Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lidé propadají nové pyramidové hře

Na přísliby rychlého zbohatnutí láká lidi nová pyramidová hra. Její předchůdkyně ožebračily před lety stovky lidí, kteří toužili po penězích. Obdobu smutně proslulé Skyline "uvedla na trh" firma European Succes z britského Bristolu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

amos77

Rozhodně by měl stát bránit lidi před pofiderní hrou, kde je předem dáno , kdo zbohatne a kdo proděl
Rozhodně by měl stát bránit lidi před pofiderní hrou, kde je předem dáno , kdo zbohatne a kdo prodělá! Jednak si musíme uvědomit, že máme v populaci hodně prostý lidí, duševně chorých a naivních, kteří nebudou patři k nejbohatším a ještě je někdo připraví o poslední peníze. Za druhé taková hra něšíří nic než zlost okradených, proto pokud by tomu jde zabránit, tak rozhodně a radikálně.
0/0
10.6.2005 13:23

TyMeTaky

Re: Rozhodně by měl stát bránit lidi před pofiderní hrou, kde je předem dáno , kdo zbohatne a kdo proděl
Volecku, to je ale blbost, tolikrat se to omilalo, na TV Noha, tri pr**le reportazi, az to lezlo z usi. To me jako podle Tve predstavy stat ma chranit, ze jsem trouba, a neumim pocitat?
0/0
10.6.2005 21:53

Sarka-3

Proč bránit lidem realizovat vlastní blbost ?
Jen ať se zapojí ! Ale pak se budou dovolávat ochrany před vlastní omezeností a to ještě navíc za mé daně - ( policie, soudy). Taky nechápu, proč trestali např. skořápkáře. Nikoho do hry nenutili.
0/0
10.6.2005 8:47

Kacenkin1

a já říkám , proč né...
když jsou lidi nepoučitelní, tak ať za to platí....
šmarjá, vždyť už i moje babka ví VO CO GOU...
0/0
10.6.2005 7:51

phenomenon

Hra
Další hra pro vymatlané gumy, kterým když někdo zamává před očima číslem s více nulami, tak z toho sednou na prdel. Dobře vám tak, idioti, hlavně pak nelezte před Úřad vlády s požadavkem na odškodnění...
0/0
10.6.2005 0:04

radoulek

správně...
správně... do zákona bych dal,,, Letadlo je typ hry (a kdo chce tak přjde o hodně peněz) je to samé jako u automatů :) že  ale z těch má stát peníze (teda aspon z těch automatů keré jsou cejchované)) mueheh,,, kdyby bylo letadlo legální :) jooo to by stát podporoval, něco jako SAZKA !! vsázím už 20 let :) a nikdy jsem nevyhrál víc než 4 čísla :) tak mi neříkejte, že SAZKA není podvod a stále z mé kapsišky tahá penízky :) říkejma jí Sazka v překladu Letadlo pro chudé :) joo a mimochodem :) Sazka Sportka si může kdokoli předtočit ticíe kombinací které se jim zrovna hodí :) a nějakej jeden kontrolor co to hlídá :)) Podplaceno, vo tom není vánočka... předtočí si pár kombinací :) šéf řekne známím z moravy co sním nemají lautr nic společného :) řekne jim 6 čísel :) a rozdělí se na půl,, Sazka v překladu ve slovníku = Podovd na Entou
0/0
10.6.2005 0:01

rejdar

Re: správně...
co to tady vyprávíš za pohádku? To je nesmysl, nikdo nic nepředtáčí...je u toho notář!
0/0
10.6.2005 0:29

Kacenkin1

Re: správně...
pokud by ses zamyslel, tak zjistíš, že SAZKA nemá zapotřebí něco předtáčet...
0/0
10.6.2005 7:53

Sarka-3

Re: správně...
Tvoje gramatika je úžasná ! Co takhle si nejdříve dodělat základní vzdělání ?
0/0
10.6.2005 8:44

jejkap

Re: správně...
Tak proc sazis uz dvacet let, kdyz vis, ze jsou to podvodnici?  Gauneri to sice jsou, ale z uplne jineho duvodu, jehoz matematicke oduvodneni ani neni tak slozite. A nemuseji nikoho uplacet, staci jim obycejna lidska blbost.
0/0
10.6.2005 8:52

