Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministr Zgarba se brání: Já nejsem lump

Ministr zemědělství Petr Zgarba je v nové vládě teprve měsíc. Ale už čelí vážnému podezření, že loni v prosinci ještě jako poslanec prosadil navýšení státní dotace pro svou obec Lípa-Petrkov i kvůli osobnímu prospěchu. To však Zgarba odmítá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

0100

Že by jste se dal otrávit, pane ministře veřejným míněním..
Hodťe na ně kládu, vždyť máte doživotní imunitu a z poslance vás nikdo nemůže odvolat. A víte, co toho ještě do voleb stihnete?Nejen kanalizaci, ale zařiďte si i dotaci na lázně jako historický objekt a za peníze dańového polatníka je opravte celé včetně pramenů.Podívejte se hoši na Bublavě, z těch si vezměte příklad. Nebo z předchozích ministrů. Vždyť máte pod sebou pozemkový fond a je dobrým zvykem ministra ČSSD si koupit levně nějaký ten pozemek třeba za dvacet milionů.Člověk se přece ve volebním období musí nějak zajistit, až mu dá volič červenou kartu. Z čeho by pak žil doživotně. Podívejte se Gross a jeho manželka. Prý praští z podnikáním a já tuhle četl, že už to zase rozjíždí. Ona to byla taková hra s těmi domy, které obhospodařovala naoko právní kancelář. Je ticho vymalováno jede se dál.A nechte se niminovat do statutárních orgánů ČEZ, tam dostanete levnou opci na akcie, které za měsíc vyvaříte za desítky milionů. Podívejte ČEZ stoupá a chuť politiků rozkrást co se dá také.
0/0
8.6.2005 7:05

Notch Johnson

Zgarbo!
Ses lump, zlodej a podvodnik
0/0
7.6.2005 14:30

Mirco1

"Já nejsem lump"
Pořád mi vrtalo hlavou, co mi ta věta připomíná a už to vím. Richard M. Nixon 17. 11. 1973 "I am not a crook" ...
0/0
7.6.2005 12:14

HenryP

Re:
velmi dobrý postřeh
0/0
7.6.2005 13:19

jajaja59

Já nejsem lump, já jsem sociální demokrat a to je dtto.
0/0
7.6.2005 20:21

jana1234

co se to děje???
V očekávání kauzy alá Gross jsem si dala práci. Ale ouha:
1/ pohled do katastru nemovitostí- slavné bahenní lázně ale nepatří Zgarbovi, jsou uplně cizího člověka. Zgarby je pouze sousední rodinný domek- co se děje?
2/telefonát náhodné rodině do Petrkova- prý kanalizace k údajným lázním Zgarby je na pozemku, kde se mají stavět rodinné domky (prý už dnes jeden skoro stojí)- také zajímavé
3/ Zgarba údajně vloni v létě navrhoval odvolání starostky z funkce pro neschopnost- že by odplata?
Tak nevím, bublina asi bezy splaskne. Ale že by byla bývalá starostka tak blbá?
PS: Zgarbu jsem kromě televize nikde jinde neviděla, socany nemusím, ale zas nechci nespravedlivě špinit. Ptám se jen kde je pravda, proč toto nebylo zveřejněno, když já si to mohla během hodinky sehnat?
0/0
7.6.2005 11:39

Kleki Petra

Re: co se to děje???
Zjednoduš si to a zeptej se, proč Zgarba neodpověděl jasně na jasně položenou otázku, ale potřeboval se nadechnout, protáhnout, napít, vypšoukat... Pokud se bude kdokoli k podobnému problému stavět stejně jako on a Gross, vždycky vzbudí dojem, že něco není v pořádku. Prostor k vyjádření snad dostal, ne? Na co se ho budou ptát přece věděl, ne? Tak proč se aspoň trošičku nepřipravil?
0/0
7.6.2005 11:43

jana1234

Re: Re: co se to děje???
Ten rozhovor je značně nepřesvědčivý, ale pochybuji, že věděl, na cö se ho budou ptát. Jsem totiž sama také novinářka, a na takovéto věci se dělá přepadovka bez upozornění.
0/0
7.6.2005 11:48

jana1234

Re: Re: Re: co se to děje???
A skutečnosti, které jsem vyjmenovala jsou jasná fakta, které si může každý ověřit. Nevím, co si o tom mám myslet.
0/0
7.6.2005 11:55

