Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pokrytecký zákaz erotické reklamy

Pražané a návštěvníci "matky měst" to znají dobře. Noční Václavák a pouliční "brigádníci" v křiklavě zelenkavých a jedovatě oranžových overalech lákající kolemjdoucí pány do erotických podniků v přilehlých uličkách – nijak překvapivý obrázek metropole po setmění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Joshuaboy

Babacku,
co ty tady? Jak to, že neradíš svou špičkovou teorii o udržení klienta ve vazbě advokátům? Ještě líp, nech si ji patentovat, možná ti to vynese nějaký prachy :-)))))
0/0
5.6.2005 16:15

babacek

Re: Babacku,
Jáký smajlík jse dává  QI v záporných hodnotách????
 
0/0
6.6.2005 9:02

babacek

Re: Re: Babacku,
Jo to právě nevím.Já zákon pouze iterpretuji a nikoliv vytvářím.
0/0
6.6.2005 9:17

dislektik

když je reklama na cigarety
proč by nemohla být reklama na sex i když takto provozována
0/0
5.6.2005 15:27

JakToJeMozne

***
Má pravdu. Víc než "naháněči" mi vadí cikánské zlodějské gangy. To je opravdu ostuda a špína.
0/0
5.6.2005 13:46

BrumlajiciCmelak

Re: ***
Copak, už tě u nahánění okradli
0/0
5.6.2005 14:32

babacek

Re: Re: ***
No i když je to též úsměvné.Tak mne při čekání na Taxi obstoupila skupina Olašských Rómů ženského pohlaví.Jedna jsi stoupla přede mne a ostaní okolo.Žena předemnou začala dělat pohyby jako při souloži ze slovy,,šukal by jsi´´!Jediná moje reakce byla,že jsem dal ruce do kapes.Načeš se ozvalo Jé on to zná a šly pryč.Se domnívám,že ani cizenec natož domorodec nepotřebuje reklamu na to aby našel sexuelní pracovnici.I každá čtvť,hospoda,pivnice vinárna má své odkazy a jsou jistě bezpečnější jak pouliční.Pokud vám vystává na mysl otázka zda jsem někdy využil této služby říkám ano !
0/0
5.6.2005 15:53

BrumlajiciCmelak

Re: Re: Re: ***
A ten princip, pro nás z Moravy, co to neznáme?
0/0
5.6.2005 16:43

babacek

Re: Re: Re: Re: ***
Já hlupák se domníval,že sex dorazil i k vám
 
0/0
6.6.2005 6:57

BrumlajiciCmelak

Re: Re: Re: Re: Re: ***
No, sex jo, ale tahle finta (aspoň ke mě) ne!
PROSÍM!!!!
0/0
6.6.2005 8:19

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***
Můžete prosím definovat.Ekvivalent ,,Finta´´
0/0
6.6.2005 9:00

BrumlajiciCmelak

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ***
.................. Jé on to zná a šly pryč...........................
0/0
6.6.2005 9:57

GhorX

.
Vážená paní Štefánková, pokud nejste schopna rozlišit naháněče bordelu od pouličních prodejců vstupenek na koncerty vážné hudby, tak je mi Vás líto. Zajímal by mně v této souvislosti Váš postoj k pouliční prostituci - je-li konzistentní s Vaším pohledem na zákaz erotické reklamy, nepochybně Vám nevadí ani šlapky u škol (ony "pracovnice" přece mají právo nabízet své služby stejně, jako kdokoliv jiný, že?). Stručně řečeno (a už to zde zaznělo), Vaše rozhořčení nutně evokuje dojem, že jste v oboru poskytování erotických služeb osobně zainteresovaná.
0/0
5.6.2005 13:16

BrumlajiciCmelak

Re: .
Šlape, to je snad jasný,ne?
0/0
5.6.2005 13:25

leonel

Re: Re: .
nebo pase
0/0
5.6.2005 14:09

BrumlajiciCmelak

Dámo
Fy být blbá jak zákon kázat a možna eště o chlup vic
0/0
5.6.2005 12:57

babacek

Re: Dámo
není mojím zvykem skákat tamk čemu nerozumím  nobo nezíkám informaci abych  mohl chytrého dělat.zkuste to jednou též !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
6.6.2005 9:22

