Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Chodec s pitbulem napadli řidiče

Ostravská policie obvinila agresivního chodce z výtržnictví a ublížení na zdraví. Devatenáctiletý mladík v sobotu napadl třiašedesátiletého řidiče. Ten si ho dovolil vyzvat, aby uhnul z vozovky. Útočník pak na zbitého šoféra pustil pitbula, který ho pokousal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pjotr_Pjotrovic

Mě tohle ten chlap udělat
Tak si ze spisu zjistím jeho bydliště a nacionále a pošlu na něj partičku ukrajinců, aby to pořadně zmlátili. Určitě nechodí ven jenom se psem.
0/0
14.6.2005 10:40

Nou_coment

Souhlasím s Geiss..
největší nepřítel člověka - je on sám (v tomto případě egocentrická 0). Psa předat z rozhodnutí soudu spolku na ochranu zvířat (oni mu najdou "správného" páníčka či paničku) a "synka" do basy, porušil etiku chovatele, nekontroluje své chování a je agresivní (neměla by být podstatná "víše" škody v Kč). Bohužel je však dnešní realita odpovědnosti posuzována v měřítkách "cochcárny"= co se mi líbí to dělám a nikdo mi do toho kecat nebude - vždyť je přeci demokracie?!.
0/0
14.6.2005 9:50

tajemník z letícího ostrova

.
psy by meli jejich majitele vencit na svych pozemcich ...na veřejnosti představuji takove rasy nebezpeci  :))
0/0
14.6.2005 9:21

Geiss

Chudák pes,
mít za pána takového blba...
0/0
13.6.2005 23:12

maschine2

_
sem to nejdriv cetl jako chodec s cibulem napadli ridice - a prislo mi to nejaky divny
0/0
13.6.2005 20:44

jahodove_ticho

Re: _
no ona i takova rozzurena cibule v obliceji taky nepotesi! :)))
0/0
13.6.2005 21:58

los-cabanos

pit
ten smejd by mel dostat aspon jeden poradnej kopanec do vajec a k tomu psovi klidne to mohl byt i krizenec  pitbuli jsou pratelska zvirata podle mne ten pitbul  pouze reagoval na to jak ten smejd mlatil toho dedecka jinak  by nekousl apodle mne ho ani nepokosal nejak skarede jen chci rict ze pitbul jako rasa je prlis spojovana synonymmem psa zabijaka neni to pravda u pitbula je 1000x mensi risiko ze napadne cloveka ne z u nemecka ovcaka ale pokud napadne jeho utok je 1000x nebezpecnejsi
0/0
13.6.2005 20:27

czech_pretty_girl

Re: pit
U každé rasy záleží na výchově. I malý ratlík umí šeredně pokousat (mám od jednoho takového malého šmejda pěknou jizvu) ..... ale když má magor takovouhle rasu ... je to průšvih :(
0/0
14.6.2005 2:38

leonel

Re: Re: pit
větší průšvih je ten mladý nezkušený pitomec
0/0
14.6.2005 9:18

Bublifuk

a co ten strejda s autem
nechcí se zastávat chodce ale strejda s bourakem zřejmě porušil předpisy - jestli byla překažka na silnici jako že ten chlapík tam byl i se psem měl strejda povinnost zastavit nebo object překážku,troubit každopadně nemá.Arogantních řídičů co nedbají chodce je hodně tak že tá reakce chodce strejdu neomlouvá.Správně by jemu měli dát pokutu taky
0/0
13.6.2005 20:23

Nicmocboy

Re: a co ten strejda s autem
Asi tak, i kdyby to bylo tak  jak říkáš a to není jistý, tak asi reakce toho chlapce nebyla zrovna přiměřená. Pokud považuješ za normální tento způsob chování, respektive, že se spíše pozastavuješ nad arogancí toho řidiče, tak pánbůh s námi.Mimochodem taky troubím na lidi, co mi mimo přechod lezou pod kola, nebo zůstávají vyzývavě stát na krajnici.
0/0
14.6.2005 6:04

Bublifuk

Re: Re: a co ten strejda s autem
tak si přisté přečtete pozornějí text na který reagujete.Já agresivitu chodce neschvalují ač se mohlo jednat i o zkrát apod.Poznamenal jsem že řídič porušil předpisy a to hned 2krát a je hoden pokuty.
0/0
14.6.2005 12:08

yamaha66

Re: a co ten strejda s autem
ten mladej fracek jestli nebyl na prechode tak nema v silnici co delat a kdyz vidim takovyho smejda se vlict pomalu pres ulici tak na to shcvalne jeste slapnu a neni nikdo kdo nezrychli
0/0
14.6.2005 10:39

TXX

3h BK
Ja bych tomu debilkovi dal 3 hodiny BK
0/0
13.6.2005 19:31

Džura - hrdina Pamíru

pitbul-humanista
Kdyby se můj pitbul na rozkaz trhej zmohl jen na lehké oděrky, tak by šel rovnou do kafilerie - bojové plemeno si představuju jinak   
0/0
13.6.2005 19:11

hraboš polní

Re: pitbul-humanista
Měli by vás vykastrovat. Oba. Aby se nemnožili zparchantělí jedinci.
0/0
13.6.2005 19:23

old fashioned Vince III.

