Diskuze

Nová zářící hvězda Paroubek

Sláva nové superstar! Ale popový idol není jediná soutěž, která potřebuje stále nové tváře v čele. Totéž platí o premiérech v podání této vlády. Produkce Lidového domu za tři roky vytáhla na trůn tři předsedy vlády. Pokaždé s velkým humbukem a očekáváním vyvolaným explozí mediální pozornosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vovov

20. 6. 2005 15:36
Rychlokvaška Volt
Hrdě sepodepisující středoškolský profesor matematiky Jan Volt je nejspíš sám matematickou rychlokvaškou a to proto, že matematika je exaktní věda a každé její tvrzení (kromě aximů) se opírá o důkazy.
Jan Volt tak však nečiní. O lidech z ČSSD, kteří již řadu let jsou politicky činní na vrcholové úrovni hovoří nemístně a urážlivě jako o rychlokvaškách, (za svoji neznalost si může samozřejmě sám). O současném premiérovi bez důkazu vysílá řadu tvrzení: jeho socialistické tremolo, falešné tóny, nepřesvědčivý výkon a podobně. Hovoří "o nějakém Paroubkovi" - pane Volte, Jiří Paroubek je řadu let v zastupitelstvu hlavního města Prahy a nejenom to, byl několik let náměstkem primátora hlavního města Prahy, byl ministrem pro místní rozvoj a je místopředsedou ČSSD.
Pane Volte, nekažte dobré jméno učitelů matematiky.
RNDr. Vojtěch Vondráček, obyčejný středoškolský üčitel matematiky (nikoliv profesor, neboť tento titul je v nynější demokratické společnosti vyhrazen pouz
0 0
možnosti

vovov

20. 6. 2005 15:38
doplnění
vysokoškolským profesorům.
0 0
možnosti

huhu007

19. 6. 2005 13:34
Zase další Klausův hulibrk, co se míchá do politiky
když už středoškolský, tak teda učitel a ne profesor, protože profesor je odjakživa akademický titul a k němu má zřejmě zmíněný pán hodně daleko. Ale to nevadí, on má ten správný tah na branku a správnou modrou legitimaci. Takže pane "profesore" míň hulit brko modrostrakám a komunistům a víc argumentovat. Mohu-li to porovnat, pak jakákoli jiná alternativa je pro občany této země horší.
0 0
možnosti

Zwerg

19. 6. 2005 14:18
Re: Zase další Klausův hulibrk, co se míchá do politiky
Tohle je aspoň pěkný příspěvek vzorného socialisty. Je sprostý jako kanál, bez jediného věcného argumentu a zaměří se a následně "cupuje" naprosto nepodstatnou maličkost.  
0 0
možnosti

chomolungma

18. 6. 2005 19:22
ČSSD se odráží od dna
Když někdo klesne na samé dno, je jasné, že nástupce už hlouběji klesnout nemůže. Tak je víc než logické, že preference Paroubkovi rostou, ale to není díky jeho úspěchům či oblibě, to je prostě zákonitost. Ale to taky nepotrvá věčně.
0 0
možnosti

utanův stín

17. 6. 2005 12:48
.
Pěkně jste to napsal, pane profesore. Děkuji za hezké páteční čtení.
0 0
možnosti

donalduck

17. 6. 2005 13:19
Re: .
i mě se lépe obědvalo
0 0
možnosti

vlákno

17. 6. 2005 11:43
Paroubka dvakrát třikrát nemusím
...ale pravidelná propaganda idnes od "středoškolských profesorů" už se mnou docela míchá. Nicméně nebudu mít nic proti tomu, když zase óděesáci ukážou co umí, třeba to tentokrát neskončí spálenou zemí, uvidíme jestli se poučili z chyb a do jaké míry jsou schopni sebereflexe. Já je určitě volit nebudu, ale jestli vyhrajou tak se snad nic hroznýho nestane. Hlavně ať nešahaj na volební systém a neměněj Ústavu, taky povolební účelový spražení s ČSSD (který se zatím decentně naznačuje) bych asi těžko udejchal, i když Husáka jsem přežili, přežijem i Klause...
0 0
možnosti