BrumlajiciCmelak

Re: Re: Dámo
 Pro to, aby někdo srovnával naháněče do bordelu s reklamou na ND musí být fakt elita. Nejsem puritán, je mi volný kdo s kým a zakolik, ale když jsem šel párkrát nočním práglem, tak mi to vadilo. Nehledě na to, že peníze utracené tímto způsobem většinou podporují různé mafie a podobné nežádoucí skupiny, stačí? Myslím, že po přečtení tohoto článku sem získal informací o této osobě hafo . Pokud by brojila za legalizaci prostituce a její zdanění... tak bych byl pro.
0/0
6.6.2005 10:02

g.vox

si dělá pr..........l
si snad dělá legraci nebo je to jen placené od majitelů těch bordelu jinak to není možné že tento článek myslí vážně
0/0
5.6.2005 12:38

80E-seven

Re: si dělá pr..........l
nebo ze by nekdo z vlady? teda nekdo kdo tam uz neni?
0/0
5.6.2005 14:44

Ivor2

Vazeni,
a co je na nevestincich spatneho? Co je spatneho na reklame na ne?
Nechapu nad cim se rozhorcujete. Kdyz uz nekdo ma takove povolani nebo podnika, kde je v neustalem kontaktu s lidmi a  ke kteremu je zapotrebi talent a umeni, proc ho omezovat, ve srovnani s nejakymi bavici.
Dale, na soulozi neni nic spatneho. Sex je moc krasna vec sama o sobe a tudiz to, jestli se za nej plati nebo ne, nehraje roli v posouzeni jeho krasy.
Vazeni, jaksi automaticky vsichni predpokladate, ze divadlo je Umeni a ze herci jsou Umelci. To neni vubec pravda. Divadlo je zabava a v dobach pred filmem a televizi to hralo ve spolecnosti stejnou ulohu, jako kino, nebo televize. Herec je proste jenom herec, remeslnik, bavic, predvadec neceho, na co se lide divaji, co poslouchaji. Jsou umelci i herci v telenovelach a v televiznich reklamach?
 
0/0
5.6.2005 12:32

Ivor2

Re: Vazeni, ......pokracovani
Umelec je umelcem teprve, kdyz prekroci tu remeslnou uroven a poskytuje pozitky vskutku jedinecne. Tedy vetsina divadel, kabaretu, muzikalu zadne umeni neporedvadi. Naproti tomu vubec neni vylouceno, ze hanbinec ma v angazma opravdove umelkyne a umelce ve svem oboru!!! 
0/0
5.6.2005 12:32

g.vox

Re: Vazeni,
neznamená že když tam chodíš jako ostaní ubožáci tak že si budou dělat reklamu na sex před lidmi na václavském náměstí at si jí dělají třeba na e55
0/0
5.6.2005 12:42

Ivor2

Re: Re: Vazeni,
1. tam nechodim a za sex jsem jeste nikdy neplatil, ale kdo vi, co bude.
2. pouzit sluzeb prostitutky - to z cloveka nemuze udelat ubozaka. Ani z ni ne!
3. cim se moralne lisi Vaclavske namesti od E55tky?
4. kde by se mela delat reklama na cokoliv nez pred lidmi? Jedna se o sluzbu, takze je nutne reklamu umistovat tam, kde jsou zakaznici, kteri by poskytovanou sluzbu mohli konzumovat. Tezko veset bilboardy u Vsetina, kdyz mate podnik v Praze.
5. Prave lide, kteri svou pruderii utlacuji ostatni, kteri tabuizuji i tu nejprirozenejsi a nejkrasnejsi lidkou cinnost, kterou si vubec lze predstavit,  jsou zdrojem onoho spolecenskeho zla, ktere prostituci casto provazi. Je to prave jejich vydeleni ze spolecnosti,  je to nenavist prave Vas, jedine spravne moralnich a mravnych obcanu, jez je zahani do sparu podsveti. Prave vy jim ublizujete.
0/0
5.6.2005 12:53

leonel

Re: Re: Re: Vazeni,
co máš proti Vsetínu ty lumpe???
0/0
5.6.2005 13:44

Ivor2

Re: Re: Re: Re: Vazeni,
vubec nic, vlastne neco prece - proc uz hokejisti nemaji zelenozluty dresy? :-) bylo to mnohem hezci a sexy!
Ale jinak nemam proti vsetinu vubec nic :-) jenom jsem premyslel nad nejakym mestem daleko od Prahy... Napadla me taky Myjava, ale prece jenom jsem zustal radeji u nas.
0/0
5.6.2005 14:07

leonel

Re: Re: Re: Re: Re: Vazeni,
jo na Vsetín si troufáš, ale z t toho bruzélu máš strach
0/0
5.6.2005 14:55

