Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slovenští ministři nazvali Zemana opilcem

Expremiér Miloš Zeman svým nevybíravým slovníkem neuráží jen Čechy. V Bratislavě nazval Slováky pokusnými králíky a ostře kritizoval místní pravicové reformy. Slovenské "reformátory" dokonce nepřímo označil za idioty, čímž je natolik rozzlobil, že ho na oplátku nazvali opilcem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

velkopodnikatel Krejcir

.
chudinky socky tu brečej nad Zemanem - opilcem
co si to ku§va ti Slováci dovolujou
co
poukázali jen na to, co si o Zemanovi myslí i celá Evropa
ale jen jako jediný si to dovolili říct hlasitě - zatím
0/0
17.7.2005 19:22

fortunus

teraz ma napadlo...
Zeman je ako Meciar, aj s tym je bolo kopec ,,srandy,,
0/0
17.7.2005 17:31

fortunus

a je!
tam malo byt este slovaci a cesi
0/0
17.7.2005 17:29

fortunus

a je!
dalo by sa hodiny polemizovat o tom kto su vacsi opilci ci cesi. Ale jedno je iste,ze Zeman je opilec. Nebolo pekne od nasich politikov, aby hadzali cechov do jedneho mecha!
0/0
17.7.2005 17:29

thanger

maji pravdu zemen je opilec
ale stejne tak jsou opilci i miliony slovaku!! rekl bych ze jeste vetsi nez cesi! kazdopadne mi to od slovenskych politiku pripada neprofesionalni a ubohy, a v podstate jsou ubohy jako zeman..... Ignorace slovenskych politiku by byla namiste, protoze se tak k ex-politikovi zemanovi vyjadrili nyni vladnouci politici, Zeman nemluvi za cesko jako premier, ale na slovensku o tom politici asi nevedi, tak se predhaneli ve slovnich utocich jak maly haranti.....
0/0
10.7.2005 17:24

Nachtigall

Opilec
opilci,děti a bláznimají vždy pravdu...
0/0
8.7.2005 7:43

donald007

Re: Opilec
Samozřejmě, že měl pravdu. Já bych o této zemi vůbec nemluvil. Kdo zná historii si to přebere. Proč by zrovna dnešní kroky její vlády měly být správné  
0/0
10.7.2005 16:38

babacek

Konečně je
někdo nazval tak co si většina jen myslí.A i kdyby opilí nebyl tak mu neřísluší hodnotit vnitrostátní politiku cizí země.Tak jen vznikají mezinárodní konflikty.
0/0
6.7.2005 8:02

Emeritus

Re: Konečně je
Hlavně, že ty nejsi opylí. A pivo tam stojí za prd!
0/0
6.7.2005 9:35

babacek

Re: Re: Konečně je
Dík za upřesnění pane profesore.:-))
0/0
6.7.2005 10:08

Ficcino

Starej kašpar
Mě ta upocená hrouda masa moc srandovní nepřipadne. Ale možná to vidím moc černě... Každej cirkus potřebuje šaška.
0/0
5.7.2005 11:31

Vysokoskolak

.
Zeman chtel asi naznacit ze by mela jejich vlada vic lhat. Neco jako "jsme sampioni zadne problemy nemame" :)) Jinak se Slovakama nima naprosto souhlasim ...
0/0
5.7.2005 10:55

da_Mikesh

reakce na nadpis
nejen slováci...
0/0
5.7.2005 10:36

idneol

náš komplex
Miloše se u nás nejvíc zastávají ti,kdo mu nalítli na jeho kecy počínaje rokem 1994 (1989?) a teď si nechtějí přiznat,že většině problémů jsme se bez něj mohli vyhnout.Ale je s ním sranda.
0/0
4.7.2005 21:41

