Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Policie vytáhla na novináře jeho hříchy

Z obyčejného komentáře v MF DNES udělala mluvčí policejního prezidia Blanka Kosinová neobyčejnou událost. Jeho autora veřejně obvinila z toho, že nemá co mluvit, když sám nejezdí podle předpisů. Komentář psal Jakub Železný. Zpochybňoval hromadné akce typu Kryštof.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mike2005

Já jsem novinář! Kdo je víc?!
Někdy mi připadá, že si někteří naši novínáři myslí, že jsou taky nedoknutelní. Když něco provedene politik, policajt či kterýkoli jíný člověk, tak to hned noviny a média probírají od shora dolů. Když něco provede novinář, tak je z toho rázem obviňování z omezování svobody slova, omezování práv a co já vím co ještě. No jo, být dneska novinářem se prostě vyplatí...
0/0
15.6.2005 11:03

milo1

policejní mluvčí
Nikdo a v žádné zemi si nesmí dovolit plácnout to, co paní Kosinová. To je jako kdyby mluvčí banky vyhlásila kolik máte na kontě a další vaše transakce. Docela půvabně to navíc působí od člověka, který jen obtížně řekne větu v celku bez přeřeků.
Jistě se však nestane nic, protože policie je tak "dobrá", jak dobrý je její šéf - což je laťka tak nízko, že nelze podlézt!!!
0/0
15.6.2005 9:49

Larrax

Re: policejní mluvčí
To se velmi, velmi mýlíte. Finanční transakce je něco zcela jiného, než přestupky proti zákonům. Kdyby bylo zakázané je zveřejňovat, tak naše média nemají o čem psát. Média mimochodem bezostyšně zveřejňují i majetkové poměry, to vám nevadí? Já tyto věci raději uslyším právě od policejní mluvční než od nějakého pisálka. Včera jsem sledoval dokument o USA na ČT2. Policisté na Floridě zveřejňují v novinách jména i adresy lidí, kteří byli zatčeni při pokusu o sjednání služby s prostitutkou (policejní provokatérkou), 25 let zveřejňují seznamy lidí, kteří měli sex před 16 rokem (resp. s osobou mladší 16 let), takže vaše tvrzení, že si nikdo v žádné zemi nesmí dovolit .... je zcela mimo realitu.
0/0
15.6.2005 12:36

WotanCZ

Re: Re: policejní mluvčí
naprosto souhlasím..nevím proč by měla mlčet, není na škodu taky si rejpnout do novináře, kteří se denodenně navážejí do policie, neříkám že pokaždé neoprávněně, ale jejich prstiži to rozhodně nepřidá..A co vlastně mluvčí řekla soukromého ? upozornila jen že pan novinář nejezdí podle předpisů a že je arogantní.. to už na sebe novinář samozřejmě neprozradí, protože on chce být vždy kritikem ale již né na druhé straně..
0/0
15.6.2005 15:40

killy

Re: Re: Re: policejní mluvčí
Pravda, pravda... Ale mluvčí je od toho, aby tý pravdy zase tak moc neříkala, jen tak dávkovat.... I když se niterně domnívám, že v případě pana Železného pravdu opravdu měla.
0/0
8.7.2005 9:45

Andee

Re: Re: Re: Re: policejní mluvčí
Mezi námi, kdo ještě pokutu za rychlou jízdu nedotal...? Mylim, že to bude maximálně 25% řidičů... takže bych to neviděl jako kdovíjaký útisk, když ho naprášila
0/0
31.7.2005 14:33

racional

Policie a my
Policisté jsou placeni z našich peněz aby nám sloužili a chránili nás v situacích, na které fyzicky nebo nestačíme. Kámen úrazu je, že si většina z nich o sobě myslí to, co nejsou. Ostatně část fašisticko-bolševických blbečků v této diskusi jim náramně fandí, stýská se jim po totalitě. Líbí se jim hrdinové typu Ramba: hle chodec! On nezastavil na povel, zastřelit!!! Chudáci by měli, podle chuti emigrovat buď : Severní Korea - rudoši nebo anglosasské žumpy (USA) -náckové. Závěr: policista je slouha a musí držet hubu a krok. Poruší-li zákon, musí být potrestán mnohonásobně tvrději než normální provinilec. Policista nesmí být zneužíván stávající (doufejme)polobolševickou vládnoucí garniturou k zastrašování a perzekuci vlastních občanů
0/0
14.6.2005 16:01

