Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Filip: Rozhlas nesmí komunisty urážet

Komunisté se ostře ohradili proti satirickému pořadu ČRo 1 - Radiožurnálu. Ester Kočičková je v něm nazvala prasaty. "Nevadí mi satira na politiky včetně satiry na mou osobu, vadí mi vulgarita," vysvětlil v on-line rozhovoru čtenářům iDNES místopředseda KSČM Vojtěch Filip.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vovov

A co kdyby ...
se takto hezky satiricky vajadřoval něko například o ODS-ácích či o lidovcích? Byla by topak satira nebo urážka?
Můj názor: mluvit se má slušně, argumentovat se má věcně.
Nadávka není argument. Nadávku používají jako argument lidé nízkého IQ.
0/0
23.5.2005 19:15

Dan 1

Re: A co kdyby ...
Vy jste argumentovali věcně? Provazu na krku říkáte argument? Raději mlčte, jste krajně nechutný.
0/0
23.5.2005 19:25

barbudo

Re: Re: A co kdyby ...
... hovoříte o provaze na krku komunistů?
0/0
29.5.2005 20:26

Havajsky_domovnik

Re: A co kdyby ...
Tak jim to teda nandej.
0/0
23.5.2005 21:37

ibdjambo

...v níž by lidé neumírali hlady a ve válkách
...len v gulagoch, od hladu v zemljankach, pripadne bez zbytocneho zdrzovania priamo pri mure domu...
0/0
23.5.2005 12:00

WILICEK

fu.. o.. KSČ-M
Kocko do toho.
Nevim kdo komu se ma omluvit!
 
Ty rudy prasata by meli byt pod zamkem dokonce zivota
0/0
23.5.2005 11:29

qualcom

zmr%i
myslí si, že když díky jejich hlasům prošlo to prase Klauso na hrad tak si myslí, že  můžou včechno
0/0
23.5.2005 11:13

Sisi

To není urazka
Komunisté  napachali v minulosti na svém národe zlociny,  ktere nelze odpustit. Tisice mrtvych, desetitisice uveznenych, národ ponízeny a ekonomika zplundrovana. Zlociny tohoto druhu by nemohly napachat ani prasata. Jak jinak charakterizovat jejich dnesni pohrobky, kteri nejenom ze se za zlociny svych tatiku narodu neomluvili, ale hrde nesou jejich zlocinecke jmeno. Slusny clovek by v KSCM nikdy byt nemohl. At si tedy panove Grebenicek a spol. odpovi, za co je muzeme povazovat.
0/0
23.5.2005 9:11

vovov

Jak jsi ...
přišel na tisíce mrtvých u nás zásluhou komunistů?
Vždyť to přece není pravda !
0/0
23.5.2005 19:17

TClovek

Re: To není urazka
Zplundrovana ekonomika - jiste, kvuli nim take zkrachovalo nemalo podniku, vytunelovalo se co se dalo a dluh vyrostl pres pul bilionu...
0/0
29.5.2005 20:16

bolsevik_na_sibir

vážně jsou to prasata!
Proboha lidi, kam to tady v tomto našem malinkatém státě vede? Co si to oni vůbec dovolují? Naopa! Pozavíral bych tyto vrahy,lháře a přisluhovače bývalého SSSR do lágru na 50 let! Kde to jsme? Co si vůbec KSČM dovolí, podávat trestní oznámení vůči svobodě slova a potažmo i demokracii a pravdě o jejich tak proklamovanému komunismu v ČR? Tohle je do nebe volající...!
0/0
22.5.2005 23:20

tombil

A co Orwell??
Tak nam rovnou muzou vsem zakazat cist... a co kdyz rekneme ze komunisti tady delali 40let bordel a tyrali lidi?? To je taky neslusne??
0/0
22.5.2005 10:53

František Koudelka 4.Kyju

Re: A co Orwell??
Jestli je to neslušné nevím, ale pravda to je, pouze Breburdo ti řekne, že to nebyli komunisti.
0/0
22.5.2005 13:53