Karel2002

Zeman měl zase jednou pravdu
a pokládám za správné, že tvrdě kritizuje hloupé ministry Dzurindovy vlády, kteří svou činností přivedli Slovensko do velmi těžké situace. Příkladem naprosté imbecila jsou např. ministr Mikloš i ministr Zajac. Na Slovensku nejde o žádnou reformu ve smyslu utahování opásků a zadržování spotřeby kvůli budoucímu profitu, ale o čisté zbídačování většiny ve prospěch menšiny. K dalším obrovským negativům je nutno zahrnout rostoucí vliv katolické církve či velebení místního zakladetele klerofašistického hnutí Hlinky. A to vše je zase vina vládní koalice především KDH.     
0/0
4.7.2005 16:40

wosa

Re: Zeman měl zase jednou pravdu
V niečom máš možno pravdu, len malá poznámka. Hlinka nebol zakladateľ klérofašistického hnutia.Zomrel v roku 1938, čiže pred vojnou, vtedy neboli ešte ani hlinkove gardy, ani nič podobné. Je smutné, že aj mnohí slováci si ho spájajú s hsľs za slov.štátu a s hlinkovými gardami, s ktorými nemal NIČ spoločné.
0/0
4.7.2005 20:33

Carlo111

Re: Zeman měl zase jednou pravdu
Ale nesnaž se omluvit českou neschopnost k jakýmkoliv činům. Na reformy a la Slovakia se zaprděné česko nikdy nezmůže. Navíc slovenská společnost je mnohem zdravější než česká, není tak totálně zdevastovaná komunisty a podnikatelů a la Krejčíř tam moc nenajdeš narozdíl u nás kde je nepoctivý skoro každý. Na SK spolu s nutnými reformami došlo k rozběhnutí ekonomiky a na prosperitu která se jistě dostaví budou čecháčkové jen závistivě pokukovat. Zeman se jen snaží pro ČSSD vylouct pár bodů. Ale Slováci mu to dobře nandali.
0/0
5.7.2005 14:02

vojcek2007

Re: Re: Zeman měl zase jednou pravdu
no moc se tu zase nerozplyvej, o co sou slovaci mensi komunisti o to sou vetsi nacionalisti az fasisti, viz problemy s madarama a s cikanama, hodne slovaku se v otazce madaru ztotoznuje s extremni pravici aniz by si to uvedomovali nebo si proste nemuzou pomoct...
0/0
6.7.2005 16:03

Pengix

Re: Re: Re: Zeman měl zase jednou pravdu
Vojcek2007 s tým nemôžem súhlasiť ak by si dobre poznal pomeri na Slovensku tak by si vedel koľko percent voličov majú komunisti a koľko extremisti.
0/0
6.7.2005 20:19

vojcek2007

Re: Re: Re: Re: Zeman měl zase jednou pravdu
ale madary by ste nejradsi odsunuli vsichni coz? ;)
0/0
7.7.2005 0:02

erikaa

Re: Re: Re: Re: Re: Zeman měl zase jednou pravdu
mnoho nás je na Slovensku, ktorí máme "zmiešaných rodičov" - maďarku mamu a slováka otca alebo naopak... takže veľmi by som nezovšeobecňovala na tvojom mieste
0/0
7.7.2005 14:54

marosh1

Re: Re: Re: Re: Re: Zeman měl zase jednou pravdu
tak to sa seredne pleties, kamo...
proti madarom vacsina slovakov naozaj nic nema..
0/0
8.7.2005 20:17

Zcech

Re: Re: Zeman měl zase jednou pravdu
tak si dej slovenské občanství a odstěhuj se tam demente, tam sou na tom eště hůř než u nás...
 
0/0
7.7.2005 21:48

Kleki Petra

Takže Miloši, Churchil byl taky idiot?
0/0
30.6.2005 11:59

frstejn

ACH ZEMANE,ZEMANE!!!
TEN NÁŠ MILOŠ UŽ TOTÁLNĚ ZBLBNUL JEŠTĚ MU CHYBÍ JEHO SYN STANDA G. A MŮŽOU NA CHALUPĚ NADÁVAT NA VŠECHNO A VŠECHNY  
0/0
29.6.2005 23:16

babacek

Re: ACH ZEMANE,ZEMANE!!!
Přesně.Stal se zněho zapšklí starý mrzout.
0/0
6.7.2005 10:11