Larrax

Re: Policie a my
To jsi mě pobavil, takže když budeš potřebovat umýt nádobí, zavoláč policajta-sluhu, aby ti ho umyl? Nebo když fyzicky nestačíš na tašku s nákupem, tak zavoláš policii ? To jsou KRAVINY. Policajti mají chránit naše zdraví, majetek, veřejný pořádek a dodržování zákona s možností použítí donucovacích prostředků (takovou výsadu nikdo jiný nemá) ! Naší povinností je policisty jako strážce pořádku respektovat a ne je považovat za slouhy !!!
0/0
15.6.2005 12:42

matejovi

policie je banda dementů
Tak to je vrchol, aby Policie tahala na novináře jeho přestupky a zveřejňovali to! A že si tu práci s tím dají a šmejdí, hovada!Je to banda naprostých primitivů, chudáků, kteří by se nikde jinde nechytili a tak znepříjemňují život slušným lidem, s grázly se raději spojí a kryjou je!To je na ránu mezi oči tomu moravskému kašparovi Kolářovi, včetně ministra vnitra a celou tuhle ČSSD bandu.
0/0
14.6.2005 15:25

jirky

Re: policie je banda dementů
Takže novinář může psát cokoliv a policie se proti tomu ani nemůže ohradit ? Je snad dobře, že obě strany mají možnost vyjádřit se k problému.
0/0
14.6.2005 15:32

medved_cz

Re: Re: policie je banda dementů
Ohradit se muzes kdokoliv, vcetne policie. Co ale policie NESMi je pachat trestnou cinnos. A to je prave to, ceho se doufam brzy byvala policistka Kosinová dopustila. Trestny cin zneuziti citlivych osobnich udaju - nic jineho zaznamy o prestupcich nejsou! Jeji nadrizeny by ji mel OKAMZITE postavit mimo sluzbu a zahajit dukladne interni vysetrovani jakde dalsi informace mluvca zneuzivala. Jinak bude platit, ze v CR nemame policii, ale GroSStapo.
0/0
14.6.2005 16:02

racional

Re: Re: policie je banda dementů
slouha placený z našich peněz může jen kušovat
0/0
14.6.2005 16:02

ZlatejTotáč

0/0
14.6.2005 13:27

cufir-mufir

Re: Akce Kryštof nezná meze!!!
Tohle je spravne vykopany okop??? To si ze me snad delaji srandu :-)))))
0/0
14.6.2005 13:28

tappat

rodinka a klaus
jaho tatik je podle myho jeden z nejvetsich zlocincu u nas a mozna plati ze jakej otec, takovej syn, ale zase bych to nedramatizoval je proste nevychovanej. Jinak co chcete v zemi,kde je prezidentem clovek, kteryho nova pod zeleznyho vedenim protezovala jak to slo a klaus si s nim podava ruce a "prijemne si s nim povida"
0/0
14.6.2005 12:19

pakr55

Re: rodinka a klaus
To jsou úvahy zapšklýho blba. Dej si studenou sprchu, třeba Ti to pomůže.
0/0
14.6.2005 12:56

tappat

Re: Re: rodinka a klaus
a tvoje reakce?Neni to snad tak ze v 96 odvysilala NOVA nepravdivou reportaz o Klausovi ten je zazaloval a dohodli se mimosoudne?Co z toho neni pravda ze pises ze jsem blb?
0/0
14.6.2005 13:16

Olin_KOKON

Re: Re: Re: rodinka a klaus
To jsou opravdu úvahy zap‰klého a zakomplexovaného blba.
0/0
14.6.2005 13:31

tappat

Re: Re: Re: Re: rodinka a klaus
o hosi myslim ze vim koho volite ODS ze ano a mozna ze uhodnu, i kdyz je to tezsi jakou delate skolu:ekonomku ze?Nechte toho jste trapny zacnete argumentovat jinak vase prispevky nestoji za precteni, jste nevecni...
0/0
14.6.2005 13:41

ant.

