Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rozzuřený pes pokousal paničku i dítě

Rozzuřený pes pokousal ve čtvrtek v Želešicích na Brněnsku svou majitelku a jejího třináctiletého syna. Způsobil jim vážná zranění, oba skončili v nemocnici. Roční zvíře bylo tak agresivní, že jej přivolaní policisté museli zastřelit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Amarcord_1

OBOJEK????
Oni fakt nasadili vzteklemu psu obojek ? K cemu proboha? To je nejaka blbost. To mu na ten obojek asi chteli uvazat voditko, aby mu zadny panicek neutekl, nebo ho na tom voditku roztocit.... Pak si mu klekli na krk... Pak ho zastrelili. To zni jak predloha pro komix...
0/0
20.5.2005 21:44

hasmen

Re: OBOJEK????
Veřejná pochvala policistovi  Hlavně že nezastřelil souseda...  PS:Kam toho psa trefil,to je záhada
0/0
23.5.2005 16:44

jojoj897

ideální kombinace
   nebohý a nešťastný pejsek (říkejme mu třeba bojové plemeno ) napadl svoji dementní paničku a potom byl zastřelen - jenom škoda, že to panička přežila, nebohého dítěte je mi pochopitelně líto, nemůže za svoje debilní rodiče    
0/0
20.5.2005 20:41

Josefprav

Re: ideální kombinace
0/0
20.5.2005 23:54

fr-mottl

kdyz slysim ty Klausovy kecy k EU
tak jsem taky rozzureny. A kdyby byl v tu chvili nablizku nejaky sympatizant ODS, tak nevim...
0/0
20.5.2005 18:44

dislektik

Re: kdyz slysim ty Klausovy kecy k EU
neblbni nějaký polda tě pak sejme
0/0
20.5.2005 18:47

GhorX

.
Dokud nebude uzákoněna povinnost chovatele splňovat pro konkrétní rasu konkrétní podmínky, budou se takové případy stávat. Žádný člověk by neměl vlastnit psa, kterého evidentně nemůže v případě nutnosti fyzicky zvládnout.
0/0
20.5.2005 17:56

dislektik

Re: .
a jak toho docílíš budou dělat testy jak v autoškole ????
0/0
20.5.2005 18:05

herulinka

Re: Re: .
Stejně jako se dělají zkoušky poslušnosti psů, stačilo by možná předvést, že pes je ovladatelný a na přivolání reaguje. V případě "ostřejších ras" třeba něco obrany...jednou se uvažovalo snad i o tom, kdo prokáže, že svého psa zvládá, bude z něj platit nižší poplatek.
0/0
20.5.2005 18:34

dislektik

Re: Re: Re: .
no jo ale než toho psa vychová a předvede že ho zvládne může dojít k čemu dochází
0/0
20.5.2005 18:38

herulinka

Re: Re: Re: Re: .
Pokud toho psa chce, záleží mu na tom, aby byl trochu k něčemu, tak ho má do roka hotovýho a pak už k tomuhle jen tak nedojde nebo si nedovedu představit tříměsíční štěně vztekle zakousnuté do nohy páníčka, kterej ho štval
dneska už je dost lidí, kteří se nabízejí, že s výcvikem pomůžou. I když jednu takovou znám a co ta měla kolikrát doma za exempláře - normálně cvičí psy i s pány, ale jednou se nechala ukecat do dvouletýho psa, totání vymaštěnec. Tak to chodí, když si lidi vzpomenou pozdě. Musel by se nastavit nějaký limit a po roce preventivní přezkoušení, protože mladý pes snadno zvlčí (i starý, ale ten trochu hůř), ovšem těžko říct, jak postihovat, když lhůtu nedodrží. Psa odebrat? Kam s ním? To je asi jediný problém.
0/0
20.5.2005 18:52

dislektik

Re: Re: Re: Re: Re: .
já to vidím takhle jasně určit bojová plemena a ty by mohly chovat pouze chovatelé které mají nějaký chov psů za sebou a zakázat prodej amatérům tím by klesl jejich počet a tím by se snížilo ryziko.jen si ted vzpomínám jednou sme šli k jedné paní chovala už si nespomenu co to bylo zač ale než jsme přešly prách vzala jednoho za druhým a musely si nás očuchat aby sme se mohly volně pohybovat pak sme si mohly klidně s něma hrát žádný problém a přitom z nich šel docela strach a to se psů nebojím ale byla to chovatelka tak to uměla vychovat ale co amatéři ti to némůžou zvládnou to prostě nejde
0/0
20.5.2005 19:03

herulinka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .
Jo, znám taky holku, co má borďandu a když pozná, že se fena blbě kouká, radši ji uklidí na místo. Ale fena nezaútočí bez pobízení, takže taky dobrý.
Co se týká ostrých psů, tak je to pravda, ovšem co uděláš se současnými kříženci, kterých se všude toulá habaděj, lidi na psa kašlou a když jim na stafordku skočí jezevčík (ideální kombinace mimochodem ), tak co s tim, že jo. Štěňata hop do útulku, vezme si je člověk neznalý poměrů a neštěstí je na světě...
každopádně když už se zkouší poslušnost psů, určitě by nebylo na škodu zkoušet taky způsobilost majitelů a jejich přístup k hafanům obecně.
0/0
20.5.2005 20:52

