Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KSČM váhá, zda se omluvit

Komunisté debatují, zda se mají znovu omluvit za svou zločinnou minulost. ČSSD už na takové gesto čeká. Na stranických internetových stránkách KSČM se náhle objevila omluva za zločiny komunismu ve chvíli, kdy jsou dva čelní představitelé konzervativního křídla právě na druhém konci světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

osvetitel

<><><>
Vahat by nemela pokud se pod jejim rezimem deli svinstva proti lidskosti!Prece se nechteji ridit tim ze "ucel sveti prostredky"?!
0/0
10.10.2005 22:59

babacek

Omluva může být
morálním zadostiučiněním.Nikoliv rehabilitací poškozených a hlásáním bludů i nadále.Pokud KSČ vyvraždila(jinak to nazvat nelze) milióny lidí na úkor nesmyslné demagogie,tak musíme propustit všechny vrahy v našich věznicích kteří jsou ochotni vyslovit veřejnou omluvu obětem
0/0
10.10.2005 17:56

celtic

soudruzi....
dívejte se na to polyticky...
0/0
10.10.2005 17:46

Pongo

Komunisté
se nikdy neomluví vážně. Spíše dojde k takové omluvě "my za to nemůžeme, to byla jiná strana". Komunisté se měli zakázat hned v devadesátém a dnes by byl klid.
 
0/0
10.10.2005 17:41

osvetitel

<><><>
To co jsem cetl o teh "muzih toho prazskeho jara " in 1968 co se pokouseli ten system rehabilitovat bylo OK!Nevim co si mam myslet o teh dnesnich komunistech kteri tvrdi ze stim co se delo nepekneho v 50tych letech ,tvrdi ze nemaji nic do cineni, ale pritom si to nejen nechteji rozhazet stima  domacima "skalnima", ale dokonce si zvou do Prahy na poradu ty nejhorsi svetove komunisticke diktatory, kteri maji na svedomi plno nevinnych lidskych zivotu! Co tim davaji najevo?Snad ne to ze k dosahnuti sveho jsou ochotni snima spolupracovat a nebo je snad kopirovat? Nejvetsi sranda je ze si snad mysli ze si to nikdo neda do hromady  jak si tim sami kopou svuj hrob!!!
0/0
26.5.2005 8:32

Júlinek šíšal

Re: <><><>
jojo - tak vidíš, co to obnáší sedět na více židlích najednou .... však by jsi si taky měl konečně vzít z toho ponaučení ... dřív, než dokopeš ten svůj ...
0/0
10.10.2005 17:39

osvetitel

Re: Re: <><><>
Tak jsem myslel Julinku ze uz se zacinas uzdravovat a koukam ze predcasne!Ja se v politice neangazuji fanaticky tak jako ty, protoze vsechno neni vzdy pouze "cerne" nebo "bile"!Ja se na rozdil od tebe take umim podivat bez hysterie na priciny a posoudit co ktomu lidi jako jses ty vede a vybrat si menci zlo!Pouze fanaticky pacient jako jses ty , dela lacine blah blah ktere stejne nic pro nikoho nevyresi!Klidne si sed na te sve neomylne "jedne" zidli Julinku ale davej bacha aby to nakonec nebyla ta "elektricka"!
0/0
10.10.2005 18:49

ZlatejTotáč

Důvod k omluvě: Když ptáčka lapají...
"Je to důležité chceme-li maximalizovat náš volební zisk" -  komunistům nevěřte ani pozdrav!!!  
0/0
26.5.2005 4:21

Júlinek šíšal

Re: Důvod k omluvě: Když ptáčka lapají...
   teda - teď jsi objevil ameriku ...
0/0
10.10.2005 17:40

