Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Poslanec chce vyhnat kuřáky z hospod

Bude v restauracích zakázáno kouření podobně jako v Irsku? Čeští poslanci dnes začnou projednávat dva návrhy zákonů, které se touto otázkou vážně zabývají. Jeden je zcela nový a kouření na všech veřejných místech úplně zakazuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hasmen

Boj proti kuřákům...
Tak to asi dopadne   PS:Ještě že to je jenom vtip...
0/0
19.6.2005 14:42

Eva40

Re: Boj proti kuřákům...
 Nechci žalovat velebnosti, ale hlásit se to musí
0/0
19.6.2005 15:25

hasmen

Re: Re: Boj proti kuřákům...
To bys mi udělala?
0/0
19.6.2005 15:27

Eva40

Re: Re: Re: Boj proti kuřákům...
Tobě? Nikdy
0/0
19.6.2005 15:28

hasmen

Re: Re: Re: Re: Boj proti kuřákům...
0/0
19.6.2005 15:31

Eva40

Re: Re: Re: Re: Re: Boj proti kuřákům...
Ale nesmíš mi foukat kouř do obličeje
0/0
19.6.2005 15:37

hasmen

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boj proti kuřákům...
Ne,to já nedělám
0/0
19.6.2005 15:38

Eva40

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Boj proti kuřákům...
0/0
19.6.2005 15:39

farous

Cigarety zdržujou
hlavně od chlastu, protoře kuřák má každou chvíli v hubě cigáro a nestačí chlastat ani jako průměrnej pivař-nekuřák! Nad tím by se měli kuřáci zamyslet! Víc chlastat pivo, míň kouřit, jinak by se taky mohlo stát, že o to první místo v pití piva za pár let přijdeme.......
0/0
17.6.2005 15:22

margeN

Nezakazovat
Myslim, ze jo vec majitelu restauraci, jestli povoli koureni v jejich prostorach, nebo ne.
Mozna bych jeste souhlasila se zakazem koureni v restauracich, protoze hlavni cil, proc tam lide chodi je najist se.
Ale koureni k hospodam, dle meho nazoru patri.
Doufam tedy, ze alespon hospodam pani poslancove tuto radost, a vlastne i mne, ponechaji.
 
0/0
17.6.2005 15:12

meadow

Re: Nezakazovat
Naprosty souhlas
0/0
18.6.2005 9:29

Guppy

dement janeček
no comment
0/0
17.6.2005 11:39

meadow

cenzura?
Koukám, že odsud zmizel příspěvek hodnotící duševní úroveň pana poslance - autora zmiňovaného návrhu + moje reakce na něj. Přitom neobsahoval nic neslušného až na slovo hloupý. Ať žije svoboda slova
0/0
17.6.2005 6:36

meadow

Re: cenzura?
zpět, nezmizel, po ránu nevidim:-)
0/0
17.6.2005 6:37

gagaryn

Re: Re: cenzura?
už jsem chtěl zalarmovat občanské aktivity.
0/0
17.6.2005 6:38

mojo

Kurak vola: Zakazte koureni v hospodach!
Jsem kurak a jsem JEDNOZNACNE PRO ZAKAZ KOURENI V HOSPODACH!!!
 
Proc? Jsem sice kurak, ale zadnym zvlastnim stestim mne to nenaplnuje. Je to bohapusta zavislost. Uznavam, ze jsou cigarety, ktere si skutecne vychutnam, ale tech je mensina. Rozhodne to nejsou ty, ktere vypalim v hospode k pivu. Tam je to totiz uz zavislost nejhrubsiho zrna. Vlastne na to cigo v ty hospode ani nemam chut, ale kourim tak nejak z automatismu. A uz se STRASNE tesim na to, az tyhle cigarety odpadnou, ja si na ty 2-3 za vecer odskocim ven na cerstvej vzduch (normalne by to bylo 10-15 v zahuleny knajpe), rano mi nebudou smrdet hadry a taky nebudu prohulenej jak zlamany kamna.
 