Stojan_Jakotyc

Re: správně...
...čížku, čížku, ptáčku maličký! "....šéf řekne známím z moravy....." Cožpak nevíš, žy my, moraváci, jsme vždy s tvrdým a velkým! Stojan
0/0
10.6.2005 8:57

petrucciani

Pyramidove hry
Vzdyt s nami podobne hry hraji politicke strany a jejich vlady? Od roku 92 az do roku 05 to byly tyto strany: ODS, KDU a ODA, pak CSSD a ODS, a ted CSSD, KDU a DEU. Pristi rok zacne nova Pyramidova hra, ktere budeme rikat Modra sance. Konecne to pojmenuji nejak rozumne. Predtim se to jmenovalo Utahovani opasku, Spalena zeme a Vse pro Evropu.  Bude mit volic konecne moznost podat trestni oznameni a zazalovat politicke strany, vcetne jejich vlad, ze odmita zase hrat nejakou jejich Pyramidovou hru, asi ne, tak nevim co se furt chce ohledne pyramidovych her resit?
0/0
9.6.2005 20:19

pancho10

Re: Pyramidove hry
Já tedy v celku souhlasím ale proč spojovat politiku s podvodníkama.(Ne že by to u nás nebylo normální)Přece tu jde o to investovat svoje peníze do něčeho čemu rozumíte a jste přesvědčeni(ne doufáte) že Vám to něco vynese.A tady to je bez jakékoliv analýzy nesmysl.....
0/0
9.6.2005 20:32

petrucciani

Re: Re: Pyramidove hry
Prave proto, ze jsem doufal a byl presvedcen, ze s nami politici zadnou podobnou hru hrat nebudou. Ze nedovoli hazardnim hracum v podobe Kozeneho atd., se obohatit a zmizet, ze si na ne posviti zakony, nez nejakou hru uvedou do chodu. Je pravda, ze mi tahle naivita vydrzela po revoluci neuveritelnych 6 let, nez jsem si rekl dost, odmitam s vami tuhle hru hrat, a poznal jsem, ze nejake spravedlnosti a potrestani svinaren ktere se dely a deji nadale, se z jejich strany nedockam ani ocekavat uz nemuzu. Proto jsem chtel svym prispevkem ukazat, ze podobne hry s nami hraji i politici, a ja jako obcan, se nemuzu proti nim branit jen jednou za 4 roky, kdyz nas potrebuji do te sve hry vtahnout, coz jak sam uznate, je z jejich strany dost malo. Jsme pro ne dobri jen v tom, kdyz drzime hubu, krok a platime, o ostatni se starat nemame, protoze jen oni vi, co je spravne a co ne  
0/0
9.6.2005 20:51

petrucciani

Re: Re: Pyramidove hry
Abych to zkratil, na rozdil od tech podvodniku tu pyramidovou hru s politiky hra musim a je jedno, jestli se stavam aktivnim (chodim k volbam) nebo pasivnim (nechodim k volbam) hracem. Jedinou moznost kterou mi politici davaji, je v te hre hre podvadet, tak jak to cini i oni, ale na rozdil od nich, me muzou potrestat Vice moznosti mi nenabizi, nedovoli mi se vyjadrit k necemu, co rozhoduje i o mem zivote a o tom, jak se budu mit, treba v referendu. Jednou za 4 roky je malo a nejen to, jejich sliby se plni podle konstelace politickych hvezd na nebi a v Poslanecke snemovne na zemi.
0/0
9.6.2005 21:36

