Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kjóto nepodpořím, je třeba jít dál, řekl Bush

Americký prezident zopakoval, že USA nepodepíší Kjótský protokol. George Bush chce ale investovat miliardy dolarů do rozvoje moderních technologií, které budou šetrnější k životnímu prostředí. Řekl to v rozhovoru pro stanici ITV před začátkem summitu G8.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

maly33

Bush = terrorist
Bush je valecny zlocinec, ktey ma 'na triku' smrt nekolikanasobne vice civilistu, nez kolik zemrelo Amaricanu 11/9/01
 
0/0
7.7.2005 9:22

tajemník z létajicího ostrova

offtopic
Zřejmě záměrné poškození plynovodu v jihoruském Dagestánu připravilo v noci na středu o dodávky plynu jih této kavkazské republiky a sousední Ázerbájdžán. V dagestánské metropoli Machačkale se pak ráno strhla přestřelka, během níž zemřeli dva lidé.
“Plynovod je protržen v délce osmi metrů jižně od Machačkaly,” sdělil mluvčí místních úřadů. Unikající plyn podle něj vyhloubil kráter o průměru patnácti metrů a hluboký šest metrů, ale nevzňal se. Mluvčí dodal, že na plynovodu byly zjištěny stopy “vnějšího zásahu”, takže lze předpokládat, že šlo o sabotáž.
Dagestán je často dějištěm explozí, nájemných vražd a dalšího násilí.
0/0
6.7.2005 16:41

ježkovy_voči!

George Bush:
"Uznávám, že povrch Země je teplejší a že nárůst skleníkových plynů způsobený lidmi k tomuto problému přispívá," řekl prezident USA. Jeho administrativa existenci globálního oteplování připouští, ale dosud tvrdila, že je zapotřebí více vědeckých poznatků, aby bylo možné určit přesné příčiny.   
 
A já zase uznávám, že americká věda je špičková a že pokud dala Bushovi na stůl tyto poznatky, měli bychom je brát vážně...
 
Listen, I recognize that the surface of the Earth is warmer and that an increase in greenhouse gases caused by humans is contributing to the problem.
0/0
6.7.2005 15:45

vaclavj1

Re: George Bush:
Dejte na me, nikdy neverte Bushovi, zadny sklenikovy efekt neni, vymysleli si ho Americane kvuli propagaci "vodikove ekonomiky".
Americka veda je primo ovladana z bileho domu (a pokud to nekdy vypada, ze to tak neni, jedna se jen o snahu oklamat svet)
0/0
6.7.2005 16:09

mariolin

tak neviem
globalne oteplovanie bude viest k dobe ladovej ktora postihne severnu pologulu.vacsie mnozstvo sladke vody (sposobene roztapajucimi sa ladovcami a nie len tym) v atlantickom oceane bude mat za nasledok zastavenie golfkeho prudu. a co bude potom nasledovat vie si asi kazdy predstavit. a kto si to odserie my kto nepatrime do hornych desattisic. ale hlavne ze jeden narod na svete bude moct jazdit na svojich autach a vypustat do ovzdusia svoje jedy. uz teraz nie su moc popularni a som zvedavy ako to bude potom(potom nan to moze byt uz jedno). odhaduje sa ze do roku 2020 bude 150 mil. ludi haldat nove utocista vdaka zlemu zivotnemu prostrediu. potom mozu ist rovno do texasu jednemu kretenovi na ranc. pekny den prajem. ale este ze ten dilino tam bude UZ iba 3 roky  
0/0
6.7.2005 13:27

Modracek

No, to je pěkné
Stoupající teploty ve Středomoří by mohly vést k odlivu turistů, upozornil Světový fond na ochranu přírody (WWF), který je největší soukromou organizací na ochranu životního prostředí.
"Oteplení o dva stupně Celsia by mělo velmi negativní důsledky pro budoucnost turistického průmyslu v regionu... Vlny veder a lesní požáry by přiměly rodiny, aby na dovolenou jezdily jinam," prohlásila vědecká koordinátorka Tina Tinová. Jestliže se nezastaví globální oteplování, ve Středozemí by ročně mohlo být o šest extrémně horkých dnů ročně více, než je tomu nyní, uvedl fond. Pobřeží Středozemního moře je nejvyhledávanějším prázdninovým cílem, který přitahuje 30 % všech turistů na světě.  
 