Vylupek

Žádná bolševická omluva
nemůže vymazat 40 letou snahu realizovat jejich fantasmagorické ideje, na které jsme doplatili upadající ekonomikou, zničenými kulturními památkami a životním prostředím, pokřivenými morálními hodnotami, úpadkem životní úrovně, o 5 let kratším průměrným věkem oproti vyspělým evropským zemím atd. atd.. Ty pablby, kteří jim věří, asi nikdy nepřesvědčí, jak vypadají sociální jistoty, spravedlnost, údajně bezplatné školství a zdravotnictví a podobné demagogické žvásty v praxi - viz. Kuba a Severní Korea.
0/0
25.5.2005 9:35

demokratic

Pouhá omluva jako trest ?
TOHLE JE FAKT ABSURDISTÁN: TAK ONI KOMOUŠI "UVAŽUJÍ " O OMLUVĚ (za všechny ty mnohé NEPOTRESTANÉ PRASÁRNY,  PERZEKUCE NEVINNÝCH LIDÍ, ZLODĚJINY, VRAŽDY. MUČENÍ, KOLABORACE S CIZÍM STÁTEM, DEVASTACE PRVOREPUBLIKOVÉ ÚROVNĚ, atd, atd...) ? A to jim jako máme být VDĚČNÍ ? A to nám to má jako STAČIT ? A to má být (toho všeho) NÁPRAVOU ? Takže ono stačí když nějaký vrah, lupič, násilník, kolaborant (atd.) se OMLUVÍ ? (A když činí zlo v organizované tlupě, je to vždy z hlediska trestního zákona považováno za HORŠÍ provinění, a komouši byli ORGANIZOVANÁ tlupa). To je docela dobrý návod pro všechny gaunery...
0/0
24.5.2005 23:08

Josefprav

Omluvi a dobrovolně se nechat spláchnout do hajzlu.
Tady nejde o omluvu, ale o to, co chtějí do budoucna. Stačí si přečíst  názory jejich představitelů v Haló nebo jejich program. Pokud se chtějí omluvit za 50. léta a přitom zase chystají  občany připravovat o svobodu, kterí je zaručena ústavou tak, je to vrchol pokrytectví.   
0/0
24.5.2005 22:00

Júlinek šíšal

Re: Omluvi a dobrovolně se nechat spláchnout do hajzlu.
no  ... jen jestli oni nepočítaj tak, že kdzž ne oni, tak někdo jiný  přichystá a připraví ... třeba ty - jsi si jist, že ústava platí i pro tebe ... a máš to zaručeno? ... a čím? ...
0/0
10.10.2005 17:44

Pilat

Re: pro Mavric
Priklad "akademiku" priklad s rodinou je opravdu dojemny ale nefungujici algorithm (  Medieval Latin algorismus, from Arabic al-khuwArizmi, from al-KhwArizm fl A.D. 825 Arabian mathematician) o skutecnou politiku. (zase arab ) Slovy Donalda Trumpa "There is a junle out there" V kapitalisticke spolecnosti, jsou to predevsim zajmy jedincu, ktere formuji  spolecnost. Vladne $$$$ a ne potreby spolecnosti. V socialistickem, nebo chceteli komunistickem, by mela vychazet z potreb spolecnosti, slouzici ke prospechu vsech. (bohuzel prvni pokus se nepovedl, vzhledem k nekvalitnimu materialu) Jenze to je hudba budoucnosti, pravdepodobne se tak stane az se lids
0/0
24.5.2005 20:05

Pilat

Re: Re: pro Mavric
az se lidstvo zazene na pokraj vyhlazeni v dusledku sve vlasni  cinnosti, nebo katastrofickymiaudalostmi zasluhou matky prirody. Pak se dostaneme do situace kde zajem jedince bude v nejlepsim souladu se zajmem celku a mam takovy nejasny pocit, ze by to tak nejak melo byt
Napiste mi zase neco pro zasmani.
0/0
24.5.2005 20:11

Pilat

Re: Re: Re: pro Mavric
mala oprava
Donalda Trumpa "There is a jungle out there"
0/0
24.5.2005 20:14

Hulimír

Re: Re: pro Mavric
Problém je právě v tom, kdo má co určovat komu je co ku prospěchu, Vy vole.
0/0
24.5.2005 21:51

