Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prezidentem Íránu je konzervativní primátor

Íránci vybrali nástupce prezidenta Chátamího. Druhé kolo voleb nejspíš vyhrál primátor Teheránu Ahmadínedžád. Zarytý konzervativec a odpůrce reforem získal podle odhadů 61 procent. Nečekaně tak porazil favorizovaného umírněného duchovního Rafsandžáda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Modracek

Týrání vězňů v Íránu
 
0/0
27.6.2005 6:27

tajemník z letícího ostrova

offtopic
Ministr obrany USA Donald Rumsfeld v neděli řekl, že Ahmadínedžád se sám projeví jako nepřijatelný pro íránskou mládež a ženy.
V zatím největší kritice, jakou kdy o Íránu pronesl vysoký činitel USA, Rumsfeld prohlásil, že íránské volby byly fraškou, protože mnoho zájemců nemohlo kandidovat.  
 
to je sekec mazec   :)))
 
0/0
27.6.2005 6:22

tajemník z létajícího ostrova

tak aloha
a flero, nemel bys to tak prehanet... preci jenom mluvit o muslimech v iracky vlade jako ze jsou "stejny, bez vyjimky" jako zarkavi a dalsi kajdaci , je jenom uz trosku sila... ;))
0/0
26.6.2005 23:57

fleret1

Re: tak aloha
tak dobre,nejsou stejni,i kdyz zpravidla byvaji stejni,az by se cloveku chtelo dodat ze jsou vsichni uplne stejni...  Dobrou
0/0
27.6.2005 0:00

fleret1

Re: Re: tak aloha
Jsem prinucen ucit se chodit po zemi
0/0
27.6.2005 0:02

Dan 1

Re: tak aloha
Do bedny, zaklapnout víko a dobrou.
0/0
27.6.2005 0:16

fleret1

Tajemnice
mnohe tvoje reakce potvrzuji moje puvodni podezreni,ze ta tvoje oponentura neni myslena az tak docel vazne,ze ano ?
0/0
26.6.2005 23:51

tajemník z létajícího ostrova

Re: Tajemnice
napodobne...
0/0
26.6.2005 23:54

fleret1

Re: Re: Tajemnice
jezismarja,nebud jesitnej,nebud hned urazenej...dnes jsme  celkem slusne pokecali,samozrejme jako vzdy o nicem,nic jsme nevyresili,ani nechteli ( nebo snad nekteri ano ? :-))) )...zkratka a dobre,vsechno ze vseho nejvic pripomina znamy system - nevyjde-li varianta cislo jedna,mame v zaloze jeste druhou,ne ?
0/0
26.6.2005 23:58

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Tajemnice
vubec nejsem urazenej... naopak ;)
0/0
26.6.2005 23:59

Pilát

Re: Re: Re: Re: Tajemnice
Pinku    utíkej za Kamilem 
 
0/0
27.6.2005 6:11

barbudo

Můj pe říká, že slyšel ...
... jak ňákej štojbr skřehotá ňáký ajnfolk ...
... asi socan neboco ...
0/0
26.6.2005 23:43

fleret1

Re: Můj pe říká, že slyšel ...
a je ti soucasne znamo,ze Bavorsko je ze vsech spolkovych zemi na to nejlepe a to i po pripojeni tech severovychodnich nemakacenku a neumetelu ?...mimoto,avizoval si odchod do krabice
0/0
26.6.2005 23:46

barbudo

Re: Re: Můj pe říká, že slyšel ...
... už jdu, jen to ajnfolk mě nějak probralo ...
... asi jsem to už někde slyšel ... kdoví ...
0/0
26.6.2005 23:49

Dan 1

Re: Můj pe říká, že slyšel ...
Už to zašpuntujte a do bedny!
0/0
26.6.2005 23:48

barbudo

Re: Re: Můj pe říká, že slyšel ...
... jo prej eště něco o právu na vlast ...
0/0
26.6.2005 23:50

fleret1

Re: Re: Re: Můj pe říká, že slyšel ...
to je vec vyresena,podobne vykriky nikoho nezajimaji a Nemci si je muzou naboucht do popelnice...vubec nechapu,proc to sem mastis...masti radeji do krabice
0/0
26.6.2005 23:53