Carloos

slovenskej škopek
no s tím názorem na slovenský pivo musím souhlasit. Fakt není dobrý...
0/0
29.6.2005 9:07

fuciminapicu

Re: slovenskej škopek
souhlas, střevo máš po nich jak zrcadlo:)
0/0
5.7.2005 22:21

Michalll

poškození lidé spíše soucit
potřebují, otázka je jen, zda na druhých nevidíme také trochu svá vlastní poškození nejen lihem a životem na socialistickém hnojišti celou generaci....
0/0
28.6.2005 14:08

libienski

A měli recht:-)
0/0
27.6.2005 16:24

alexy

Re: A měli recht:-)
Taky si myslim, ale nahlas se to nema rikat. To neni diplomaticke.
0/0
28.6.2005 14:12

monstrum

Skutečná pravda
Četl jsem paměti Zemana a vypadá to na docela rozumného člověka, který to určitě, ale určitě nenapsal v delíriu....
0/0
27.6.2005 15:45

vaclavj1

Re: Skutečná pravda
Tak pak zbyva otazka, kdo to za nej napsal.
0/0
27.6.2005 15:56

libienski

Re: Skutečná pravda
Spíš po tom delíriu, protože přímo "v" se nedá psát, leda diktovat...třeba pasáž o Péťě Buzkové?
0/0
27.6.2005 16:25

CHRISTO

premier vs premier:)
jo a nas ex premier je sice alkoholik, ale vas ex premier je nacionalistickej boxerskej retard, takze si mame opravdu co vycitat:))
0/0
27.6.2005 7:28

62milan

Re: premier vs premier:)
Až na to,že náš retard nechodí k Vám rozdávať rozumi a nenadáva Vašim ministrom.
0/0
27.6.2005 7:37

CHRISTO

Re: Re: premier vs premier:)
Ehm nejhorsi je ale ze ten nas ex retard ma i pri 4 promile alkoholu vic rozumu nez cela Vase "vlada". Ale vy ste Slovaci a vzdycky mate ve vsem pravdu, nastesti me to uz celkem nestve, protoze si ty svoje prusery platite z vlastni kapsy:))
0/0
27.6.2005 8:06

Nechechůň

Re: Re: Re: premier vs premier:)
Jeden nas minister ma viac rozumu nez cela vasa (jak hovori Edelman ) Posranecka snemovna + Senat dohromady o vlade ani nehovorim. Katastrofa. Jeden ozran, primitiv, podpriemerny srac (asi ako ty) co si ale mysli, ze zhltol Salamunove hoovno, druhy robi biznis s nejakou bordelmamá, to by sme vam mali zavidiet?  Zvolte si nabuduce rovno Grebendu  a nebojte sa, horsie ako dnes to uz nebude
ps: aby som nezabudol pripomenut, milujem cesky narod
0/0
27.6.2005 13:16

GhorX

Re: Re: premier vs premier:)
Vzdejte to... Některým zdejším přispěvatelům prostě dělá moc dobře, když můžou nadávat a provokovat. Konkrétně CHRISTO navíc vypadá, že mu právě odbilo 15 let...
0/0
27.6.2005 9:50

CHRISTO

Re: Re: Re: premier vs premier:)
sorry ja to nemyslel jako provokaci a uz vubec sem nikde nenadaval. Slovensko mam rad, ale vuci nekterym Slovakum mam celkem silnou a opodstatněnou averzi. Podotykam jen vuci neketerym. Jinak tvuj usudek o patnacti je (bohuzel) spatny. Navic nemuzes vubec poprit (pokud neni patnact zrovna tobe), ze v Ceslovensku melo Slovensko ohromne subvence ze strany CSR a dodneska je SR z nasi strany ohromne subvencovany (Vysoke skolstvi). Nekteri Slovaci by si proste meli uvedomit, za to ze momentalne nelezou po stromech v madarskych krojich vdecej prave CR. Tot vse:)
0/0
27.6.2005 10:23

62milan

Re: Re: Re: Re: premier vs premier:)
V čechách študuje okolo 10000 Slovákov.Spočítaj si koľko študuje vašich študentov v zahraničí.Ak máš dojem,že sa z Čiech má stať druhá uzavretá KĹDR,tak máš pravdu.Ešte jedno.Zober si slovník a zisti čo slovo subvencia znamená.
0/0
27.6.2005 11:55

