Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zavřít Havla

Ve Sněmovně je nepořádek. Platy, náhrady a jiné nepřehledné požitky plus nekonečná, zato naprosto zbytečná imunita – to vše vytváří nesympatický obraz Sněmovny jako typického rejdiště českých čachrářů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Woodward

Na soudruhy je spoleh
Vždycky neomylně vyhmátnou tu správnou závistivou strunu. Jako když Milouš vyprávěl, jak ta Zagorová vydělává šest set tisíc.
0/0
22.6.2005 16:03

komunisti_sou_svine

haha
Tak to bych se soudruhama vyjímečně souhlasil, za to "nejsme jako oni" zavřít a už nikdy nepustit.
0/0
20.6.2005 22:18

komunisti_sou_svine

Re: haha
Ani na vycházky.
0/0
20.6.2005 22:19

iuos

hmm
havel je bohužel/bohudík příliš odtrženej od reality, je to příliš velký idealista na to, aby věděl, že lidi byli, jsou a zůstanou svině - a platí na ně pevná ruka místo vznešených ideálů a gest
0/0
23.6.2005 16:47

jajaja59

?
Až do dneška jsem si první Dane myslel, že jsi rozumný člověk. Omlouvám se ti.
0/0
20.6.2005 19:54

Dan 1

Re: ?
Zajímám se o to, co si o mě myslí moji nejbližší. Co si myslí lidé z diskuse a Havlovi příznivci obzvlášť, je mi lhostejné.
0/0
20.6.2005 21:54

jejkap

Danicek se zase predvadi...
To je docela p*del, tak ty uz bys zavrel i souklausovce Steigerwalda jenom proto, ze neplivnul na Havla? Ty uz jses na tom vazne spatne...
0/0
20.6.2005 9:51

Dan 1

Re: Danicek se zase predvadi...
S komunisty a lidmi beze smyslu pro nadsázku se nemluví, soudruhu, pro tebe mám leda pohrdavé odplivnutí.
0/0
20.6.2005 10:39

babacek

Odborník na pohádky
se stává i odborníkem na politiku.Paroubku máš tu nového poradce.
0/0
19.6.2005 5:08

Peter Schlemihls

Sude
ty jsi ďábel.
0/0
18.6.2005 23:12

Blackshield

za jeho "nejsme jako oni" by měl sedět, hajzl.  Nemluvě o turbo privatizaci svého majetku a omilostňování vrahů ještě před odsouzením (Odložil). Dávaní řádů kámošům ochlastům je už jen nepodstatný detail, i když třeba ta první amnestie také stála za to. Ku*vení se s komediantkou za zády umírající manželky ať si srovná sám se sebou,a le nechápu, jak tohle hovado mohlo být zvoleno třetím největším Čechem, to je výsměch...
0/0
18.6.2005 15:10

Dan 1

Re: Už
Prosím tě, nerozčiluj se, nebo ti praskne žilka v mozku. Veškrnovi všechny hlasy do soutěže poslal Celtík
0/0
18.6.2005 15:14

Blackshield

Re: Re: Už
Zatím mám žilky dobré, neboj  Navíc jsem od přírody flegmatik, takže i v tomhle ohledu strach nemám. Jen prostě socani a Havel jsou to jediné, co mě dokáže vytočit... Moralista jeden.
0/0
18.6.2005 15:16

Dan 1

Re: Re: Re: Už
Símtě, to je naštěstí politická mrtvola, já jsem si ho vážil do té doby, než mu na klinice na Vinohradech přiškrtili kyslík a totálně zmagořil. Ale paní Olgy je mi taky líto, jak někdo může mektat o morálce a zahýbat... Fuj!
0/0
18.6.2005 15:23

Blackshield

Re: Re: Re: Re: Už
To já jsem na tom líp, po revoluci jsem to ještě nesledoval, přece jen mi bylo šest, pak ale omlilostnil tu ku*vu Odložila (jeho tátu jsem znal, pobýval na Jesenicku často, fajn chlap) a od té doby mu nemůžu přijít na jméno. NO a zbytek jsem si pak časem dohledal, četl jsi jeho první projev po nástupu do funkce? Větší snůšku lží na netu nenajdeš...
0/0
18.6.2005 15:26

