Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stavbaři prorazili novou trasu metra

Dlouholetý sen obyvatel Proseku a dalších velkých sídlišť na severu Prahy o rychlé dopravě do centra se přiblížil skutečnosti. Společnost Subterra v pondělí prorazila poslední metry téměř kilometrového tunelu pro novou trasu metra mezi konečnou Ládví a novou stanicí Střížkov.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

radimeq

praha vs. ostatni mesta
tak nevim.. ctu tady ty znechuceny prispevky ohledne rozsireni dopravy v praze.. jsem z liberce a do prahy jsem se nastehoval docela nedavno.. je to docela skok.. v liberci vam kolem 19. hodiny jezdi bus tak 2 do hodiny, zatimco v praze kazdejch 10 minut.. ani nemluvim o metru (konkretne trasy c).. rano, kdyz jedu do prace, se mi jeste nestalo, ze bych musel cekat na metro, jezdi snad kazdou minutu.. no neni to luxus ?
0/0
24.5.2005 18:06

Step

Re: praha vs. ostatni mesta
zalezi kde v praze bydlis, vsude to tak luxusni neni... napr ja do prace jezdim z Modran autobusem 117, ktery rano jede 4x za hodinu a pozdeji jenom 2x za hodinu a posledni spoj v pul 7 vecer. to uz je opravdu jak na vesnici!
0/0
25.5.2005 14:55

radimeq

Re: Re: praha vs. ostatni mesta
ja jezdim z haji na petriny, jednou prestupuju na tramvaj na vltavsky.. sice jet skoro pres cely cecko je voser, ale co naplat.. btw. na vesnici snad ani zadnou mhd nemaj :o)
0/0
25.5.2005 18:45

karoten

Re: praha vs. ostatni mesta
Není. Zkus se dívat kolik v každým tom vlaku jede lidí. Dneska ráno byl krátkej výpadek na áčku, na Dejvický se nedalo projít po peróně. Jeden narvanej vlak odjel a ve stanici bylo furt stejně husto.
Já  bych Liberec bral, je to krásný město a v nouzi dojdeš pěšky.
0/0
25.5.2005 17:15

radimeq

Re: Re: praha vs. ostatni mesta
tak to nevim.. liberec je sice krasny mesto, ale kdyz tam bydlis skoro 20 let, tak uz tu krasu mas okoukanou a vidis to trochu jinak no..
0/0
25.5.2005 18:46

jajaja59

Volové !
Největší fraška je "Stanice Letňany". Ano, je to v katastru Letňan, ale v polích. Prý tam "jednou" bude výstaviště. Ale k největšímu HM TESCO ve stř. Evropě, ke dvěma zimním stadiónům, k plaveckému bazénu, k ...., (a vše je vedle sebe) se i dále bude jezdit autobusem. A o obyvatelích sídliště ani nemluvím. ZKORUMPOVANÍ VOLOVÉ !
0/0
24.5.2005 16:50

karoten

Re: Volové !
Dokaž to, dokaž to! Žádnej z našich nebyl pravomocně vodsouzenej, no tak chceš? Socko....
0/0
24.5.2005 16:54

jajaja59

Re: Re: Volové !
Jsi "malinko" mimo, ale to je obvyklé.
0/0
24.5.2005 16:57

karoten

Re: Re: Re: Volové !
tytytyty, fakt jenom malinko. Kdo ovládá MÚ Letňany? Já vím, postavit stanici metra mimo pěší dosah sídliště, je normální. Za komunistů určitě.
0/0
25.5.2005 16:48

jajaja59

Re: Re: Re: Re: Volové !
Starosta je socZemák, ale MÚ proti stavbě stanice Letňany, sice v katastru Letňan, ale mimo dosah obyvatel, vehementně protestoval, v čele se starostou. Dokonce snad padlo i nějaké trestní oznámení, ale to nevím jistě.
0/0
25.5.2005 17:57

Alleycat

A propo krtek...
Nejsem prazak, ale proti dalsi vystavbe krtka nic nemam. Vono to totiz dopravu zprehledni a zjednodusi. Kdyz jedu do nejakeho velkeho mesta (at uz je to Praha, Viden nebo Mnichov), obvykle se presouvam prave metrem pro jeho jednoduchost a prehlednost.
0/0
24.5.2005 14:15