Re: Re: pitbul-humanista
stačí jenom pejsánka... Páníček už je
0/0
13.6.2005 19:49

los-cabanos

Re: pitbul-humanista
ty jses peknej dement kde si vzal ze pitbul je bojove plemeno
0/0
13.6.2005 20:30

cejkis

:)
by mě zajímalo, co by dělal, když bych mu toho psa zastřelil
0/0
13.6.2005 18:36

old fashioned Vince III.

Redaktůrci z iYesterDADAy,
nadpis má být správně: "Chůdco za pitbuli něpadly ritičom"...
0/0
13.6.2005 18:30

Pseudomyslitel

Smejd
Jestli si ridic nevsiml maskacu tak si mel vsimnout plesate (na stopro prazdne) hlavy !!!
Urco to byl nejaky fasisticky vypatlanec
No mozna ne ale verim tomu
0/0
13.6.2005 18:28

Pseudomyslitel

Re: Smejd
takovy typicky ostravsky vyrostek
0/0
13.6.2005 18:29

poslanec_termit

Re: Re: Smejd
0/0
13.6.2005 20:16

tajemník z letícího ostrova

.
normalni je, ze po ulici chodi lidi ...psi jsou az na druhem miste   :))
0/0
13.6.2005 18:20

sCZECH

..-..
debilu bude proste na svete vzdycky hodne....navic dost casto tihle vymazanci navstevujou posilovny a berou prasky ktere jim zvetsuji svaly a jeste vic vyziraji mozek, co ma pak normalni clovek delat, kdyz se s takovym individuem dostane do konfliktu(95 procent vyvolanym onim inteligentem)? Sam se vetsinou neubrani, nuz nebo pistole nepomuze, jeste by sel sedet napadeny clovek, takze budto utect, nebo dostat na budku a modlit se ze to nezanecha dlouhodobe nasledky....a dotycny pak dostane obrovsky trest jako treba podminku nebo neco podobneho...
0/0
13.6.2005 18:16

Jouda-

Re: ..-..
No, zásadní chyba byla vystupovat z auta.
0/0
14.6.2005 9:38

yamaha66

Re: Re: ..-..
no ty ses teda vopravdu jouda na druhou.kdyz me bude nekdo mlatit do auta tak vystupuju rychlosti rakety.to ten mladej kreten mu mel jako mlatit do auta a deda mel sedet zamcenej v aute?se prober
0/0
14.6.2005 10:50

kasavaros

hrubší pruhovité oděrky na paži,
to mi připadá spíš jako poškrábání než jako pokousání. Nebyl jsem tam a nechci se zastávat nikoho, ale tato formulace novinoé zprávy nedodává téže stoprocentní důvěryhodnosti.
0/0
13.6.2005 18:15

sCZECH

Re: hrubší pruhovité oděrky na paži,
no on to takto asi nevymyslel redaktor ale doktor nebo sestricka a taky tady myslim zas tak nejde o toho psa ale o to co musi byt za DEBILA clovek, ktery za zatroubeni nekoho zmlati a jeste do enj na zemi kopne...
0/0
13.6.2005 18:18

kasavaros

Re: Re: hrubší pruhovité oděrky na paži,
to formulaci "hrubší pruhovité oděrky na paži," opravdu spíš vymyslel doktor, ale někdo tam připsal, že šlo o pokousání, a toto spojení je to co mi přijde řekněme málo přesvědčivé. Jinak je pravda, že meritum věci je jinde, ale k tomu jsem se nevyjadřoval. Když už bych se k tomu měl vyjádřid, pak souhllasně s JAKOUBKEM SMRKUJ,I , samozřejmě za plausibilního předpokladu, že příslušná část zprávy je důvěryhodnější.
0/0
13.6.2005 18:25

Templ

Z výše uvedeného
vyplývá, že na vodítku měl být spíš dotyčný mladík. 
0/0
13.6.2005 18:08