1_Venca

Re: Re: Re: pro Mavric
Podle hesla:"podle sebe soudím tebe" = Vám zřejmě nevadí, že žijete a vychováváte své děti v "hon*ch", hlavně, že dostanete do žlabu.
0/0
10.10.2005 17:35

jajaja59

Vím že,
jedině mrtvý komunista je dobrý člověk. A socZemáci k tomu horem pádem směřují také.
0/0
24.5.2005 16:44

PINARD

Omluva.......
Znicili jste desetitisice zivotu........... Na vase omluvy kaslu, zalezte do svych der, at uz o vas nikdo neslysi.
0/0
24.5.2005 13:53

Maxx-IP

Re: Omluva.......
Pokud to takhle půjde dál, ještě o nás uslyšíte, až vás budou uši brnět!
0/0
24.5.2005 14:02

zlej

Re: Re: Omluva.......
Až budete pištět pod šibenicí
0/0
24.5.2005 21:58

Josefprav

Re: Re: Omluva.......
Kdo o nás?
0/0
24.5.2005 22:02

Rudá Kráva

Na omluvu vam seru
TÁHNĚTE K ČERTU (prasata)
0/0
24.5.2005 13:32

MIROII

Aspon nekdo
Aspon nekdo se dokaze omluvit. Ti Odesaci, kteri nasi zem rozkradli by toto nedokazali.
0/0
24.5.2005 13:25

SirHumphrey

Re: Aspon nekdo
Co ti ty Odesaci ukradli? Nejaky skvele fungujici a vysoce konkurencni narodni podnik?
0/0
24.5.2005 13:30

MIROII

Re: Re: Aspon nekdo
Ne,ale ukradli mi nadeje lepsiho zivota.
0/0
24.5.2005 13:32

SirHumphrey

Re: Re: Re: Aspon nekdo
Jo, tak to jo. Ale na prvomajove demonstrace chodis, ne? Nadeje umira posledni.
0/0
24.5.2005 13:33

MIROII

Re: Re: Re: Re: Aspon nekdo
A ty chodis?
0/0
24.5.2005 13:35

SirHumphrey

Re: Re: Re: Re: Re: Aspon nekdo
Jasny, z mavatkem a nosim nejtezsi prapory, kazdy druhy rok pak na alegorickem voze predstavuji babu jagu - kapitalistu (dnes tez modrou straku), pripadne Pinocheta chrasticiho retezem.
0/0
24.5.2005 13:38

MIROII

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspon nekdo
Tak to jsi spravny clovek, kdyz odsuzujes takove zverstva jako je Pinochet,....
0/0
24.5.2005 13:40

SirHumphrey

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspon nekdo
Ten ti taky vzal nadeji na lepsi zivot? Bratrum soudruhum v Chile urcite ano.
0/0
24.5.2005 13:43

zlej

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspon nekdo
heh...myslím že soudruzi v Chile ty plané naděje už nerozchodili.....jaký to pěkný příklad pro některé jiné země
0/0
24.5.2005 22:12

EasyR

Re: Re: Re: Aspon nekdo
Naději na lepší život nám všem ukradl především bolševik. Ale po listopadu 1989 si ji už ukradl každý sám... Já se mám líp, ale nespoléhám na nikoho, že mi to zařídí...
0/0
24.5.2005 14:40

Maxx-IP

Re: Re: Aspon nekdo
Je toho snad málo, co rozkradly a umožnily rozkrást modrý straky? Tahle země je prošpikovaná tunelama jak ementál. Nejhorší je na tom, že ukradli lidem možnost vydělávat si za slušnách podmínek a snesitelného tempa či možností... Ale to je marný vykládat těm, co jim prší do rypáku.
0/0
24.5.2005 14:00

SirHumphrey

Re: Re: Re: Aspon nekdo
Nevim, ja a vetsina lidi co znam vydelavame za slusnych podminek a tempa, co si sami urcime. To ze ti zavreli zaplivanou samosku na rohu jeste neni tunel.
0/0
24.5.2005 14:06

Maxx-IP

Re: Re: Re: Re: Aspon nekdo
Namísto té "zaplivané" sámošky nám postavili bily a plusy mínusy a pénismarkéty kolem každého města, kde zákazník bloumá mezi regály s drátěným vagónem a nemůže nic najít. Jsou to architektonické skvosty v porovnání s panelovými "králíkárnami" z 60. - 80.-tých let, že?
0/0
24.5.2005 14:22