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: co se to děje???
Netvrdím, že novinářská práce proběhla zrovna komplexně. Taky ale nebudu vyvozovat závěry z jednoho náhodného telefonátu náhodnému človíku do místa činu. Faktem je, že pozemek s bývalými lázněmi za majetek své tchýně označil sám, na otázku, zda tam chtějí obnovit lázně ani jednou neodpověděl, celkově odpovídal jako někdo těsně po infarktu a nakonec celou tuto rozmarnou příhodu korunoval tím, že rozhovor autorizoval. Tomu říkám vrchol pitomosti. Může být takto nepřipravený člověk ministrem čehokoli? Asi jedině v této vládě.
0/0
7.6.2005 12:03

jana1234

Re: Re: Re: Re: Re: co se to děje???
S tím souhlasím, ale nejpodezdřelejší se mi zdá to, že to byl právě Zgarba, kdo vloni měl navrhovat odvolání starostky (i když tehdy prý ještě neúspěšně). Je otázka zda toto není jen msta, celé je to nějak jednostrané.
0/0
7.6.2005 12:08

leonel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: co se to děje???
z kterého pohledu?
0/0
7.6.2005 13:06

Kleki Petra

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: co se to děje???
No přece z jedné strany, asi ze socdem.
0/0
7.6.2005 13:13

leonel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: co se to děje???
domnívám se, že je to příliš jednostranný názor
0/0
7.6.2005 13:20

Pesha

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: co se to děje???
0/0
7.6.2005 13:52

czech_pretty_girl

Taky jsem nad tím přemýšlela,
že se mi to zdá jednosranné ..... navíc MF Dnes je jaksi viditelně proti ČSSD .... neříkám, že jsem jejich fanda a volič, to ne ... ale nemám ráda jednostranné věci a články. Novinařinu považuji za práci nestrannou ... dnes mi to ale přijde mimo mísu, co novináři předvádí. Dobrý novinář se neuplatní, pokud se z něj nestane hyena, bohužel. Z MF Dnes se stal bulvár a od Blesku mi moc rozdílný nepřijde. S těmi pozemky a paní starostkou mi to moc nehraje .... ale kdo ví, nebydlím tam, neznám nikoho, nemohu soudit. O když po Vašem příspěvku ..... zajímavé informace ..... Ale neodsuzovala bych ihned pana ministra .... ani ho nehájím :) A pokud zde bylo řečeno ("kolegou" před Vámi), že je divné, že se musel napít a oddychnout si .... ono pokud někoho neustále otravují novináři a ptají se neustále na to samé a snaží se získat senzaci na jeho triko .... asi bych si taky musela oddechnout a raději nic nekomentovala ... i když novinář to samozřejmě postaví tak, jak to postavil.
0/0
7.6.2005 16:59

leonel

Re: nepřemýšlej, je to někdy lepší...
...a už vůbec nepiš.  ...neznám nikoho, nemohu soudit... A POKUD MOC TOUŽÍŠ PO PSANÍ DEJ SE K MEDVĚDŮM
0/0
8.6.2005 9:56

czech_pretty_girl

Re: Re: nepřemýšlej, je to někdy lepší...
Neotravuj slušné lidi, hlupáku!
0/0
8.6.2005 15:21

leonel

Re: Re: Re: nepřemýšlej, je to někdy lepší...
hlavně, že víš o čem mluvíš, že ty jsi rodina?
0/0
8.6.2005 17:18

czech_pretty_girl

Re: Re: Re: Re: nepřemýšlej, je to někdy lepší...
Když už chceš hlásat moudra, tak postav správně otázku .... "z rodiny" ... A neotravuj, nemám čas na blbce.
0/0
8.6.2005 21:45

