Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud řeší, zda otec s přítelkyní znásilnil dceru

Osahával otec dceru a asistovala mu i nová přítelkyně? Takovou otázku řeší plzeňský soud. Podle státní zástupkyně Jiří Rolla a jeho přítelkyně Martina Berkyová šestiletou dívku znásilnili. Oba obvinění důrazně odmítají. "Je to konstrukce mé bývalé manželky," hájí se muž.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

assco

No když jsme tak u těch obviněních v rámci rodiny
Pravdivý příběh:
Pro mého známého, už dědečka jednoho dne přišla policie a bez cirátů ho odvedla k výslechu. Oznámili mu, že je podezřelý, že sexuálně zneužívá svého vnuka - tři roky. Mimo jiné i proto, že vnuk za ním chodil v noci spát do postele. Tvrdě mu vyhrožovali mnoha léty vězení a výslech trval mnoho hodin.
Nakonec se ukázalo, že otec chlapce (rozvedený) podepsal za svou ženu nějaké zástavní listiny a nechtěl, aby se to provalilo a tak tím vydíral svou bývalou. (nechám ti odebrat dítě)........
0/0
6.6.2005 17:09

alexy

Re: No když jsme tak u těch obviněních v rámci rodiny
no tak nato bych ti mohla odpovede pripadem kde zase nikdo neveril diteti a tak bylo dale zneuzivano.
Proste si myslim, ze bychom meli zaujimat neutralni postoj. Priznavam, ze pro mne v techto pripadech plati spis guilty until proven innocent.
0/0
6.6.2005 18:10

alexy

Nechapu
Proc si vsichni hned myslite, ze je to vymyslene matkou? Je to proto, ze ona je Polka?
Nikde jsem necetla, ze by chtela penize, jen bezpeci sve dcerky. To je ted to nejdulezitejsi.
Jen tak mimochodem je velmi nezvykle aby sestilete dite neco takoveho tvrdilo kdyby to nebyla pravda. V kazdem pripade to neni na nas abychom z takovych chabych informacich posoudili jeji hodnovernost
 
0/0
6.6.2005 15:56

_m-

Re: Nechapu
No nevím, tyhle kauzy mi připadají vždycky naprosto neuvěřitelné, ale před časem jsem viděla výtečný (myslím že kanadský) film na tohle téma "Lhářka prolhaná" a můžu vám říct, že to byla síla. Všechno je možné.
0/0
6.6.2005 16:22

alexy

Re: Re: Nechapu
Prave diky takovemu pristupu dochazi k sekundarni viktimizaci ditete. Prece proc by ten hodny zajisteny pan sve dceri ublizoval? To dite musi lhat.
Nerikam, ze pokazde dite hovori pravdu, nekdy ho k tomu navede rodic, jindy je zneuzivano, ale oznaci spatneho pachatele. V drtive vetsine vsak nerekne nic a potom si nese nasledky cely zivot.
Uz se konecne proberte. Ano mate pravdu mozne je vsechno. Plati to ale oboustranne.
0/0
6.6.2005 16:32

_m-

Re: Re: Re: Nechapu
Asi jste nepochopila, že s vámi souhlasím. V tom filmu, kde holčičce (lhavé, protivné a enormně zlobivé ) nikdo nevěřil, se nakonec ukázalo, že otec - žijící v naprosto harmonickém a pěkném svazku se svou ženou - zneužíval 3 ze svých 4 dětí ( i 6-ti letého synka). Nikoho nic nenapadlo - nejstarší a už dospělá ( v dětství zneužívaná) dcera dokonce i u soudu svědčila proti své sestře, protože si myslela že otec měl "zvláštní" vztah jen k ní a sestra závidí. Až když se provalil strach bratříčka z přítomnosti muže v koupelně rozhodla se svědčit - a potom to nabralo grády..........
0/0
6.6.2005 16:39

alexy

Re: Re: Re: Re: Nechapu
Tak to se moc omlouvam. Kdyz se rozlobim dokazi byt unahlena ve svem usudku.
0/0
6.6.2005 16:43

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Nechapu
V pořádku. V tomhle případě tomu naprosto rozumím.
0/0
6.6.2005 16:44

utanův stín

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechapu
No, ale možná nechtíc, směřujete v podstatě k obvinění toho úspěšného podnikatele.  Baby.
0/0
6.6.2005 16:46

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechapu
Ale ne, jen nechci předem podjímat výsledek - Polka, líná jako vandrák v červenci proti ní bohatý český podnikatel - jasně že si to baba vymyslela pro prachy a pomstu. I když v zájmu té malé hočičky bych byla moc ráda, kdyby se jednalo o lež. :-)
0/0
6.6.2005 16:50

utanův stín

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechapu
Já jenom komentuju vyznění vašeho pokecu, tak, jak působí na mě. A mimochodem, ahoj. :-)
 
