Diskuze

Poslanec chce vyhnat kuřáky z hospod

Bude v restauracích zakázáno kouření podobně jako v Irsku? Čeští poslanci dnes začnou projednávat dva návrhy zákonů, které se touto otázkou vážně zabývají. Jeden je zcela nový a kouření na všech veřejných místech úplně zakazuje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hasmen

19. 6. 2005 14:42
Boj proti kuřákům...
http://1.im.cz/n/photo//05/16/97naxbk-gallery.jpg" target="_blank" rel="nofollow">Tak to asi dopadne   PS:Ještě že to je jenom vtip...
0 0
možnosti

Eva40

19. 6. 2005 15:25
Re: Boj proti kuřákům...
 Nechci žalovat velebnosti, ale hlásit se to musí
0 0
možnosti

farous

17. 6. 2005 15:22
Cigarety zdržujou
hlavně od chlastu, protoře kuřák má každou chvíli v hubě cigáro a nestačí chlastat ani jako průměrnej pivař-nekuřák! Nad tím by se měli kuřáci zamyslet! Víc chlastat pivo, míň kouřit, jinak by se taky mohlo stát, že o to první místo v pití piva za pár let přijdeme.......
0 0
možnosti

margeN

17. 6. 2005 15:12
Nezakazovat
Myslim, ze jo vec majitelu restauraci, jestli povoli koureni v jejich prostorach, nebo ne.
Mozna bych jeste souhlasila se zakazem koureni v restauracich, protoze hlavni cil, proc tam lide chodi je najist se.
Ale koureni k hospodam, dle meho nazoru patri.
Doufam tedy, ze alespon hospodam pani poslancove tuto radost, a vlastne i mne, ponechaji.
 
0 0
možnosti

meadow

18. 6. 2005 9:29
Re: Nezakazovat
Naprosty souhlas
0 0
možnosti

Guppy

17. 6. 2005 11:39
dement janeček
no comment
0 0
možnosti

meadow

17. 6. 2005 6:36
cenzura?
Koukám, že odsud zmizel příspěvek hodnotící duševní úroveň pana poslance - autora zmiňovaného návrhu + moje reakce na něj. Přitom neobsahoval nic neslušného až na slovo hloupý. Ať žije svoboda slova
0 0
možnosti

meadow

17. 6. 2005 6:37
Re: cenzura?
zpět, nezmizel, po ránu nevidim:-)
0 0
možnosti

mojo

16. 6. 2005 20:57
Kurak vola: Zakazte koureni v hospodach!
Jsem kurak a jsem JEDNOZNACNE PRO ZAKAZ KOURENI V HOSPODACH!!!
 
Proc? Jsem sice kurak, ale zadnym zvlastnim stestim mne to nenaplnuje. Je to bohapusta zavislost. Uznavam, ze jsou cigarety, ktere si skutecne vychutnam, ale tech je mensina. Rozhodne to nejsou ty, ktere vypalim v hospode k pivu. Tam je to totiz uz zavislost nejhrubsiho zrna. Vlastne na to cigo v ty hospode ani nemam chut, ale kourim tak nejak z automatismu. A uz se STRASNE tesim na to, az tyhle cigarety odpadnou, ja si na ty 2-3 za vecer odskocim ven na cerstvej vzduch (normalne by to bylo 10-15 v zahuleny knajpe), rano mi nebudou smrdet hadry a taky nebudu prohulenej jak zlamany kamna.
 
Jako kurak mam jasno: Zakazte koureni v hospodach!
0 0
možnosti

Blackshield

16. 6. 2005 21:03
Re: Kurak vola: Zakazte koureni v hospodach!
Co to plácáš, proboha? Takže normální jsi skoro nezávislý, ale pivo ti akceleruje závislost??? A není to tak trošku blbá výmluva?
0 0
možnosti

rejdar

16. 6. 2005 18:40
změnit hospody za kuřárny
v případě, že se zakáže kouřit v hospodě, změnim název a z hospody se stane kuřárna
0 0
možnosti

meadow

16. 6. 2005 18:38
málo nekuřáckých restaurací?
Může mi někdo rozumně odpovědět na to, proč je tak málo nekuřáckých hospod, když nekuřáků je (aspoň soudě podle téhle diskuse) evidentně víc? Tahle přesila nekuřáků přece nevznikla přes noc, musí to být dlouhodobý (a chvályhodný) trend. Proč na něj nereagujou provozovatelé pohostinství?
0 0
možnosti

Ivcera

16. 6. 2005 18:34
Neschopnost
našich poslanců je obdivuhodná, ale vědí, kdo má peníze-cigaretové firmy. Proto a také proto, že sami kouří. ˇKdyž to zakáží, tak do hospod naopak bude chodit víc lidí, protože tam nebude nakouřeno. Tatáž neschopnost je při zákazu kouření za volantem. Nesmím jíst, pít, ale mohu se pokoušet zapálit cigaretu, trefovat se do popelníku a podobné skutky, které mě samozřejmě od řízení neodvádějí. Kdy už přestane menšina terorizovat většinu obyvatel.
0 0
možnosti

meadow

16. 6. 2005 18:39
Re: Neschopnost
Tady je víc menšin, které terorizují většinu. Nejen kuřáci...
0 0
možnosti

Drtikoll

16. 6. 2005 16:27
Kouření je nezdravé?
Na nezdravé účinky kouření si stěžuje většina nekuřáků, tak se jich ptám:
Když chcete chodit do tý hospody co tam vlastně budete dělat, protože alkohol je taky nezdravý, tlačenka, utopenec atd bych také neřadil k zdravému životnímu stylu, tak není lepší nechat kuřáky v nezdravém prostředí v klidu a jít raději do přírody?
Mimochodem vy nekuřáci mi přijde, že si neuvědomujete, že nekuřáckých restaurací sice není mnoho ale jsou, namátkou mě napadá Jarmark, Modrá Lavička nebo třeba KFC, McDonald, nebo velká nákupní střediska, kde mají patra s restauracemi, tam všude se nekouří, ale vy to berete jako samozřejmost. A já proti tomu nic nemám, tak nechte ostatní restaurace ať se sami rozhodnou. Je to v jejich zájmu, ale souhlasím s tím, aby jim stát otevřel oči (jak tu někdo psal) např. výzkumem atp. o kolik víc by vydělali, kdyby byli jejich podniky čistě nekuřácké.
0 0
možnosti

Jerry7650

16. 6. 2005 16:36
Re: Kouření je nezdravé?
Kdyz budu jist tu tlacenku nebo pit pivo, jakym zpusobem v te hispode ohrozuju tve zdravi? Nekurackych restauraci je tak 1%, ale zato tak 50% hospod je kurackych tak, ze tak neni videt na 2 metry.
0 0
možnosti