Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus je nacionalista, prohlásil Posselt

Mezi Českem a představiteli sudetských Němců znovu létají jiskry. Předseda Sudetoněmeckého krajanského sdružení Bernd Posselt v reakci na den starý článek českého prezidenta v MF DNES v úterý uvedl, že Václav Klaus je "prototyp nacionalisty" a "Benešův epigon".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ViComt

Vepříku zdravěj tě
tvoji sudetáci  SEEK HIL  
0/0
10.6.2005 12:19

ViComt

Re: Vepříku zdravěj tě
To je opravdu, ale opravdu špatně. Tak co takhle - SEEK HILL ? Posselte.
0/0
10.6.2005 12:33

rasputinoch

hmmm prasselt
Takovi jako on by potrebovali nakopat...
0/0
10.6.2005 3:23

MilanMilanMilan2

Posselt
Prostě fascinující (co je všechno ještě dnes možné)
0/0
9.6.2005 20:23

venomacek

zrovna nedávno jsem
si říkal, že je fajn, že o tomhle troubovi není moc slyšet. asi jsem to zakřiknul. Co jsem četl rozhovory s ním, tak mám pocit že celkem nic neumí, nikoho nepíchá, a tady má koryto a jeho cílem je zviditelňovat se křiklounstvím. Je mi ho spíš líto...
0/0
9.6.2005 11:51

celtic

Re: zrovna nedávno jsem
a já si zase nemyslím, že by o tomto troubovi Klausovi nebylo moc slyšet, spíše naopak je všude a pořád a líto ho mně není
0/0
9.6.2005 16:21

SS20

Re: zrovna nedávno jsem
Myslíš jako Václava Klause?
0/0
9.6.2005 17:17

Zdenda-69

Ať ten vepř
drží rypák ...... kde přišel zrovna na "nacionalistu" proboha ......
0/0
9.6.2005 11:16

Dr. Flat Vamp

Re: Ať ten vepř
...asi si přelousk´ zdejší diskusi
0/0
9.6.2005 11:31

pepe999

Co si to tluste prase
furt mysli. At si tahne do sve NSDAP a necha vsechny v CR na pokoji. Pokud vim, tak Klaus a myslim, ze i zadny jiny politik nenadava, ani nijak nekomentuje vyroky posertova prezdenta Schrodera. hitlerova 5 kolona by uz mela zacit drzet hubu.........
0/0
9.6.2005 10:41

idneol

Klaus je nacionalista,
prohlásil Posselt. A neumí vyslovovat "hr", dodal Havel.
0/0
9.6.2005 10:37

LimonadovyJoe

Tlustej nácek
nám nemá co kritizovat prezidenta. Osobně jsem hrdý na to, že se prezident nelíbí našim levičákům a v zahraničí takovým jako je Posselt.
0/0
8.6.2005 20:38

elf_2

Re: Tlustej nácek
Souhlas.
0/0
9.6.2005 10:41

Lokutus2

Re: Tlustej nácek
Ale soudruh profesor Václav Klaus je levičák!!!!
0/0
9.6.2005 11:24

CZMiki

Re: Re: Tlustej nácek
Proč pořád používáš tu zelenou trapko? Myslíš, že to tvým výkřikům dodá nějakou váhu?
0/0
9.6.2005 14:47

Volten

Klaus je nacionalista,prohlasil posselt
 
    jenom se divim,ze u nas vubec nekdo reaguje na projevy nejakych nemeckych politickych sasku,jako je pan Posslt nebo nekdo z bezvyznamnych radoby politiku.Nechte je zvanit  at maji jeste nejakou radost.  .Jsou to jen takovy bezzuby hafanci.
0/0
8.6.2005 20:15

Valt

Re: Klaus je nacionalista,prohlasil posselt
No něco podobného kdysi říkali o Hitlerovi a o Leninovi.
Valt
0/0
10.6.2005 1:09

poslanec_termit

Ten Posselt je zoufalec
Je trapne, jak se on a ta druha nacistka Erika Steinbachová porad ohaneni Evropou.
Je drze jak si dovoluji hodnotit, kdo je dobry Evropan a kdo ne.
Nacistka Erika Steinbachová, která clanek označila za "políček celé Evropě" a současně řekla, že na ni Klaus působí dojmem, že "skutečné zločiny nechce vidět". - myslim, ze skutecnym Evropanum je urcite jasne kdo tady nechce videt skutecne zlociny.
0/0
8.6.2005 19:14

Tomassk

Máte, co jste chtěli!
Co to je Klaus, není to ten zoufalec, co v šestašedesátém zabloudil při prvomájovém průvodu? Nebo je to ten nadšenec, kterého těší, když se o něm píše?
0/0
8.6.2005 18:19

Volten

Re: Máte, co jste chtěli!
   
