Diskuze

Nejnižší mýtné by mělo být na dálnicích

Zavedení mýtného považuje premiér Paroubek za jednu z priorit svého kabinetu. Základní filozofie budovaného systému zatím bohužel chybí. Cílem by nemělo být jen zajištění výběru peněz za průjezd kamionů republikou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

foma fomič

21. 6. 2005 11:15
Dotaz
??? A co tak těm kamionům vjezd na okresky zakázat, to nejde? (mimo dopr. obsluhy samozřejmě)
0 0
možnosti

komentator-1

21. 6. 2005 8:05
to snad není pravda
takovou zhovadilost může vymyslet jenom socan. Poslat kamióny z okresek na dálnici. To už tam nepůjde jezdit vůbec. Ať si zkusí jet bez majáku po D1. Nejdelší rozestup mezi tiráky je tak 300 metrů, kolikrát jich jede i 8, 10 a v pohodě si jedou vláček jako na tour de france a za nimi kolona 5 km dlouhá, která jede 90 podle nejpomalejšího kamionu, o nerespektování zákazu vjezdu kamionů do rychlého pruhu, zákazu jet v pravém pruhu, je-li k disposici 3 více pruhů nemá cenu ani mluvit. Dříve než mýtné potřebujeme solidní síť silnic, protože když už platit, tak za solidní službu, ne tzv. dálnice, které se s jarem mění na kličkovanou s nepoužitelným pravým pruhem. Současná síť prostě dopravu nepojme, to je ten zásadní problém a řešením je buďto omezit spotřebu celé společnosti (nereálné), nahnat kamiony do vlaků (neumím si dost dobře funkčně představit), nebo postavit pořádné silnice, jak už věděli římané. To by se ale vybrané daně nesměly prodrbat na socanské blbiny
0 0
možnosti

jejkap

21. 6. 2005 15:51
Re: to snad není pravda
Zakaz jizdy kamionu v pravem pruhu? Tak to by bylo teprve maso!!!
0 0
možnosti

jejkap

20. 6. 2005 12:25
A taky osobni auta
a casem potom i jednotlive lidi. Sledovali bychom to pomoci GPS, a kdyz nekdo pujde treba okolo Lidoveho domu, kdyz Paroubek bude nastupovat do limuziny, tak automaticky prijde slozenka s pokutou. Az se to zdokonali, treba prijde i elektricke sokove zarizeni pro jedince, kteri se pohybuji, kde nemaji.
0 0
možnosti