Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pekelné anděly hlídá na Džbánu transportér

Prahou už burácejí motory strojů, na kterých přijíždějí členové motorkářského gangu Pekelní andělé. Ke koupališti Džbán, kde se jejich sraz koná, jich má přijet na patnáct set. Policie je kontroluje u vjezdu do areálu, má tam i obrněný transportér.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cejkis

bulvár
To co vytvořila média v této zemi je až neuvěřitelné. Udělali jste z nich ganstery, monstra kteří zabíjejí.
A přitom, kolik lidí má peníze na to, aby si koupili HD za cca 1mil korun ???
Není to nic jiného než že skupina českých zbohatlíků si udělá víkendový úlet. A z ostatních zemí přijedou potetovaní namakaní chlapi na mašinách, opravdu hrozné
Vím, že idnes je bulvár, ale tohle je opravdu už horší než TV zNova.
0/0
26.6.2005 12:16

elvis p.

fízl je fízl
po praze běhají gangy cikánů a okrádají lidi ...beztrestně - zatimco policajti hlídkujou na džábanu, jugošský a arbský dealeři vesele prodávaj heroin, ale policajti prohánějí sedmnáctiletý týpky co si vypěstujou pár kytek páč ty na ně těžko vytáhnou bouchačku... řiká se tomu ZBABĚLOST a taky pohodlnost a servilnost...atd vždyť jsou pořád stejný mě to vůbec nepřekvapuje, až to skončí policajti si potřesou rukou jak to pěkně zvládli /stejně by se nic nestalo/ možná padne nějáká odměna...
0/0
25.6.2005 10:06

pancho10

Re: fízl je fízl
0/0
25.6.2005 10:07

Maxx-IP

Re: fízl je fízl
...po Praze a celé republice běhají gangy v bílejch košilkách a kravatách a okrádají lidi i stát...bestrestně - zatím co vysoký rypáky dštěj nenávist jen na ty, co mají ještě holejší p*rdele než my.
0/0
25.6.2005 22:53

dukeprvni

Pekelné anděly hlídá na Džbánu transportér
 
to si zas cesky fizli pekne zabuzerovali, jej je  pac te je taky jediny co umi  takhle hlidat nebo chytat podrazniky to jim moc nejde, ale na sofery a motorkare si privezou i obrneny transporter (asi aby se meli kam schovat) chrabri jonaci
 
 
0/0
25.6.2005 2:39

sillogism

Vychýlená osa...
Jo, levičácký aktivisti se do čech dostali dělat bordel. Protože se na hranicích půlka z nich zamaskujou za studentíky, kteří jedou na výlet. A lidé, kteří své přesvědčení neskrývají, jsou takhle omezováni. přitom jedou na výlet a ne házet šutry. Tak to mě teda fér nepřipadá.
0/0
24.6.2005 22:36

HiPcCuP23

Re: Vychýlená osa...
Vona taky cast tech levicaku skutecne patri ke studentikum,ktery delaj takovou "prazdninovou" revoluci ale kdyz pak neco hrozi jim, tak h___o , h___o. Tyhleti hosi sou shopni delat neco , cemu veri a to full-time. Jenze to nepatri k dobremu tonu jako prazdninova ultralevice tak na ne oficialni mista delaj ramena. RIDE HARD DIE FREE!
0/0
24.6.2005 23:17

HiPcCuP23

Re: Vychýlená osa...
DODATEK
Tyhleti hosi sou shopni delat neco atd ...
tady samozrejme uz mluvim o HELLS ANGELS ne o levicacich :)
0/0
24.6.2005 23:21

udolak

Re: Vychýlená osa...
Kam na tohle chodíš ?? Tohle jsou stejní levičáci jako Ty turecká princezna. V levicových režimech by na ty svý motorky tak akorát sehnali peníze !!
Nemáte někdo taky nějaký jiný nápad, než že když se vám někdo nelíbí tak je levičák ??
To jsou parchanti náramně bohatejch papínků a vůbec nevěřím, že zrovna naše policie by je zvládla. Výsledek by byl asi stejný jako při demonstarcích při měnovém fondu. Spousta řečí a policajti se nechali mlátit. Lítaly dlažební kostky a policie ani nevystřelila ani gumové projektily.
prostě šaškárna a teď to bude stejné.
0/0
25.6.2005 0:05

HiPcCuP23

Re: Re: Vychýlená osa...
Pockat ale (nevim tedy estli sem te pochopil) tady nikdo NETVRDI ze HELLS ANGELS jsou levicaci NAOPAK. Proc by shaneli penize na motorky v levicovych rezimech?!?
0/0
25.6.2005 0:43

