Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Řidič tramvaje smrti stíhání neodvrátil

Stíhání řidiče tramvaje, která v březnu vykolejila a zabila dva lidi na pražském Karlově náměstí, bude pokračovat. Státní zástupce odmítl stížnost obviněného jako nedůvodnou. Řidič jel podle policie dvakrát rychleji, než stanovují předpisy. Hrozí mu za to až deset let vězení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

babacek

Stíhání
pro řidiče a následný trest je nesporný.Ale,mám zato,že trest by měl přijít i na DP.Proč se najednou nacházejí prostředky na montáž omezovačů rychlosti Kdyby tam byl již v předmětnou dobu nemuselo k neštěstí dojít vůbec.A v tom spatřuji spoluvinu DP.
0/0
23.6.2005 15:01

tVilém

prasklá kolejnice
Je velmi zajímavé, že jsem ještě 5 dní po tragédii našel a vyfotil prasklou kolejnici těsně za výhybkou. Ovšem podle drážní inspekce je technický stav v pořádku. Co je to za dopravu, když může jet maximálně 15 km v hodině. To je mírný poklus.
0/0
23.6.2005 13:17

Pongo

Re: prasklá kolejnice
Tak to pošli někam do novin. Je jasné že řidič chyboval, ale tady je jasně vidět, že DP chce na něm ututlat i vlastní vinu.
0/0
23.6.2005 22:35

Razzi

10 let je málo
Na výstrahu ostatní zmetkům tramvajáckým by měl dostat exemplární trest. Třeba ho přivázat k tyči a zapálit.
0/0
23.6.2005 10:48

Pongo

Re: 10 let je málo
Copak, že by ti nějaký tramvaják brousil za ženou, že je hned tituluješ zmetky ?
0/0
23.6.2005 10:56

Razzi

Re: Re: 10 let je málo
A co to jinýho je? Vždyť nemají ani řidičák, jen nějaké osvědčení. - Nebrousí mi nic ani za nikým, jen pro ně lepší slova nemám.
0/0
23.6.2005 11:47

iuos

hmm
nechcci se jich zastáváat, protože vím,ž ejezdí jak prasata, ale to, že nemají řidičák, ale osvědčení znemaná, že neumí řídit tramvaj v provozu - teda nemělo by to znamenat
0/0
23.6.2005 15:05

Pongo

Re: Re: Re: 10 let je málo
Ale oni řidičák mají. Náhodou o tom něco vím, tak ti to prozradím.
Na začátku měsíce se sejde 100 adeptů na řidiče. Cca 20 z nich vypadne na zdravotních prohlídkách (oční, ušní, EEG + zdravotní stav), dalších 60 vypadne na psychotestech. Do kursu jde tedy 20 ze 100. Z těch 20 v průběhu dvouměsíčního kursu - kam se chodí stejně jako do práce - vypadne dalších 5, protože nejsou schopni se vyrovnat s tempem výuky. 15 lidí ze 100 tedy jde k závěrečným zkouškám (v Praze to je bráno jako státnice). Tam dělají zkoušky z tramvajové sítě (musí znát všechny zastávky v Praze jménem a musí být schopni vyjmenovat určitou linku po zastávkách), z jízdy, z dopravních předpisů (62 z 65 bodů), z drážního zákona včetně vnitropodnikových značek, z přepravního řádu, z technické nauky. Většinu toho dělají písemně i ústně. Pokud vše splní, získají tramvajový řidičák - Průkaz způsobilosti k řízení drážních vozidel. Zkrátka srovnáš-li to s řidičákem B, mají to tramvajáci určitě těžší.
0/0
23.6.2005 22:32

YvonaU

Re: Re: Re: 10 let je málo
Tramvajáčtí zmetkové, ouh, trochu silná slova slaboducha. Osvědčení?Přečti si drážní zákon, on tě ten humor o slově "osvědčení" rychle přejde. Jdi se přihlásit do kurzu pro řidiče tramvaje. Zkoušky vypadají asi jako velice těžká maturita včetně zkoušek praktických. Nežli začneš něco kritizovat, jako Ty profesi řidiče tramvají, tak radši si to ozkoušej na kůži vlastní. Jenže Ty by jsi na to dle svého neinteligentního příspěvku do tohoto fóra, který napadá řidiče tramvají jako celek, vůbec neměl.Vybouchl by jsi už při psychotestech, protože Tvé IQ musí být nižší nežli IQ dřevěného koně (jak si předvedl v Tvých slovech)
0/0
26.6.2005 3:05

Největší borec z Modřan a okolí

Re: 10 let je málo
LOL, copak 10 let, to je maximální hranice. Hádám že dostane tak 4 roky, možná 3, protože on přece nechtěl vraždit, tak proč ho chudáka zavírat na tak dlouho?
0/0
23.6.2005 11:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.