Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za popálení dívky ve školce padla obvinění

Policie obvinila kvůli popálení šestileté holčičky v pražské mateřské školce dvě učitelky a ředitelku. S dětmi si v dubnu hrály na čarodějnice, na dívce zřejmě chytily šaty od svíček. S popáleninami na třetině těla se stále léčí. Ženám hrozí za ublížení na zdraví vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

komunisti_sou_svine

yep
Když tady čtu diskuzi, správné by bylo všechny učitele postřílet a oheň celkově zakázat, kdo by zacházel s ohněm nebo prozradil jeho existenci dětem měl by být přísně potrestán !
0/0
27.6.2005 19:53

231

Re: yep
Přesně.
A děti mít doma svázané a pro jistotu v polstrované místonosti, aby se jim nic nemohlo stát.
0/0
19.9.2005 16:11

usnicka

nebezpečí svíček
Hlavně v pošmourném období miluji zapalování svíček. I když jsem na dost věcí opatrná, tak na svíčky jsem byla opatrná méně. Až mně manžel hodně vystrašil možným poškozením ohněm - nedávat svíčku na kraj stolu, kolemjdoucí ji může shodit, mít pořádný svícen, dávat pozor, aby v blízkosti nebyl nábytek nebo sušené květiny atd.
Člověk někdy v zápalu udělat dětem radost si ani neuvědomí, že by mohl dítěti neúmyslně nějak ublížit. Př. - když byl můj syn malý, dala jsem mu na krk můj šátek. On si jej tak vmžiku utáhl, že se škrtil a to jsem ho měla kousek od sebe a nůžky také. Přesto měl od šátku pořezaný krk a oba jsme se pořádně lekli. I učitelky byly pořádně v šoku , že se něco takového mohlo stát, byť si myslely, že svíčky jsou na bezpečném místě.
0/0
27.6.2005 19:48

RadecekH

Vypocty
Ti, kteri jsou pro tvrde tresty by si meli spocitat, jaka je pravdepodobnost urazu. Kolik deti je v predskolnim veku zraneno doma. Vezmu-li, ze doma je dite 5 let a ucitelka v materske skolce praci dela 40 let. Doma je jedno dite, ve skolce 10, tak mi vychazi, ze ucitelka ma 80x vetsi sanci, ze se stane nejakej prusvih. A pripustme si, ze doma se prusvihu stane spousta. Jednou si dite zlomi ruku, jednou si sahne na rozpalenou troubu, obcas na sebe nejake vylije neco variciho, obcas nejake vypadne z okna. Kdyz vezmete vsechna tahle rizika, vidite, ze pomalu kazda ucitelka by skoncila v kriminale. Proste se za jeji zivot obcas neco stane. Ona k tomu muze pristupovat dvema zpusoby. Bud nic s detma nedelat a jen je hlidat a nebo se snazit deti zaujmout, ale s vyhlidkou zvyseneho rizika.
0/0
27.6.2005 17:26

babacek

Nechat
takto malé děti bez dozoru tam kde je otevřený oheň je trestu hodné.Ono je již napováženou pro takové malé děti dělat jakou koli manipulaci z ohněm jako prostředek pro pobavení.
0/0
27.6.2005 10:36

Dědeček Vševěd

Re: Nechat
Ano, a také je to  trestuhodné !  
0/0
27.6.2005 10:42

abarnett

Re: Re: Nechat
je to prostě hodno trestu!
0/0
27.6.2005 10:45

peppermint

Re: Re: Re: Nechat
Zavřít až zčernaj. Jako to děvče.
0/0
27.6.2005 11:00

babacek

Re: Re: Re: Re: Nechat
Mám takové tušení,že tresty budou pomíněné.O zčernání v našem soudním systému nemůže být ani řeči.
0/0
27.6.2005 11:17

babacek

Re: Re: Nechat
Dědečku Vševěde ono je správné spojené i rozdělené.Zdroj: odborník na jazyk ĆESKÝ PAN MICHAL NOVOTNÝ- ČESKÝ ROZHLAS.
Tak,že ta ironie není na místě.
0/0
27.6.2005 11:15

2Mac7

Re: Re: Re: Nechat
vždyť psal "také 
0/0
27.6.2005 11:30

babacek

Re: Re: Re: Re: Nechat
Už vám došli argumenty na jiné téma tak jste utekl jinam
0/0
27.6.2005 11:34

euchrideucrow

Re: Re: Re: Re: Re: Nechat
A jak pan Novotný zdůvodní argumenty, které došli?
0/0
27.6.2005 12:09