Alleycat

Do Prahy? Nerentabilni!
Vazeni, tady zaznelo, ze se lide stahuji do Prahy za ucelem vyssich vydelku. Reknu vam to takhle: jeste pred rokem jsem si vypocital, ze v Praze pro mne vydelek 50.000,- Kc hrubeho neni rentabilni, prestoze to pro mne znamena platovy narust. To, co bych vydelal navic, by totiz padlo na pronajem bydleni, takze bych byl ve vysledku sul nul. V soucasne dobe je pro mne takto nerentabilni plat 60.000,-Kc.
0/0
24.5.2005 14:01

jules_w

Re: Do Prahy? Nerentabilni!
to je pravda....ale tady seženu s jistotou alespoň nějakej jobík,ktery bude pripadne sypat penizky na porizeni vlastniho bydleni(vim,ze to s vlastnim bydlenim je tak trochu utopie,ale zkouset se to musi...co kdyby to vyslo?)
ne,vazne se nehodlam potulovat nadale po mimoprazskych lokalitach(resp. na jejich uradech prace)a trast se,aby mi za 10 na hodinu nabidli kopani prikopu pro telecom(mam maturitu)
0/0
24.5.2005 14:10

Alleycat

Re: Re: Do Prahy? Nerentabilni!
Je pravda, ze i ja coby programator (VS, zadny samouk:-)) bych mel v Praze rozhodne vetsi moznosti vyberu zamestnani. Rikal mi jeden kolega, ze pry kdyz v Praze odejde ze zamestnani, do tri dnu ma nove. Ale tady v Brne to taky neni zle. Na druhou stranu, pokud bych se mel pidit po levnem bydleni, tak se prestehuju do Ostravy. Tam bych jenom otevrel penezenku a koupil velky byt pro sebe i pro rodinu. Ale sezente tam lukrativni job...
0/0
24.5.2005 14:24

kenx

Re: Re: Re: Do Prahy? Nerentabilni!
Jak muzes jako Brnak tohle posuzovat? Brno je dnes skoro tam co Praha. Koukej na jine regiony, tam je opravdu problem vubec sehnat praci, natoz dobre placenou. Jinak by me zajimaly tve pocty. Kdyz budete bydlet dva v byte v Praze v podnajmu za 10 tisic mesicne, uz se to da utahnout. Za potraviny v Praze usetris, kupodivu tu globalizatori museli kvuli konkurenci nasadit nizke ceny a asi se do toho promitl i velky obrat. Fakt mi povez o tom tvem vypoctu rentabilnosti vice :)
0/0
24.5.2005 14:46

Alleycat

Re: Re: Re: Re: Do Prahy? Nerentabilni!
Pokud jsi muj prispevek cetl az do konce, urcite jsi tam nasel povzdechnuti nad zamestnanosti v ostravskem regionu. Proto jsem taky odtamtud odesel, ikdyz o tom muzu basnit jako o svem rodnem kraji. To jen tak na okraj. A ted ty pocty. Je to velmi jednoduche: PrijemBrno - VydajeBrno > PrijemPraha - VydajePraha. Pro antimatematiky: v Brne mam sice mensi prijem nez v Praze, ale po odecteni vydaju obdrzim vetsi uspory. Suma sumarum: aby bylo pro mne rentabilni prestehovat se do Prahy, musi narust platu minimalne pokryt zvysene naklady na bydleni. A propo ceny: v Brne jdou ceny potravin take dolu, takze prestehovanim do Prahy neusetrim. A pochybuji o tom, ze do bytu za 10 tisic mesicne vmestnam krome sebe jeste manzelku a dve deti...
0/0
24.5.2005 16:20

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Do Prahy? Nerentabilni!
To opravdu ne. Za 10000/měsíc jsou 2 malý místnosti.
0/0
24.5.2005 16:27

jules_w

auta
já to tedy ještě nezkoušel,ale autem po Praze bych cestoval jen ve velmi zoufalé situaci(to zn. kdybych byl až po uši v h.....:-))řešením by mohla být výstavba "sběrných parkovišť " na okrajích Prahy,s následným využitím MHD,nicméně to je jen pro mimopražské...mimochodem,je v Praze vůbec někdo z Prahy?Já sám nejsem a rodilých pražáků jsem zatím potkal pomálu...Praha=přestupní stanice pro vydělání peněz(?)
 