Dan 1

Re: Re: Re: Můj pe říká, že slyšel ...
Právo na domov říkají, ale to jedno, dostanou prd.
0/0
26.6.2005 23:55

tajemník z létajícího ostrova

flero
k tomu rushdiemu... Rushdie byl muslim a ty jsi ho tim svym "vsichni muslimove jsou stejny, bez vyjimky" postvil do jedny rady s Chomejnim :)) furt ti to nedochazi?
0/0
26.6.2005 23:15

fleret1

Re: flero
proc by me to nedochazelo...samozrejme ze Rushdie je muslim...plati stejne pravidlo - islam je nereformovatelne a zlocinne nabozenstvi...Adolfa chteli oddelat take vlastni lidi,take proti nemu meli vyhrady a jak skoncili ? Ha ? Fasismus,nacismus,islam - zlocinne ideologie,vzdyt to tu dneska pisu furt dokola,ne ? :-))) 
0/0
26.6.2005 23:18

fleret1

Re: Re: flero
+ komunismus,ale to je tak nejak samozrejme...jen pro barbuda ne,i kdyz i jeho psikovi je to nad slunce jasne...:-)))
0/0
26.6.2005 23:22

barbudo

Re: Re: Re: flero
... šablička je dneska lepší než Teletele ...
... škoda, musím posbírat psa a spát ...
0/0
26.6.2005 23:24

Dan 1

Re: Re: Re: flero
Máš štěstí, že už šedovous usnul v křesle u videa se svou moudrou veverkou v náručí. Projev z Červeného Hrádku dokouká až ráno.
0/0
26.6.2005 23:25

fleret1

Re: Re: Re: Re: flero
tady vidis,jak si se mylil ...jeste posledni krec,svadi to jako vzdy na psika,kteryho prej musi posbirat...pritom je to prave naopak...prisla babicka,posbirala barbuda a ted ho da do krabice
0/0
26.6.2005 23:27

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: flero
... nééé, víko nééé ...
0/0
26.6.2005 23:28

fleret1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: flero
mlc,pujdes pod viko a basta...psik te ohlida
0/0
26.6.2005 23:31

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: flero
A ty to víko zatlučeš a bude pokoj
0/0
26.6.2005 23:35

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: flero
a bude ta posledni krec trvat taky sestkrat dele nez to co te kreci predchazelo, jak nam o povstalcich v iraku rekl pan rumsfeld? :))))
0/0
26.6.2005 23:29

fleret1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: flero
nejak me uniklo,ze by zrovna Americane byli v kreci...maji urcite potize,rekneme,ale zrovna krec ?  Krecoviti jsou zhusta prave ti neradi,co provadeji ony odbojarske vrazdy,ne ? To pripomina temer  smrtelnou krec :-)))
0/0
26.6.2005 23:34

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: flero
nikoliv americane, ale povstalci v iraku... nebo snad iracka vlada? ale proc mezi povstalcema a ir. vladou delat rozdily, vzdyt jsou vsichni stejni, protoze veri v islam, ze? :))))))
0/0
26.6.2005 23:36

fleret1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: flero
cas je dulezita,zpravidla rozhodujici velicina...odstoupeni od islamu je otazka casu,pricemz nekteri pro to predpoklady maji -zda se...zustat veren islamu = zadne reformy,zadny pokrok = 0,000...
0/0
26.6.2005 23:41

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: flero
ano, nedavno by to bylo - zustat veren krestanstvi = zadne reformy, zadny pokrok = 0,000...
0/0
26.6.2005 23:45

fleret1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: flero
i to se da pripustit,pokud by krestanstvi neproslo zasadni obrodou...ta vsak probehla = nejde o tema dne :-)))
0/0
26.6.2005 23:48

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: flero
no vidis, tak si to konecne uvedom a poloz si otazku, proc by to nemelo byt v islamu mozne... ona totiz uz ta reforma probiha...
0/0
26.6.2005 23:54