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechat
Buď čtěte příspěvky beze spěchu a v klidu a pak reagujte nebo vůbec.Tam jsem poukázal na dva tvary jednoho slova a odkázal na pana Novotného jako odborníka. Protože mne přišlo nadbytečné opravovat něco co může a také je správně.Ten zbytek byl k debatě kterou jsme s pisatelem měli.
0/0
27.6.2005 12:20

euchrideucrow

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechat
Ale vždyť jsem si vaše příspěvky přečetl pořádně a troufám si tvrdit, že je i pochopil. Můj příspěvek narážel na fakt, že některé vaše hrubky nezdůvodní žádný odborník.
0/0
27.6.2005 12:35

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechat
Například ?
0/0
27.6.2005 14:08

qazqaz

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechat
Clovece neztrapnujte se a pectete si svoje prispevky lepe a pomalu.
0/0
27.6.2005 15:52

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechat
Prostě je ignorujte a přestaňte se strapňovat vy vaším vnucováním.
0/0
27.6.2005 16:04

Kerimek

Re: Re: Re: Nechat
A copak říká pan Novotný na "jakou koli manipulaci z ohněm"? Nevím, kterou "koli" (nebo snad "kolii") máte na mysli. A když už, tak "s" ohněm - je to 7.pád s kým, s čím. Jo, a slovo "takže" se píše dohromady, bez čárky uprostřed. Když už jste se to ve škole nedokázal naučit a máte potřebu se ohánět odborníkem, tak si o tom alespoň něco přečtěte.
0/0
27.6.2005 13:34

babacek

Re: Re: Re: Re: Nechat
Nemám potřebu se ohánět odborníkem.A právě proto,že vím v jakém stavu je moje čeština po návratu do vlasti poslouchám právě takové pořady které mne mohou poučit o změnách která v pravidlech jazyka českého nastali.A tak vím,že dnes je běžnou záležitostí nahrazovat 7.pád pádem 1.Ale,nevím přesně od kdy tato tolerance platí.Tak se zlobíte neoprávněně.
0/0
27.6.2005 14:36

Kerimek

Re: Re: Re: Re: Re: Nechat
To, že jazyk, ať už mateřský nebo cizí, někdo delší dobu nepoužívá, se dá pochopit. To, že se takový člověk chce poučit, se dá pochopit také. Jenže na druhou stranu: pokud změny nastaly, tak opravdu nastaly a nikoliv nastali. Tohle platilo ještě dříve, než jste se narodil. A předložky s/z nemají s 1.pádem ("kdo, co" - tedy "oheň") nic společného. Tohle opravdu nechápu, kde jste takový nesmysl slyšel nebo četl.
0/0
27.6.2005 15:09

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechat
Ale,já přece netvrdím,že nedělám chyby.Vždyť chybovat je tak lidské.Ale,snažím se na tom pracovat a o proti prvním příspěvkům z února ke zlepšení rozhodně došlo.Ale,pokud vás nezajímá obsah příspěku,ale pouze gramatika tak je prosím ignorujte.
Ale jen na okraj je velmi pozoruhodné,že pravopisný hlídač systému MICROSOFT WORD označuje slova.. změny nastali´´ z měkkým i jako pravopisně správné.Tak,že teď nevím komu mám věřit. Zda vám nebo programu.Tak,že se zase obrátím na odborníka.
0/0
27.6.2005 15:29

jejkap

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechat
Clovece, vy musite byt genius. Komu jinemu by humor tohohle kalibru vydrzel pul roku. Myslim, ze ve svem predstirani blbosti jste dustojnym nastupcem Svejka. Mate muj obdiv
0/0
27.6.2005 16:10

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechat
Člověče vy se asi zařazujete na nadčlověka který může každého kritizovat z vyjímkou vaší osoby.Pokud se nechce vyjdřovat k tématu tak je zbytečná reakce.Mne by nikdy nenapadlo kritizovat něčí stylizaci nebo gramatiku pisatele příspěvku.A když tak jen formou legrace jako odlehčení od tématu.On totiž právě ten vámi zmíněný Švejk měl ve své prostotě pravdu nejvyšší.A proto je oblíben do dnes.Tak pokud mne srovnáváte ze Švejkem tak mohu být jen pyšný.
0/0
27.6.2005 16:33

jejkap

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechat
Ale ja to nemyslim nijak ve zlem! Ja jsem presvedceny o tom, ze to hrajete. A k tematu je jenom vas uplne prvni prispevek. Zbytek je vase obhajoba...
0/0
27.6.2005 16:36