0/0
6.6.2005 16:53

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechapu
Promiň - ahoj :-))
0/0
6.6.2005 16:54

utanův stín

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechapu
Není zač se omlouvat.
Pokud jde o ten případ, jsou jen dvě možnosti. Stalo se, a pak ať podnikatel i s přítelkyní zčerná v base. Nestalo se, a pak babo raď. (myšleno jako rčení)
0/0
6.6.2005 16:59

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechapu
:-))) No měla by v base zčernat matka, ale co s malou..........?
0/0
6.6.2005 17:01

utanův stín

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nechapu
To je právě ono.
0/0
6.6.2005 17:03

tajemník z letícího ostrova

.
Berkyova drzela dite a ten chlap ho prznil?
0/0
6.6.2005 15:54

kulus

Oni se rychle uci
Tohle nejspis tak koza odkoukala od Americanu.
0/0
6.6.2005 15:48

MannImSchatten

...
Mne osobne prijde take dosti drsne zverejnit fotky jeste pred rozsudkem, ale budte aspon trochu uprimni, soud s Kulinskym take jeste neprobehl a take se vsude propira co a jak mohl nebo nemohl s kym a s kolika.
0/0
6.6.2005 15:42

pinguinone

Re: ...
.. ja v tom nevidim ,zadny rozdil...
0/0
6.6.2005 15:44

MannImSchatten

Re: Re: ...
v tech pripadech rozdil neni, ale v reakcich "lidu" uz ano ... staci sledovat obecny druh diskusi. Zatimco tady se prispivajici toho pana spise zastavaji, v Kulinskeho pripadu je tomu spise naopak a nad zverejnenim jeho fotografie se nikdo nepohorsuje.
0/0
6.6.2005 15:51

pinguinone

Re: Re: Re: ...
..no Kulinskej je asi dost znamy , ale stejne me to zverejneni pred rozsudkem vseobecne vadi.. ale asi nejsem lid..
0/0
6.6.2005 16:16

Maveric

Re: Re: Re: ...
myslím, že se tady podle příspěvků projevuje stále jedna věc, ženy špadně chápou fungování penisu u mužů, pamatuji si příhodu kdy mě má známá - příčina ztopoření... při divadelním představení důtklivě napomínala - ať si ho dám dolů...nemohla pochopit, že to není vůlí ovlivnitelné, podobně je to  s Kulínským - my muži chápeme okamžitě že je vinen - jestliže mu stojí při dětech - jde jasně o pedofila - tedy zrůdu, takové fotky by měly být na všech sloupech, normálnímu muži se tohle nikdy nestane ani v myšlenkách - pro mne např. musí být žena spíše zralejší (přes třicet) a poprsí min. 3-4, jinak se mi nepostaví a ani nic "podměrečného" mě nevzrušuje a ani nikdy nenapadne s tím mít cokoliv...natož se toho dotknout,  znásilnění se "zvadlým" je nemožné a protismyslné, není proč, není nutkání...není chtíč, tyto reakce jsou poměrně dobře klinicky měřitelné, už samotné násilí spojené se sexem je svého druhu úchylka, chtěl jsem říct, že  se lze dobrat pravdy ...&nbs
0/0
7.6.2005 12:31

pinguinone

.. je na case
..zverejneni pred vynesenim rozsudku zazalovat..
0/0
6.6.2005 15:25

rychloslimejs

Re: .. je na case
za co chces zalovat, noviny popsali objektivni stav, nenapsali, ze ji znasilnili... jsou jen obvineni, dostali moznost obhajit se i v novinach... abych pravdu rekl, clanek vyznel spise jako podpora tech dvou... chces snad podobne pokrytecky pristup jako v Americe, kreslit obrazky ze soudni sine???
0/0
6.6.2005 15:56

pinguinone

Re: Re: .. je na case
..chtel by jsi se videt v novinach , krive obvinen..
0/0
6.6.2005 16:57

komentator-1

2x hnus
ať už je pravda na kterékoli straně, je hnus, že na to v každém případě doplatí ta holčička minimálně duševní újmou(za předpokladu, že už za sebou nemá újmu horší). A úplně největší hrůza je, že se taková kauza může objevit v novinách ještě před vynesením rozsudku a v případě neviny otce tak na něm zanechat stopu špíny, protože kolik je lidí, kteří věří, že "není šprochu......"
0/0
6.6.2005 15:23

