Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nikdy nebylo líp

Kdybych dal jen na některé komentáře, které ještě před týdnem popisovaly naši politickou scénu, musel bych skončit u toho, že ať udělá ČSSD co udělá, ať budou ekonomické výsledky této země sebelepší či ať já osobně budu snažit sebevíc, nic to nemůže měnit na výsledku voleb v příštím roce, ve kterých bude ČSSD poražena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jajaja59

Fuj,
to je ale BLB !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
20.6.2005 19:59

Kleki Petra

Nikdy mi nebylo líp,
měla asi znít ta věta. Nicméně, já se mám dobře a se mnou celá rodina. Je tomu tak ovšem navzdory vládní politice.
0/0
20.6.2005 12:58

strycek_Pompo

Nikdy nebylo líp,
pití zdarma a orchestr hraje přímo na palubě, pomyslel si Jack a zasněně se zadíval na chladný, ocelově šedý oceán vlnící se kolem lehce nakloněného Titanicu.
0/0
20.6.2005 10:05

Trencherman

Re: Nikdy nebylo líp,
0/0
20.6.2005 11:18

Dan 1

Re: Nikdy nebylo líp,
0/0
20.6.2005 11:19

Depek

Pane premiére,
Dobře se vede hlavně těm, kteří se o sebe dokážou postarat sami a na tom ani vy ani vaše ČSSD nemá žádnou zásluhu.
0/0
20.6.2005 7:38

leonel

Re: Pane premiére,
nejen že na tom nemají zásluhu, ale dokonce jim to vadí a dělají nerůznější "příjemnosti" pro jejich spokojenost
0/0
20.6.2005 9:21

Zubrsu

Na tomůj názor zní......"totální pitomec"...
.....co se ještě povede socanům "vybydlet" než konečně půjdou od válu! Jo má pravdu další vlády se budou ještě dlouho potýkat s "tím dobře" nastaveným státním dluhem.
0/0
19.6.2005 9:36

huhu007

Že nebylo líp?
Pane Paroubku, jak komu. Díváme-li se na to z pozice premiéra, nelze než souhlasit, premiérovi skutečně  nebylo líp, dokud byl "jen" v komunální politice. díváme-li se na to z pozice normálního občana, je možné najít řadu argumentů proti. Nejde o to, zda se "v průměru" máme všichni lépe, ale zda to, co společnosti přinášíme se odráží také v naší životní úrovni. Čili prostě a jednoduše jde o "cost-benefit". Mě osobně vůbec nezajímá, jak se průměrně má průměrný český flákač, který léta nezavadí o práci a který si přikrádá za vydatné nečinnosti policie. Naopak mě zajímá, jak je možné, že státem zřizované instituce (například některé nemocnice pod přímým řízením ministerstva) porušují okatě zákon, když zaměstnávají lidi bez řádné pracovní smlouvy a když je sprostě okrádají. Co vím jenom já, bohatě stačí na pořádný skandál - tedy stačilo by, kdybychom žili ve slušném a civilizovaném státě, kde zákon dodržují alespoň státem placení decision-makeři. Ale to Vás jistě netrápí, že jo...
0/0
19.6.2005 8:39

huhu007

continued: Že nebylo líp? Bohužel nebylo, ale ani hůř.
každopádně - za stávajících podmínek s mým hlasem nepočítejte... ...ale Vy máte jistě v záloze armádu vohnoutů, kterým na poslední chvíli něco slíbíte, že? Všichni politici v naší zemi jsou bohužel stejní parchanti, v tom je ten problém.
0/0
19.6.2005 8:41

sageorg

Ty buldozére....
naše štěstí,že se nemohla více "rozmáchnout"! Protože již nemohu tolik štěstí unést,s chutí bych se rozmáchl já okovanou holí
0/0
18.6.2005 22:52

rasta_vesta

Re: Ty
je dobre, ze ses schovanej u monitoru  tvoje "rozmachnuti" si nechci predstavit  
0/0
18.6.2005 22:59