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechat
Člověk se přece musí bránit.O tom dialog je.
0/0
27.6.2005 16:45

jejkap

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechat
Vas bych chtel nekdy potkat - Vase existence na webu iDnes me naplnuje uz nekolik mesicu uzasem. Vubec nevim, jak si mam predstavovat Vas profil. Universitni profesor, ktery si takto vytvari druhou identitu? Ten by ale nevydrzel byt takhle naivni. Nebo desetilete dite? Nebo skutecne emigrant v nejlepsich letech, ktery zapomnel pravopis a trochu zjednodusene se vyjadruje ke vsemu, co se ve svete prihodi? Fandim Vam
0/0
27.6.2005 17:16

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechat
Muž v nejlepších letech ( alespoň se to tak říká)po dvaceti letech emigrace v útisku imperialistických živlů z rozumem desetiletého dítěte.
Jedno přísloví říká chytrému napověz a hloupého nakopni.A protože vás mám zařazeného do té první části tak tedy napovím.
  1. Babáček není náhodně vybraným Nickem.Tento pseodonym jsem začal používat v letech totality než jsem odešel z republiky pro určitou činnost.
  2. Bývalí člen VONS opustil jsem spolupráci kvůli lidem jako je pan Úhl ktrý se začal cpát do politiky a odvrátil se o idei tohoto výboru.
  3. Jsem schopen si otevřít sránky paní profesorky Danieli Jarůškové z matematicko fyzikální fakulty UK nebo navštívit její přednášku a porozumět jí a navzdory tomu jsem vzápětí schopen udělat v pěti větách pět hrubek.
  4. Pokračuji v dalším příspěvku !
0/0
28.6.2005 4:51

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechat
  1. Mohl bych poukazovat na jiné emigranty v jakém stavu je jejich gramatika např Pavla Landovského.Ale,považuji to za nadbytečné protože vím jak reagují zdejší pisatelé na zprávy o kterých nemají ani páru a tak by to nejspíše spustilo jen vlnu vulgarit.
  2. Je pravdou že,člověk zpohodlněl protože když něco napíši oficielně tak to prostě editor opraví.
  3. Tak jsem napověděl až přesříliš a pokud jsem vás odhadl dobře tak možná mojí pravou identitu odhalíte.Doufám však že budete natolik korektní a necháte si jí pro sebe.
0/0
28.6.2005 5:00

Kerimek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechat
No tak pokud si necháváte pravopis kontrolovat MS Wordem, pak je vše vysvětleno! On totiž Word nekontroluje slovní spojení, ale pouze samostatná slova a to ještě v mnoha případech opraví správný tvar na zcela chybný. Takže pokud se chcete naučit česky, tak Word je ten poslední, kdo vám pomůže. Kdejaký africký student na české vysoké škole je v pravopisu sběhlejší než MS Word. A věřte tomu, že vazba "Tak, že" jak ji používáte vy, dává větě zcela jiný význam, než byste chtěl. Ve vámi napsaných větách má smysl vždy a pouze tvar "Takže" bez jakékoliv čárky. Jestli se v českém jazyce opravdu chcete zdokonalit, tak alespoň tohle vezměte na vědomí.
0/0
27.6.2005 17:11

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechat
Děkuji za upozornění.Jste první který přichází z radou a na místo kritiky a posměchu.
0/0
27.6.2005 18:45

lesní pana

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechat
Jako druhý s radou. Když s radou, tak se "s" s kým, s čím. Hodně zdaru, ale diskuze je to na hlavu.
0/0
28.6.2005 0:18

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechat
Poradit si nechám vždy,ale musí jít skutečně o radu nikoliv o impertinenci.A tak jsete se tímto příspěvkem lesní pano degradovala pod mojí úroveň navzdory mojí špatné gramatice.
0/0
28.6.2005 5:21

lesní pana

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechat
V tom případě nevíte, co chcete. Anebo jste už zapomněl, co jste psal v minulém příspěvku.
0/0
28.6.2005 9:43

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechat
?????????????????????
0/0
28.6.2005 10:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.