil hází na všechny strany. Za chvíli budou všichni pejskaři zoofilové, protože si svého miláčka (bože, řekl "miláček", prase jedno) dovolí pohladit.
0/0
5.7.2005 9:44

vaclavj1

Re: Re: Re: Cože??? DOŽIVOTÍ???
Nevim, ale az budou se svym pejskem delat to, z ceho byli pani Opocensky, Kulinsky a onen princ obvineni, tak to mozna bude na povazenou.
0/0
5.7.2005 9:58

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Cože??? DOŽIVOTÍ???
..to je jasne ,takova souloz se psem mladsim 14 let , to je fakt uchylka...
0/0
5.7.2005 10:01

Mirco1

Re: Re: Re: Re: Cože??? DOŽIVOTÍ???
Kupodivu když si můj příspěvek přečtete ještě jednou, zjistíte, že v něm není žádná spojitost mezi třemi jmenovanými a jejich činností na jedné straně a mezi příměrem s pejskaři a zoofily na druhé. Říkám jen, že slovo pedofilie se zneužívá (protože vyvolává silnou čtenářskou reakci) k pokrytí věcí, které pedofilií vůbec nejsou.
0/0
5.7.2005 10:17

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: Re: Cože??? DOŽIVOTÍ???
Jiste, oni meli "jen" radi o neco mladsi, nez zakon povoluje.
0/0
5.7.2005 10:19

Mirco1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cože??? DOŽIVOTÍ???
Ale NEBYLI to pedofilové
0/0
5.7.2005 10:38

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cože??? DOŽIVOTÍ???
Podle lekaru mozna ne, ale bezna rec to tak nazyva. Mimochodem, co vlastne jsou?
0/0
5.7.2005 10:44

Mirco1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cože??? DOŽIVOTÍ???
Běžná řeč je pěkné svinstvo :) Jde o to, žer skutečný pedofil, tkerý to dělá s dětmi, tedy těmi, co nemají druhotně vyvinuté pohlavní znaky jim tím způsobuje těžkou újmu na duševním zdraví, velká traumata a může poškodit jejich vývoj - samotným aktem sexu. U těch 14tiletých slečinek sám sexuální akt není nebezpečný, proože ony zřejmě velmi dobře věděly o co jde, problém tam je s tím, že sex byl spojován (vynucován) s příslibem protihodnoty (peníze, postup ve sboru, kariéra modelky), což je to, co újmu napáchalo - že vydírání a ponížení do role sexuálního objektu může přinést materiální výhody.
0/0
5.7.2005 11:23

Maveric

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cože??? DOŽIVOTÍ???
váše úporná snaha o neustálé vymezování definice deviace, zřejmá tolerance nenormálních norem lidského chování a ani vzdělání Vám zřejmě neumožňuje pochopit "samotný akt sexu", vede u vás k domění že je blahodárná pro ženu šoková terapie v této oblasti - mám na mysli ranné sex. zkušenosti, s Kulínským máte navíc zcela určitě společný dojem, že se dívka vzruší rychle a automaticky při pouhém spatření nahého mužského těla, misoginsky se domníváte - že na ní při tom nezáleží, psychika ženy je pro Vás naprostým zrcadlením muže, hloupost - která výše zmíněné potvrzuje je cituji: "zřejmě velmi dobře věděly o co jde" (ve 14-ti letech!!!) nevíte, zřejmě odkojený pornofilmy kde se orgasmus předstírá - zvláště u "hereček" že akt sexu - je v normální společnosti "hrou pro DVA hráče" a že jakékoliv násilí či vynucení sexu na ženě (a to v jakémkoliv jejím věku) - je zavrženíhodné a zejména když je mladistvá - jde o zločin
0/0
5.7.2005 15:57

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cože??? DOŽIVOTÍ???
..nenormalni norma..  a  co reknes na masochistky...
0/0
5.7.2005 16:10

Beawish

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cože??? DOŽIVOTÍ???
Když už by bylo nutné označovat to konkrétním termínem, bylo by nejblíž skutečnosti slovo "hebefilie". A na masáž sdělovacích prostředků mám stejný názor jako předřečník - ať už se jedná o pedofily nebo třeba útoky zuřivých psů na ubohé oběti.
 