pancho10

Re: Re: Re: Pyramidove hry
No máte pravdu asi ve všem co píšete.Taky mě to točí a po daních je to první věc na řadě.Zkuste se na to podívat třeba takhle:život je dost krátkej a abych se rozčiloval nad věcmi které nejsem schopen nyní ovlivnit tak to si radši ze života vezmu to co jde.Asi to není to správný ořechový ale aspoň si žiji trochu podle sebe.A zkuste se třeba nedívat na televizi a budete mít míň vzteku.Informace najdete třeba na internetu a to stačí.Nepotřebujete k tomu žádnou tragikomedii v podání moderátorů a samolibých politiků.
0/0
10.6.2005 5:07

petrucciani

Re: Re: Re: Re: Pyramidove hry
Kdybych si mel vzit priklad z vasich slov, ze zivot je kratky (vim to), a ze si ho mam uzivat dokud to jde a vzit si z nej co jde a vykaslat se na to, co bude, je prave to, co mi vadi a cim se nechci smirit. Jedno mi to neni, a problem je v tom, ze jsem byl jinak vychovany. Tehle pasivite rikam hledeni si do sve misky, a o ostatni deni kolem sebe se nemam zajimat. Tuhle dobu jsem prozil a proto vim, ze presne o tohle usiluji i dnesni politici. Dokud clovek nedostane obrazne pres drzku, tak se nezacne vyptavat proc, proc se tak stalo, dalo se tomu zabranit, jak, proc to jinde slo a u nas to nejde, tech otazek je nepocitane. Nakonec zjistuji, ze to je ve vychove ktera je stejna i po revoluci, ze se ma kazdy starat sam o sebe, a ne o deni mimo nej, pak bude ma klid. At si o me mysli kdo chce co chce, nevzdam to a budu na to nadale poukazovat a klidne i srovnavat.
0/0
10.6.2005 13:25

pancho10

Re: Re: Re: Re: Re: Pyramidove hry
Neříkám že vaše názory nerespektuji a celkem si jich i vážím ale mám zkušenost že slušnost si blbci a podvodníci vysvětlují jako slabost.
0/0
10.6.2005 14:40

pancho10

Hlupáci
Podnikej(nebo makej) a tvrdě si na chleba vydělej a na takové ho_va_diny nikdy nenaletíš a budeš se chechtat teď stejně jako já=zlepšilo mě to náladu ta lidská blbost.
0/0
9.6.2005 20:05

pleoner

Nechceš hrát?! Musíš!
Jedno letadlo teď řídí i Škromach. Říká mu SOCIÁLNÍ POJIŠTĚNÍ. Každý, kdo něco vydělává, se účastní povinně.
0/0
9.6.2005 19:26

wildge

Re: Nechceš hrát?! Musíš!
Prusky model duchodoveho zabezpeceni je take letadlo. A letelo v Evrope pres sto let. Jenze ted uz v Evrope nepribyvaji lidi. Navic se jako na potvoru dozivame vyssiho veku.
0/0
9.6.2005 20:27

80E-seven

Re: Re: Nechceš hrát?! Musíš!
voni si s tim uz poradej... vylepsej zdravotnictvi a...
0/0
9.6.2005 21:13

Eye of the Beholder

Všem blbounům který na to skočej
slyšel jsem od bratrance o člověku, kterej kdysi u nás rozjížděl jednu z těhle her. Jen jeho  osobní auta mají prý cenu zhruba 60 miliónů korun. Mercedes SL AMG je asi to nejlevnější co má. Samozřejmě že má ještě fůru prachů na kontě, v nemovitostech atd. Při zmínce o tom jestli nemá strach z policajtů atd. se prý jen pobaveně chechtá. Podle mě je to ok, na lidský blbosti se vydělává nejlíp, koukněte na politiky. Tenhle chlápek nikoho nenutí aby mu dával svoje prachy, nabízí prima zboží
0/0
9.6.2005 19:12

V2kt0r

Re: Všem blbounům který na to skočej
Já slyšel o chlapovi, co si ho prej umí sám vykouřit...
0/0
9.6.2005 22:43

petsuch

já si chci zahrát
ať se mi pořadatel ozve, já bych to risknul a vložil si. Ale maximálně 10000,- Kč
0/0
9.6.2005 18:37