babacek

Re: Re: Re: Vazeni,
Ubožák je člověk který nejstarší řemeslo světa odsuzuje jako vy.Přitom ve skrytu duše po takové skušenosti velice touží.Ale,nejsem erudovaným psychiatrem a tak i když je dnes v důchodu,ale přesto rád poradí je MUDr Miroslav Plzák Csc.Nebo novodobý Dr.Uzel.
 A teď dotaz: včem se liší prostitutka která poskytne sexuální rozkoš od manželky kterou rozbolí hlava při pokusu o sex a výplatu sebere
0/0
5.6.2005 16:07

houba_

Re: Re: Vazeni,
jak tomu rozumet, ze ti to vadi na vaclavaku a nevadi ti to na e55? jsou snad lidi na vaclavaku neco jineho nez lidi bydlici podel e55?
 
jen tak mimochodem - v dubi (na e55) uz se s prostituci zkusili vyporadat podobnym zpusobem - zakaz nabizeni na ulici. vysledek je ten, ze se slapky nenabizeji na ulici ale ve vylohach.
takze je to opravdu jen takove placnuti do vody
0/0
5.6.2005 15:03

Pomicek

Lol
To si dela pani redaktorka srandu. Tyto nahaneci se vubec nedaj srovnat s reklamou na ND. Rozhodne mi nevadi kdyz me oslovi hezky obleceny, slusne se chovajici clovek a nabidne listky dodivadla. Nez kdyz me zastavi tlupa mladiku, kterych by se jeden skoro i bal a zacne na me porvavat at si jdu uzit do bordelu. Jasne ze neonove svetla taky nejsou nic moc, ale to je uplne jinej problem. Zaplat panbuh za tuhle vyhlasku, uz bylo nacase, nebo snad ma pani redaktorka firmu na nahanece? Nebo syna nahanece? Nebo snad je sama nahanecem? :(
0/0
5.6.2005 12:11

freak1

...
Checheche, skoro to vypadá, že má paní Štefánková agenturu, jež tyto "naháněče" bordelům v Praze dodává. Pardon dodávala. :-DDD
0/0
5.6.2005 12:04

clad

protinazor
taky nesouhlasim s autorkou. Pracuji v Cinohernim klubu v ulici Ve Smeckach. Pri ceste do divadla z vaclavaku jsou proti sobe dva trochu jine kluby. asi pred dvema lety se u nich objevili prvni nahaneci. oranzovy na jedny strane ulice, zluti na druhy. ze zacatku odchytavali uplne vsechny muzsky, co sli kolem, casem se zamerili hlavne na party anglickejch delniku (nastesti). at mi nikdo netvrdi, ze delaji to same, co jini. byli drzi, na ulici se nudili a porvavali na sebe, obcas se porvali. a vubec bych nerek, ze jde o studenty z chudych africkych zemi. spis o nejnizsi level mafie. nevim, ale myslim, ze setkani s nimi neni zazitek na ktery ma divak jdouci nebo odchazejici z divadla naladu. od prvniho cervna najednou oranzova a zluta barva z te ulice zmizela. ja jsem si uvedomil, ze jsem ji uz dlouho takhle nevidel. a verte mi, ze nikomu od nas nechybi. nevim, jestli to vydrzi, nahaneci sundaji zarive bundy a budou nahanet nenapadne.
0/0
5.6.2005 11:27

xenofob_rasista_fasista_zumpa

Re: protinazor
Jakej je rozdil mezi divadlem , bordelem, kinem? Zadnej. Je to druh zabavy a lazdej se snazi uzivit. Proste zadny zakazy reklamy. Kdo udela nejlepsi nesvetsi ten dostane lidi. Asi ted budete kricet jak muzu vubec srovnavat. divadlo a bordel. Krom toho , ze svojeho casu herec byl na tom s prestige jeste hure nez prostitutka. I ted to je vlastne hodne podobnej druh zivobyti. Akorat , ze to divadlo serioznejsi a v tom bordelu  trosku mene. Ale jak herec musi bejt dobrej a makat aby si vydelal na chleba tak ta ku*va taky. Lepsi reseni pro vsechny by bylo spojit to do jednoho. Treba pekne po patrech. 1 patro divadlo , druhy kabaret,a treti bordel. a jeden majitel vseho. Prospelo by to vsem dovadlo by se dotovalo ,s kabaretu a bordelu. A jeste by byl pozittivni dopad na spolecnost. Asi i nymand by se sel podivat na to divadlo kdyz by to mel v jednom baraku a za jedno vstupny. A nejakej zaprdlej intos by si treba jednou splet dvere a neco by si uzil:)
0/0
5.6.2005 11:57