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Už
Na první projev si nepamatuju, ale živě si pamatuju  na ten tyjátr, co udělal v Rudolfinu, kde sprdl národ za to, co dělal sám, pokrytec starej. Myslím, že právě proto pak dostal cenu Thalie
0/0
18.6.2005 15:31

Blackshield

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už
Tak o tomhle zase nevím já... Nemáš někde odkaz?
0/0
18.6.2005 15:45

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už
http://www.xantypa.cz/articles.asp?ida=763&idk=753
0/0
18.6.2005 15:59

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už
Č. Hofhanzl k tomu řekl: Nezapomenutelný pro mne byl "slavný" Rudolfinský projev, s haprujícím scénářem a projevem, který státnického v sobě neměl nic. Seděl jsem v řadě vedle komunistů, hlasitě se smáli a já se st yděl. Historie nestranně posoudí roli a činy Václava Havla, bude to smutné i pro nás.
0/0
18.6.2005 16:24

Blackshield

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už
Díky
0/0
18.6.2005 20:43

buhvol

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už
On Martin Fendrych je taky dobrej, jako náměstek ministra vnitra toho udělal vážně hodně ;o)))
0/0
18.6.2005 22:27

jajaja59

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už
Až do dneška jsem si první Dane myslel, že jsi rozumný člověk. Omlouvám se ti.
0/0
20.6.2005 19:55

babacek

Re: Už
Skutečně dobrý jestli ne výborný.Jedinou chybičkou je,že toto nejsou stránky Dikobrazu.
0/0
19.6.2005 4:59

komunisti_sou_svine

Re: Re: Už
Dikobraz ti umřel.
0/0
20.6.2005 23:37

babacek

Re: Re: Re: Už
Je velice pozoruhodné,že najednu stranu jsi dáš vcelku zajímave Nicka a nadruhou stranu kritizuješ někoho koho nebýt tak tu rudí ďáblové řádí doposud.A ty dnešní kritiky by jsi tak mohl velice potají tak ťukat na psacím stroji doma manželce nebo rodičům.Až udělaš pro nějakou změnu alespoň 0,00001% z toho co udělal on tak potom kritizuj.Tak teď tak uvažuji zda není ten tvůj Nick jen provokační zástěrkou a ve skutečnosti to nepíšeš z ulice Politických Vězňů?
0/0
21.6.2005 5:47

Feo

Re: Re: Re: Re: Už
Stajgi zapomněl dodat ke konstatování v poslední řádce se kterým souhlasím, že by tudíž nebylo zapotřebí ani Urválkových služeb.Např. jeho (Wenzelův) vztah k SNL by v civilizovanější zemi mohl být považován za vlastizradu. Jeho zakomplexovaná tělesná schránka mně však za další komentáře ale nestojí, jen lituji, co se svoují chátrou stačil nenapravitelně zkazit. Žasnu však nad  drzostí se kterou se nechal nelegálně zvolit do funkce. Jako skutečný křesťan (ne Kalouskova typu) věřím, že mu to Péťa nahoře spočítá.N.B.Nepíšu z opletalovy ulice, ale z jedné z králíkáren, jak nazvala moje vcelku slušné obydlí ve slušném prostředí tato kreatura.
0/0
21.6.2005 15:45

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Už
Re.bylo adresováno na někoho z Nickem DBT-DBT zakázatkomunisty@. Já vám váš názor neberu a nebudu hodnotit jakou cestou dokázali zvrátit diktatůru která tu 40 let vládla.Já jsem za to vděčný já se mohl vrátit do vlasti a tisíce jiných semnou. A pokud je uznavá většina světa a vy ne tak to také o něčem vypovídá.
0/0
21.6.2005 15:56

Feo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už
Pane Babáčku
(doufám, že nejste totožný s ex náměstkem ministra zahr. obchodu), nikdo vás nenutil odcházet a mohl jste   tady v této zemi společně se mnou a 14 700 000 jiných žít. Nebo jste útěkem zachraňoval život, či jste utíkal před kriminálem? Ne, vy jste, zcela správě a logicky využil tehdejší situace a zařadil jste se mezi ekonomické emigranty. Já jsem tu možnost rovněž měl, bohužel z mnoha důvodů jsem ji nemohl využít. Moje smůla.  Nemusíte se tedy cítit vděčný. Pokud budete jen trochu objektivní, tak si jenom sám pro sebe srovnejte fakta,resp. +/- zmíněného pána. P.S. Někteří exoti také budí pozornost ve většině světa i když jsou ve své podstatě škodlivým, nebo parazitním druhem.
 