0/0
5.7.2005 22:12

tajemník z létajicího ostrova

offtopic
U policejního stanoviště v dagestánské metropoli Machačkale se ozvala mohutná exploze nejasného původu. Podle prvních zpráv si výbuch vyžádal oběti na životech a zraněné, počty nejsou známy.
 
0/0
5.7.2005 16:15

Modracek

Mrtvých vojáků přibývá
No, to je pěkné!  
0/0
5.7.2005 15:37

Albedo

0/0
5.7.2005 15:17

0100

Bushova politika v otázce k životnímu prostředí je zničující pro USA
Bude-li pokračovat oteplování planety a země se budou chovat tak jako USA, pak se zvednou hladiny moří, co se nezatopí to shoří.Budou velká sucha a to hlavně na americkém kontinetu,hurikány budou třikrát tak silnější,když už zaprší tak budou lokální záplavy.Copak je Busch zaslepený a nevidí,jak stoupají záplavy v Evropě a jak se posunuje tropický pás do mírného a subtropický do tropického?Nevidí jak lidé umírají v jižních zemích Evropy z horka? Oteplování planety způsobuje i pohyb litosferických desek. Poslední ničivé zemětřesení s cunami byl důsledek oteplování planety.Když roztají ledovce, bude půl Holandska a Anglie pod vodou.Jeho otec udělal chybu ve válce s Irákem.Když mu generál Schwarskop říkal,že je třeba jít dál a dobýt Bagdád, zastavil ofenzívu. Nyní stejná válka stála 1700amerických životů.Syn dovedl válku do konce.Možná zachránil světový mír.Ale nyní svým postojem ke Kiotskému protokolu udělá daleko větší chybu než jeho otec.Tentokrát jde o celé lidstvo světa i o USA.
0/0
5.7.2005 10:09

Thyronx-

Jedni podepisuji a druzi makaji.
Jedni podepisuji Kjoto a topi uhlim,srackama,a kupuji si od vlady odpustky na vypousteni sracek a druzi nepodepisuji ale stavi prvni desitky aut na vodik. Cesko i s coudicima dieslama podepise cokoliv.USA si top nemuze dovolit.Zato treba Ford postavil prvnich 60kusu Ford Focusu na vodik.Mame prvni vodikove cerpaci stanice po USA a za nejakych 10-15 let to bude sjizdet z linek. Co dela Evropa?
0/0
5.7.2005 5:29

*Modráček*

Re: Jedni podepisuji a druzi makaji.
Evropa čeká, až se vrátí pan žiju v USA dvacet let a bude ventilovat svoje rozumy tady.
0/0
5.7.2005 9:47

dukeprvni

Re: Jedni podepisuji a druzi makaji.
nevim teda jak cela evropa verim, ze nic moc, ale cesko topi "kalem" (blato a hlina z uhli) ale podepisuje kjoto, indiani palej zdechliny a zbytky hazou do "posvatne reky" a pak to pijou a myjou se, se zbytkama zdechlin, brazilci palej pralesy, rusaci znicili a nici dal pul sveta a o africe a cine se radeji nebudu rozsirovat, ale vsichni podepisuji kjoto, takze se mi zda, ze jedini inteligentni politici na svete jsou g. bush a australsky j. howard  jinak je to jeden vetsi hnup jako druhy a velet by tomu klidne mohl ceskej narcis, ten je "nejyntelygentnejsi"
0/0
5.7.2005 14:03

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Jedni podepisuji a druzi makaji.
:))) rumcajzi visvubec co to jsou ty kjotske protokoly? podle toho cos tady vymyslel bych rekl, ze nevis o cem pises ;))
0/0
5.7.2005 14:27

Pilát

Re: Re: Re: Jedni podepisuji a druzi makaji.
Pinku    naučil jsi Kamila psát? 
 