Amarcord_1

Cim to...
...ze se zase potvrzuje, ze lide, jez vlastni bojova plemena psu vetsinou nejsou psychicky v poradku? A uz v tak utlem veku? Hruza... :o(
0/0
13.6.2005 17:57

Janulice78

Re: Cim to...
dik za zajem o moje dusevni zdravi....citim se v poradku, a muj pitbul tez:)
a tyhle voly, co si pripadaj s pitbulem po boku dulezity, ty rovnou strilet, a ten clovek si pro psa dojde do utulku a oni mu ho vydaji....no vyborny....jo a ty oderky, nebo jak to v tom clanku nazvali....to asi opravdu neni od pokousani ne? By mu jinak utrhl ruku....
0/0
14.6.2005 8:12

tajemník z letícího ostrova

.
ulice jsou urceny predevsim pro lidi ...kdyz uz tam vodi nekdo psa, tak jen na voditku ...tento pripad by mel byt exemplarne potrestan   :)))
0/0
13.6.2005 17:39

Roumen

Proc vylejzal z auta?
Zaradit za jedna a doma umejt cokla z blatniku, ne? :-)
0/0
13.6.2005 17:37

SocPredator

Re: Proc vylejzal z auta?
Třeba potřeboval prachy :-) ... 19letej je perspektivní, pár let na něj bude vydělávat
0/0
14.6.2005 9:21

los-cabanos

pit
ten smejd by mel dostat aspon jeden poradnej kopanec do vajec a k tomu psovi klidne to mohl byt i krizenec  pitbuli jsou pratelska zvirata podle mne ten pitbul  pouze reagoval na to jak ten smejd mlatil toho dedecka jinak  by nekousl apodle mne ho ani nepokosal nejak skarede jen chci rict ze pitbul jako rasa je prlis spojovana synonymmem psa zabijaka neni to pravda u pitbula je 1000x mensi risiko ze napadne cloveka ne z u nemecka ovcaka ale pokud napadne jeho utok je 1000x nebezpecnejsi
0/0
13.6.2005 17:20

jsiii

JS
Psa bych odstřelil a toho kripla zavřel na tři roky do chládku. No jo, ale stejně dostane jenom podmínku.
0/0
13.6.2005 17:18

poslanec_termit

tvrdy trest pro nej
To je ta dnesni zfetovana mladez.
Toho grazla s pitbulem by nemeli vysetrovat na svobode. A doufam, ze dostane alespon 2 roky natvrdo. Takove grazly je treba izolovat
0/0
13.6.2005 16:51

palmic

Re: tvrdy trest pro nej
Pro vasi informaci: Pitbuly vlastni nejcasteji nackove, coz jsou nejvetsi odpurci drog. Vybiraji si je casto lide, kteri maji v lasce nasili prave proto, ze je to pes, ktery kdyz zautoci, tak je zle.
0/0
13.6.2005 17:04

poslanec_termit

Re: Re: tvrdy trest pro nej
Mate pravdu. Takze nejspis nebyl zfetovany, ale choval se tak.
0/0
13.6.2005 17:15

komunisti_sou_svine

Re: Re: Re: tvrdy trest pro nej
?
0/0
13.6.2005 23:43

podws

myslim si o svoje
popis "mladik s probihajicim pitbullem", dle D-fense jasny priklad zm*da. Taky jsem takoveho podobneho potkal, vymene nazoru ci neceho navic jsem se radsi vyhnul. Proste rozmazleny frajirkem s velkym psem, ktery hraje machry.
0/0
13.6.2005 16:25

80E-seven

ach ta lidska laska k bliznimu svemu
tak jak to vlastne bylo? nasranej zfetovanej mladik postval psa na duchodce v aute, nebo starej agresivni starik zkousel prejet chudaka se psem? nebo je pravda nekde uprostred?
0/0
13.6.2005 16:18

sCZECH

Re: ach ta lidska laska k bliznimu svemu
no nevim jestli by nekdo normalni zmlatil a poslal psa na i klidne agresivniho starika..
0/0
13.6.2005 18:10

komunisti_sou_svine

Re: Re: ach ta lidska laska k bliznimu svemu
proč ne :-)
0/0
13.6.2005 23:44

Gerharddererste

Kretén
Obviněnému by neuškodil 60 minutový pobyt v místnosti s 20 pitbuly
0/0
13.6.2005 14:47

Kleki Petra

Re: Kretén
...a 40 nasr... důchodci.
0/0
13.6.2005 14:50

Polárníliška

Re: Re: Kretén
Jen aby výsledkem nebylo 20 přežraných pitbulů
0/0
13.6.2005 15:53

Burzoa

Re: Re: Re: Kretén
nebo 40 přežraných důchodců
0/0
13.6.2005 16:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.