Depek

Re: Re: Re: Re: Re: co se to děje???
Teda ty jsi mu to ale nandal. No ale zase na druhou stranu uznej, kde má naše hlavní vládní strana ty svoje kádry pořád brat? Zdroje vyschly. Zůstaly jenom zgarby.
0/0
7.6.2005 12:11

sovakukula

Re: co se to děje???
Lázně v katastru Petrkova skutečně byly, ale naposled se tam léčilo snad po první válce a opravdu si nedovedu představit, že by se pro tento účel daly staré budovy ještě někdy využít. Daleko pravděpodobnější by bylo obnovit provoz hospody, která tam fungovala za komunistů, ale i ta by měla vzhledem k místním poměrům problémy najít dost hostů na to, aby se uživila. A představa penzionu s restaurací, kam se houfně sjíždějí turisté, mi i přes můj opravdu kladný vztah ke zmiňované lokalitě přijde směšná...
0/0
7.6.2005 12:14

postmortem

Re: Re: co se to děje???
I mně je tato lokalita blízká a ve zmíněné hospodě jsem strávil mnoho adolescentních večerů. Ačkoli páně Zgarbovy úmysly bezpochyby nejsou křišťálově čisté, novinářská honba za senzací a neobjektivita podání celé kauzy je zcela evidentní.
0/0
7.6.2005 16:56

czech_pretty_girl

Re: co se to děje???
Ale zase na druhou stranu ...cizí rodina ... pokud to posuzujete jen podle jiného jména .... tak je dost možné, že to cizí není. Manželka se za svobodna jistě jmenovala jinak, než Zgarbová :) čili možná že to opravdu patří té rodině manželky ministra. Ale to bychom museli být místní, abychom se dopídili pravdy :) Ale s tím loňským pokusem o odvoláním pro neschopnost by to také mohlo souviset ... paní starostka by mohla chtít pomstu, to ano ... ale kdo ví, jak to vůbec je :) Necháme se překvapit, jak nám to novinářské hyeny vylíčí v následujících dnech :)
0/0
7.6.2005 17:35

jajaja59

Re: co se to děje???
Pokud jsi nivinářka, tak snad pouze z nějakých socZemáckých rozhledů. Přečti si laskavě odpovědi soudruha ministra.
0/0
7.6.2005 21:07

Zajda61

:-))
je to opravdu férový ministr,... socánek,....bolševiček,... hajzlíček,... skoro až hajzl,...jako celá ta bolševická verbež,.. je skoro nejvyšší čas jim nakopat prdel
0/0
7.6.2005 11:30

Kleki Petra

Hmmm, tak jsem se aspoň dozvěděl, kdo je ministr zemědělsví.
Podle titulku jsem původně myslel, že se jedná o zprávu z Pákistánu.
0/0
7.6.2005 10:48

Kleki Petra

Re: Hmmm, tak jsem se aspoň dozvěděl, kdo je ministr zemědělsví.
P.S. ...a ono je to zatím z Pakostánu.
0/0
7.6.2005 10:49

Destroyer7

Re: Re: Hmmm, tak jsem se aspoň dozvěděl, kdo je ministr zemědělsví.
   
0/0
7.6.2005 11:08

crupier

to sem se nasmál
Zgarba včera oznámil, že mu nešlo o osobní zájmy. „Navýšení dotace nebylo jeho iniciativou. Požádali ho o to občané jeho obce,“ uvedl ministrův mluvčí Martin Severa.
Takže občané ho požádali o navýšení dotace, aby se mohla udělat odbočka kanalizace k jeho pozemku, ti jsou teda ale hodní.
0/0
7.6.2005 10:28

Horolezec-29

Re: to sem se nasmál
  Je to šmejd, kterému bych nevěřil ani pozdrav. Opět se ukazuje, že koryto musí být plné a nevzdělanci kradou a zneužívají všeho, co zneužít jde.
Vítejte v BANANA republice. Hnus    
Do háje se socanama, do háje se Zgarbou. Už aby táhli.
0/0
7.6.2005 11:02

sageorg

Já nejsem lump...
řvou a následně těžce rozdýchávají všichni,kdo to s námi myslí UPŘÍMNĚ!Svěřte jim prachy a oni už se o ně
postarají Oni přece vědí nejlíp,kde a kdo je potřebuje nejvíc,kdo může počkat a kdo si může trhnout
nohou
0/0
7.6.2005 10:20

jejkap

Co to je deset milionu?
Kdyz se rozhoduje o stovkach miliard... To je, jako byste se na ceskeho politika zlobili, ze kdyz leti (!) na jednani do Bruselu, tak dobrovolne nepozada o letenku Economy, ale leti Business... proste na to jsou penize, tak co bych nebral?
0/0
7.6.2005 9:57

