Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová zářící hvězda Paroubek

Sláva nové superstar! Ale popový idol není jediná soutěž, která potřebuje stále nové tváře v čele. Totéž platí o premiérech v podání této vlády. Produkce Lidového domu za tři roky vytáhla na trůn tři předsedy vlády. Pokaždé s velkým humbukem a očekáváním vyvolaným explozí mediální pozornosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vovov

Rychlokvaška Volt
Hrdě sepodepisující středoškolský profesor matematiky Jan Volt je nejspíš sám matematickou rychlokvaškou a to proto, že matematika je exaktní věda a každé její tvrzení (kromě aximů) se opírá o důkazy.
Jan Volt tak však nečiní. O lidech z ČSSD, kteří již řadu let jsou politicky činní na vrcholové úrovni hovoří nemístně a urážlivě jako o rychlokvaškách, (za svoji neznalost si může samozřejmě sám). O současném premiérovi bez důkazu vysílá řadu tvrzení: jeho socialistické tremolo, falešné tóny, nepřesvědčivý výkon a podobně. Hovoří "o nějakém Paroubkovi" - pane Volte, Jiří Paroubek je řadu let v zastupitelstvu hlavního města Prahy a nejenom to, byl několik let náměstkem primátora hlavního města Prahy, byl ministrem pro místní rozvoj a je místopředsedou ČSSD.
Pane Volte, nekažte dobré jméno učitelů matematiky.
RNDr. Vojtěch Vondráček, obyčejný středoškolský üčitel matematiky (nikoliv profesor, neboť tento titul je v nynější demokratické společnosti vyhrazen pouz
0/0
20.6.2005 15:36

vovov

doplnění
vysokoškolským profesorům.
0/0
20.6.2005 15:38

Jindrich Hojer

Re: Rychlokvaška Volt
Nenechte se zblbnout. Tento "clanek" je produktem nektereho z "nezavislych" novinarskych kapacit ktere maji v Idnes na starosti soudobe PŠM (politicke skoleni muzstva). Clanek neni nicim jinym nez plnenim urcite politicke objednavky a nema nic spolecneho s novinarskou etikou. Proto se pan autor podepsal tak jak se podepsal. Naivne si pri tom myslel ze to ctenari sezerou. Hnus. To uz jsme zase v dobach Fojtiku, Strougalu, Jamboru? Mila redakce - vyridte vasemu "stredoskolskemu profesorovi matematiky" at se stydi!
0/0
21.6.2005 10:14

huhu007

Zase další Klausův hulibrk, co se míchá do politiky
když už středoškolský, tak teda učitel a ne profesor, protože profesor je odjakživa akademický titul a k němu má zřejmě zmíněný pán hodně daleko. Ale to nevadí, on má ten správný tah na branku a správnou modrou legitimaci. Takže pane "profesore" míň hulit brko modrostrakám a komunistům a víc argumentovat. Mohu-li to porovnat, pak jakákoli jiná alternativa je pro občany této země horší.
0/0
19.6.2005 13:34

Zwerg

Re: Zase další Klausův hulibrk, co se míchá do politiky
Tohle je aspoň pěkný příspěvek vzorného socialisty. Je sprostý jako kanál, bez jediného věcného argumentu a zaměří se a následně "cupuje" naprosto nepodstatnou maličkost.  
0/0
19.6.2005 14:18

chomolungma

ČSSD se odráží od dna
Když někdo klesne na samé dno, je jasné, že nástupce už hlouběji klesnout nemůže. Tak je víc než logické, že preference Paroubkovi rostou, ale to není díky jeho úspěchům či oblibě, to je prostě zákonitost. Ale to taky nepotrvá věčně.
0/0
18.6.2005 19:22

utanův stín

.
Pěkně jste to napsal, pane profesore. Děkuji za hezké páteční čtení.
0/0
17.6.2005 12:48

donalduck

Re: .
i mě se lépe obědvalo
0/0
17.6.2005 13:19

vlákno

Paroubka dvakrát třikrát nemusím
...ale pravidelná propaganda idnes od "středoškolských profesorů" už se mnou docela míchá. Nicméně nebudu mít nic proti tomu, když zase óděesáci ukážou co umí, třeba to tentokrát neskončí spálenou zemí, uvidíme jestli se poučili z chyb a do jaké míry jsou schopni sebereflexe. Já je určitě volit nebudu, ale jestli vyhrajou tak se snad nic hroznýho nestane. Hlavně ať nešahaj na volební systém a neměněj Ústavu, taky povolební účelový spražení s ČSSD (který se zatím decentně naznačuje) bych asi těžko udejchal, i když Husáka jsem přežili, přežijem i Klause...
0/0
17.6.2005 11:43