0/0
5.7.2005 15:32

dukeprvni

Re: Re: Re: Jedni podepisuji a druzi makaji.
ja vim presne o cem pisu, jen ty nevis co kritizujes a v tom je jadro pudla  jedina australie a amerika odmitly podepsat kjoto  ostatne ja tez nevim proc be se mely oba staty hospodarsky okradat, kdyz ostatni budou pokracovat ve svych praktikach dokud svet bude stavet elektrarny na uhli, tak je cele kjoto k hovvnu  a atomove elektrarny nejsou zrovna v mode a kecat o a poroucet slunci a vetru umeli nejlip bolsevici  takze synku nez zacnes kritizovat premyslej trochu o tom co chtel basnik rici o znecistovani planety a zivotnim prostredi a nedelej chytryho hnupe
0/0
6.7.2005 9:49

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Jedni podepisuji a druzi makaji.
ostatni budou pokracovat ve svych praktikach? myslis koho? rozvojove staty? :))))
0/0
6.7.2005 10:23

dukeprvni

Re: Re: Re: Re: Re: Jedni podepisuji a druzi makaji.
prosimte nedelej ze sebe vola  vis dobre kdo a jestli nahodou nevis, tak si nemame co rict  precti si znovu zacatek.....
0/0
6.7.2005 12:07

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jedni podepisuji a druzi makaji.
strejko, to jsou ale jen tvoje sny, prostuduj si kjoto... ;)
0/0
6.7.2005 13:56

dukeprvni

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jedni podepisuji a druzi makaji.
nemam cas na picoviny , jedu na kole
0/0
6.7.2005 15:25

pinguinone

Re: Jedni podepisuji a druzi makaji.
..jen tak na okraj , mas predstavu kolik % vytvari C0² prumysl a kolik auta....
0/0
5.7.2005 15:41

j@ck

-
http://en.wikipedia.org/wiki/Global_warming - prostudovali jste si pořádně tento ježkův link? Globální oteplování je fakt, pokud tvrdíte jinak, pak jste ignoranti. Vedou se diskuze, nakolik je to způsobeno lidskou činností a nakolik ne. Cožpak nevidíte, že na takové diskuze není čas? Nemůžeme si dovolit čekat na jejich potvrzení, až už bude jisté, že se sami ničíme. To nejsou hysterické výkřiky zelených anarchistů, ale výkřiky klimatologů a odborníků, které bush ignoruje.
0/0
5.7.2005 0:08

j@ck

Re: -
cožpak jste opravdu takoví ignoranti, že vám na této krásné planetě vůbec nezáleží? Je vám lhostejné, že každý rok vymírají tisíce krásných druhů hmyzu, motýlů, zajímavých rostlin, jejichž krásu už nikdy nikdo neuvidí? víte jak je biosféra země delikátní, jedinečný, složitý a vyvážený systém, který už několik set let od počátku vědecko-technické revoluce systematicky narušujeme? nikdo ten systém do detailů nezná, nerozumíme mu, nechápeme ho. Nikdo neví, proč se najednou přepolovává magnetické pole. Všichni aniž byste na to měli vzdělání, tak jste si jistí, že globální oteplování je výmysl anarchistů z greenpeace.
0/0
5.7.2005 0:20

j@ck

Re: Re: -
to je všechno důsledek moci médií. média můžou vymýt hlavu všude a dělají nám to každý den. já osobně věřím tomu, že oteplování je způsobeno lidskou činností a narozdíl od většiny z vás jsem si o tom něco nastudoval. říkají vám něco pojmy jako udržitelný rozvoj apod. tato cilizace je založena na neomezeném ekonomickém růstu, ale ten růst je na stále větší a větší úkor přírody a nakonec se ukáže, že nebude zas až tak neomezený. o regulaci klimatu na této planetě téměř nic nevíme, je však jisté, že se otepluje a je jisté, že to bude mít velmi negativní dopady pro nás všechny. Chceme se opravdu hádat o příčíně, nebo s tím něco začít dělat pokud to ještě jde?
0/0
5.7.2005 0:26

ježkovy_voči!