plk

Takže bude velká koalice...
Už jsem zaslechl, že Paroubkovým cílem je patový výsledek voleb, který by ČSSD zaručil účast v příští vládě. (Na vítězství teď ČSSD nemá, tak se snaží o takový výsledek, aby s ní ODS musela do vlády.) A teď už to pan Jiří "RaJ" Paroubek vybalil sám - posuďte sami: "Některé věci se prostě nepodařily už jen proto, že vláda ČSSD, ať již samostatná či koaliční, neměla v Poslanecké sněmovně dostatečnou podporu a nemohla se více rozmáchnout. To je jistě zkušenost, ze které musíme po příštích volbách vycházet." Takže je to jasné, těšme se na Oposmlouvu II - to se to budou hezky rozdělovat křesla...
0/0
18.6.2005 19:02

cejkis

..
ODS ve spolupráci s bulvárem pro střední vrstvu dokázala ve společnosti vytvořit štvavou náladu proti všem kteří neprojevují sympatie ODS.
takže se tu zase hádejte a urážejte
0/0
18.6.2005 17:23

Dan 1

Re: ..
Rozpoutala lživou, štvavou, nenávistnou protisocialistickou kampaň, řízenou a financovanou pravicovými ideodiverzními centrálami. Za mrzký peníz, za jidášský Grošš... Čeho jsme se to, soudruhu, dožili?
0/0
18.6.2005 17:29

Isabelle

Re: Re: ..
jidassky gros ? nabyl to (kdysi davno Jidassky polibek ?
0/0
18.6.2005 17:34

K-Leo

Paroubku..
prosimte, kdyz rano vstanes podivej se nejdriv do zrcadla, jestli jses to jeste ty. A vecer se do neho nezapomen podivat zvova a stale si opakuj nez usnes "zase jsem prezil jeden den s tim blbcem v zrcadle".
0/0
18.6.2005 15:49

cejkis

můj názor
pane Paroubku, držím Vám palce. Mám pocit, že jsem konečně spatřil na naší politické scéně člověka, který řeší problémy věcně nikoliv dle zájmů třetích stran. Když se podívám na vaše konkurenty, tak třeba ODS i kdyby jste prosazovali sebe lepší zákon, tak bude proti..prostě jen z principu. Třeba příklad: Když se hlasuje o tabáku, tak je vždy ODS proti omezování tabáku. Evidentně spolupracuje se společností Philip and Morris.
přeju všem rozumným nápadům hodně úspěchů
 
0/0
18.6.2005 15:36

leonel

Re: můj názor
rozumné nápady... naivní optimisto
0/0
18.6.2005 15:38

Mariacek

Re: Re: můj názor
Je pravda, že ODS nemusím - ta má asi opravdu jediný úkol - ať se děje cokoli, a vláda navrhuje cokoli, musíme říct že je to špatné... Souhlasím ale s panem Paroubkem - ekonomika je opravdu na dobré úrovni, a ČR je na tom opravdu dobře. Pokud člověk má zdravý úsudek, umí počítat a nenechá se zviklat bulvárnimi médii, musí uznat, že tato vláda je celkem úspěšná. Pravdou je, že je pořád co zlepšovat a existuje spousta problémů, ale za jiných vlád bylo mnohem hůř...
Upřímně mi je ale líto těch lidí, kteří v diskusi se snaží jen nadávat na článek, aniž by konkrétně uvedli, co jim na něm vadí, a co je opravdovým "blábolem"...
0/0
18.6.2005 16:54

leonel

Re: Re: Re: můj názor
žertuješ, viď?  
0/0
18.6.2005 16:57

Blackshield

Re: Re: Re: můj názor
No právě, ten zdravý úsudek, rozhled v ekonomii a umění počítat ti úplně chybí...
0/0
18.6.2005 20:40

Dan 1

Re: můj názor
Paní Paroubková, jste příliš průhledná... Raději nám napište, jakou značku make-upu používáte a co zrovna překládáte z francouzštiny
0/0
18.6.2005 15:39

cejkis

Re: Re: můj názor
k paroubkový mám hodně daleko, vole
0/0
18.6.2005 17:21

leonel

Re: Re: Re: můj názor
     napsat v době počítačů, že mám k někomu hodně daleko, je poněkud zavádějící
0/0
19.6.2005 9:24