Vysokoskolak

Re: Co to je deset milionu?
dovolil bych si podotknout, ze tato strana ma nejvetsi (hned tedy po KSCM) snahu zasahovat a ovlivnovat tok penez. Mozna ze jim business nestaci....
0/0
7.6.2005 10:08

Depek

Re: Co to je deset milionu?
 Pěkne jsi popsal jeden z důvodů, proč politici tu EU  vlastně chtějí.
0/0
7.6.2005 12:18

Destroyer7

Urážka všech lumpů
Házet tohoto pána do stejného pytle se všemi lumpy, by bylo urážkou všech lumpů. Kam se totiž na něj běžní lumpové hrabou.
0/0
7.6.2005 9:54

Stanislav30

Paroubek je lump větší, jen se o tom nepíše
Na magistrátu se krásně kradlo, jen co je pravda!
0/0
7.6.2005 9:19

romana1

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Není lump,je to grázl,jako každý socan
0/0
7.6.2005 9:09

palfyjura

Re: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dovolím si dodat: Nejen jako socan, ale i každý kdo kolaboruje se socany!!
0/0
7.6.2005 9:19

poslanec_termit

co se divite
kdyby to byl slusny clovek, tak by se nestal ministrem. Asi tak.
0/0
7.6.2005 9:08

Eva40

Re: co se divite
tak , tak Ivane, kdybys nebyl hlupákem, nestal by ses ministrem...........
0/0
7.6.2005 9:22

leonel

Re: Re: co se divite
a to můžeš opakovat pořád dokola, nic nepomůže. chudák starostka
0/0
7.6.2005 9:56

zab2

..
Nevím, proč mám pocit, že ti největší šmejdi z řad vlády byli odjakživa ministři zemědělství ?
0/0
7.6.2005 8:38

policejníKAMERA

...
Pane co to je to "zgarba"??
0/0
7.6.2005 8:31

ickis

Re: ...
U nas na Ostravsku se "zgerb" nebo "zgarb" rika najakemu smejdu (napr. stare auto co nejezdi, robita telka atd..). Nomen omen... :)
0/0
7.6.2005 9:22

ethan2004

Re: Re: ...
Nebo také "žďorb" nebo "žďorbo" - a to už jsme u mňága a žďorb.
 
0/0
7.6.2005 11:44

Delirium Tremens

Re: ...
zgarba (nebo zgarpa?) se říká v jedné části Valašska divoké skládce.
0/0
7.6.2005 10:41

Orlov

Na volby nečekejme s nadějí-nic se nezmění ...
Pan ministr si během rozhovoru vzal několikrát "chvilinku" k nadechnutí. Přesto to neudýchal. No bóže, není ani první ani poslední napříč politickým spektrem. Naivní jsou ti, co si myslí, že je to obraz jen těch v ČSSD. Chyba, je to obraz úplně ale opravdu úplně všech-nikdo z nich není lump !! Zgarba udělal zásadní chybu, že se nerozdělil, a tak ho paní starostka bonzla. Škoda, paní starostka mohla mít klidnější život a my jsme nemuseli přijít o útulné bahenní lázně. Tento způsob léta zdá se mi poněkud nešťastným ... 
0/0
7.6.2005 8:11

zlej

Re: Na volby nečekejme s nadějí-nic se nezmění ...
0/0
7.6.2005 9:29

jardamat

Re: Na volby nečekejme s nadějí-nic se nezmění ...
Souhlas. Stejnou chybu udělal Němec se soudkyní a ta mu za to nepustila Katarského prince. mají se dělit a potom to bude na povrch mooooc hezká vláda.
Jenže vědí, že to mají za pár.A tak musí nabagrovat
0/0
7.6.2005 11:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.