    .....TOMASSKu ,proc verejne inzerujes ze si blb?
 
 
0/0
8.6.2005 20:19

vlákno

Posselt, Klaus, Obzina, my jsme jedna rodina...
...Posselt a Klaus se navzájem velmi potřebují, oba si přes sebe pomáhají získávat národovecké body. Je to už ověřená metoda, Klaus si vybere nějakého protiproudového novináře (tentokrát to byl Mádel), který kritizuje Čechy za odsun Němců, napíše do novin článek s burcujícím titulkem z Rudého práva (Je už potřeba říci rozhodné ne!), ve kterém po sto padesáté třetí napíše, že odsun byl v souladu s tehdejší historickou skutečností, a to už je přesně povel pro Posselta, aby se důrazně ozval a obvinil Klause např. z nacionalismu. V konečném výsledku na tom vydělají oba a mohou být spokojeni, národním vášním bylo učiněno za dost. V této souvislosti mě napadá státnický postoj německého premiéra Gerharda Schrodera, který bez jakýchkoliv vášní se svojí sociálně demokratickou velkorysostí dokáže historii střízlivě shodnotit. Jeho otec přitom padl na frontě, o to víc si jeho jasného postoje vážím. Jaký to rozdíl proti těmto dvěma kňouralům, kteří na sebe přes hranice křičí, na kom leží větší vin
0/0
8.6.2005 16:31

vlákno

Re: Posselt, Klaus, Obzina, my jsme jedna rodina...
..vinna. Bohužel, jeden z nich je prezident ČR.
0/0
8.6.2005 16:35

Dr. Flat Vamp

Re: Posselt, Klaus, Obzina, my jsme jedna rodina...
...souhl. - až na to, že to byl Mandler a na tu " sociálně demokratickou velkorysost".
0/0
8.6.2005 16:35

idneol

Re: Re: Posselt, Klaus, Obzina, my jsme jedna rodina...
ty už zase moc čteš
0/0
9.6.2005 10:38

Dr. Flat Vamp

Re: Re: Re: Posselt, Klaus, Obzina, my jsme jedna rodina...
...a ty vůbec, he?
0/0
9.6.2005 11:30

idneol

Re: Re: Re: Re: Posselt, Klaus, Obzina, my jsme jedna rodina...
noviny moc ne
0/0
9.6.2005 22:23

parohubek

Re: Posselt, Klaus, Obzina, my jsme jedna rodina...
Sociálně demokratická velkorysost je ze všech velkorysostí ta nejvelkorysovatější!
Jenom s ní lze historii střízlivě hodnotit.
Na tu nějaký Klaus nemá!
Stejně je to všechno komplot (zkr.: KOMmunistický PLOT)
0/0
8.6.2005 16:37

Dr. Flat Vamp

Re: Re: Posselt, Klaus, Obzina, my jsme jedna rodina...
...jen jestli to nejni KOMPOT nebo dokonce KOMPOST
0/0
8.6.2005 16:41

peshmerga

Re: Posselt, Klaus, Obzina, my jsme jedna rodina...
To neni o Klausovi a Posseltovi tohle se deje napriklad v Polsku a to je (respektive polsti predstavitele) jeste vice haklive na takovehle vyroky. A Schroder? Dovedete si predstavit, ze by zacal kydat hnuj jako Posselt? To je jednoduse nepredstavitelne...mu nic jineho nezbyva(aby to nevyznelo spatne pravdepodobne mluvi uprimne :o)) ), protoze reaguje z pozice vinika valky.
0/0
8.6.2005 16:50

jejkap

Re: Re: Posselt, Klaus, Obzina, my jsme jedna rodina...
Z pozice vinika valky???  Snad ze zastupuje stat, jehoz predchudce pred sedmdesati lety zacal hnusne a brutalni besneni, takze se podle sve svobodne vule omlouva, ackoli s tim sam nema osobne vubec nic spolecneho...
0/0
8.6.2005 17:16

peshmerga

Re: Re: Re: Posselt, Klaus, Obzina, my jsme jedna rodina...
Cemu se proboha divite? Snad nechcete po mne abych Vam vysvetloval tyto elementarni veci? Nebo jste opravdu pochopil muj prispevek tak, ze soucasny kancler je vinik valky ? :o)) Ano kancler mluvil za svou zem (a provdepodobne take za sebe).
0/0
8.6.2005 17:57