Jako kurak mam jasno: Zakazte koureni v hospodach!
0/0
16.6.2005 20:57

Blackshield

Re: Kurak vola: Zakazte koureni v hospodach!
Co to plácáš, proboha? Takže normální jsi skoro nezávislý, ale pivo ti akceleruje závislost??? A není to tak trošku blbá výmluva?
0/0
16.6.2005 21:03

Jouda-

Re: Re: Kurak vola: Zakazte koureni v hospodach!
Nóó, výmluva. Já například v práci vyhulim 1 - 2 cigarety, protože musim chodit na chodbu na balkón, a ani mi to nějak nepřijde. Ale když sednu do hospody k pivku tak vyhulim půl krabičky :-)
0/0
17.6.2005 13:56

Blackshield

Re: Re: Re: Kurak vola: Zakazte koureni v hospodach!
Já taky jedu v hospodě jak komín a normálně nekouřím vůbec (jen někdy jednu před spaním), ale u toho piva kouřím proto, že chci, ne že bych musel
0/0
18.6.2005 15:59

hasmen

Re: Kurak vola: Zakazte koureni v hospodach!
Pozn. Ve slově  kurak máte překlep...
0/0
16.6.2005 21:33

rejdar

změnit hospody za kuřárny
v případě, že se zakáže kouřit v hospodě, změnim název a z hospody se stane kuřárna
0/0
16.6.2005 18:40

meadow

málo nekuřáckých restaurací?
Může mi někdo rozumně odpovědět na to, proč je tak málo nekuřáckých hospod, když nekuřáků je (aspoň soudě podle téhle diskuse) evidentně víc? Tahle přesila nekuřáků přece nevznikla přes noc, musí to být dlouhodobý (a chvályhodný) trend. Proč na něj nereagujou provozovatelé pohostinství?
0/0
16.6.2005 18:38

Ivcera

Neschopnost
našich poslanců je obdivuhodná, ale vědí, kdo má peníze-cigaretové firmy. Proto a také proto, že sami kouří. ˇKdyž to zakáží, tak do hospod naopak bude chodit víc lidí, protože tam nebude nakouřeno. Tatáž neschopnost je při zákazu kouření za volantem. Nesmím jíst, pít, ale mohu se pokoušet zapálit cigaretu, trefovat se do popelníku a podobné skutky, které mě samozřejmě od řízení neodvádějí. Kdy už přestane menšina terorizovat většinu obyvatel.
0/0
16.6.2005 18:34

meadow

Re: Neschopnost
Tady je víc menšin, které terorizují většinu. Nejen kuřáci...
0/0
16.6.2005 18:39

Drtikoll

Kouření je nezdravé?
Na nezdravé účinky kouření si stěžuje většina nekuřáků, tak se jich ptám:
Když chcete chodit do tý hospody co tam vlastně budete dělat, protože alkohol je taky nezdravý, tlačenka, utopenec atd bych také neřadil k zdravému životnímu stylu, tak není lepší nechat kuřáky v nezdravém prostředí v klidu a jít raději do přírody?
Mimochodem vy nekuřáci mi přijde, že si neuvědomujete, že nekuřáckých restaurací sice není mnoho ale jsou, namátkou mě napadá Jarmark, Modrá Lavička nebo třeba KFC, McDonald, nebo velká nákupní střediska, kde mají patra s restauracemi, tam všude se nekouří, ale vy to berete jako samozřejmost. A já proti tomu nic nemám, tak nechte ostatní restaurace ať se sami rozhodnou. Je to v jejich zájmu, ale souhlasím s tím, aby jim stát otevřel oči (jak tu někdo psal) např. výzkumem atp. o kolik víc by vydělali, kdyby byli jejich podniky čistě nekuřácké.
0/0
16.6.2005 16:27