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Vychýlená osa...
lol
0/0
25.6.2005 1:01

sillogism

Re: Re: Re: Vychýlená osa...
Dík, že jsem se k tomu nemusel vyjadřovat sám. Lidé, kteří si ani pořádně nepřečtou, na co reagují, mě fakt nudí.
0/0
25.6.2005 4:20

udolak

Re: Re: Re: Re: Vychýlená osa...
Ještě horší jsou lidi co pořádně nevědí co píšou.
0/0
25.6.2005 12:07

Maxx-IP

Re: Vychýlená osa...
To "přesvědčení" a tu filosofii bych si rád někde přečet, pravičáckej slinto.
0/0
25.6.2005 22:57

wed

se diivm....
se divim, ze jim ten transporter vubec dojel a nedopadlo to zase fiaskem jako u rozhlasu.
Nevite nahodou nekdo , kolik jich vyjelo z garazi?
0/0
24.6.2005 22:35

tyrael

Pitomci!!!
Nenašli u nich ani nůž, zato Kosinová s Vokušem z nich udělali bin Ladiny. Na Džbánu se scházejí každý rok a já si nepamatuji že by s nimi někdy byl nějaký problém-maximálně je "nablito v álejích". Chudáci motorkáři, mají smůlu že policie má pekelnou ostudu s Krejčířem a musí si schladit žáhu. Schuppo, kde máte Krejčíře???!!!!
0/0
24.6.2005 22:17

komunisti_sou_svine

Re: Pitomci!!!
Nemají smůlu že "utekl":-)) Krejčíř, mají smůlu že tahle policie by je šikanovala i kdyby Křejčíř "neutekl", za prvé téhle policii by "utekl" někdo jiný nebo něco jiného, za druhé tyhle lidi smýšlí svobodně což se nejen dnes nejen tady a už v ůbec ne tady za socialismu a ve sr..čkách rozhodně nenosí a systém potřebuje takové lidi za a mediálně prodat, b poliitcky prodat, c znepřijemnit jim život protože to sou přesně ti šmejdi co nas nemaji vubec radi (rozuměj nas kdo jsme ten systém se kterým se "oni" moc nestotožnují a nefandí mu a jistě 2x jestli že je ještě socialisticky ) a tedy nikdy nas stejně nebudou volit tedy jsou jednoznačně nepřítel. V tom se dost možná pletou a lidi určitě chodí do práce a volí, ale je asi fakt ne :-))) Což se samozřejmě nevylučuje s tím že polovina polišů by určitě taky chtěla takovou motorku a bundu :-))
0/0
24.6.2005 23:52

Starý Brůna "Sekera"

Jdou po nás
Nechápu, proč se buzerujou motorkáři. Byli to právě oni, první s motorem na světě. Na počátku jezdilo víc motorek než aut. Ale ti zelené šulini jsou právě po nás. Přitom kdejakej píč*s s fáčkem do tě na křižovatce najíždí. Je to mrdnik největší. Mám taky HD čopr a jsem u HA organizovanej. Většina těch šulínů na cestách si ale neuvědomuje, že můžu jet na mašině do práce, debílkové.
0/0
24.6.2005 22:07

MadHawk

Re: Jdou po nás
jak jsem sám zjistil, celoroční přeprava na motorce v našich podmínkách do práce je prakticky nemožná... Prtostě lidé berou motorku jako koníček a podle toho tě posuzují - silníční motorka= dárce orgánů, cestovní= vyvrhel společnosti
0/0
25.6.2005 2:12

Bochi1

Podivná argumentace
'Přitom nás to stálo hodně peněz za benzin, ubytování i za jídlo, tak ať nás nechají na pokoji," bouří se.' A co má jako být. To by mě mě zajímalo, jaká by byla jejich reakce, kdybych jim tvrdil: "Do týhle bouchačky a střeliva jsem investoval spoustu peněz a vy mě ani nenecháte si na někoho vystřelit?"
0/0
24.6.2005 21:55

Starý Brůna "Sekera"

Re: Podivná argumentace
Ty bys zakázal i jízdu na kole, viď? Nediv se někomu, kdo se táhne tisíc kilo tady do tý východní prdýlky, má na naše prachy pět baněk na kontě a pak ho nějaký celní šulin nechce pustit do republiky kvůli zástěrky na zadním kole. Ubožáci.
0/0
24.6.2005 22:09

Bochi1

Re: Re: Podivná argumentace
Nechápu tu vaší reakci, co to má společného s jízdou na kole? Neřeším zde, jestli v nějakém konkrétním případě bylo nevpuštění do země důvodné nebo nikoliv. Já se jen pozastavil nad nesmyslností té reakce motorkáře. To, jestli policista nechá někoho řídit svůj stroj, přeci nebude záviset na množství spápeného benzínu a prožraného jídla, které řidič spotřeboval. Už chápete?
0/0
24.6.2005 22:57