milchama

Re: 2x hnus
Ale fotku mladistvého vraha, který již třeba byl pravomocně , zákon nezveřenit zakazuje...
0/0
6.6.2005 15:29

iuos

hmm
doufám, že mne nikdo neobviní - nerad bych si přečetl své jméno v souvislsoti s nějakými nepodloženými dohady....
0/0
6.6.2005 15:10

zlej

Re: hmm
Ta fotka  - to je docela drsný. To někdo přehnal.
0/0
6.6.2005 15:12

poslanec_termit

lékařským posudkem z Polska
Tak tomu bych vubec neveril. Posudky z rozvojovych zemi nemaji zadnou vahu. Nicemu polskemu neverim.
Je neuveritelne co si dokaze ta Polka vymyslet. Hanba ji.
0/0
6.6.2005 14:58

zlej

Re: lékařským posudkem z Polska
A kdepak jsi přišel na to že je PL rozvojová země? Byl jsi tam vůbec někdy? Já tam jezdím obchodně už osm let a nechápu kde se v lidech berou ty předsudky vůči Polákům.
0/0
6.6.2005 15:11

1maple

Pro iDnes
Fakt je nutný tohle zveřejnovat? I s fotkama? Vzdyt neni jasné ja to vubec bylo!! Takhle jste jen nechutný bulvár!
0/0
6.6.2005 14:35

Trencherman

^^^
Je to všechno v rovině dohadů a tvrzení proti tvrzení. Defloraci mohl skutečně způsobit otec, ale taky ji mohla zařídit matka, aby získala důkaz proti otci, nehledě k tomu, že jsou známy případy, kdy si porušení panenské blány způsobí samo dítě. Každopádně je to pěkně odporná kauza.
0/0
6.6.2005 13:13

Larrax

Re: ^^^
Tohle bych nechtěl soudit. Pokud je otec nevinný, musí to být i pro něj odpornost, to bych pak dal žalobu na tu matku na ochranu osobnosti.
0/0
6.6.2005 13:37

Maveric

Re: Re: ^^^
posadit je všechny tři či čtyři na detektor lži - nikdo z nich nemůže být tak fikaný aby ho oklamal a chlapa podrobit sexuologickému vyšeření s promítáním obrázků a kauza je jasná za dva dny...
0/0
7.6.2005 11:45

Maveric

Re: Re: Re: ^^^
provést něco tak příšerného vlastní dceři - pak to musí být skrytý agresivní pedofil a ta asistence...pokud k tomu mají sklony sexuolog je rychle odhalí ale spíše to vypadá na fabulaci matky z žárlivosti a pomsty - jen žena ví, čeho je žena schopna...
0/0
7.6.2005 11:50

agent6542559

A jak to bylo doopravdy?
Matka s dcerou cestovali z Plzně do Polska, přes Prahu, na hlavním nádraží přesedaly ... no a v ten moment si matka uvědomila, že moc peněz nemá, že svého ex řádně neoškubala. Proto se rozhodla si přivydělat na dcerce a nechala si zaplatit od úchyláků na hlaváku ... za osahání své dcery. Mohlo se to stát klidně i v kupé ... jak ta matka dokáže, že v tom nemá prsty ona?
0/0
6.6.2005 13:07

gagaryn

Re: A jak to bylo doopravdy?
drobná oprava:
 ... jak ta matka dokáže, že v tom neměla prsty ona?
0/0
6.6.2005 13:13

Ccecil

Moc bych za to nedal
že si jen někdo chce posléze vylepšit ekonomickou situaci a neštítí se jakékoliv lži. Ale člověk nikdy neví....
0/0
6.6.2005 12:55

poslanec_termit

Re: Moc bych za to nedal
Neuveritelne, ceho se ta polska matka nestiti a do ceho je schopna zatahnout dite. Jen proto, aby oskubala byvaleho manzela o penize. Fakt hnus.
0/0
6.6.2005 15:00

alexy

Re: Re: Moc bych za to nedal
A jak si muzes byt tak jisty, ze to neni pravda? BTW nikde jsem necetla, ze po nem pozaduje penize.
0/0
6.6.2005 15:44

anders22

Re: Re: Re: Moc bych za to nedal
a co treba stahnout obvineni s nejakou blbou vymluvou (napr. holka to videla ve filmu) a matinka bude mit naplneny konto, hm?
0/0
6.6.2005 16:01

alexy

Re: Re: Re: Re: Moc bych za to nedal
Myslim, ze kdyby se o tom jen zminila pan podnikatel uz by to vsude rozhlasoval.
Mnohem pravdepodobnejsi je, ze se to vazne stalo, ale on se z toho vyplati. Viz Jackson.
0/0
6.6.2005 16:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.