Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pád do kolejiště zastavil metro

Linku B pražského metra zastavil pád člověka do kolejiště na zastávce Karlovo náměstí. Cestující utrpěl vážné zranění hlavy. Na místo vyrazila záchranka, zasahovala tam také policie. Dopravní podnik posílil tramvajové spojení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

modem

....
Zase nějaký inteligentní ožralý Moravák.
0/0
21.6.2005 13:06

Kleki Petra

Re: ....
Já jsem střízlivý Pražák - a ty jsi blb.
0/0
21.6.2005 13:08

modem

Re: Re: ....
Blb jsi ty.Nepamatuješ si, jak si to minulý týden jistý Moravák šinul v tunelu metra, he?
0/0
21.6.2005 13:17

Kleki Petra

Re: Re: Re: ....
Jasně. A taky onehdy rakouská řidička zavinila hnusnou dopravní nehodu na D1, takže od této chvíle za všechny nehody můžou Rakušáci.
0/0
21.6.2005 13:21

modem

Re: Re: Re: Re: ....
Nu dobrá. Ukecal jsi mě.
0/0
21.6.2005 13:52

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: ....
Dobrá. Beru toho blba zpět.
0/0
21.6.2005 14:03

karoten

Revizoři
- je volnej překlad sqělýho filmu Kontroll. Viděl jste to někdo? Je to mystickej krvák, provedením fraška na realitu metra v Budapešti. Tak tam, se pod vlaky lidi shazujou.....dělá to fantóm....scény jsou velmi naturalistické, včetně likvidace následků. Ovšem srandy je tam taky dost, a docela dobrá muzika
Vřele doporučuju!
0/0
20.6.2005 19:58

Šárka Grossová

Re: Revizoři
a nebudu se pak bát jezdit metrem?
0/0
20.6.2005 20:07

Karel K.

Re: Re: Revizoři
No, já se po tom filmu raději otáčím za sebe, když přijíždí metro
0/0
20.6.2005 20:09

abarnett

Re: Re: Re: Revizoři
to já se otáčím ojakživa, a žádnej meďarskej film sem neviděl...
je mi krajně nemilé, když přijíždí metro a za mnou si někdo stoupne a dýchá mi na krk...
0/0
20.6.2005 23:41

Karel K.

Re: Revizoři
JJ, viděl jsem to. IMHO asi nejlepší a nejzvláštnější film tohoto roku :) Hlavně to není klasická komerce, na kterou jsme zvyklí z kin.
0/0
20.6.2005 20:09

dislektik

hihi to se může stát jen v PRAZE
:-))
0/0
20.6.2005 19:29

Šárka Grossová

Re: hihi to se může stát jen v PRAZE
hm, v Brně by to asi nešlo...
0/0
20.6.2005 19:54

dislektik

Re: Re: hihi to se může stát jen v PRAZE
no i když by se to nemělo ale byl to vtípek to je jasné že v jiných městech nejezdí metro
0/0
20.6.2005 20:08

Yaroukh

Údajně už zase jezdí.
Údajně už zase jezdí.
0/0
20.6.2005 17:32

palinko

Re: Údajně už zase jezdí.
a na jedné soupravě údajně přibyla reklama: co tě nezabije, to tě posílí
0/0
20.6.2005 17:41

zagy

Re: Re: Údajně už zase jezdí.
ba ne, ted tam je " Nerikej hop, dokud nepreskocis"
0/0
20.6.2005 17:47

guess

Re: Re: Re: Údajně už zase jezdí.
hihi:o)
0/0
20.6.2005 17:52

Karel K.

Zábrany
K těm zábranám: víte, když se budovalo metro, přebírali jsme zkušenosti z východu. A tam jaksi není zvykem skákat pod metro, jako u nás. Proto se s něčím takovým nepočítalo ani při budování zdejšího metra. Ostatně loni jsem měl možnost pobývat v Kyjevě a když jsem se tam zmínil, že u nás lidi skáčou pod vlaky metra, nechtěli tomu ani věřit.
Jinak problém byl ještě v tom, že udělat dveře z nástupiště do soupravy, jako mají například na lince 13 pařížského metra, nebylo možné ani z hlediska přesnosti zastavení souprav. Dnes už to možné je (např. zabezpečovačka na trase A dokáže zastavit s přesností na centimetry), jenže přebudovat komplet stávající stanice, to by bylo hodně drahé.
0/0
20.6.2005 17:13

hnedka_zdrapana

Re: Zábrany
dik za fundovany komentar :-)
0/0
20.6.2005 17:16

palinko

Re: Zábrany
neutšil sem že pád do kolejiště patří k českému folklóru... holt jiný kraj,jiný mrav :)
0/0
20.6.2005 17:31

Šárka Grossová

Re: Zábrany
že by žádnej Ukrajinec nikdy neskočil pod metro? tomu nevěřim..
0/0
20.6.2005 17:34

Karel K.

