Diskuze

Dálnici D1 devět hodin blokovala nehoda

Dálnici D1 na téměř devět hodin zablokovala nehoda. Teprve po 13. hodině se podařilo na 52. km zprůjezdnit z obou stran jeden jízdní pruh. V tomto místě, kde je dopravní omezení, havaroval ráno kamion. Na spojnici Prahy a Brna uvázly stovky aut.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

SirHumphrey

7. 6. 2005 15:22
Alternativa
Dokud zeleznice nenabidne hlavne tranzitnim dopravcum zajimavou alternativu, coz se u CD s rakousko-uherskym systemem spoju, prvorepublikovou technikou a komunistickym myslenim neda ocekavat, budou tyhle pruzery na dalnicich porad.
0 0
možnosti

karoten

7. 6. 2005 15:27
Re: Alternativa
Železnice má jít pod náklad, aby sebrala zákazníky Silnici?  Kdo je to ta "Silnice", není to náhodou stát?
0 0
možnosti

dukeprvni

3. 6. 2005 12:43
Dálnici D1 devět hodin blokovala nehoda
jo jo, cesko a jeho dal-nice  kousek polni cesty a dal nic  a naprosto neschopne svestky k tomu cesko musi definitivne byt nejvetsi zadrhel evropy, takova mala oblibena osina v riti  kdyz holt nezapustis koreny v lajne na care, tak mas jeste moznost abys o nic neprisel, je zapustit na ceske dal-nici mezi brnem a tou dirou sveta plnou cajzlu
0 0
možnosti

PeSkok

3. 6. 2005 11:12
Pokuty, jo?
Kdo si někdy přečetl alespoň základy "teorie hromadné obsluhy" tak ví, že žádné pokuty to nevyřeší. Dálnice (a nejen ony) prostě nejsou dimenzovány na takový provoz, který tam probíhá Jenom naivka si myslí, že by to pokuty vyřešily. Naprostá většina z těch "nešťastníků", kteří havarují to nedělá úmyslně a bez postihu z toho nevyjde. Ale postihy jsou jen restriktivní opatření, a to následné. Příčiny jsou úplně někde jinde. PARLAMENTE, probuď se. Ptejme se před volbami všech, co nám slibují modré, růžové, černé, rudé a jinak barevné šance, co chtějí dělat s katastrofálním stavem našich totálně přetížených komunikací a sledujme konečně, jestli svoje sliby plní.
0 0
možnosti

drevak_patlak

7. 6. 2005 15:18
Re: Pokuty, jo?
Přecpanost komunikací je nesporná, nicméně nové komunikace ji zdaleka nevyřeší. Každá nová komunikace, zejména dálničního typu, totiž na sebe stahuje dopravu z širokého okolí a navíc vyvolává další novou dopravu (např. přetáhne lidi z vlaků nebo umožní cestovat do práce autem i těm, kterým to dříve přišlo příliš dlouhé). Výsledkem je, že i tyto nové komunikace se časem zaplní.
Pro příklad stačí jít do Německa, kde je tempo výstavby a modernizace dálnice vysoké, nhicméně zácpy na nich se vyskytují pořád. Podobné je to v Belgii, nejhustší dálniční síť v Evropě je také pravidelně ucpaná (zejména v ranní špičce) a to i bez podobných nehod, která se stala u nás.
Řešení je takové, že budování dálnic musí jít ruku v ruce s modernizací železnice, aby k té dálnici existovala přibližně stejná alternativa. To se bohužel nestalo (téměř hotový koridor mezi Prahou a Brnem i díky zajížďce a málo velkorysému pojetí modernizace zejména v úseku Brno-Česká Třebová nemůže autu, kon
0 0
možnosti

Donnn

2. 6. 2005 20:05
vidíte, vidíte
máte jezdit vlakem
Ještě, že nejezdim po dálnicích, na normální silnici se prostě otočim a objedu to po nějaký okresce... Ale je fakt, že Praha-Brno jinak než po tý D1 moc nejde.
0 0
možnosti

dislektik

2. 6. 2005 20:10
Re: vidíte, vidíte
a hajzl mají na chodbě
0 0
možnosti

dislektik

2. 6. 2005 19:29
tak tomu se říká smolný den
pro všechny účastníky kteří tam byly no ještě že nikdo nepřišel o život aspon to je dobrá zpráva
0 0
možnosti

krkinen

2. 6. 2005 18:36
Cajti nikde
Jel jsem to ráno na Prahu, a cajti to odklonili, ale ve směru na Brno ani cajt, a všichni hurá do zácpy...
0 0
možnosti

vaclav13

2. 6. 2005 16:57
Pořádné postihy by možná byly řešením 2 (který blb to programoval)
Není důvod proč nezavést něco podobného na silnicích. Nehoda na dálnici. Tak řekněme takových půl milionu až milion pokuta za hodinu blokování provozu. Tenhle frajer by platil do koce života. Samozřejmě pokud nešlo o technickou závadu, kterou nemohl ovlivnit. A stačilo by pár takových případů, kdy by pak postižení brečeli v televizi jak žélvy, že je to zničí a že nebudou mít z čeho živit rodinu. Hned by si řidiči začali rozmýšlet, jestli se nevyplatí jet pomaleji a firmy zda se vyplatí honit řidiče k ježdění za každou cenu. 
0 0
možnosti

demik

2. 6. 2005 17:08
Re: Pořádné postihy by možná byly řešením 2 (který blb to programoval)
Ty ses peknej debil... Za volantem si sedel naposledy v autoskole, pokud vubec mas ridicak...
0 0
možnosti

vaclav13

2. 6. 2005 16:55
Pořádné postihy by možná byly řešením
Nevím jestli to ještě takhle funguje, ale pamatuji se jak kdysi u nás něco bagrovali. Bagrista se už viděl na pivu, a tak spěchal a moc nedbal na upozornění, že tam vede důležitý kabel. No samozřejmě jej zachytil a trochu nadzvedl. A pak vypukla legrace. Kopřivku dostávali postupně od bagristy přes předáka až po šéfa. A všichni se modlili, aby byl ten kabel v pořádku. Když jsem zaslechl jaké penále se platí za hodinu přerušení takového dálkového telekomunikačního kabelu, tak jsem se vůbec nedivil.
Není důvod proč nezavést něco podobného na silnicích. Nehoda na dálnici. Tak řekněme takových půl milionu až milion pokuta za
0 0
možnosti

Amianus

2. 6. 2005 14:31
KDO TO ZAPLATI ?
Mam dojem, ze za tak zdlouhave odklizeni toho kamionu nese nekdo zodpovednost (minimalne velitel zasahu). Chapu, ze se muze stat hodne neocekavanych veci, oznacuje se to jako "zasah vyssi moci". Presto vsak zablokovat na DEVET hodin provoz na nejfrekventovanejsi silnici republiky povazuji za NEHORAZNOST! Doufam, ze ti, kteri utrpeli nejakou skodu, se sve nahrady budou domahat na institucich, ktere za plynulost dopravy odpovidaji (Silnicari, Policie CR).
0 0
možnosti

herulinka

2. 6. 2005 14:53
Re: KDO TO ZAPLATI ?
To asi ne, řekla bych, že to je všechno placeno z našich daní, tudíž i z daní "viníka"
0 0
možnosti

150-022-2

2. 6. 2005 14:24
ČD
Ahoj Miloši, vidíš, měl si jet na Vysočinu vlakem....
0 0
možnosti