VláďaK

17. 6. 2005 12:13
Re: Paroubka dvakrát třikrát nemusím
V případě nesmyslné výhry ODS ve volbách,protože  to už tady totiž bylo a vůbec k ničemu  lepšímu to nevedlo..    Tak to asi bude podle hesla : ,,Nový bordel se starýma k u r v a m a " .
0 0
možnosti

inzinierbula

17. 6. 2005 11:38
Souhlasím s panem profesorem
Já, nejsa příznivcem žádné strany, neboť z těch pochází všechny zlo v této společnosti, panu profesorovi nadšeně tleskám, protože zde moudrá a pravdivá slova vtipně a výstižně nakladl...
 
0 0
možnosti

jekul

17. 6. 2005 11:50
Re: Souhlasím s panem profesorem
jestli tohle učí ve velkém na dnešních středních školách .......................
0 0
možnosti

Mikula

17. 6. 2005 11:35
Smsky
Autor článku zapomněl na jednu věc. V politice se nerozhoduje smskami, ale volbami. A ty poslední prostě rozdaly karty tak, jak rozdány jsou. To co předvádí ČSSD posoudí voliči v příštích volbách a zcela pravděpodobně uvolní prostor pro jiné showmany. Ale to už bude zase jiné show s jinými supermany a s jinou naštvanou částí obyvatelstva. Tomu se holt říká demokracie. Komu se to nelíbí, nechť se vydá na Kubu, Severní Koreje či Běloruska.
0 0
možnosti

donalduck

17. 6. 2005 11:38
Re: Smsky
další, co nepochopil, nešlo o politiku, ale o fenomén oblíbenosti
0 0
možnosti

VláďaK

17. 6. 2005 11:29
Konečně
Konečně má náš stát pořádného premiéra se svým názorem.        
0 0
možnosti

donalduck

17. 6. 2005 11:32
Re: Konečně
nicneříkající fráze z dob totality (i ten tón v hlase je stejný) nejsou názor, ... ale tebe to očividně uspokojuje
0 0
možnosti

donalduck

17. 6. 2005 11:09
Pablbek
Trefné přirovnání, nic jiného než rychlokvašky socani od  odchodu Zemana neumějí, Celtic se plete, socanské korytnačky nemají vizi (jen krýtka a prebendy), Pablbek nevidí dál než za premiérský pultík a rozhodně není pragmatik (u Kalouska to platí), ale trouba ....,  jak výstižně poznamenal V. Klaus "uvědomte si, pane předsedo, že už nejste na magistrátu "
0 0
možnosti

Pako01

17. 6. 2005 11:25
Re: Pablbek
Škoda jen, že Kalousek je člověk, který by se v normálním státě zodpovídal za smrt parašutistů, kterým nakoupil špatné padáky, za miliardy penále, které stát vyplatil na základě jím podepsaných smluv, za fantastickou náhodu, která mu dala do vínku byt za 6,5 milionu, aniž by cokoli zaplatil... Fakt, to je politik, z toho by si měl každý vzít příklad.
0 0
možnosti

Pako01

17. 6. 2005 11:00
Paroubek
má jednu výhodu. Nebere si invektivy osobně. Docela mne pobavil v TV diskusi s Topolánkem, když na jeho shity a urážky odpovídal: Pane předsedo, používejte argumenty, ne urážky (necituji přesně). Přinesl nový styl, ze kterého jsou ostatní trošku vedle. Není neskonale ješitný jako Gross, Topolánek či Kalousek, (o prezidentovi nemluvě, ten je svým jájismem pro smích celé Evropě), a to je něco, co tu nebylo. Jestli chce opozice o něco hrát v příštích volbách, musí přejít od invektiv k argumentům. A myslím si, že útok přes vzhled paní Paroubkové je názorný příklad toho, jakým hráčem Paroubek je. Možná právě reakce na tenhle unfair počin byla na startu vzrůstu popularity.
0 0
možnosti

Dawe79

17. 6. 2005 12:48
Re: Paroubek
já to tvrdím pořád - ODS by měla začít argumentovat!!
0 0
možnosti