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Podivná argumentace
Ale oni ve skutečnosti nevrátili kvůli "zástěrce" ale protože jim chtějí znepříjemnit život a ty to dobře víš. Už to chápeš ?
0/0
24.6.2005 23:10

Bochi1

Re: Re: Re: Re: Podivná argumentace
Nic dobře nevím, nemám žádné ověřené informace o tom, jak to na hranicích probíhalo, vy asi ano. Takže jsem reagoval jen na to, co bylo psáno v článku, ať už to někdo opravdu vyslovil nebo ne. Něřeším, jaká byla skutčná motivace policie a celníků a co bylo nebo nebylo záminou, račte si povšimnout, že jediné, na co jsem reagoval, byla nesmyslnost argumentu "ta cesta sem nás stála dost peněz, takže nás koukejte pustit." Už vám to spojilo?
0/0
24.6.2005 23:19

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: Re: Podivná argumentace
ok...
0/0
24.6.2005 23:22

komunisti_sou_svine

Re: Podivná argumentace
Takovým jako jsi ty patří koupit dovolenou v nějaké hodně vzdálné zemi kterou ke konci termínu postihne živelná katastrofa a cestovka prošmelí letadlo zpátky ......
0/0
24.6.2005 22:12

Starý Brůna "Sekera"

Re: Re: Podivná argumentace
má bejt pro mně? děkuji za přání čuráčí hlavo, nápodobně
0/0
24.6.2005 22:53

Bochi1

Re: Re: Re: Podivná argumentace
Kdybyste se raději zamýšlel nad textem příspěvků namísto vztekání se a vymýšlení peprných nadávek, prospěl byste tím nejen sobě, ale i nám všem. Ale ono přemýšlet bolí, prskat kolem sebe slovní slinty a zvratky je daleko jednodušší a zábavnější, že?
0/0
24.6.2005 23:01

Starý Brůna "Sekera"

Re: Re: Re: Re: Podivná argumentace
Nezabývám se vymýšlením nadávek, čurá*čí hlavu použil Bolek Polívka. Zamýšlej se sám, není nad čím. Pseudohumanistické kecy, v podstatě nejste schopni přijmout realitu. Něco zvyjebeš, tak to zaplať. Vo tom to je. Všichni mají plnou hubu tolerance a morálky a když jde vo ně, tak dělají pod sebe, viď. Seru na tě i na plané diskuze. Ze Džbánu zdravím Brůna. Vraaaauuuuuuuuum
0/0
25.6.2005 0:54

Bochi1

Re: Re: Re: Re: Re: Podivná argumentace
Tak tomu říkám reakce _naprosto_ od věci. Absolutně nechápu, o čem to melete, nějak jste se do toho zamotal. Já reagoval na jedno konkrétní prohlášení a vy hned vyrukujete s lavinou nadávek, kritikou pseudohumanismu, narážkami na toleranci a morálku, placením za něco (zvyjebaného? - co to je?) atd. To jste to ze sebe pěkně vyvalil, asi toho v sobě hodně držíte, tak to holt muselo ven, a v podstatě je vám asi jedno, v jaké situaci a v reakci na co, když se chce jednomu blít, taky často nemá čas hledat mísu, to chápu. A dříve, než na vás přijde další dávení, zkuste si přečíst můj původní příspěvek a pak tuto vaši poslední reakci a zamyslete se, kolik toho mají asi společného. Dobrou noc.
0/0
25.6.2005 1:29

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Podivná argumentace
čuráčí hlava seš ty když neumíš číst....
0/0
24.6.2005 23:06

Starý Brůna "Sekera"

Re: Re: Re: Re: Podivná argumentace
čuráčí hlava seš ty odésáku. Velkej frája viď když použiješ pěkné klišé, které v rámci svýho trapnýho show použila stará kočičková. Komunisti jsou svině... pročs jim to neřek' v '88 frájo? A pak kdo je čuráčí hlava.  Jsem zvědavej, čím vopáčíš, nebo už ti matka vypnula lampičku a tu vohořelou 14" na 486, šuli?
0/0
25.6.2005 0:58

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: Re: Podivná argumentace
Nevim jak ty já sem jim to v 88 celkem otevřeně řikal, akorát mě za to nemohli ještě zavřít :-)
0/0
25.6.2005 1:05

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: Re: Podivná argumentace
resp. ste nemohli nulo :-)
0/0
25.6.2005 1:06