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Aspon nekdo
Maxíku, a za tohle opravdu může ODS? Jak by sis to tedy představoval? Nějakou státem vlastněnou Jednotu, která by na každou samoobsluhu vypisovala architektonickou soutěž?
0/0
24.5.2005 16:02

Maxx-IP

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspon nekdo
Ta otázka je mimo mísu. Má předchozí reakce vůbec nebyla cílena jen na ODS, nýbrž na celkový životní styl, který se tu unízdil. Proboha, nač tolik takových obřích monster, kolem nichž pro samá parkoviště není místo pro zeleň? A proč jste tak lkali nad tím, že za socialismu se stavěly monstrózní samoobsluhy?
0/0
24.5.2005 16:44

Johny_S

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspon nekdo
Jestli někdo lkal, tak já jsem to nebyl. Já bych nanejvýš tak lkal, že se za komoušů monstrózní samoobsluhy stavěly přímo v historických centrech (viz Jihlava, apod.) a někdy jim musely ustoupit historické domy. Lkal bych nad tím, že za komoušů byly zbořeny celé historické čtvrtě měst a nahraženy šedou masou paneláků - viz příklad naší Chrudimě, kde za bolševika zmizelo celé středověké Kateřinské Předměstí a starobylost nynějšího panelákového sídliště dokazuje už jen gotický kostel Svaté Kateřiny z 14. století.... A pokud si mám vybrat mezi nynějším konzumním způsobem života, který rozhodně není ideální, a životem za normalizace, neřku-li v 50. letech, vyberu si rozhodně konzumní způsob.
0/0
24.5.2005 18:12

Josefprav

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aspon nekdo
Neříkej tomu hovadovi Maxíku. Je to idiot.
0/0
24.5.2005 22:06

EasyR

Re: Aspon nekdo
Co jineho čekat z Karvine...
0/0
24.5.2005 13:31

Johny_S

Re: Aspon nekdo
Teda, Miro, i ty naivko. Tomuhle říkáš omluva? Po omluvě by ještě měly následovat činy. Představ si násilníka, který tě zbije, následně se ti, obávaje se soudu, omluví, ty to akceptuješ, a on poté začne přede všemi machrovat, jak ti to nandal..... Něco podobného je ta omluva bolševiků.
0/0
24.5.2005 16:01

Hulimír

Re: Aspon nekdo
Nevím, která je ta Vaše zem, ale  zem ve které žiju já, rozhodně nikdo nerozkrad.
0/0
24.5.2005 21:55

Josefprav

Re: Aspon nekdo
Kteří ODS rozkradli naší zemi? Máš na mysli Svobodu  a Snopkovou, Součkovou nebo Lachnita a nebo Grosse? V této zemi kradli lidí, které vychovali komunisté za 40 let. Bude trvat dvě generace než naši lidé se zbaví toho socialistického marasmu. 
0/0
24.5.2005 22:04

EasyR

Omluva
Prasečí omluva se předem nepřijímá. Soudruzi, neděkujeme, zdechněte...
0/0
24.5.2005 13:02

vlákno

Klaun nám jde příkladem:
http://www.ceskenoviny.cz/index_view.php?id=131186
0/0
24.5.2005 13:01

Johny_S

Re: Klaun nám jde příkladem:
Víš, milé Vápno, u soudců té doby by si každý mohl něco najít. Každý tam má aspoň nějaký malý prohřešek. Kolikrát se stalo, že soudce odmítl něco podobného soudit? Holt taková byla doba, nevybereš si.
0/0
24.5.2005 16:05

ant.

Já,vlákno,se omlouvám všem nevláknům,
které zde obtěžuji svými vláknitými názory,vím,že jako vlákno nemám právo na existenci a proto se raději odvlákním někam jinam,nejlépe mezi ostatní vlákna(pokud tedy něco tak vláknitého ještě existuje).Vlákna všech zemí,spojte se!
0/0
24.5.2005 12:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.