Re: Re: Zábrany
No, netvrdím, že ten člověk, se kterým jsem mluvil, sleduje dnes a denně dění v kyjevském metru, ale když jsem mu říkal, že u nás lidi skáčou, tak byl hodně překvapený a tvrdil, že se s ničím takovým nesetkal.
Nevím, jak je to v jiných zemích, takže neposoudím, zda je to vysloveně náš národní sport...
Pro zajímavost: loni usmrtily vlaky metra 11 osob, přičemž nejvíce (5 osob) si vybralo trasu B, 4 osoby trasu C a jen 2 osoby trasu A (započítával jsem jen usmrcené, ne "jen" zraněné). Nejfrekventovanějšími stanicemi se staly Kačerov a Křižíkova - obě mají za loňský rok dva křížky. Nejvíce lidí skákalo v březnu (3), naopak v dubnu, květnu, říjnu až prosinci neusmrtily vlaky metra žádnou osobu.
0/0
20.6.2005 18:02

Šárka Grossová

Re: Re: Re: Zábrany
to je zajímavá statistika, díky, aspoň budu vědět, co mám odpovědět, až se mě nějakej Ukrajinec zeptá, jak často u nás lidi skáčou pod metro
0/0
20.6.2005 18:11

palinko

Re: Re: Re: Zábrany
a ve všech 11 případech se jednalo o sebevrahy?
0/0
20.6.2005 18:18

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: Re: Zábrany
Samozřejmě. Nebo proti tomu některý z mrtvých snad protestoval................... nebo snad chceš říct že by ruské metro odpovídající standardu poloviny minulého století nebylo dost bezpečné... to snad ani nemůžeš..... :-)))
0/0
20.6.2005 18:27

palinko

Re: Re: Re: Re: Re: Zábrany
někdo z mrtvých možná spadl pod vlak nešťastnou náhodou (i když je to asi málo pravděpodobné) a nestačil ani zaprotestovat... pan Karel ovšem píše o všech 11 jako o skokanech a proto se ptám, je-li to skutečně tak
0/0
20.6.2005 18:38

Karel K.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zábrany
Pokud se nemýlím, tak snad jen jeden tam spadl (v opilosti). Jinak si nejsem vědom toho, že by některá z událostí byla nakonec označena jinak, než sebevražda.
V metru lidé spíš padají z eskalátorů, než pod vlak :)
0/0
20.6.2005 18:43

buhvol

Re: Re: Re: Zábrany
Z čistě statistickopsychologického hlediska to odpovídá. Trasa "B" je nejdelší a zajíždí do největších "ghett" (pochop: panelákových sídlišť). Takže se není čemu divit ;-)
0/0
20.6.2005 18:25

guess

heavymetal si nevybera
dneska je fajn den, jeden pod sanitkou, upravi nam trat na barrandove a taky "smrtonosna dvaadvacitka nas posilni"! a pak zastavi becko
0/0
20.6.2005 17:02

Hakuna2

SHIT!
To si děláte srandu ne? Za pet minut jdu na metro a jedu zrovna na Karlák kua...
0/0
20.6.2005 17:01

zagy

Re: SHIT!
ja tam taky brzo pojedu....
0/0
20.6.2005 17:10

palinko

Re: Re: SHIT!
vsichni tam musime...
0/0
20.6.2005 18:06

Yaroukh

Re: SHIT!
zmena: nejdes (ale jsem na tom podobne)
0/0
20.6.2005 17:21

hnedka_zdrapana

zábrany
To by byl takový problém tam udělat nějaké mechanické zábrany, které by se po příjezdu metra zvedly a po jeho odjezdu sjely zpatky dolů?  
0/0
20.6.2005 16:54

kratam

Re: zábrany
Jel si vůbec někdy metrem v praze?
0/0
20.6.2005 16:57

hnedka_zdrapana

Re: Re: zábrany
Jo, metrem jezdim casto.
0/0
20.6.2005 17:13

buhvol

Re: zábrany
Finanční bezesporu. Ale možná tě uklidním. Plánují se s výstavbou metra na letiště. Na letišti by měly být ;o)
0/0
20.6.2005 16:58

butch2

Re: zábrany
To by pak mohly být na přechodech a všude. Bylo by lepší, kdyby se lidé chovali trochu spořádaněji.
0/0
20.6.2005 17:01

Hakuna2

Re: Re: zábrany
No spořádanější .. stejně v 80% padaj do kolejiste, resp. z eskalatoru UKacka ... a ty lze tezko "usporadat"...zrovna vcera na Andelovi si jedno totalne vozraly UK dalo sjezd po schodech ...
0/0
20.6.2005 17:04

guess

Re: Re: Re: zábrany
uf, uz jsem se lekla, ze myslis nas, studenty elitni univerzity:o)))))
0/0
20.6.2005 17:16

Prcas

Re: Re: zábrany
Spořádaný disciplinovaný sebevrah ?
0/0
20.6.2005 17:04

butch2

Re: Re: Re: zábrany
No tak děcka, však víte, jak jsem to myslel.
0/0
20.6.2005 17:12

hnedka_zdrapana

Re: Re: zábrany
Nj, ale na prechodu te nesejme vlak. A sebevrazi obvykle prechody nepouzivaji k ukonceni sveho zivota.
0/0
20.6.2005 17:14

George1977

Re: Re: Re: zábrany
To by ses divil...
0/0
20.6.2005 17:28

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Re: zábrany
Meli by nekde neco udelat, aby tam clovek mohl jit, dostal injekci, usnul by a bezbolestne by zemrel. Sice to zni krute, ale kdyz je tu poptavka po ukoncovani zivota a neni nabidka, tak zbyvaji takoveto nestandardni metody.
0/0
20.6.2005 17:34

palinko

Re: Re: Re: Re: Re: zábrany
proc krute? urcite lepsi nez se nechat rozsmelcovat metrem a jeste tim zpusobit dozivotni trauma strojvudci a ostatnim prihlizejicim... jak pekne pises i tento problem by mohla vyresit neviditelna ruka trhu...
0/0
20.6.2005 18:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.