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: flero
Já myslel, že jeho bdělé a ostražité oko se už zavřelo, ale jak vidět, jsme neustále pod dohledem
0/0
26.6.2005 23:29

fleret1

Re: Re: flero
a to si jeste dovolim u Hitlera poznamecku...totiz nastup nacismu nebyl spusten s prichodem Hitlera,ze ?...
0/0
26.6.2005 23:24

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: flero
takze Rushdie je stejnej jako Chomejni?
0/0
26.6.2005 23:26

fleret1

Re: Re: Re: flero
aaaaaaaaa,uz zase zacinas se stinohorou ??? :-))) uz se zase budeme dohadovat kdo je partyzan a kdo terorista ??? Pokud Rushdiemu  doslo, ze islam je zlocinny,ale to v jeho podani nikde neni,stejni nejsou...pokud mu to nedoslo,jsou stejni...nevim,jestli chasnik,ktery opusti islam je jeste stale muselmanem...tezko...
0/0
26.6.2005 23:30

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: flero
jo taaak... takze dokud muslim nepripusti ze je islam zlocinny, tak je stejnej jako treba kterejkoliv fanatik z alkajdy... no flerete zacina se to vyjasnovat :))))))
0/0
26.6.2005 23:32

fleret1

Re: Re: Re: Re: Re: flero
ale,ale...nedelej,ze nechapes,nedelej ze nechapes...zkratka vis dobre jak je vse mysleno,ale hrajes to na neutral...to ja prave ta stinohra...mimo toho,Rushdie neni jedinny pripad o kterem by stalo za to se zminit,ze ano ?! Vyjasneno je to uz davno a i tobe se rozsviti co nevidet...neboj se nic :-)))
0/0
26.6.2005 23:37

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: flero
na neutral? pouze ti tu tvou myslenku predvadim v praxi... ladin a talabani jedno jsou...
0/0
26.6.2005 23:41

barbudo

Re: Re: Re: Re: flero
... si vzpomínám, jak jeden musulman podpaloval voheň volympiskej ... a byl vod pohledu divnej ...
... asi protože byl emerykáněc ...
0/0
26.6.2005 23:34

fleret1

Re: Re: Re: Re: Re: flero
jakto,ze jeste nejsi v krabici ? Divne...
0/0
26.6.2005 23:38

Dan 1

Re: flero
To víš, že to byl muslim, jako Chomejní, jen si dovolil trochu si zarouhat, to je všechno.
0/0
26.6.2005 23:22

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: flero
jasne... precti si co tady vyzvracel fleret o tom jak vsihcni muslimove jsou stejny bez vyjimky a jak je islam nereformovatelnej a zlocinnej... s tim ty souhlasis? myslim ze mas jinej nazor...
0/0
26.6.2005 23:25

Dan 1

Re: Re: Re: flero
Islám ani ne, formuloval bych to tak, že zločinci jsou islámští fanatici, duchovní, nabádající k boji a ti, kteří je poslouchají a vraždí, ostatně nebezpeční jsou všichni fanatici.
0/0
26.6.2005 23:27

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: flero
ano, s tim souhlasim... ale psat o miliarde lidi ze jsou stejni bez vyjimky je hovadina s kterou tady fleret neustale operuje...
0/0
26.6.2005 23:30

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: flero
Protože se pochopitelně bojí o svět, o rodinu, o sebe a strach vyvolává agresi zobecňování a za to mohou muslimští fanatici, nikdo jiný. Určitě kdyby se setkal někdy se sličnou nomádkou (a že tam jsou), nebyl by tak radikální :)))
0/0
26.6.2005 23:34

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: flero
... co je to pár nažhavených muslimů, proti pádu sovětského impéria ...
0/0
26.6.2005 23:36

tajemník z létajícího ostrova

Re: Re: Re: Re: Re: Re: flero
jo, je jasny, ze ty jednodusi a vydeseny povahy nedokazou rozlisovat...
0/0
26.6.2005 23:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.