Jerry7650

Re: Kouření je nezdravé?
Kdyz budu jist tu tlacenku nebo pit pivo, jakym zpusobem v te hispode ohrozuju tve zdravi? Nekurackych restauraci je tak 1%, ale zato tak 50% hospod je kurackych tak, ze tak neni videt na 2 metry.
0/0
16.6.2005 16:36

vandor

Re: Re: Kouření je nezdravé?
...   jestli ty procenta máš z vlastní zkušenosti, tak to vymetáš pěkný pajzly   ... ...   
0/0
16.6.2005 21:54

jarini

Re: Re: Re: Kouření je nezdravé?
klid, vždyť se přiznal, že jich 49% nezná
0/0
17.6.2005 11:46

travasek

FU*K KOUŘENÍ !!!
Do pr*el* zas*an* poslanci, už to kouření zakažte na všech veřejných místech i v restauracích a hospodách. Kdo to má pořád trpět ???
0/0
16.6.2005 15:21

vaclavj1

Re: FU*K KOUŘENÍ !!!
Kazdy, kdo chce jit do "kuracke" hospody?
0/0
16.6.2005 15:29

oldbeat

Vážení a milí závisláci
Nedá se očekávat, že by sestava zvaná Parlament odmávala zákon podobný Irsku, Itálii atp. Snad jen, pokud se podaří shodit břímě problému na hospodské a restauratéry v podobě účinější klimatizace a větrání.
Tento spolek jde jen a jen po penězích a náznak zákazu je pokynem pro tabákové firmy k větší aktivitě lobistů na půdě zákonodárného sboru.
Nicméně jako odnaučený kuřák  ( již 19 let ) se ale těším, až přijdu z hospody domů a nebudu smrdět kouřem. Vy na to nereagujete, protože Váš nos je tomu naučen a tohle necítíte.
Všechny kecy typu, že ve vesnických hospodách nebudou zákazníci, jsou  urážkou inteligence čtenářů a posluchačů. Každému je jasné, že se lidé nejpozději další den vrátí do "své" hospůdky. Jinam nebudou moci, protože režim bude všude !
Tedy pokud se Parlament vstane z mrtvých.
Podpora proč ANO by měla být především v tom, že nekuřáků je víc.  Osobně jsem pasivní kuřák a v určitých příp
0/0
16.6.2005 14:10

vaclavj1

Re: Vážení a milí závisláci
Nekuraku je vic? A dal? Je jich vic v hospodach? Chteji majitele hospod, aby jich tam bylo vic?
S temi hospodami a "navratem" to tak uplne jiste neni.
0/0
16.6.2005 14:42

oldbeat

Re: Re: Vážení a milí závisláci
Italové kouří jako děravý kamna a teď po půl roce zákazu to nikdo neřeší.
Dokonce i v našich hospodách chodí kouřit ven !
0/0
16.6.2005 16:05

vaclavj1

Re: Re: Re: Vážení a milí závisláci
Pak zakonu a zakazu netreba.
0/0
17.6.2005 11:03

Maxx-IP

Re: Vážení a milí závisláci
Jako odnaučený kuřák víš moc dobře to, co už jsem tu psal. Tak nedělej poturčence horšího Turka. 
0/0
16.6.2005 16:02

oldbeat

Re: Re: Vážení a milí závisláci
Pro mne nekouření přineslo zásadní změnu života :
Rozvedl jsem se se smradlavou kuřačkou, to co měla kouřit nekouřila . . .
Nově mi chutná např. koňak, chuťové buňky nejsou spálené.
Nejsem ten kdo potřebuje svoji drogu . . .ATD.
0/0
16.6.2005 16:09

tac

jojo
Chovanci blazince zvaného parlament zas nemaj co dělat a personal je zapoměl sklidnit
0/0
16.6.2005 12:26

zhost

nekurak
jsem nekurak a je me celkem jedno, jestli se v hospode kouri nebo ne, radeji budu v slusne odvetrane hospode sedet s 10 kurakama nez sam . plosne zakazy stoji za prd, statu neni hanba pakovat se na spotrebni dani z cigaret, ale zakazovat koureni mu nevadi.
0/0
16.6.2005 11:48

