Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Soud: Zinnerová se nemusí omlouvat

U diváků to rok starý film Bolero, volně inspirovaný 29 let starou vraždou slovenské studentky, příliš nevyhrál. Markéta Zinnerová, která k němu napsala scénář, však alespoň v jednom zvítězila. Nemusí se omlouvat pětici Slováků, kteří jsou z vraždy obžalováni. Vadilo jim, že je nazvala vrahy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mak1

Pletu se,
nebo z toho vyplývá, že když si dám do novin celostránkový inzerát, že Paroubek je č*rák a h*vado a soudci jsou zkorumpovaní hajz*ové, tak mě nezavřou, neb to je pouze vyjádření mého osobního názoru ???
0/0
3.6.2005 7:31

Lubenecnik

proboha a co to žere?
0/0
2.6.2005 22:34

xmacala

Kmon
Pomozte http://pomoztefotbalu.chtel.biz/index.php
0/0
2.6.2005 20:35

xmacala

l
http://pomoztefotbalu.chtel.biz/index.php
0/0
2.6.2005 20:35

SoboFon

Nazávislé soudy
Naše soudy si hrají na nestranné jenom v případě, když jim to může přinést nějaký užitek (jako v př. prince z KAT). To jsou pak navenek velice objektivní. Ale nedej bože, aby se před ně dostal obyčejní člověk. Zkuste si vrahem nazvat např. nějakého předsedu okresního soudu. To bude fofr a už budete sedět. Ale to nebyl tento případ. To bylo pěkně zaplacené už od počátku. Takže - soud se namastil a nevinna byla na světě. Další poveden důkaz jak to s nezávislostí našich soudů opravdu je. Možná by bylo lépe, kdyby raději ani neexistovaly. Stačilo by jenom přijít a kdo zaplatí více, tak je nevinen. A šlo by to i bez soudce.
0/0
2.6.2005 20:13

juton

Dotaz.
, Když obviněným uzná vinu i NS SR, budou muset vracet i to odškodné, které jim bylo vyplaceno?
0/0
2.6.2005 16:49

strycek_Pompo

Zajímavý,
článek se změnil, ale diskuze zůstala, takže to vypadá, že tu každej psal mimo mísu.
Z jinýho soudku: ten článek je pěkně odfláklej. Někdo zavolal na soud, tam mu řekli, že to Zinnerová vyhrála a on k tomu jen přilepil background. Mě by ale hlavně zajímalo, jak to ten soud zdůvodnil.
0/0
2.6.2005 16:35

Templ

Trofají si...
Mají asi výborné advokáty. Ostatně o tom svědčí i doba tahanic...zajímavá zmínka o tom, že někdo dostal přiklepnuté odškodné...
0/0
2.6.2005 11:39

Larrax

Re: Trofají si...
Viděl jsem film Bolero, ale o tom konkrétním případu nic nevím. Určitě si ale paní Zinnerové něco přidala, není to koneckonců dokument, ale film. Představ si ale, že jsou ti lidé opravdu nevinní .... Ani soudci nejsou neomylní a dotčená svědkyně, která je udala mohla lhát. Třeba jsou to opravdu vrazi a je to dokonce dost pravděpodobné, ale představa, že někdo sedí za nespáchaný čin, je dost hrozná.
0/0
2.6.2005 14:37

Templ

Re: Re: Trofají si...
Máš částečnou pravdu....soud se musí o něco opřít. Pokud nebude důvěřovat svědkům, stane se, že nemůže odsoudit. Podle všeho se ale jedná o ranaře a ta dotyčná svědkyně musí mít šílenou odvahu. Na odsouzení Kájínka stačilo mnohem méně a o úrovni svědků se raději nebavím.
0/0
2.6.2005 14:50

pinguinone

Re: Re: Re: Trofají si...
..zazil jsem na vlastni kuzi,ze se svedek ( pevne doufam,ze neumyslne ) mylil...
0/0
2.6.2005 14:58

_m-

Re: Re: Re: Re: Trofají si...
Jelikož ta svědkyně byla skoro celou dobu přítomná tak se rozhodně nemýlila. Jestli mluvila pravdu to je jiná.........
0/0
2.6.2005 15:15

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Trofají si...
..mluvis o tom mordu ..?
0/0
2.6.2005 16:01

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trofají si...
Jo. Byli to myslím 4 kluci a jedna holka, kdysi jsem to sledovala, ale už si to moc nepamatuju.
0/0
2.6.2005 16:04

tequiladrinker

gut
Když se budu rezervovat od hledání pravdy kdo byl vrahem, tak musím konstatovat že film Bolero je moc pěkně natočenej
0/0
2.6.2005 10:48