Blackshield

Re: můj názor
A nebo prostě jen nemá totalitní názory typu všechno zakážeme, že?
0/0
18.6.2005 15:39

cejkis

Re: můj názor
další příklad:
pan Langer léta prosazoval zájmy pana železného a IPB, která jej financovala. Jak to dopadlo všichni víme. Tunel jako prase.
Teď se pan Langer může přetrhnout v prosazování zájmu Novy s ohledem na přechod na digitální vysílání.
0/0
18.6.2005 17:19

Blackshield

Můj ty bože,
na silnicích a přejezdech už máme nejmíň čtyři mrtvé a ještě jsem nucen číst bláboly tohohle ko*ota, co já jsem komu provedl?
0/0
18.6.2005 15:13

leonel

Re: Můj ty bože,
nic, asi máš dneska smůlu
0/0
18.6.2005 15:14

Blackshield

Re: Re: Můj ty bože,
Sakra, kdyby jen dneska, ještě nás to čeká aspoň rok...
0/0
18.6.2005 15:17

leonel

Re: Re: Re: Můj ty bože,
  ti jo, to máš pravdu
0/0
18.6.2005 15:19

Blackshield

Re: Re: Re: Re: Můj ty bože,
Jak rád bych ji neměl
0/0
18.6.2005 15:20

leonel

Re: Re: Re: Re: Re: Můj ty bože,
věřím
0/0
18.6.2005 15:33

Dan 1

Re: Můj ty bože,
Jaký bláboly? Už nemusí stát za pípou, stal se šéfem vlády, tým plastických chirurgů, vizážistů, módních návrhářů mu za milión udělali ze staré fotomodelku... Prostě nikdy mu nebylo líp, no...
0/0
18.6.2005 15:18

Blackshield

Re: Re: Můj ty bože,
Jo takhle, to ale měl říct na začátku, že to je čistě o něm. Já totiž neměl žaludek dočíst to do konce...
0/0
18.6.2005 15:20

leonel

tak tedy na konci je:
O dnešních komentářích, které si jinak se zájmem přečtu, vím, že za rok vše dopadne jinak. Jiří Paroubek, předseda vlády ČR
0/0
18.6.2005 15:42

ekspertyza

uz nikdy nebude tak dobre
jeste to neni skoro ani rok, co do sedla naskocil jinej fantastickej nadejnej hrac, do kteryho vsichni vkladali nadeje a kterej vykrikoval to stejny, teda ze se mame dobre, ze za nas bude lip a ze to vsechno navic mysli uprimne. Za 6 mesicu se pak vetsina naroda stitila na tohohle zjeva byt jen plivnout.
Paroubek z podstaty veci nemuze bejt uspesnej a ve volbach prohraje. Vede Spidlovo vladu bez Spidly a bez Grosse, tenhle projekt jak jsme meli moznost se sami presvedcit byl uz dvakrat neuspesnej, vzhledem k tomu, ze se Paroubek ani nesnazil na tom neco zmenit a do cile zbejva presne rok, vyvrcholi jeho vladnuti dalsi politickou krizi, bude mu vycitano, ze nic neudelal a zadny reformy (mozna nastesti) nezacal, navic se mu budou lidovci snazit tesne pred cilem podrazit nohy.
0/0
18.6.2005 13:18

celtic

ano...
nikdy nebylo líp...
0/0
18.6.2005 12:41

sova_x

Re: ano...
Tobě ve státním zařízení určitě. Už jsi měl dnes vycházku?
0/0
18.6.2005 12:56

jirka02

Re: ano...
Ach jo, Celtíku. Ač lidovec, jste zapřísáhlý podpůrce socialistů. To Vás tak dobře platí? To táta Kalousek je sic pragmatik, ale do toho podporovatele má přeci jenom daleko.
0/0
18.6.2005 13:14