tlachal

Re: nekurak
OK, ale musí být jasné, do čeho jdu. Jestliže je restaurace kuřácká, měla by být jasně označena jako životu nebezpečná a se zákazem vstupu pro děti. Pokud je odvětrávaná, chci tam vidět měřák s displejem na kvalitu ovzduší - protože v tomto bordelu každej řekne, že odvětrává a dělá kulový.  Každej by měl vědět kolik cigaret pasivně vykouřil po dobu svého pobytu.
 
0/0
16.6.2005 12:29

karoten

Re: Re: nekurak
Výborně - tohle je konkrétní projekt.
Viděl jsem to u Dukovan, nad místní úřadovnou on-lajn světelný noviny s aktuální radiační zátěží prostředí. Naproti strécové v hospodě bez vzrušení - pze neustále chlácholený těma údajema. Z pleskajících žaluzií větráku se valí dým.....
0/0
16.6.2005 14:15

hasmen

Dotaz
Mohu sem na tuto diskusi s cigaretou?PS:Kouř budu foukat z okna ...
0/0
16.6.2005 10:57

karoten

Re: Dotaz
Ani nápad, to máme ty svý zavřít? Hybaj na certfikované svářečské pracoviště - pusť si vodtah!
0/0
16.6.2005 11:12

hasmen

Re: Re: Dotaz
No zkusil jsem to,no ...  
 
 
0/0
16.6.2005 11:19

vaclavj1

Re: Dotaz
Chcete vydechovat vrazdici plyn na ulici? Jak by k tomu prisli chudaci motoriste, kteri tam cekaj v zacpe?
0/0
16.6.2005 11:25

karoten

Re: Re: Dotaz
Tak! Vidíte že lze angažovaně myslet! Kuřáci vydechují fosgen, někteří snad i sarin....Vy jste to celou dobu věděl??
0/0
16.6.2005 11:30

vaclavj1

Re: Re: Re: Dotaz
Je to hruza, kam se hrabou Ypres nebo Auschwitz.
A navic to globalni oteplovani ...
0/0
16.6.2005 11:44

hasmen

Re: Re: Dotaz
Hmm a někteří i se zácpou.  Tady by naopak jedna cigaretka nekuřákovi pomohla... To jsou paradoxy
0/0
16.6.2005 12:14

Maxx-IP

Závislost.
Militantí a intolerantní nekuřák, který se tu rozčiluje nad tím, že musí občas čuchat tabákový kouř, si neuvědomuje, že kuřák trpí 100x víc, když jej aspoň jedou za hodinu čuchat nemůže. Problém je tedy jinde: Jak pomoci kuřákům zbavit se návyku, ne jak je vyhodit z hospody a vytěsnit na okraj společnosti. Odvykací metody existují a účinkují (jak ostatně dokazuje i moje maličkost, které se to podařilo, ač neoplývá vysoce pevnou vůlí). Je zbydečné, aby tu diskutovali ti, kteří nechtějí kuřákům pomoci zbavit se závislost, jen tu vztekle prskají, že jim čoudí do fajnovejch frňáčků.
0/0
16.6.2005 10:19

EasyR

Re: Závislost.
Začít by se mělo od toho, že stát zakáže výrobu a distribuci tabákových výrobků. Jinak je to stejné, jako kdyby sis koupil auto, ale mohl s ním jezdit jen po svém dvorku... Notabene alkohol je stejně škodlivý. Otázka je, kde by měla ta účast státu končit, protože dle stejné logiky by mohl zakázat i Big Mac, bůček a knedlíky...
0/0
16.6.2005 10:25

Maxx-IP

Re: Re: Závislost.
... a nastane ráj pro pašeráky a překupníky. Prohibici už zkoušeli v USA - a jak to dopadlo?
0/0
16.6.2005 11:24





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.