Montaigne

Pred asi 20 lety
 jsem videl dokumentární film o tom prípadu, dost presvedcive tam detektivové dokázali, ze to byli Kocúr a spol. A proc to trvalo 5 let,   protoze je po nekolika letech napráskala jedna prímá ucastnice toho zlocinu  
0/0
2.6.2005 10:42

strycek_Pompo

Proč ne,
a až odvolací soud potvrdí, že vrazi jsou, tak ať to vrátěj i s úrokama a odškodněním za to, že jí označili za lhářku.
0/0
2.6.2005 10:31

BondraP

Vrazi
Nevím, o co  jim jde (tedy vim, o penize).Jejich vinu potvrdil soud i v obnovenem procesu, pouze jim snizil tresty, kdyz od cinu ubehlo 30 let a navic dnes se za vrazdu nedava 24 let. Tomu rozsudku predchazela brutalni medialni kampan, kdy nektere media z nich delali obeti. Oni ty synkove jsou z pomerne dobre situovanych rodin, jak ted, tak za socializmu, kdy jejich tatkove byli vysokymi funkcionari KSC na okresech. Jestli rozsudek potvrdi i NS SR, tak pani reziserka proces vyhraje a oni budou platit jeji pravni zastoupeni a nahradu usle mzdy, pripadne spise zisku.
0/0
2.6.2005 10:06

Helmut_Zazvorka_von_Aussig

hujeři
Vždy mě fascinovala drzost "umělců", kteří VŠEM podsouvají svou verzi pravdy a pravda je vždy pořádně pokřivená. Ale tady tuto paní řádně potrestá, až jiná spravedlnost. Viděl jste někdo ten film? 
0/0
2.6.2005 9:40

_m-

Re: hujeři
Ne. Ale pamatuju případ Cervanová................
0/0
2.6.2005 9:44

juton

Re: hujeři
, Včera ho dávali na Markíze, není špatný, takový průměr. Jinak Zinnerová od začátku říká, že scénář psala podle této události, jména jsou samozřejmě změněna. Mmch, jak víš, že ta pravda (její) je pokřivená? Vím, není to ještě pravomocně ukončené, ale i obnovený soud je jako viníky potvrdil, což o lecčems svědčí.
0/0
2.6.2005 9:53

pinguinone

Re: Re: hujeři
.. jo to ,ze komunisticky soudci jsou porad v sedle...
0/0
2.6.2005 9:54

_m-

Re: Re: Re: hujeři
Podle toho kolik let to trvalo a jak vysoké postavení měli usvědčení tak věřím spíš tomu, že jsou vinni.
0/0
2.6.2005 9:56

pinguinone

Re: Re: Re: Re: hujeři
.. verit je malo,ja o tom samozrejme vim jenom to co bylo v mediich.A myslim , ze zadny soudce dneska nerekne : poradne jsme to zmanipulovali a zaplatime odskodne....
0/0
2.6.2005 11:26

variag

Re: Re: Re: hujeři
V obnovenem procesu to soudila soudkyne Sona Smolova. Co vis o jeji komunisticke minulosti? Nemam duvod pochybovat o jejim spravedlivem rozhodovani. Pro zajimavost, prave ta sama soudkyne nevahala zavrit do vysetrovaci vazby ani Ivana Lexu, byvalou pravou ruku Meciara na spinavou praci, takze videt ze ma o strach postarano. Rovnez lze pochybovat, ze by ministr spravedlnosti z antikomunistickeho KDH navrhoval tuhle soudkyni jako kandidata pro Evropsky soudni dvur pro lidska prava v Strassburgu, kdyby byla jak pises "komunisticky soudce"
0/0
2.6.2005 22:10

Helmut_Zazvorka_von_Aussig

Re: Re: hujeři
Nepředběhla paní Zinnerová výrok soudu?
0/0
2.6.2005 9:58

juton

Re: Re: Re: hujeři
, Předběhla, stejně jako ty zase se svým tvrzením, že její pravda je pokřivená. :-)
0/0
2.6.2005 10:06

Helmut_Zazvorka_von_Aussig

Re: Re: Re: Re: hujeři
Já jsem napsal, že "umělci" podstrkují svou pokřivenou pravdu. Ne, že tak činí tato paní.
A přijde mi dost hnusný, když tvůrci filmu vydělávají peníze na vraždě. Je to k blití. Doufám, že za to bude paní potrestána na onom světě. 
0/0
2.6.2005 10:12

annien

Re: Re: Re: Re: Re: hujeři
furt se raději podívám na pravdivý příběh, než na ňáký smyšlený scénáře vo ničem.
 