0/0
24.5.2005 13:11

Mr. Datel

Re: auta
Homo Pragensis Originales, druh na pokraji vyhynutí.
0/0
24.5.2005 13:51

jules_w

Re: Re: auta
to jsem měl přesně na mysli....
0/0
24.5.2005 14:05

chrtil

hmmm
trasa P, ukončete nástup a výstup, příští stanice - V prdeli
0/0
24.5.2005 12:55

MEFLL

Až v r. 2010 ?
Na letiště je mnohdy dost nesnadné se dostat, přeplněné autobusy, velmi dlouhé intervaly... myslím, že by město Praha mělo začít urychleně ( a ne až po r.2010 )  uvažovat o stavbě trasy na ruzyňské letiště
0/0
24.5.2005 10:58

Delirium Tremens

Re: Až v r. 2010 ?
Ono se spíš čeká na to až ta situace bude neúnosná.
Pak se z ní stane záležitost národního významu a jako taková se zaplatí - všemi.
0/0
24.5.2005 11:22

albert10

Re: Až v r. 2010 ?
Tam byl uplne stacilo zavest prime autobusove linky na letiste v kratkych intervalech jako doplnek 119tky. Ucel by to splnilo a cena by byla nesrovnatelna s vystabou metra.
0/0
24.5.2005 11:28

milos-KL

Re: Re: Až v r. 2010 ?
no ona 100vka ze zlicina jezdi na airport kazdou chvilku a je tam za par minut. nevim proc vsichni jezdej porad na dejvickou...
0/0
24.5.2005 12:31

albert10

Re: Re: Re: Až v r. 2010 ?
To je fakt, ale zase jet z centra beckem na zlicin taky neni zadna radost.
0/0
24.5.2005 13:30

Clar

.
Nějak nikomu moc nedochází, že Praha reprezentuje celej stát světu. Těžko se to kaBrňákům přiznává, ale je to tak. Tak se troubové nedivte, že stát přispívá i na rozvoj dopravy (není to jen o metru, je to o celkové dopravní situaci, která poslední dobou přestává být únosná, ale zaprděný závistivci, kteří přijedou jednou za rok na víkend nemůžou vědět, co to je jet autem z Palmovky na Zličín). Naopak Praha drží unikát v tom, do jaké míry si metro financuje sama - jinde ve světě ho stát dotuje o mnoho víc. Takže komplex stranou, závistivci, naše hlavní město reprezentuje i vás!!!
0/0
24.5.2005 10:42

Mr. Datel

Re: .
Můžeš to doložit nějakými čísly, že Cajzlburg drží unikát, nebo je to jen tvrzení Franty Blábola?
0/0
24.5.2005 11:04

Mirco1

Re: Re: .
Bože .. "Cajzlburg". No, mohu říct, že svůj odpor k Brnu jsem získal ještě coby občan malého východočeského městečka. V současné době jej považuji za druhé nejodpornější město v ČR, hned za Českými Budějovicemi. Zatímco v nich to dělá především charakter města samotného, tak v Brně to dělá především charakter jeho obyvatel.
0/0
24.5.2005 11:08

Mr. Datel

Re: Re: Re: .
popíchnutí bylo efektivní. chce to trochu nadhled, chlape.
0/0
24.5.2005 11:14

Mr. Datel

Re: Re: Re: .
Bože... "kaBrňákům". Dříve jsem měl předsudky vůči obyvatelům Hlavního města Prahy, než jsem pochopil, že volové žijí úplně všude, například i v malých východočeských městečkách.
0/0
24.5.2005 11:27

Mirco1

Re: Re: Re: Re: .
Psal jsem někde "kaBrňákům"? Nebo snad ten, kdo to psal, pochází také z východočeského městečka? :)
0/0
24.5.2005 12:40

Mr. Datel

Re: Re: Re: Re: Re: .
nepsal. psal jste reakci na cajlzburg, což byla moje reakce na kaBrňáky. vo h@vno jde. dne už si modré políčko dobrého skutku nevybarvím, omlouvám se za narážku na východočeské městečko.
0/0
24.5.2005 12:49

_m-

Re: Re: .
Jsem pražská naplavenina z Moravy. Ale když čtu podobné příspěvky, tak se za to stydím...................
0/0
24.5.2005 11:10

Mr. Datel

Re: Re: Re: .
za co ten stud?
0/0
24.5.2005 11:15

_m-

Re: Re: Re: Re: .
Jako roduvěrná moravanda jsem pokládala moraváky za inteligentní lidi. Na netu občas zjišťuju, že procento blbů je v tamní populaci stejné jako jinde..........
0/0
24.5.2005 11:51