SS20

Re: Posselt, Klaus, Obzina, my jsme jedna rodina...
Přesně tak, Klaus, nebo Železný, nebo Heider, nebo... kdokoliv z prdelkova. Jsou stejní, jsou ubozí, jsou zaměnitelní... "Hrdinové malých vlastí!" A vstanou další...
0/0
9.6.2005 17:22

rasputinoch

Re: Posselt, Klaus, Obzina, my jsme jedna rodina...
mluvis i z duse
0/0
10.6.2005 3:24

utanův stín

pro ruletu
To jak s tím souhlasil Flat? Tak s tím souhlasím taky.
0/0
8.6.2005 16:01

peshmerga

Re: pro ruletu
0/0
8.6.2005 16:02

fagot69

...
Drahý Bernde.Nejednalo se o 3 miliony ze Sudet,nýbrž o 14 milionů z východní Evropy.Odsun souvisel s poválečnou situací a nevymyslel si ho president Beneš.Rád bych Vám připomněl,že Vaši byvší soukmenovci s vyháněním a etnickými čistkami začali a zůstalo po nich téměř 400 000 mrtvých Čechů.Václav Klaus prostě napsal,jak to bylo.Netřeba nad tím kroutit hlavou.
0/0
8.6.2005 15:54

Dr. Flat Vamp

Re: ...
...proboha kdes vzal těch 400 000? To nebylo ani v komoušskejch čítankách na celou ČSR včetně Podkarpatský Rusi.
0/0
8.6.2005 15:56

peshmerga

Re: Re: ...
Tam jsou zapocitany ztraty sudetaku na vychodni fronte, ztraty slovaku atp.
0/0
8.6.2005 15:58

zpravodajec007

Re: Re: Re: ...
Pánové, tady máte jednu takovou komoušskou čítanku.
0/0
8.6.2005 16:28

Dr. Flat Vamp

Re: Re: Re: Re: ...
...MNO a i kdyby - kde je tam těch 400 000 mrtvých Čechů?
0/0
8.6.2005 16:42

zpravodajec007

Re: Re: Re: Re: Re: ...
Ve 13tém řádku tabulky vedle názvu Czechoslovakia.
Každopádně počet našich obětí během německé okupace, pohybující se mezi 350-400 tisíci, je možné najít ve vícero zdrojích. Jsou v tom pochopitelně započítáni i u nás žijící Židé, které považuji (a snad nejen já) také za Čechy.
0/0
8.6.2005 17:12

Dr. Flat Vamp

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...
...řeč je o Češích, ne o občanech někdejšího Československa (kromě židů též Slováci, Rusíni, Němci, Poláci, Cikáni etc.).
0/0
8.6.2005 17:23

idneol

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...
starší zdroje uváděli 360 tis., ale byli v tom pouze protektorátní občané bez rozdílu národnosti, jen se zase neuraž
0/0
9.6.2005 10:43

idneol

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...
opravuji "zdroje uvádělY", děkuji za pochopení
0/0
9.6.2005 10:46

peshmerga

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...
No to je sice pekne, ale mne by zajimal rozpis obeti. Obecne se mluvi o 80 tisic zidovskych obeti ..zbytek je kde? to cislo (cca 400 tisic) je cele nejake divne :o)))
0/0
8.6.2005 18:02

Gerharddererste

Re: ...
Těch 400 000 je opravdu nadhodnocené číslo, samozřejmě to nemění ten fakt, že Němci byli tehdá velký svině, kvůli ukřičenýmu koko"ovi z Brannau z Rakouska...
0/0
8.6.2005 16:00

peshmerga

Re: Re: ...
A meni to neco na faktu, ze se zde dely zlociny, ktere jsou neomluvitelne? he?
0/0
8.6.2005 16:07

jejkap

Re: Re: Re: ...
A meni to neco na tom, ze z obou stran se dely zlociny a nespravedlnosti, ktere jsou vysvetlitelne, ale neomluvitelne?
0/0
8.6.2005 16:24

galdwin

...
Je to prachsprostej fašoun, k tomu se nedá nic ví dodat...
0/0
8.6.2005 15:45

Gerharddererste

Re: ...
Je to Go"ring v převleku....
0/0
8.6.2005 15:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.