VláďaK

Re: Paroubka dvakrát třikrát nemusím
V případě nesmyslné výhry ODS ve volbách,protože  to už tady totiž bylo a vůbec k ničemu  lepšímu to nevedlo..    Tak to asi bude podle hesla : ,,Nový bordel se starýma k u r v a m a " .
0/0
17.6.2005 12:13

chomolungma

Re: Re: Paroubka dvakrát třikrát nemusím
a copak nesmyslná výhra socanů tu už nebyla? To mě vážně rozesmějete
0/0
18.6.2005 19:19

inzinierbula

Souhlasím s panem profesorem
Já, nejsa příznivcem žádné strany, neboť z těch pochází všechny zlo v této společnosti, panu profesorovi nadšeně tleskám, protože zde moudrá a pravdivá slova vtipně a výstižně nakladl...
 
0/0
17.6.2005 11:38

jekul

Re: Souhlasím s panem profesorem
jestli tohle učí ve velkém na dnešních středních školách .......................
0/0
17.6.2005 11:50

donalduck

Re: Re: Souhlasím s panem profesorem
... tak potom mladá, progresivní generace tě vykope z tvé židle
0/0
17.6.2005 13:18

Mikula

Smsky
Autor článku zapomněl na jednu věc. V politice se nerozhoduje smskami, ale volbami. A ty poslední prostě rozdaly karty tak, jak rozdány jsou. To co předvádí ČSSD posoudí voliči v příštích volbách a zcela pravděpodobně uvolní prostor pro jiné showmany. Ale to už bude zase jiné show s jinými supermany a s jinou naštvanou částí obyvatelstva. Tomu se holt říká demokracie. Komu se to nelíbí, nechť se vydá na Kubu, Severní Koreje či Běloruska.
0/0
17.6.2005 11:35

donalduck

Re: Smsky
další, co nepochopil, nešlo o politiku, ale o fenomén oblíbenosti
0/0
17.6.2005 11:38

VláďaK

Konečně
Konečně má náš stát pořádného premiéra se svým názorem.        
0/0
17.6.2005 11:29

donalduck

Re: Konečně
nicneříkající fráze z dob totality (i ten tón v hlase je stejný) nejsou názor, ... ale tebe to očividně uspokojuje
0/0
17.6.2005 11:32

VláďaK

Re: Re: Konečně
Co je špatného na konstatování,že máme konečně pořádného premiéra s vlastním názorem.
0/0
17.6.2005 11:42

mudroch

Re: Re: Re: Konečně
Na samotném konstatování nic  jen to , že k pravdě to má daleko .
0/0
17.6.2005 12:44

donalduck

Pablbek
Trefné přirovnání, nic jiného než rychlokvašky socani od  odchodu Zemana neumějí, Celtic se plete, socanské korytnačky nemají vizi (jen krýtka a prebendy), Pablbek nevidí dál než za premiérský pultík a rozhodně není pragmatik (u Kalouska to platí), ale trouba ....,  jak výstižně poznamenal V. Klaus "uvědomte si, pane předsedo, že už nejste na magistrátu "
0/0
17.6.2005 11:09

Pako01

Re: Pablbek
Škoda jen, že Kalousek je člověk, který by se v normálním státě zodpovídal za smrt parašutistů, kterým nakoupil špatné padáky, za miliardy penále, které stát vyplatil na základě jím podepsaných smluv, za fantastickou náhodu, která mu dala do vínku byt za 6,5 milionu, aniž by cokoli zaplatil... Fakt, to je politik, z toho by si měl každý vzít příklad.
0/0
17.6.2005 11:25

donalduck

Re: Re: Pablbek
šlo jen o termín pragmatik a to Kalous určitě je, ostatní doměnky nesoudím, počkám si na fakta, i když "něco my tam  v te kauze neštymuje" (KDU nevolím)
0/0
17.6.2005 11:28

vlákno

Re: Re: Pablbek
to jsou ošklivé větičky, falešná slovíčka :-))
0/0
17.6.2005 11:34

Pako01

Paroubek
má jednu výhodu. Nebere si invektivy osobně. Docela mne pobavil v TV diskusi s Topolánkem, když na jeho shity a urážky odpovídal: Pane předsedo, používejte argumenty, ne urážky (necituji přesně). Přinesl nový styl, ze kterého jsou ostatní trošku vedle. Není neskonale ješitný jako Gross, Topolánek či Kalousek, (o prezidentovi nemluvě, ten je svým jájismem pro smích celé Evropě), a to je něco, co tu nebylo. Jestli chce opozice o něco hrát v příštích volbách, musí přejít od invektiv k argumentům. A myslím si, že útok přes vzhled paní Paroubkové je názorný příklad toho, jakým hráčem Paroubek je. Možná právě reakce na tenhle unfair počin byla na startu vzrůstu popularity.
0/0
17.6.2005 11:00