Re: Re: Re: Re: Re: rodinka a klaus
Opravdu se jedná o úvahy zapšklého,stupidního a zakomplexovaného blba
0/0
14.6.2005 16:47

231

Re: rodinka a klaus
To už tu bylo (40 let). Tatík je "lum" tak se svezem po dětech. Co kdy by se potatily.
0/0
14.6.2005 19:39

Tessien

hmm
Železný je jen nafoukaný blbeček co si myslí že prostě může všechno a pak se diví když se proti NĚMU něco vede.. Celá ta jejich povedená rodinka je stejná. Rádoby pánibozi.
0/0
14.6.2005 12:16

jajaja59

Celou rodinu Železných
bych nejraději viděl v kriminále. A oni tam opravdu patří.
0/0
14.6.2005 12:11

Tomach

Pozvani do vyspeleho statu
Mozna by mel p. zelezneho nekdo pozvat na par dni z te bananove republiky do nejakeho vyspeleho statu. Tam by si ten grazlik zarval na policisty jen jednou a naposled. A cesti policiste se nemaj co divit ze na ne kazdej rve, nadava a brzy asi i nakope prdel, kdyz si vsechno nechaji (nebo musi nechat?) libit....
0/0
14.6.2005 11:22

medabeda

Re: Pozvani do vyspeleho statu
Ano na zapad od nasich hranic je policie prisnejsi. Ale slusna. To co si za nase dane vuci lidem dovoli tahle arogantni sebranka u nas je napovazenou.
0/0
14.6.2005 15:14

starver

P. Železný
bude asi pěkněj vejlupek. Jestli hodlá řvát na policajty, doufám, že mu za to pěkně vysolili... možná by měli přidat i pár ran obuškem.
Jestli Policie zneužila své informace, to opravdu nevím. Ale mám pocit, že on zneužívá toho, že je novinář, kdybych já napsal do Mladé Fronty článek o tom, jak mne zastavili policajti na D1, nevěřím, že bych se dočkal takové popularity.
0/0
14.6.2005 11:06

Milkman_Dan

Hehe,
koledoval si a nahral Policii na smec  Pokud jezdi jak jezdi, mel byt zticha a nemoralizovat....
0/0
14.6.2005 10:40

pedr64

druhý článek
doporučuji přečíst druhý článek na idnes od J. Žel. at to bylo jak bylo, v jednom má pravdu. "Policista není můj nadřízený, když na mě začne řvát, budu se chovat stejně." Bohužel vetšina příslušníků bere jakoukoliv výhradu či dotaz ke své práci a chování značně arogantně a jako útok na veřejného činitele. Mají svou pravdu a přes to nejede vlak.
0/0
14.6.2005 10:39

Larrax

Re: druhý článek
Ale policista není rovnocenný partner k jednání ! Není možné s ním diskutovat jako s kolegou v práci. Dokonce má více pravomocí, než váš šéf, může např. legálně použít násilných donucovacích prostředků, aby si vymohl svůj požadavek, to váš šéf nemůže. Zkuste diskutovat s německým nebo rakouským policajtem, to uvidíte. Je to jako se sudím ve fotbale, diskutuješ ? Tak si prohlédni červenou kartičku a vypadni ze hřiště !
0/0
14.6.2005 10:48

pedr64

Re: Re: druhý článek
Ale to je jádro pudla. Odskočíte si jen tak od TV večer do hospody pro cigára, nemáte u sebe žádný doklad a můžete legálně skončit na 24 hodin v policejní cele. To že má policie spoustu pravomocí nad rámec chování běžného občana je v pořádku, ale už není v pořádku, že je zneužívá a že neumí jednat s lidmi. Teď se samozřejmě nebavíme o zátahu na zločince, ale o běžnou praxi týkající se teoreticky káždého z nás. Váš případ to nebyl, ale jsou tu tací, co Železnému ještě přejí pořádnou nakládačku. Asi si neuvedomují, že se to zítra může stát třeba i jim, když narazí na pako v uniforme.
0/0
14.6.2005 12:05