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podivná argumentace
y
0/0
25.6.2005 1:08

komunisti_sou_svine

Absurdistan.
Yep. "Někdo" si cvičně hodí granátem, grosšák se objeví v tričku kenvelo a ehjle misto casina je kenvelo atd a nikomu to nevadí :-( Krejčíř má doma miliardy v hotovosti, má pouta ale policie neví že by neměl odcházet a nikdo ho nehledá ! :-( motorkáři neudělali nic, ale všechny uloží do databáze jen tak preventivně a jen tak preventivně je bude hlídat bublasstapo v tančíku že kdyby náhodou chtěli něco udělat , říct nebo být příliš hluční... .... tomu řikam fair play :-(
0/0
24.6.2005 21:29

pancho10

Re: Absurdistan.
No to je určitě pravda.Teď si policie žehlí svoje problémy s uprchlým miliardářem a odvolaným prezidentem.A máme najednou být hrdí na to že ji máme.OK.Opravdu mě spíše vadí auta jezdící ve městech 100 km\h u školy než nějací ,,motorkáři´´
0/0
24.6.2005 21:32

komunisti_sou_svine

Re: Re: Absurdistan.
Auta by neměla jezdit před školou 100 ale pokud se chceš zastávat akcí jako Jestřáb apod tak jdi někam.... to je totéž co tohle, jenom způsob jak maskovat skutečné zločiny a buzerovat ty nepravé navíc v situaci kdy stav na silnících a agresivita řidičů je také sekundární jevem podloženým náladou ve společnosti funkčností vztahu vzájemné důvery mezi občanem a policií atd a v tomto smyslu žádná represivní a dočasná akce faktor agresivity a nepozornosti řidičů v dlouhodobém horizontu nesníží pokud ne naopak, i chování na silnici vychází primárně z jakési společenské dohody v smíru která je prezentována státem, zákony, vymahatelností práva, předpisy a policie má dohlížet na doržování těchto dohod, selže li ve společnosti tento primární smír, společný zájem atd a nejsou doržovány žádné dohody nezáleží na tom zda jsou definovány jako zákony a nemůžeš čekat chování na silnici bude vyjímkou která bude fungovat bez ohledu na nefunkční základ, a tato společnost je v chaosu, smír nefunguje, d
0/0
24.6.2005 21:56

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Absurdistan.
, dohody neplatí, silnice jsou jen zcadlo této společnosti.
0/0
24.6.2005 21:57

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: Absurdistan.
zrcadlo..elasjdgfsdabf
0/0
24.6.2005 21:57

deVries

Re: Absurdistan.
to neni obycejnej sraz motorkaru troubo ... neco si andilkach najdi .. :))
0/0
24.6.2005 21:43

komunisti_sou_svine

Re: Re: Absurdistan.
Nezáleží na tom čí to je sraz. Záleží na tom že nic neudělali ale jsou preventivně perzekuováni. To znak diktatury.
0/0
24.6.2005 22:00

GhorX

Re: Re: Re: Absurdistan.
Ehm... Takže hlídání koncertů skinheads, případně doprovod "fanoušků" fotbalu, to jsou taky projevy totality?
0/0
24.6.2005 22:05

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: Absurdistan.
No tak hlídání fanoušků fotbalu jistě ne.Akce různých zásahových komand na soukromém pozemku a zatýkání za to co poslouchám, říkám, vlastním nebo si myslím zcela bez pochyb znaky totality jsou.
0/0
24.6.2005 22:16

GhorX

Re: Re: Re: Re: Re: Absurdistan.
Propagace fašismu (a s trpkým úsměvem musím napsat "i komunismu") je trestná. Nemáte právo to dělat ani na soukromém pozemku.
0/0
24.6.2005 22:20

sillogism

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Absurdistan.
Jo, ale propagaci komunismu někdo soustavně zapomíná stíhat, hlídat a předcházet jí. Není něco špatne?
0/0
24.6.2005 22:32

GhorX

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Absurdistan.
Je.
0/0
24.6.2005 22:37

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Absurdistan.
S trpkým úsměvem, to nic nemění na tom že v praxi je to účelově zneužito právě jen proti jedné skupině, mám právo to dělat i když zákon říká něco jiného , vy nemáte právo (btw nejsem nacista a nemám v pokoji obrázek Adolfa Hitlera)
0/0
24.6.2005 22:42

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Absurdistan.
imo jednostraně zneužito i touto druhou extrémní skupinou (levicí) k potlačení její potencionálně rovnováhu tvořící extrémní opozice (pravice)
0/0
24.6.2005 22:47

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Absurdistan.
krom toho i tady platí to že jde především o "snadné frčky" a vykázání činnosti pro blbečky kterým ke spokojenosti stačí že "někoho" zavřely a okecají si že je to tak správné kdykoliv, protože je vždycky dobře když někoho zavřou, a ty skutečný gaunery samozřejmě zavřít nemůžou že... když jim třeba davaj rozkazy že ....
0/0
24.6.2005 22:51





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.