Re: Re: Re: -
Díky
A někdo tady kritizoval systém obchodu s emisemi jako nemorální. Podle tohoto je to naopak velmi chytrý a dobře vymyšlený systém, který umožňuje celkové snižování světových emisí CO2, aníž by nadměrně zatěžoval ekonomiky jednotlivých států a naopak je ekonomicky stimuluje k zavádění úsporných technologií. Například v samotných USA běží systém obchodování s emisemi SO2 mezi jednotlivými americkými společnostmi, který se už osvědčil...
0/0
5.7.2005 1:33

Pilát

Re: Re: Re: Re: -
Kamile    dostal jsi dneska oběd? 
 
0/0
5.7.2005 15:33

Supersex

Re: Re: Re: Re: Re: -
Pinku!        Nenechávej Kamila venku pobíhat jen tak      Sociálka ti ho vezme!     
0/0
5.7.2005 16:02

exe

Re: Re: -
Já chci, aby se oteplilo. Kam nechodí slunce, chodí lékař. A když roztají někde na pólech nějaké ledovce, co na tom. Alespoň se dostane do oběhu více vody. A k tomu vodíku; toho je všude nadbytek a jeden neví co sním. V žádném případě není jeho výroba energeticky náročná a při jeho výrobě (el. proud) se nespálí žádná fosilní paliva! Prostě ekologicky terorismus zase vítězí.  
0/0
5.7.2005 8:14

vaclavj1

0/0
5.7.2005 10:05

vaclavj1

Re: Re: Re: -
Taky jste premyslel, kde se ten elektricky proud bere? To je asi dar od boha nebo co?
0/0
5.7.2005 10:11

Strasak

Re: -
Chci jenom ukázaný, kdo naměřil těch 0.6K/století. JEstli to měřily stanice někde ve městech, tak je to jasný, stačí postavit čtyřproudovku pár metrů od teploměru a teplota stoupne.
0/0
5.7.2005 20:24

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: -
no, jestli si se rozhodl, ze chces ze sebe delat za kazdou cenu vola, tak to napis rovnou a usetris vsem spoustu casu...
0/0
5.7.2005 21:05

Pilát

Re: Re: Re: -
Pinku    ty tak říkáš i Kamilovi? 
 
0/0
5.7.2005 22:03

Strasak

Re: Re: Re: -
Já ze sebe vola dělat nechci, když ti řeknu, že jsem naměřil opak, tak mi budeš taky věřit. JEstli sy stanice, ze kterých se to počítalo, byli dřív někde za městem v lese a p sto letech jsou skoro v centru města, tak se není čemu divit. Navíc není zdaleka rozhodující teplota na zemi, ale teplota v atmosféře. A ta se za posledních pár let zvýšila o 0.1K.
0/0
6.7.2005 15:15