jirka02

Buldozer Paroubek
se nám opět pochválil! Nakonec se přeci zbytečně neříká: "Nepochválí-li tě někdo cizí, pochval se sám" a ještě: "Drzé čelo lepší poplužního dvoru". A toho je si bývalý šéf pražského RaJ dobře vědom. Ale k tomu musí být však dva. Jeden, který se chválí a druhý, který mu to baští! Ale může být ještě třetí, který nedovolí tomu druhému nechválit. Tak pozor na Pazourka! Pardon, chtěl jsem říci na Paroubka!
0/0
18.6.2005 12:14

sova_x

Ještě jednou
Ještě jednou pro voliče červeného zelí. Rok 1996: růst HDP 4 procenta, nezaměstnanost  4 procenta, zadlužení 0. Dle socblbanů spálená země. Rok 2004: růst HDP 4 procenta, nezaměstnanost 10 procent, zadlužení 1 bilion Kč. Dle socblbanů jsme vytvořilii ekonomický zázrak a jsme šampioni a ještě jsme se tak dobře neměli. 
0/0
18.6.2005 11:46

Trencherman

Re: Ještě jednou
0/0
18.6.2005 12:15

buhvol

Re: Ještě jednou
Až na to, že v roce 1996 - 1997 stopala reálná mzda o +1%, resp. -0,7% a v letech 2003 - 2004 o 4,2, resp. 3,7 %. Jen znát skutečná čísla, že? O bankovnictví, stavu státních podniků v letech devadesátých snad nemá význam ani začínat...
0/0
18.6.2005 12:22

Dan 1

Re: Re: Ještě jednou
Zato dnes je růst mezd skutečně pozoruhodný - ve státní správě. Ono ti to brzy skončí. Za rok půjdeš ze státního úřadu k lopatě.
0/0
18.6.2005 12:26

buhvol

Re: Re: Re: Ještě jednou
Jenže já na státním úřadě nikdy nepracoval :o))) A je mi jedno jaká vláda je zrovna u koryta, i když preferuji spíše socdem :o)))
0/0
18.6.2005 15:07

sova_x

Re: Re: Ještě jednou
Máš pravdu. je skutečně dobré znát skutečná čísla. Většina státních a polostátních podniků od roku 1997 neplatí zdravotní a sociální pojištění za zaměstnance., natož potom daně. A  o bankovnictví vypovídá skvělá privatizace ČSOB.
0/0
18.6.2005 12:53

KLAUSS

Re: Ještě jednou
Ty budeš asi sova pálená.
0/0
18.6.2005 12:31

Blanicky rytir

Re: Ještě jednou
Jak krasne se daji zformulovat urcite fakta, vytrzena z kontextu a vyuzit k naproste demagogii. Ano, v prvni polovine devadesatych let HDP rostlo rychle, nezamestnanost byla nizka atd. Ale za jakou cenu? Byla to nafouknuta bublina!! Podniky expandovaly, zkupovaly kdeco pod vedenim zlatokopu jako Soudek, Stehlik a cely tenhle kolotoc financovaly ceske banky pod vedenim jinych zlatokopu, uvery se davaly za dobre slovo atd. A pak ke konci 90 let  tahle bublina praskla. Znam x podniku, ktere v devadesatych letech rostly astronomickym tempem, kazdy rok zamestnavaly vice a vice lidi. Ziskat tehdy uver bylo opravdu neuveritelne lehke, ruceni se povazovalo takrka za drzost. Jenze tento stav nevydrzel vecne. BTW: V sedmdesatych letech dosahovaly zeme vychodni Evropy rustu okolo 10 a vice procent rocne, Nezamestnanost byla nulova. A zadluzenost napr. Ceskoslovenska taktez velmi nizka? Nevratime se proto radeji do komunismu, ty demagogu jeden?
0/0
18.6.2005 12:43

Trencherman

Re: Re: Ještě jednou
Ale stejně tak formuluje fakta i Paroubek. Tvrdit, že jsme na tom dnes lépe, než Slovensko a neříci nic o rychlosti růstu ekonomiky, je čirá demagogie. Až za dva nebo tři roky zjistíme, že je na tom Slovensko stejně nebo lépe než my a navíc jede daleko rychleji dopředu, bude už pozdě.
0/0
18.6.2005 12:58





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.