Dawe79

Re: Paroubek
já to tvrdím pořád - ODS by měla začít argumentovat!!
0/0
17.6.2005 12:48

vovov

ODS ...
argumentovat neumí !
Jejími argumenty (po době Václava Klause) jsou jen sprostota a nadávky. 
0/0
20.6.2005 15:40

Jen Aby

kecy, kecy, kecy
kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy, kecy,
0/0
17.6.2005 10:58

celtic

jo...
Paroubek a Kalousek jsou 2 superpragmatici. Doufám že budou vládnout spolu i po volbách...
0/0
17.6.2005 10:52

kouc

Re: jo...
proboha ne,mám ženu a dvě děti
0/0
17.6.2005 10:55

kouc

Re: jo...
Neboj,Kalousek bude určitě ve vládě.ať už s paroubkem,topolánek nebo grebeníčkem.lidovci berou vše.
0/0
17.6.2005 10:58

Vifon

Re: jo...
Doufej a víra tvá tě uzdraví!!! Já zase doufám, že Paroublbek půjde zpátky do RaJ, kam ostatně patří.......
0/0
17.6.2005 11:05

vlákno

Re: Re: jo...
v tom případě by se mohli vrátit všichni kam patří, Topolánek do Poruby, Langr k felčařině, Vlastík do vepřína a Bendl do pr... :-)
0/0
17.6.2005 11:28

Vifon

Re: Re: Re: jo...
Jako nápad to není špatný, ale jak to uskutečnit????
0/0
17.6.2005 11:38

vlákno

Re: Re: Re: Re: jo...
co takhle boží zásah shůry a prozření všech plolitiků, mohli bysme pro ně založit klášter :-))
0/0
17.6.2005 11:46

Absolutt

Re: Re: jo...
Ano, Paroubek do ráje a ty do pekla.
0/0
17.6.2005 11:28

deVries

stredoskolsky profesor matematiky
hehe... a pak ma mit skolstvi v CR nejakou uroven, kdyz tam ucej takovyhle dementi ... :)))
0/0
17.6.2005 10:21

Jindrich Hojer

ach jo.
Clanek tohoto typu bych cekal nekde v Blesku nebo nejakem podobnem platku. Kdyby mi tohle nekdo vypravel pred dvema lety, neveril bych. Z Idnes se stava bulvarni hnuj pro nejsirsi masy. Idnes se rychle vzdaluje vsemu co by mohlo jen vzdalene pripominat novinarskou etiku, kulturu slova a ono "pravda predevsim". Idnes zcela jasne plni predem stanovene ukoly a masiruje a masiruje. Goebbels by se mohl ucit. Uz to nebudu cist. Je mi z toho na bliti. Obcas v diskusi usadim nekterou z ami-analnich sond ktere se v teple tehle zumpy rady shlukuji, to zase jo. Ale cist uz to opravdu nebudu.
0/0
17.6.2005 10:09

vlákno

středoškolský profesor čeho?
pěkné slohové cvičení, použití aktualizace a přirovnání, opravdu vtipné... Ale kdybyste napsal, že jste vášnivým voličem ODS a absolutně nesnášíte ČSSD tak by to bylo stručnější a přímější. Ano, premiéra máme už třetího, ale vláda je v podstatě pořád ta samá. A nedá se nevidět, že se jí poměrně daří, alespoň v porovnání s těmi vládami, které tu byly před ní (z nichž nejhorší byly ty Klausovy s ekonomickými "experty" ODS). Ani porota v superstár nevystavuje účet, takže rozhodnou jako vždy občané - diváci. Počkejte si do příštích voleb a pak můžete s chutí hodit svůj hlas ODS (nebo nějaké jiné partaji?) do urničky.
0/0
17.6.2005 10:05

Jindrich Hojer

Re: středoškolský profesor čeho?
   Nerozciluj se. Pan novinar jen plni ukoly ktere mu rano na politickem skoleni muzstva dal jeho politruk. Plni je jako lokaj. (viz vyse)
0/0
17.6.2005 10:11

zab2

Re: Re: středoškolský profesor čeho?
Vy jste asi trošku mimo, ne? To není pan novinář, ale jakýsi středoškolský profesor , kterému velí tak akorát ředitel školy. Z nějakého zvláštního důvodu mu dali v tomhle plátku prostor. To by mohli otisknout v dopisech čtenářů, ale hltit tím titulní stránky, tomu fakt nerozumím. Nebo spíše ano. Zkuste napsat vy něco na pana Tlustého nebo Langera, podepiště se jako účetní z Kolbenky a uvidíte, jestli to otisknou. Vsázet se nemusíme.
0/0
17.6.2005 10:22