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: Re: premier vs premier:)
Ale proc hned uzavirat? Cast Cechu si studium tvrde plati a cast se do zahranici dostane jen na nekolik let studia. Vyhodou snad je, ze asi cast slovenskych studentu v CR uz zustane i po vysoke, ale ani to nebude zadna slava..
0/0
27.6.2005 16:02

jejkap

Re: Re: Re: Re: premier vs premier:)
Co to placas? Jsou u prijimacek lepsi, tak tu studujou. Na to maji pravo vsichni obcane EU. Na rozdil od tebe, kteryho nevzali ani na stredni skolu, jak tak koukam. Za to, ze nelezes po stromech, muze mimo jine polovicni Slovak Masaryk... tak tady moc neplkej.
0/0
27.6.2005 16:22

Pengix

Re: Re: Re: Re: Re: premier vs premier:)
Máš úplnú pravdu.
0/0
6.7.2005 20:25

erikaa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: premier vs premier:)
no, som šokovaná... mám kamošku z východného Slovenska, o ktorú sa firmy v Prahe trhajú, pretože robí v istej nadnárodnej spoločnosti a chcú si ju stiahnuť k sebe - a to "chudera" nemá ani vysokú školu, iba "slovenské gymnázium", takže je to o šikovnosti ľudí a nie o vysokej škole a neviem o čom všetkom ešte... Trepete tu dve na tri. To rovno ani černosi a arabi by tu nemuseli byť lekármi - a pritom prijímačky na medicínu zvládnu ľavou zadnou - ako "váš" Ali Amiri zo Superstar. Tak sa tu prestaňte obviňovať, pretože dobrá zberba sa nájde aj medzi Slovákmi, rovnako ako medzi Čechmi. A na rozdelenie Československa ja hovorím - BOHUŽIAĽ. V Prahe mám kopec kamarátok - češiek a na Morave rodinu. Dnes je to už iný štát , ale čo sa dá robiť, však? Hodnoďte teda charakter konkrétnych ľudí (ak na to máte) a nehádžte všetkých do jedného vreca.
0/0
7.7.2005 15:01

CHRISTO

milosi
Mels pravdu ta slovenska brecka ktere rikaj pivo se opravdu neda pit..:)
0/0
27.6.2005 7:19

lss

Re: milosi
Popradske pivo naozaj nie je moc na pitie, ale k takemuto standartu sa blizi pomaly ale iste vacsina ceskych piv(miesto sladu -cukor, miesto chmelu-extrakt). Momentalne si viem pochutist iba na 2 ceskoslovenskych pivach-cesky Klaster a slovensky Topvar, ostane za moc nestoja. Este niektore znacky sa daju vypit za hranicami ceskoslovenska, alebo v super-drahych zariadeniach. Kde sa stratili piva ako Budvar, Plzen, Zlaty bazant ... ostali po nicj iba znacky....
0/0
27.6.2005 9:44

Borgh

Re: Re: milosi
Plzeň se nikam neztratila a je tu i řada dalších dobrých piv. Nejlepší jsou fakt čobolácký chytrolíni, co všude byli, všechno znaj a do krve se budou hádat, že Einstein byl slovák.
0/0
30.6.2005 11:55

fuciminapicu

Re: Re: milosi
boze, boze, ty to vidis! co je superdrahy zarizeni? myslis podnikovou restauraci, kde dbaj o kvalitu pivka, denne cistej trubky, staraj se o pivni hospodarstvi a za to chtej jen 25kc, to ti prijde drahy? to mas potrebu zajit do hnusny knajpy a splachnout do sebe osmipivo, kus za devět padesát?
0/0
5.7.2005 22:30

fuciminapicu

Re: Re: milosi
..jeste by me zajimalo co myslis pod tim kam se stratili znacky, je fakt ze chut se meni s modernizaci vyroby- unifikuje se, ale tutove se po tom uz tolik nepose..s jako po popradskym pive a nenajdes v lahvi sedlinu a vydrzi ti kapku dyl...
0/0
5.7.2005 22:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.