0/0
22.6.2005 15:57

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už
Máte zcela jistě právo na tento postoj.Nikdo neutíkal před kriminálem ani ekonomickou emigraci.Odcházeli jsme z vlasti(alespoň většina)před zlovůlí KSČ.Pokud vy a dalších 14 700 000 jste si vybrali žít pěkně ve stádečku jako ovečky to je vaše věc.Ale,uvědomte si jednu věc,že díky právě takovým lidem dnes máte demokracii i když vám by asi zjevně raději vyhovovala i nadále totalita.A až uděláte pro tuto zemi alespoň desetinu toho co udělal Havel a jeho paní Olga ( tu druhou nepočítám) tak pak kritizujte až do aleluja.Ale,zatím jste mne dokázal,že urážíte člověka kterému nesaháte ani ke kotníkům.Přeji pěkný den.
0/0
22.6.2005 16:16

Feo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už
1. mně vytýkáte, že jsem si dovolil urazit vaši modlu,které nesahám po kolena (a ani o to nestojím )
2.vy jste si dovolil urazit nejen mě,ale i 14 700 000 občanů této země, kteří na rozdíl od vás, kteří jste, opakuji, zcela pragmaticky využili situace a emigrovali nikoliv z politických důvodů, ale s vidinou lepšího, tuto možnost nevyužili Pokud jste si všimnul uvedl jsem, že i já jsem ji měl rovněž, ale je absurdní se domnívat že řešením bylo, že by emigrovali všichni. Tento "zbytek" populace (ekonomických emigrantů bylo údajně na 300 000) jste nazval stádečkem. To jste si pane Babáčku dovolil  přespříliš.
3.nevím, co Havlové udělali pro demokracii v naší zemi, ale vím, co pro ni udělal Mike Gorbačov. Úloha těch prvních při znovurozdělování světových zájmů nepřesáhla rozměru exkrementu v trávě. Doufám, že jste během
0/0
23.6.2005 16:34

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Už
Vážený.
Těch 14 700 000 občanů kdyby měli možnost tak emigrovali jako ty tisíce jiných co odešli.
Stádečkem jsem nazval občany kteří ze zištných nebo i jiných důvodů se stali členy strany totalitního režimu a přiživovali se na těch co nebyli a nazývali je třídním nepřítelem.
Nevím kolik je vám let,ale rozhodně o disidentech toho víte moc málo.A ze zahraničí se dalo dělat v boji za demokracii daleko více než-li doma.
A pak tam byli i umělci,sportovci kterým zde bylo bráněno v rozletu.A kdyby neemigrovali tak by nevzniklo spoustu kultůrních děl a sportovních výkonů.Ale,to pro vás neznamená nic.Je jasné,že Havel v tom boji nebyl sám.Nebudu zde hodnotit způsob jakým byl převrat proveden,ale důležitý je výsledek že režim jedné strany padl.A jak je vidět mnoha lidem z toho ještě pálí žáha.
 
0/0
23.6.2005 18:42

ss44

Re: Už
Na 100% souhlasím a kdo ne je Havlův podomek ,nebo stejný bezcharakterní tvor.A nezapomeňte kolik nás jeho gesta stála životů a ještě budou za propuštěné kriminálníky.
0/0
20.6.2005 1:12

Rudá hvězda

›››››››››››› ™
Jo jo Karle a tebe zavřít s ním.
0/0
18.6.2005 14:02

Dan 1

Re: ›››››››››››› ™
A tebe do cely s nima, to byl výkvět národa...
0/0
18.6.2005 14:05

Rudá hvězda

Re: Re: ›››››››››››› ™
jo jo, někdo by těm blbům měl šéfovat, ty vejcovode.
0/0
18.6.2005 14:09

Dan 1

Re: Re: Re: ›››››››››››› ™
Ně pristavaj i slušaj http://www.101.ru/?an=chan_eng, ty chámovode
0/0
18.6.2005 14:16





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.