Jindrich Hojer

Re: Re: Re: středoškolský profesor čeho?
Pravda, omlouvam se. Ovsem uz fakt ze tu agitku zverejnili na titulni strane svedci o tom ze jim barvou jde dobre k pleti. Navic - neni problem si napsat prispevek a podepsat se pod to treba Emil Amper. V tomto pripade tomu tak urcite bylo. Ten styl se tady da najit ve vice clancich. V kazdem pripade trvam na tom ze se z Idnes stal silne zavisly masazni stroj a ze je mi z nej mirne šoufl.
0/0
17.6.2005 10:29

zab2

Re: Re: Re: Re: středoškolský profesor čeho?
Taknějak to asi je. Ovšem včera zřejmě paní Paroubkovou nikdo nevyfotil a ani nejel nikdo na Úřad vlády s majáčkem, takže nebylo o čem. A pod takovou magorii bezduchou se bylo zřejmě blbé novinářům podepsat. Jinak nevím.
0/0
17.6.2005 10:43

whoever

Re: středoškolský profesor čeho?
CSSD se pomerne dari? ZASADNI OMYL - jak jste na to prisel? CSSD je jeste neschopnejsi vlada nez byla vlada ODS, coz jsem si myslel ze uz ani nejde, zadne realne problemy teto zeme taktez neresi, skolstvi, telekomunikace, schodek statniho rozpoctu, neexistujici duchodova reforma, regulace najemneho atd., vsechno se to brzy zhrouti do sebe jako cerna dira. Mozna ze ekonomika roste, ale to NAVZDORY CSSD, ne diky ni, spis ma na to vliv vstup do EU. CSSD doposud dokazala par veci: rotovat predsedy vlady jako nekde na pouti na kolotoci, pricemz kazdy dalsi predseda je jeste trapnejsi nez ten pred nim (tri vlady CSSD s tremi predsedy vlady behem jednoho volebniho obdobi, jak nekde v Kocourkove), a podnikat populisticke kroky, tedy rozdavat kratkodobe penize z privatizaci, pripadne diky schodku rozpoctu neexistujici penize, jinymi slovy si CSSD tak akorat do voleb DELA VE VLADE POPULISTICKOU PREDVOLEBNI KAMPAN ZA PENIZE NAS VSECH.
0/0
17.6.2005 11:31

Leva

Blahoslavení
Blahoslavení chudí duchem.
0/0
17.6.2005 10:02

Pimpil

redaktor
boze to je osel.. holt stredoskolsky profesor matematiky
0/0
17.6.2005 9:59

EnderX

Do roka a do dne
Ja bych s takovouhle kritikou pocka az za ten rok. V zivote clovek najde spoustu vlezdoprdelistu, kteri se snazi zalibit a zvyditelnit. A kdyz mu na tohle ostatni skoci, tak to pak dopada jako s Grosem, ktery ro myslel uprimne. To, ze nekdo neni kariersta za kazdou cenu neznamena, ze je neschopny!!!!!! Rozhodne to neni povrchni clovek, ale umi si vazit pravych hodnot, na rozdil od lidi, kteri nedokazi nic jineho, nez urazet jeho manzelku a pod. Vice lidi jako je on a je jedno v jakych politickych stranach.
0/0
17.6.2005 9:55

whoever

Re: Do roka a do dne
No, ale Paroubek je karierista za kazdou cenu, akorat ze ma takove obrovske osobni charisma, ze ve vsech volbach kde kandidoval totalne vybouchnul, shorel jako papirovy certik. Pokud je mi znamo, tak v roce 2000 NEUSPEL pri volbach do Senatu, v roce 2004 SE NEPROSADIL ve volbach do Evropskeho parlamentu, v roce 2005 NEUSPEL pri volbe predsedy prazske organizace ČSSD. Az najednou prisel prolhany a neduveryhodny kolotuk Gross, a buhvi odkud spadla rychlokvaska Paroubek je najednou predsedou vlady. A co jineho nez karierismus je skutecnost, ze jakmile se mu nabidla sance bez mandatu volicu dostat se na misto predsedy vlady, ze bez jakehokoliv rozmysleni po teto pozici skocil? Takze ano, jen vice takovychto exotu, co se nebrani spolupraci s komunisty a cenzurovani, co umeji tak leda populisticky rozdavat penize z privatizaci, at jsme celemu svetu jeste vice pro smich. Nic dalsiho Paroubek zatim nepredvedl.
0/0
17.6.2005 11:47

Dr. Flat Vamp

...
...
0/0
17.6.2005 9:44

Jindrich Hojer

Re: ...
Nepsal jsi to ty, Placatko?
0/0
17.6.2005 10:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.