clad

Re: Re: protinazor
... ale vzdyt to skoro tak je.... myslim, ze vsechny ty baraky patri magistratu :)
0/0
5.6.2005 23:06

fuciminapicu

splašená
takovej článek je akorát pro smích, že se vůbec nestydí se pod takovej text podepsat, řekl bych že není ani úzkoprsá, ani nevidí problém jen jedním okem, ale že je úplně slepá. Co ji tak rozrušilo, má snad kámoše který po centru běhaj ve vestách a dělaj reklamu na bordel? ne asi ne, bude mít krámy. Ani nevim přesně co měla na mysli s tim autem a motorem a pak to přirovnávat k vykřičeným domům a odpuzující reklamou na bordeli v historickém centru Prahy, ta snad musí bejt na drogách, asi by ty kulatý věci měla vysadit
0/0
5.6.2005 11:25

vlákno

Ano, Zuzana Štefánková, znám, výborná žurnalistka...
...několik ukázek z její četné žurnalistické činnosti http://www.eportal.cz/modules.php?name=News&file=author
Tento článek stojí zvlášť za to   . Himbajs, ale Petra Sokolová to není, to tedy ne... . http://www.blisty.cz/2005/5/20/art23432.html
0/0
5.6.2005 11:22

DrHorak

Tady se vždycky snadno něco zakazovalo...
..ale bylo to houby platný !!! Někdy to mohlo být oprávněný, jindy to byla jen činnost prudérních úředníků.... Já nevím, podle mně je to volovina !!!
0/0
5.6.2005 11:18

MilanMilanMilan2

Takhle nějak si představuji
Jak vypadala publicistika 2. republiky (říjen 1938 - březen 1939): demagogie až na půdu.
0/0
5.6.2005 11:17

kybic obecný

Myslím si...
že i po tomle nařízení zůstane Praha centrem jednoho velkého českého b ordelu. Pánové radní by se měli spíše zabývat taxikáři a známými skupinkami jistých "návštěvníků" na Václaváku, kteří beztrestně okrádají turisty. Priority městské policie jsou v nasazování botiček špatně parkujícím automobilům - to k vám přijedou ani ne za 2 minuty a v pokukování a hodnocení osob opačného pohlaví. Chodí většinou po třech nebo po čtyřech aby se náhodou nestali obětí trestného činu.
0/0
5.6.2005 11:09

honzaf

Jsem pro zákaz reklamy
Musím říct, že s názorem pisatelky nesouhlasím a jsem pro zákaz této reklamy. Nemyslím, že by Václavák měl vypadat jako vykřičená čtvť Patpong v Bangkoku. Kdo tam byl, ví o čem mluvím.
0/0
5.6.2005 11:09

Destroyer7

Demagogie
Stavět naroveň reklamu Národního divadla s reklamou na pornoshow je opravdu překvapivé. Zvlášť od ženy. Těžko pochopit myšlenkové pochody autorky tohoto článku. Je smutné jaký má tato dáma zmatek ve vkusu a pokřivené základní morální hodnoty a pravidla.
0/0
5.6.2005 10:57

Zdendys

Souhlas.
Už to měli zakázat dávno. Když jsem byl v Praze na návštěvje a na procházce noční Prahou s přáteli, bylo mi trapně, když mi byli vnucovány tyto letáčky. Docela to kazilo příjemný večer v Praze. Opravdu se to nehodí.
0/0
5.6.2005 10:49

vlákno

eportal hned po ránu, jak milé...
"Nové nařízení je ukázkou neliberálního přístupu..."
Pokud vím, tak pouliční reklama byla zakázaná už dávno a míří paušálně na všechny. Nevím proč teď Óděes na magistrátu řeší toto zvlášť. Každopádně, od šéfredaktorky nahnědle ultrapravicového eportálu mi to sedí, jakmile je někde "deformace trhu", bezpochyby nám tam tito strážci "trhu bez přívlastků" přikvačí. Vždyť tento axiom: "každá privátní firma, jež řádně platí daně, má mít přece právo propagovat si své produkty povoleným způsobem."..je tak elementární a jasný. A co na tom, že se jedná o obchod s lidským masem, obchod jako obchod...
0/0
5.6.2005 10:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.