jenicek25

Re: Re: Re: druhý článek
Nesmysl. Podle zakona je clovek povinen mit doklad totoznosti, ale nikde neni vyslovne uvedeno, ze ho musi mit u sebe. Prohreskem by bylo, kdyby si nekdo nevyzvednul obcanku a vubec ji nemel. To, ze cesti policajti pravo neznaji, buzeruji kdekoho, aby si neco dokazali, to je vec jina a bohuzel pravdiva.
0/0
14.6.2005 12:10

pedr64

Re: Re: Re: Re: druhý článek
Ač nejsem právník, myslím si, že to funguje takto: občan je povinen prokázat totožnost, pokud je podezření na spáchání trestného činu a nebo přestupku a nebo podezření, že je hledanou osobou. Pokud nemá u sebe doklad, nemá jak prokázat totožnost a může být zadržen. Tak byl myšlen ten příklad s cigaretama.
0/0
14.6.2005 12:25

Larrax

Re: Re: Re: druhý článek
Ještě jsem neslyšel o nikom, kdy by nic neudělal a skončil v cele jen proto, že nemá občanku. To už trochu přeháníte. Ovšem pokud se v té hospodě opijete a děláte bo*del, tak je to něco jiného.
0/0
15.6.2005 12:48

Larrax

Na Železného verzi něco nesedí
1. Na D1 nejsou žádné prudké zatáčky, ve kterých by se to nedalo při 130 Km/h ubrzdit. 2. Ještě jsem na D1 neviděl nehodu, která by uzavírala jeden pruh a před uzavírkou nebyla kolona. Nemohu se ubránit tomu, že p. Železný lže a že pravdu mají v tomto případě policisté.
0/0
14.6.2005 10:15

cufir-mufir

Re: Na Železného verzi něco nesedí
To mate pravdepodobne pravdu, ale o to tu nejde, jde o to, ze mluvci si toto proste nemuze dovolit.
0/0
14.6.2005 10:18

R-e-a-l

Re: Re: Na Železného verzi něco nesedí
To mate pravdepodobne pravdu, ale o to tu nejde, jde o to, ze by Zelezny potreboval konecne vyklepnout budku. Vam bych to doporucil rovnez.
0/0
14.6.2005 10:28

cufir-mufir

Re: Re: Re: Na Železného verzi něco nesedí
:-))) dekuji za upozorneni ;-) Ale prave o to tu jde! Jde o to, ze ona pouzila proti zeleznemu to, k cemu nemam mit ani pristup ! To jestli je Zelezny dobytek je vec jina ...... O vasem dusevnim stavu se nema ani cenu vyjadrovat...
0/0
14.6.2005 10:30

R-e-a-l

Re: Re: Re: Re: Na Železného verzi něco nesedí
To je v pořádku, že vy k tomu, jak sám správně píšete, nemáte mít přístup. Pokud policejní mluvčí hovoří o jednání někoho, kdo takto jedná již recidivně, je to naprosto v pořádku. Ten člověk je v tomto ohledu společnosti, tedy nám všem, nebezpečný a měli bychom to vědět. Stejně tak identitu mladistvých delikventů.
Minulé prohřešky výrazně dokreslují povahové rysy pana Železného a dodávají mu jasnou nedůvěryhodnost v líčení incidentu. Objektivně vám musí být také jasno, jak to asi probíhalo. Ostatně právě kvůli nedůvěryhodnosti žalující strany byl včera osvobozen Michael Jackson.
Co se týče Blanky Kosinové, myslím si, že svoji práci dělá dobře a byla ještě příliš rezervovaná. 
0/0
14.6.2005 10:37

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Re: Na Železného verzi něco nesedí
Tak pozor, jestli je tedy pravda co zde rikate, pak by k tomu mel mit pristup kazdy kdyz jsou tito lide pro nas tak nebezpecni a nemeli by je zverejnovat jen kdyz se nekomu znelibi ! Naopak podle vaseho modelu bych navrhoval, aby kazdy kdo v obci prekroci rychlot muset vozit na aute ceduli JSEM HOVADO A JEZDIM RYCHLE a stejne analogicky za kazdy prestupek. Treba lide co jezdi na kole v protismeru by meli verejne chodit s Ackem na krku a na nem napsado JSEM PRASE, JEL JSEM V PROTISMERU DAVEJTE SI NA ME POZOR! A nebo jeste muzeme kazdemu provinilci nakazat, aby si po prestupku nabarvil auto na urcitou barvu, ktera bude znazornovat ten ci onen prestupek, pak bude hned jasne, ze se takovemu cloveku mame vsichni vyhnout ....
0/0
14.6.2005 10:44