MadHawk

ach ta blbost
přesně nedá si říct a nedá - kdyby blbost nadnášela, tak by benzíkny zkrachovaly....
0/0
9.6.2005 17:57

dislektik

když chcou být bohatí budou aspon chudí
:-))) :-))))
0/0
9.6.2005 17:54

baluri

A
A nedají si říct, a nedají si říct.
0/0
9.6.2005 17:11

geroc

A znova
Už je to deset co to tady řádily pyramidové hry. Zdá se že lidská paměť je opravdu krátká a lidská blbost nekonečná.
0/0
9.6.2005 17:01

bluetake

COZE ?
takze policie o teto hre vi a nic necini ? To se mi snad zda, ne ? Cituji "Aby se policie hrou zabývala, muselo by jít o podezření z trestného činu," uvedla mluvčí šumperské policie Marie Šafářová...." a vzapeti dodava "I když se potom případy šetří, lidé ze spodních pater pyramidy stejně o vklady přijdou," Takze policie vi, o co jde, ze jde jasne o PODVOD , vi o tom, zna dusledky ale NIC NEDELA ???? Boze ,kde to ziju ? za co je policie kralovsky placena z nasich dani ? za to, aby alibisticky strkala hlavu do pisku a po spachani trestneho cinu si hubou a prazdnymi kecy hrala na ochrance ? Jak to , ze nic nedela ? Kdo je osobne zodpovedny za JEJICH NECINNOST ????
0/0
9.6.2005 16:45

kenpa

Re: COZE ?
No ja nevim, ale jsou pyramidove hry trestne? Fakt netusim, ale pokud ne, tak policie nemuze nic delat dokud by nekdo nepodal trestni oznameni, ne? A ze lide prijdou o prachy? Vsak je tam cpou dobrovolne. Ja prichazim o prachy i v bance a co? Kdyby jim je nekdo ukradl z kapsy, to by bylo jine, ne?
Upozornuju, ze nejsem ani zastancem techto her ani je nahraju ani neporadam, nejsem ani policajt ani pravnik...proste je to muj osobni nazor.
0/0
9.6.2005 16:54

Carl Jung

Re: Re: COZE ?
Ten kdo tam penize vklada, o sve penize prichazi. Caveat Emptor.
0/0
9.6.2005 16:55

ickis

Re: Re: COZE ?
Jojo, letadlo a.k.a. pyramida je trestny cin. Cislo zakona ti presne nereknu, ale je to tam formulovane tak nejak, ze kdyz ta firma neco prodava, je to ok, ale kdyz vydelava jen na vstupnich poplatcich novych lidi, je to trestne.
0/0
9.6.2005 17:17

kenpa

Re: Re: Re: COZE ?
Kdyz vydelava firma? Treba firma nic nevydelava, ne?
0/0
9.6.2005 17:29

MadHawk

Re: Re: Re: COZE ?
ona nepodvadí !! za vstupní poplatky dostaneš "kurz" tak jsem to pochopil.. .kdyby blbost nadnášela, tak spotřeba pohonných hmot by byla u nás minimální...
0/0
9.6.2005 17:55

jirha

Re: Re: COZE ?
Trestná je už v samé své podstatě. POkud někdo slibuje výnos který není opodstatněný klame jedná se tedy minimálně o uvádění druhého v omyl. Nebylo by tomu tak pokud by ti říklai pokud to stihneš dostat se do vyššího patra budeš mít zisk v opačném případě budeě mít ztrátu. Oni ale ztrátu nepřipouštějí.
0/0
9.6.2005 17:40

accab

Re: Re: COZE ?
§ 250c Provozování nepoctivých her a sázek
(1) Kdo provozuje peněžní nebo jinou podobnou hru nebo sázku, jejíž pravidla nezaručují rovné možnosti výhry všem účastníkům, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta nebo peněžitým trestem. (2) Odnětím svobody na jeden rok až pět let bude pachatel potrestán, získá-li činem uvedeným v odstavci 1 značný prospěch.  jistě že je to trestné a Policie by se tím měla zabývat. Tam baba, mluvčí je hloupá když vypustí z úst taková slova.
0/0
9.6.2005 17:58