Mr. Datel

Re: Re: Re: Re: Re: .
Což ostatně není nijak objevné zjištění, proč by zrovna "moraváci" měli být inteligentnější než třeba "češi"?
To kvůli tomu cajzlburgu ten stud? Více xenofobní je dělení českého národa na inteligentní moraváky a ty ostatní. Se divím, co dokáže jedno pitomý slovo.
0/0
24.5.2005 12:05

xblack13

Shakespeare
Mnoho povyku pro nic je tahle "DISKUSE" No tak Praha staví metro, má bejt? Já jel krtkem 3x v životě, docela pohodový cestování. A pláč nad cenou jízdenkou je taky směšný. Někomu přijde 20kč moc, ale pak pojede autem přes celou Prahu autem 1 hodinu v zácpách za 200kč. Důležitý snad je, kolik stojí měsíční, čtvrtletní a tak...
0/0
24.5.2005 10:23

karoten

Zatracení závistiví burani
Tak přijeďte a žijte tady! Stejně to spousta z vás udělá, vysoká škola je pro vás zlatý tele, a jakmile ji uděláte, zpátky do prdelákova se nevrátíte
 
A eště maj kecy na pražáky....
0/0
24.5.2005 9:09

kenx

Re: Zatracení závistiví burani
Klasika, já se vždy dobře touhle závistí bavím. Ovšem nejlepší je přesně to co píšeš, vidlák roky přesvědčivě tvrdí jak je Praha hnusná, samej smrad od aut a mraky králíkáren. Pak přijede do Prahy studovat, sežene si podnájem v králíkárně a ještě vyvede mladý.
0/0
24.5.2005 9:30

Dr. Fe1

Re: Re: Zatracení závistiví burani
A nejvíc mě serou ty z nich co i potom pořád držkujou dál, jak je to v Praze hnusný a že tady zustávaj teda jenom s krajním odporem kvůli těm prachum. U takovejch mám vždycky sto chutí vykopat je z města ať táhnou zpátky do svejch prdelákovic. 
0/0
24.5.2005 9:49

Mr. Datel

Re: Zatracení závistiví burani
to je přece normální, takhle to funguje i v Brně, a řekl bych, že vztah velké město versus venkov je podobný všude. není čemu se divit.
0/0
24.5.2005 11:10

Mr. Datel

Re: Zatracení závistiví burani
vždycky, když přijedu do Práglu (do hl.m. Prahy), si vyslechnu, že Brno je obydlená zatáčka před Vídní, helééééé, ňáký kydy o šalině a špilberku, víĎ atd., já hodím do placu fór o cajzlech a uvítací ceremoniál je za náma. a nikdo se kvůli tomu nepokaká.
0/0
24.5.2005 14:12

jajaja59

Re: Re: Zatracení závistiví burani
Já než se vrátím z Brna zpět do Prahy, tak vždycky v hospodě nasadím smutný výraz a kámošům brňákům řeknu zhruba toto. Hoši, zamyslete se, nemohli byste trošku víc máknout, my to v té Praze ani při nejvyšším nasazení všechno za vás nezvládneme. A potom RYCHLE mažu.
0/0
24.5.2005 16:56

Inkognito11

13.000.000.000 Kč
Za 13 mld. by se dalo vyřešit MHD v mnoha městech a je možné, že by to přineslo užitek i více lidem. Takhle se ušetří 30 autobusů.
0/0
24.5.2005 8:52

hbf

Re: 13.000.000.000 Kč
Ono se krom těch autobusů také ušetří hektolitry nafty na jejich každodenní provoz, statisíce korun za jejich údržbu ...
A v neposlední řadě se těmi autobusy možná svezou lidé v jiném městě s MHD ...
0/0
24.5.2005 12:24

Hyjena_

Re: Re: 13.000.000.000 Kč
 
0/0
24.5.2005 12:57

Step

Re: 13.000.000.000 Kč
taky se doufam usetri desitky tisic kilometru najezdenych soukromymi auty, ve kterych vetsinou sedi jeden clovek, protoze dotycni konecne zacnou jezdit metrem, kdyz uz maji tu zastavku 10 minut od baraku
0/0
25.5.2005 14:59

slichtaj

Hm.
Zajímavé, takže Praha metro v pohodě...stát to částečně zatahne, ale na nádraží v Brně nechce dát nic.....nakonec budou fakt dělat olympiádu a Praha spolkne všechny prachy z rozpočtu na x let. Ostatní regiony tím pádem těch x let nedostanou nic....
0/0
24.5.2005 8:52

karoten

Re: Hm.
Ty si ale blbej, stát na metro platí snad 1/10inu nákladů, všude ve světě je to zásadní podíl. Metro staví Praha na svý dluhy i pro Tebe, až přijedeš na zkušenou.
 
O volympyjádě mi rači nemluf...
0/0
24.5.2005 9:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.