Lamashtu

Re: Re: Re: Re: Re: Re: .
Jak to myslíš, že by člověk nedokázal vychovat bulla atd. když není chovatel???Já ti řeknu, kde je chyba.Je to v tom, že některý chovatelé těchto plemen si nechají zaplatit před odběrem zálohu.Potom zavolají novému majiteli, že si už může štěně vyzvednout.Některým chovatelům jde pouze o prachy!!Já, když jsem si pořizoval bulla, tak jem byl v chovné stanici nejméně 10x abych viděl včem psi žijou a jaký jsou rodiče.Samozřejmě, že jsem se neustále ptal,výcvik,žrádlo, zdraví atd.Teď mám krásnou 2,5 letou fenku anglického bulteriéra a lidi co jí znají jí moc milují.Jsem moc rád, že jsem se rozohdl pro toto plemeno.
0/0
23.5.2005 10:43

jojoj897

ty budeš asi pejskařka
jinak přispíváš celkem normálně, ale s pejskama ti to moc nejde .........  
0/0
20.5.2005 20:47

herulinka

Re: ty budeš asi pejskařka
A co ti konkrétně vadí?
0/0
20.5.2005 20:48

herulinka

Re: ty budeš asi pejskařka
Asi se ti nelíbí, že mám taky psa, viď. Můžu tě ujistit, že mě by taková kravina nikdy nenapadla, pořizovat si staforda, když ho nevyužiju, nedej bože třeba do paneláku.
ale soudě podle počtu tvých smajlíků už by ses možná na to dneska měl taky vykašlat, já tedy už padám!
0/0
20.5.2005 20:53

Rada8

Re: Re: ty budeš asi pejskařka
v tom bude asi problém. ty jsi ten "pejskař", který si psa pořídí proto, aby se mu věnoval, staral se o něj.....a někdo si ho pořídí jako hračku či módní doplněk.
0/0
20.5.2005 21:10

jojoj897

Re: Re: Re: ty budeš asi pejskařka
sorráček ale asi spíš módní doplněk - přirovnal bych to k těm vytuzeným blbům na silnicích
0/0
20.5.2005 21:13

jojoj897

tak tohle je rachot !!!!!!
já jsem tady 20 minut a herulinka od 14:00 a vyčítá mi množství příspěvků         (reaguji na herulinka@...> , 20.05.2005 20:53 ) dost dobrý
0/0
20.5.2005 21:11

herulinka

Re: tak tohle je rachot !!!!!!
Já teda nevím, ale od čeho jsou tedy diskuse? Já byla na tom, že od diskutování, to znamená přidávání svých příspěvků jako reakce na někoho jiného. V žádném případě vyčítání, jenom si myslím, že v lecčems nemáš pravdu, tak mi promiň, že jsem chtěla vrhnout trochu světla do temnoty tvého mozku
0/0
21.5.2005 14:14

jojoj897

ostřejších ras????
... ty se evidentně bojíš použít výraz BOJOVÉ PLEMENO    to už jsme v situaci, že místo cikán budeš říkat róm             
0/0
20.5.2005 20:43

jojoj897

sorráček
zapomněl jsem pro přehlednost uvést, že moje reakce platí herulince v čase 18:34
0/0
20.5.2005 20:44

herulinka

Re: ostřejších ras????
Víš, zkus si přečíst něco o psech. Co je to bojové plemeno? To je totéž jako rom. Bohužel tady jsi trochu vedle. Plemena jsou služební, lovecká, ovčácká,...ale nikdy ne bojová. To je akorát výmysl někoho, kdo neměl co dělat a vymejšlel kraviny. To, že zrovna stafordi a bullové byli cvičeni k zápasům, neznamená, že jsou to bojová plemena. Proto ten výraz nepoužívám, protože neexistuje (pokud toho vím málo, tak tohle vím stoprocentně).
0/0
20.5.2005 20:48