Rebby

Re: Re: Re: COZE ?
Smetu Ti to ze stolu, chceš? "Není to hra, nýbrž obhchodní záležitost. Je to bussines o informacích. Produktem bussinesu je školení dalších Power managerů :o))))))
0/0
9.6.2005 18:02

accab

Re: Re: Re: Re: COZE ?
to jsi vedle jak ta jedle i komentář k trestnímu řádu hovoří o tom, že "Peněžní hrou se tu rozumí tzv. řeťezové hry, při nichž počet účastníků roste geometrickou řadou a dříve zapojení účastníci mají získat mnohonásobek svého vkladu na úkor později zapojených účastníků" a ve stejném duchu hovoří profesoři ze PF MÚ Brno ve skriptech k Trestním právu hmotnému
0/0
9.6.2005 18:09

accab

Re: Re: Re: Re: Re: COZE ?
patří tam trestnímu zákonu
0/0
9.6.2005 18:16

accab

Re: Re: Re: Re: COZE ?
je to speciální skutnková podstata k trestnému činu podvodu v reakci na tyto činnosti, a je platná od roku 1991
0/0
9.6.2005 18:10

EasyR

Už se těším
až budou později brečet, že naletěli a budou chtít odškodnění od státu...
0/0
9.6.2005 16:45

Tod_Bertuzzi

Hm
Každý účastník takové hry by už neměl nikdy spatřit světlo světa. Měl by zbytek svého zbytečného života strávit v kobce bohnické psychiatrie ......
0/0
9.6.2005 16:38

kenpa

Re: Hm
A to ja si myslim, ze by se to nemelo nijak omezovat. Akorat by se to mohlo registrovat nebo tak neco. Proste kdyz nekdo chce, tak at do toho cpe prachy, je to jeho vec. V sazeni taky nikdo nikoho neomezuje, proste kdyz si vsadim 10000 na vyhru nasich treba v hokeji  a prohraju, je to moje vec. Kdyz nekdo "vsadi" na svoji sikovnost, ze sezene jine blbce do pyramidy, tak proc ne? Jedinou podminkou by melo byt, ze v pravidlech bude jasne zapsano, ze se jedna o hru a nic neni zaruceno. Nebo tak neco.
0/0
9.6.2005 16:58

Júlinek šíšal

Re: Re: Hm
nojo ... ale až o všechno přijdeš ... kam si půjdeš nakrást další? ...
0/0
9.6.2005 17:01

kenpa

Re: Re: Re: Hm
A kdyz nekdo prijde o vsechno na automatech nebo ve sportce? Kam si pujde nakrast dalsi? To je to same...
0/0
9.6.2005 17:29

sova_x

Re: Re: Re: Hm
Postavíš se do řady na sociální dávky, tak jako ostatní, kteří se těchto her zůčastňují. 
0/0
9.6.2005 17:31

jozicka

Re: Re: Re: Hm
Kdyby jen to, stat si musi hlidat veci, ktere mu skodi. Stejne tak se muze tvrdit, ze je jen moje vec, zda se za volantem poutam, nebo ne. Jenze ve finale, pokud nejsem pripoutanej a zabiju se, stat prichazi o prachy, ktere bych mu na danich odvadel. - proto se to tresta pokutou. Stejne tak jsou pro stat nebezpecne podobne typy her. Akorat ja bych nejprve pozadal toho manika, kterej lidem rika, jak si uz vydelal miliony, aby mi ukazal sve danove priznani. :) (samozrejme realita je jina, pod davovou psychozou se jedinec necha rychle zblbnout, vzdyt preci vydelavat prachy je tak snadne, copak vy nechcete byt bohaty, vzdyt je to tak krasne, nadsene tleskat s davem, jak jsme vsichni dobri)
0/0
9.6.2005 17:34

Michalll

stejně jako u budování komunismu
"spirituální" potřeby se nedají odsunout, lze je jen kompenzovat
0/0
9.6.2005 16:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.