R-e-a-l

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na Železného verzi něco nesedí
Neberte to ode mne jako osobní invektivu, klid prosím, utřete si ty sliny a podívejte se mi do očí. To není tak veliký problém. Nic se neděje, to je naprosto normální. Znám výborného lékaře, ten si s vámi o všem popovídá a určitě to spolu vyřešíte. Ne, nebojte, klid, přestaňte se třást a uklidněte se. Ten tik v oku vám také zmizí. Bude vám tam dobře, budete mít spoustu kamárádů. No vidíte, už je tady sanitka. . .  
0/0
14.6.2005 10:51

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na Železného verzi něco nesedí
:-))))))) ja jsem klidny, ale jsem rad, ze mi tu vypravite svuj denni rezim..... koukam osetrujici lekar vam dal volno, tak lozite na net ze ;-) :-)))))))))) Ale me to nevadi, patri to tu vsem ;-)
0/0
14.6.2005 10:54

R-e-a-l

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na Železného verzi něco nesedí
Já vím, že jsi klidný, jsi moc hodnej kluk. Jsi pašák...tááák, tady takhle prostrč ruku, taák, to se ti bude moc líbit, zahrajeme si takovou hru, víš...? To koukáš viď, zahrajeme si na kaprfílda, schválně, za jak dlouho to dokážeš...pak to zkusím já...na tady máš bonbónek, ten ti bude moc chutnat.
0/0
14.6.2005 11:00

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na Železného verzi něco nesedí
Jsi vtipnej, ale clovek ktery obdivuje stetku Barkovou je u me normalni nicka :-)))) PAPA bobecku asi ti budou davat skotske striky ;-)
0/0
14.6.2005 11:01

R-e-a-l

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na Železného verzi něco nesedí
To víš že jo, fešáku, za chvilku ti sem pošlu tu tvou Barkovou, leží hned vedle na cimře. Ta bude mít radost, už tejden neviděla takovýho hezouna...jen je trochu při těle, líná barka jedna...dej si na ní ale trochu pozor, má ráda sadomaso...
0/0
14.6.2005 11:08

cufir-mufir

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na Železného verzi něco nesedí
To je spise info pro tebe cukrousi :-)
0/0
14.6.2005 11:15

R-e-a-l

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na Železného verzi něco nesedí
Aha, hmmm, to nic, to je v pohodě. Tak ty seš cukroušek. To se spraví. Na konci chodby mám Vítka se Sidonisem. Já vám zařídím večer společnou zkoušku na novej muzikálek ve sprchách. Jen mi tam moc neřvěte. a ukliďte si to po sobě. 
0/0
14.6.2005 12:05

tVilém

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Na Železného verzi něco nesedí
0/0
14.6.2005 12:34

Milkman_Dan

Re: Re: Na Železného verzi něco nesedí
A proc by si to nemohla dovolit? Nevim nic io tom, ze by dopravni prestupky obcanu podlehaly utajeni???? A kdyz nekdo zpochybnuje razie na ridice a sam jezdi s prominutim jak kret*n, tak si jen koledoval  Ma-li novinar pravo kohokoliv kritizovat, ma i druha strana pravo se ozvat a uvest veci na pravou miru....
0/0
14.6.2005 10:38

cufir-mufir

Re: Re: Re: Na Železného verzi něco nesedí
Ano, ona je kompetenti vyjadrit tak max nazor prezidia, ale je to jako kdyby lekar po zverejneni clanku o tom, ze se mu jedna operace nepovedla, tak si nasel kartu onoho reportera a vyzvanil co ze to chudak ma za plastiku prirozeni ;-))))) treba...... tohle je trochu blby priklad vzhledem k lekarskemu tajemstvi, ale budis.....
0/0
14.6.2005 10:50

R-e-a-l

Re: Re: Re: Re: Na Železného verzi něco nesedí
Ta čeština....co občanku, sporťáku, už máš ?
0/0
14.6.2005 11:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.