2Mac7

Re: Re: ostřejších ras????
0/0
20.5.2005 20:51

jojoj897

Re: Re: ostřejších ras????
úžasně spolehlivé  - jak řekneš bojové plemeno, tak pejskaři (sbírající i nesbírající hovínka) se sjednotí a kříčí NE NE NE ! opravdu neuvěřitelné  OK přistoupím na vaši FIKCI a řeknu: "Co si myslí pokousaný člověk? Záleží mu na vymezení pojmu bojové plemeno x služební, lovecká, ovčácká     " Nezáleží, ba dokonce je mu to u pr dele  herulinko - pojem bojové plemeno nevymažeš ani kdyby sis prst v pr deli zlomila  
0/0
20.5.2005 21:05

herulinka

Re: Re: Re: ostřejších ras????
A proč bych to dělala! Nejsem pejskař, tohle není o pejskaření, ale o základních znalostech kynologie, které ty evidentně nemáš. Pokud někoho pokouše pes, tak je mu fakt jedno, jestli to byl rotvajler nebo jezevčík, v tom máš rozhodně pravdu, ale nechceš mi snad tvrdit, že jezevčík je bojové plemeno...
0/0
21.5.2005 14:10

Lamashtu

Re: Re: ostřejších ras????
Máš 100% pravdu Já mám jedno bojové plemeno doma , ale spíš mi připadá jako gaučový pes, co miluje lidi,děti a psi.Myslím si, že mi někdo říkal, že je to lovecký pes a používá se na divočáky a medvědy i když teď už zřídka Jo jo, ale asi budu věřit těm lidem co znají bojová plemena né BULLTERRIERY
0/0
23.5.2005 10:31

herulinka

Re: Re: Re: ostřejších ras????
Jestli píšeš o bullterierovi, tak to skutečně je lovecký pes, dnes myslivecky už nevyužívaný.
Ale prý mají tuhý kořínek, narozdíl např. od ohaře(mám) na sobě nechají i dříví štípat
0/0
23.5.2005 16:19

sh1

kráva
Nemá si kupovat takovou stvůru.
0/0
20.5.2005 17:42

herulinka

Re: kráva
Jo. Ty ji taky nemáš, viď.
0/0
20.5.2005 17:51

Korejs

bestie
To je ale zuřivá kousavá bestie
0/0
20.5.2005 17:00

herulinka

Re: bestie
Máš úplnou pravdu, úplně zlý pes!
0/0
20.5.2005 17:09

rosničkář

Ublížení na zdraví
No, pes nenapadl nikoho cizího, takže je to věc "v rodině". Možná jen tu majitelku psa zažalovat pro ublížení na zdraví z nedbalosti, spáchané na vlastním dítěti.
0/0
20.5.2005 16:09

iuos

hmm
kde je ten vlčák, co vždycky?
0/0
20.5.2005 16:06

leonel

Re: hmm
ten už má svoje odkousané
0/0
20.5.2005 16:30

abarnett

ha ha ha
dost dobrý ilustrační foto... takhle už jsem se dlouho nepobavil..
0/0
20.5.2005 15:55

Ghort

Re: ha ha ha
tsss, to je staford jak vysitej! :-)
0/0
20.5.2005 16:05

Bublifuk

Re: Re: ha ha ha
to víš pro noviny a televize jsou si vsichni psi stejní - "zlí a utočicí/.Pak je teda jednou že je tam jakasi ilustrrační fotka podle stereotipů zuřívého psa" a je vše v naprostém pořádku.A pí nevímjaksejmenuje z parlamentu může zase zbrojit proti psům
0/0
20.5.2005 17:46

hovnival-

@@
psi patri na pekac
0/0
20.5.2005 15:50

Bůh nejvyšší

Re: @@
Presne tak.
0/0
20.5.2005 15:59

Bertuzzi

Správně
To by měl absolvovat každej zakomplexovanej majitel podobnej agresivní hyeny .....
0/0
20.5.2005 15:40

pinguinone

Re: Správně
0/0
20.5.2005 16:09

tommy_poser

Konečně
pokousal takovýhle módní mazliček toho pravýho.Kdejakej tupan aby byl in si koupí bojový plemeno a pak neví co s nim.Měl jí krávu roztrhat,třeba by to nějakýho dalšího vola odradilo.
0/0
20.5.2005 15:36

karoten

Hmmm
Za blbost se platí.....za blbost kvůli módě pak dvojnásobně. Schválně, co si poříděj, až se vrátěj z chirurgie?
0/0
20.5.2005 15:01

JeDweb

Re: Hmmm
Rybičky?
0/0
20.5.2005 15:16

abarnett

Re: Re: Hmmm
Piraně.
0/0
20.5.2005 16:00

leonel

Re: Re: Re: Hmmm
a budou si při koupání pouštět ve vaně
0/0
20.5.2005 16:32

good_luck!

Hravé dítě?
to by mne zajímalo, jak si s ním to dítě hrálo... Asi nic moc, jestli by nebylo lepší prvně zastřelit je (takto agresivního psa, který bezdůvodně napadne celou rodinu majitele jsem v životě neviděl a ani o něčem podobném neslyšel)
0/0
20.5.2005 14:38

dislektik

Re: Hravé dítě?
13 LET to už asi není dítě ale pořádný pubertální zmetek ne
0/0
20.5.2005 14:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.