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: -
myslim, ze jsi prave objevil ameriku :)))
0/0
6.7.2005 15:18

j@ck

Re: Re: -
http://www.cru.uea.ac.uk/cru/data/temperature/#sciref máš tam odkazy na původní vědecké práce, které se týkají měření teplot (budeš si je muset vyhledat v časopisech jako nature apod.)
0/0
6.7.2005 12:16

j@ck

Re: Re: -
"The scientific consensus is that a significant proportion of this past rise, particularly in the last 25-50 years, is due to humanity's emission of greenhouse gases such as carbon dioxide (CO2). The alternative view, that the principal or even sole causes are natural cycles such as solar activity, is held by a number of journalists and politicians, but by only a small minority of established scientists."- a dobře si přečti tuto větu z toho odkazu.
0/0
6.7.2005 12:17

fleret1

pro Dana 1
s J@ckem zpravidla nesouhlasim,co do politickych nazoru,ale jinak je to jeden z mala,s kterym se da kvalitne debatit( pokud se tak vubec muzu o tomto foru vyjadrit ),takrikajic o vsem - J@ck je v pohode...:-)
0/0
4.7.2005 22:08

Dan 1

Re: pro Dana 1
Já s ním nesouhlasím nikdy a v ničem. Ale je pravda, a to musím uznat, že něco v hlavě má. Tajemník taky není vůl, což se o sandokanovi nebo tygrovi nedá říci. Když proti tobě stojí někdo, kdo je inteligentní, je radost polemizovat, hádat se... A když potkáš tvora, jako je Sudajev, nezbyde, než si z něj dělat srandu.
0/0
4.7.2005 22:13

Dan 1

Re: Re: Oprava
O sandokanovi a albedovi... A rupníkovi.
0/0
4.7.2005 22:14

fleret1

Re: Re: Re: Oprava
ten Sandokan,to je tusim byvaly Malajsky tagr,ze ? ...Jo ,to je excelentni magor...s Albedem se moc nesetkavam ( neutkavam ? ),i kdyz jednou jsem musel souhlasit - ekologie,znasilnovani vodnich toku + krecovite a nesmyslnne vstupy do krajiny...s politic. nazory jsme ovsem kazdy na uplne jinych souradnicich,vcetne KP...:-)
0/0
4.7.2005 22:30

fleret1

Re: Re: Re: Re: Oprava
tygr - opr.
0/0
4.7.2005 22:31

fleret1

Re: Re: Re: Re: Oprava
hehe,a Tajemnik ma u me nekolik malo,malinko bezvyznamnych "+",o to vic cernych puntiku...
0/0
4.7.2005 22:33

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Oprava
Al-mník je aspoň přátelskej a neagresivní. On to v podstatě myslí dobře, ke své škodě ale málo čte, málo studuje, cestuje... Ale má ještě šanci prozřít, lebeda-libido a malajský sandokan už ne.
0/0
4.7.2005 22:40

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Oprava
tajemnik is watching you!
0/0
4.7.2005 22:40

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oprava
Zmije jedna!
0/0
4.7.2005 22:43

fleret1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Oprava
no to my vime,bez tebe se nic ani nesustne :-))
0/0
4.7.2005 22:43

j@ck

Re: pro Dana 1
no flerete, raději zas někdy podiskutujem o fyzice, tam se asi líp shodneme. já se právě prokousávám feynmanovýma přednáškama z fyziky a jsem už v polovině třetího dílu. Je to jako číst poezii, ten člověk je naprostý génius ve vysvětlování i těch nejabstraktnějších věcí. Fyzika byla vždycky moje velká láska a vždycky jsem ji chtěl studovat a dá se říct, že jsem si jí dost dostudoval ve volném čase i vzhledem k tomu, že brácha je fyzik. Politika stojí stejně zahovno a je zbytečné si zvedat žluč.
0/0
5.7.2005 0:14

j@ck

Re: Re: pro Dana 1
už jsem si i objednal jeho knihu: kvantová elektrodynamika: neobyčejná teorie světla a látky. už se na ni těším:-)
0/0
5.7.2005 0:29

Strasak

Globální oteplování
Nechci se zastávat Bushe, ale nějak se nemůžu dopátrat nějakýho rozumnýho výzkumu o globálním oteplování. Všude o tom mluví, ale nikdew nemůžu najít naměřené hodnoty a podmínk, za kterých se to měřilo.
0/0
4.7.2005 21:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.