Diskuze

Ocenění Mašínů – dobrá zpráva

O víkendu přišla zpráva z kanadské Saint Mary’s University (SMU) v dalekém Halifaxu v Novém Skotsku, kde se konal již 57. kongres Českého a slovenského sdružení v Kanadě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pepe999

9. 6. 2005 10:02
No to je teda clanek.
Zitra tady napisou, ze Reinhard Heidrich padl za vlast a proto je hrdina............
0 0
možnosti

Deleter

9. 6. 2005 10:09
Re: No to je teda clanek.
Jo, ten článek má patos jak JAG !
 
" Přičiňme se, aby i v České republice byly nastoleny podmínky, za kterých by bratři Mašíni a jejich druzi byli ochotni přijmout vyznamenání ve své staré vlasti."
HAHAHA! Hlavní ocenění by měli dostat od příbuzných svých obětí. Fankluby ať si oceňujou, koho chtěj, jenom by mě zajímalo, co by na to říkal Masaryk.
0 0
možnosti

sageorg

8. 6. 2005 22:02
Ještě,že...
v některých částech světa lidé neztrácí paměť a hlavně
neztrácí rozum
0 0
možnosti

Gaston

9. 6. 2005 8:00
Re: Ještě,že...
Stálo by za to upřesnit, kterou část světa máte na mysli.
0 0
možnosti

barbudo

8. 6. 2005 20:18
Mimochodem, súdruch mašýn ...
... loupil v uniformě milicí ... takže ten pokladník byl antikomunistický odbojář ...
0 0
možnosti

mtis

8. 6. 2005 20:58
Re: Mimochodem, súdruch mašýn ...
Hele, tomu tvému krysodlakovi bys toho tolik do žrádla sypat neměl. Očividně na tebe potom zafuněl ....
0 0
možnosti

barbudo

8. 6. 2005 18:34
Si vzpomínám, že ...
... taky nějakej feťák zabil v lékárně pět policajtů. Nechytli ho ... asi se taky prostřílel, hrdina ...
0 0
možnosti

mtis

8. 6. 2005 20:57
Re: Si vzpomínám, že ...
Který z Mašínů fetoval?
0 0
možnosti

frantik78

8. 6. 2005 16:45
Prinos
Ano Arny_71. Prozili svuj zivot ve svobode a dostali se ven. Byla to sice kruta a tvrda cesta, ale ne neferova. Postavili se proti vsem, proti vlastnimu narodu, kterej chcipal a mel sevrenou prdel tak, ze se na nic nezmohl. Proti strachu ze smrti a proti pomste, ktera padla na celou jejich rodinu. Delali presne to, co je ucil jejich tata. Jenze od toho se zrejme cekalo, ze padne hrdinskou smrti, protoze bojoval proti nacistum, ale nad komunisty se tady drzi ochrana ruka. Spousta lidi za okupace taky podporovala rezim a pokud nahodou umreli rukou vlastence, tak nikdo nerekne ani popel. V padesatych letech zde byl vyjimecny valecny stav (defacto). KOmunisticka vetsina zde cilene vrazdila nekomunistickou mensinu a par lidi se proti tomu postavilo se zbrani v ruce!! Je to vazne zlocin?!?!
0 0
možnosti

Deleter

8. 6. 2005 17:30
Re: Prinos
Je to vážně na metál?!?
0 0
možnosti

Deleter

8. 6. 2005 16:44
Nakonec je to stejný
kdo se odváží pochybovat o modle (Stalin, Hitler, Mašínové) je prohlášen za nepřítele (buržoust, untermensch, bolševik). Jedině forma komunikace umožnila, že jsme my, pochybovači, nebyli eliminováni...
0 0
možnosti

zipx

8. 6. 2005 16:57
Re: Nakonec je to stejný
až budou Mašínové modlou, budu první kdo je zpochybní, zatím jsou u nás zatracovaní jako zločinci jen proto, že jsou našim špatným svědomím. Raději věříme Majoru Zemanovi, než bysme si něco přiznali..
0 0
možnosti

Arny_71

8. 6. 2005 16:29
vzkaz bolsanum na IHeute
Dneska koncim, tak vam preju nerusene plivani na hrdiny odboje, bolsevicci.
0 0
možnosti

utanův stín

8. 6. 2005 16:34
Re: vzkaz bolsanum na IHeute
Škoda. Tolik děr v argumentaci se hned tak nevidí. Ale pobavil jsem se, svobodný člověče.
0 0
možnosti

utanův stín

8. 6. 2005 16:26
.
A mimochodem, na jednání ve stresu mají nárok Mašínové, ale pokladník ne?
0 0
možnosti

zipx

8. 6. 2005 16:29
Re: .
jo někdo se ve stresu počurá, jiný zatají pistoli  a pak ji vytáhne
0 0
možnosti

vlákno

8. 6. 2005 16:21
byli odvážní, ale bohužel taky hodně hloupí...
V šesti lidech se pohybovat na území obsazeném nepřítelem a čekat na třetí světovou válku (kterou mají vyvolat spojenci), to je sice hodně odvážné ale taky velmi hloupé. A myslet si, že zapalováním stohů poškodím národní hospodářství, to už je vrcholná naivita. Bohužel, kvůli této naivitě zemřelo zbytečně několik lidí. A jelikož je každý za svoji hloupost odpovědný, nevím za co jim dávat medaile. Proti režimu se dalo bojovat daleko účinněji a stovky lidí to dělali a nezůstavali za nimi žádní mrtví. Třeba Takový Tigrid ve Francii, nebo Horáková z ČSNS, to je hrdinka. Otec Mašínů taky nezabíjel gestapáky nebo pokladníky na potkání, tak blbej nebyl. Dělal zpravodajskou činnost, která byla velmi cenná v Londýně. Co dělali Mašíni? Jakej měli plán? Žádnej, jejich činnost byla naprosto zcestná a chaotická, odvážná ano, v globálu to byla ale blbost. A za blbost se pokud vím medaile neudělují.
0 0
možnosti

vlákno

8. 6. 2005 16:37
Re: byli odvážní, ale bohužel taky hodně hloupí...
oops, zweimal. sorry.
0 0
možnosti

utanův stín

8. 6. 2005 16:18
pro zlýho
Jasně, že se na to dívám ze svého subjektivního pohledu a z teplíčka za klávesnicí. Nikdy jsem to nevylučoval. A samozřejmě, že v mém pohledu hraje roli to, že bych člověka nikdy nepodříznul. Vím to.
Ale neříkám nic o tom, že Mašíni byli sprostými vrahy. Říkám, že jejich akce byli akce diletantů a proto jejich protagonisté nemají nárok na glorifikaci.
0 0
možnosti