A pozor - ani jedno z toho nezlehčuju!
0/0
5.7.2005 11:55

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cože??? DOŽIVOTÍ???
To bude ono, ale rekl bych, ze tenhle termin je vetsine lidi neznamy, tim nechci nijak zpochybnovat, ze by nemela prave media pouzivat spravne vyrazy. Zapomnel jste utoky zurivych BOJOVYCH psu. (kdyz jsou ty deti bez dozoru a vlezou na mista, ktera maji psi hlidat nebo v pripade nekterych tech "zneuzitych" jsou to temer profesionalky, melo by to vest k zamysleni)
0/0
5.7.2005 12:27

Maveric

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cože??? DOŽIVOTÍ???
to je zajímavá i když poněkud zmatená poznámka a příměr...shodou okolností máme doma fenu rotvailera jako tele (na sídlišti hotový "Tyranosaurus Rex"), ve světě násilí je to ideální společník paní a dívek - v jednom starém čas. Chatař byl krásný článek na téma jiné rasy - pitbul, který byl pasován na vyšetřovatele-soudce i samozvaného kata, všechny ty funkce rychle a krátce splní na jakémkoliv vetřelci...bojová plemena, stejně jako vlastnictví střelných zbraní jsou jen reakcí části společnosti na nefunkční ochranu státem...rotvailer je vysoce dominantní, domestikovaný predátor - velice nebezpečný okolí, není ho třeba k agresivitě cvičit ani povzbuzovat, pro dítě je zvlášť nebezpečný - před útokem nevaruje a děti si nejsou schopny uvědomit odlišnost oproti ostatním rasám psů, totiž - jeho útočný charakter, každé přiblížení či pokus o pohlazení - končí tragicky, ten náš pochopitelně není venku nikdy bez dozoru a náhubku a navíc vždy na silném lan
 
0/0
5.7.2005 16:34

zagy

Re: Re: Re: Cože??? DOŽIVOTÍ???
no chtel bych te videt, co bys rikal, kdyby tohle provadel s tvoji dcerou a z ni by pak vyrostla devka...
0/0
5.7.2005 13:05

Mirco1

Re: Re: Re: Re: Cože??? DOŽIVOTÍ???
Aaaa zase argumentum tu quo ... "chtěl bych vidět tvoji" .. no už jen to napovídá o vaší značné jednoduchosti. Možná jste si nevšiml, že neobhajuju to, že oni pánové dívky učily, že sexem se může platit postup, naopak to kritizuju. A jestli by si užívala sexu pro sex (ne pro "výhody") před 15tým rokem věku či po něm, to na věci nic nemění.
0/0
5.7.2005 13:18

Beawish

Re: Re: Re: Re: Cože??? DOŽIVOTÍ???
K tomuhle si dovolim take jednu poznamku. S pomery u pana Kulinskeho jsem byl obeznamen - dcera zpiva - a o tom, co se tam deje, vedeli podle meho nazoru uplne vsichni, a to vcetne rodicu. Take proto skoncila holka v jinem sboru. I kdyz si to ted nikdo z nich neprizna, v podstate se jednalo o obchod, a vas komentar "kdyby tohle provadel s tvoji dcerou..." neni zcela na miste.
0/0
5.7.2005 18:50

Geiss

Páni poslanci,
haló, proberte se. Není nutno nic těžce vymýšlet. Pouze převezměte a schvalte některé britské zákony...
0/0
4.7.2005 21:09

František Koudelka

PODLE MNE
JE TO HRDINA A MUČEDNÍK. Ta kráva ho vyprovokovala, nebo ponižovala a šikanovala !!
0/0
4.7.2005 21:07

MelSi

Re: PODLE MNE
jistě,když den předtím nastoupila do zaměstnání,úchyle!
0/0
5.7.2005 8:46

DrHorak

Tak je to správně, tak to být !!
No a to je jedině dobře !!! Kdyby to i u nás bylo takhle tvrdý, hodně těch šmejdů by si jen tak nic nedovolilo !!! Olně souhlasím !!
0/0
4.7.2005 20:24

tajemník z létajicího ostrova

.
takhle by u nas meli trestat detske vrahy   :))
0/0
4.7.2005 19:35

killy

Re: . Tady je přece posílaj´na tábory k moři.....
0/0
4.7.2005 19:57

los-cabanos

mno
tak tomu rikam trest to by si nasi zakonodarci meli vzit priklad
0/0
4.7.2005 19:14

mpixel

Tam se s parchantama nepáraji jako tady.
0/0
4.7.2005 19:08

mpixel

Re: Tam se s parchantama nepáraji jako tady.
Žádný třikrát a dost, ale jednou a dost.
0/0
4.7.2005 19:09

pepovaspajzka

Re: Re: Tam se s parchantama nepáraji jako tady.
Ani jednou a dost. A do konce zivota si nevrzne.
0/0
4.7.2005 19:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.