Bolero byl skvělej film, super kriminálka. A ty seš blb, kterej na onom světě bude potrestanej za svou tupost a omezenost.
0/0
2.6.2005 11:18

pinguinone

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hujeři
..pokud neni trestan jiz tady...
0/0
2.6.2005 11:26

Helmut_Zazvorka_von_Aussig

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hujeři
No, označení blb, od člověka, který sleduje pohyblivé obrázky a tvrdí, že jsou skvělé.... Je mi tě líto.
Pusť si v 19.30 Televizní noviny a přemýšlej jak jsi chytrej ty intelektuálně poddimenzovaná trosko.
0/0
2.6.2005 13:01

_m-

Re: Re: Re: hujeři
který?
0/0
2.6.2005 10:07

Helmut_Zazvorka_von_Aussig

Re: Re: Re: Re: hujeři
Ten z roku 2004.
0/0
2.6.2005 10:12

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: hujeři
Nevíš, kdy připravovala scénář. Jinak s tím medializováním vraždy máš pravdu a speciálně u paní Zinnerové mě to dost překvapuje, ale dělají to vlastně všichni.
0/0
2.6.2005 10:15

Helmut_Zazvorka_von_Aussig

Re: Re: Re: Re: Re: Re: hujeři
Premisa:  za týden se scénář nenapíše.
0/0
2.6.2005 10:22

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hujeři
No právě. Poprvé byli odsouzeni v roce 1982. Možná jsem naivní, ale po tahanicích které kolem toho byli věřím, že spravedlivě.
0/0
2.6.2005 10:24

Helmut_Zazvorka_von_Aussig

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hujeři
Ale v roce 1990 byli údajní vrazi propuštěni. Toto propuštění nebylo na amnestii.
0/0
2.6.2005 10:26

_m-

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hujeři
Procesní chyba neznamená že byli nevinní, nebo že byla o vině pochybnost. A v článku nepíšou, kdy ten film točili......... a vůbec, ať si to paní Zinnerová vylíže sama.....:-)))
0/0
2.6.2005 10:29

Helmut_Zazvorka_von_Aussig

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hujeři
Procesní chyba znamená, že nebylo postupováno správně a není tedy možné určit vinu či nevinu.  
0/0
2.6.2005 10:32

juton

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hujeři
, Ano, máte pravdu, bohužel. Protože procesní chybou je i o den pozdější doručení předvolání bezbezvýznamnému svědkovi, na čemž lze bazírovat. Ale v tomto případě nevím, o jaké pochybení šlo.
0/0
2.6.2005 10:41

Montaigne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hujeři
jeste za bolsevika jsem videl dokumentární film o tom prípadu, dost presvedcive tam detektivové dokázali, ze to byli Kocúr a spol. A proc to trvalo 5 let, protoze je po nekolika letech napráskala jedna prímá ucastnice toho zlocinu  
0/0
2.6.2005 10:41

Helmut_Zazvorka_von_Aussig

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hujeři
Já ti můžu natočit dost přesvědčivě dokumentární film o tom jak jsou Rómové pracovití a slušní, navíc utlačovaní bílou zabedněnou majoritou.
Na dokumentární filmy pozor. 
0/0
2.6.2005 10:49

Montaigne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hujeři
kdyby byli ti darebáci od Nitry nejakej obycejnej povl, tak se o tom dá pochybovat, ale vesmes to byli synáckové vysoce postavených rodicu a tedy bolseviku. Ze by si bolsevici jako obetního beránka nenasli nekoho jiného
0/0
2.6.2005 11:21

Helmut_Zazvorka_von_Aussig

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hujeři
Třeba se zrovna odehrávala stranická bitva o post předsedy NV. 
0/0
2.6.2005 13:03

Montaigne

Predstavte si, ze
vrahum Cervanové ten film znicil zivot  
0/0
2.6.2005 9:38

fel_low

Re: Predstavte si, ze
Buď jste provokatér, nebo blbec. Ale to se rozhodne asi až u Posledního soudu, na to pozemské algoritmy nestačí.
0/0
2.6.2005 11:18

Montaigne

Re: Re: Predstavte si, ze
bud jsi provokatér anebo ignorant  A k Poslednímu soudu si nezapomen vzít cisté fusekle  
0/0
2.6.2005 11:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.