Antiperle

Re: Re: A co Orwell??
Breburda je mladej levicovej intelektuál, což je v podstatně trapnější než být starej shnilej komouš. Užitečná a citlivá prasata nelze urážet ani Breburdou nebo komunistama.
0/0
22.5.2005 14:42

Dan 1

Re: Re: Re: A co Orwell??
Dovolil bych si to poopravit, breburdo je pán už postarší a šedovousý. O to je to snad horší. Pamatuje víc, než kdokoli z nás, ale přesto není schopen historické reflexe, o autoreflexi ani nemluvím. Věřím, že ve straně nebyl, ale patrně jen proto, že jeho levicové názory byly příliš radikální i pro nejkovanější soudruhy v KSČ.
0/0
22.5.2005 14:55

barbudo

Re: Re: Re: Re: A co Orwell??
... a levicové je co asi tak přibližně?
0/0
23.5.2005 8:32

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: A co Orwell??
Přibližně stádní, kolektivistické, rovnostářské, perverzní, nechutné, krvavé atd.
0/0
23.5.2005 19:26

barbudo

Tak komunisti jsou prasata ...
... hmm ...
... a co jsou ti soudruzi, které pro blbost či nečistý původ do strany nevzali, kteří se doprošovali, donášeli, aby se zalíbili ...
... ti si z toho, že je nevzali udělali živnost ...
... a založili si stranu Odmítnutých Druhořadých Soudruhů ...
0/0
21.5.2005 20:59

GhorX

Re: Tak komunisti jsou prasata ...
Žijete v bludu. Jistěže se najde pár bývalých komunistů v každé straně. Dokonce jsem si jistý, že někteří odpovídají Vaší definici v druhé větě (to jsou potom pokrytecká prasata). Nicméně nevím o žádné straně, kde by její představitelé, členové i příznivci v takovém množství, jako v případě KSČ(tm), zcela otevřeně provolávali slávu ideám diktatury, včetně oslav nejhorších kreatur druhé poloviny 20. století.
0/0
21.5.2005 23:10

barbudo

Re: Re: Tak komunisti jsou prasata ...
... voni voslavujó Pynočeta?
0/0
22.5.2005 13:35

mtis

Re: Re: Re: Tak komunisti jsou prasata ...
Milé barbůdo,
Pynočet má podle nejlevicovější pramenů na triku tak do 10000 obětí - běžně se uvádí 3000.
 
Stalin podle střízlivých odhadů kolem 100.000.000,.
Počet 3000 oběti by pravděpodobně neobstál v součtu s obětmi vás soudruhů z 50-tých let - jenom justičních vraždy byly desítky-stivky, stovky postřílených na hanicích a utlučených, počty ubitých a chcíplých hladem po vašich soudružských basách jdou jen v ČR do tisíců ...
 
Vyřiť to té tvé hárající feně ....
0/0
22.5.2005 13:40

Sisi

Re: Re: Re: Re: Tak komunisti jsou prasata ...
Snad ma na svedomi nekolik tisic obeti. Zabranil ale tomu nejhorsimu. Prichodu bolseviku do zeme. Po nastoleni bolsevicke diktatury by se mrtvi v Chile pocitali na statisice. Dnes je Chile nadherna a prosperujici zeme. Diky Pinochetovi.
0/0
23.5.2005 9:14

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Tak komunisti jsou prasata ...
... hmm ... aha, takže demogracyje neřeší fšecko. Něgdy je lepší diktátor ... náš ...
0/0
23.5.2005 9:21

Hrdý Budžes

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak komunisti jsou prasata ...
Jo - diktátor, který za cenu 3000 životů jich zachrání milión se obvykle nazývá otcem národa.
0/0
23.5.2005 9:33

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak komunisti jsou prasata ...
... Saddán nebo Stalin?
0/0
23.5.2005 19:37

František Koudelka 4.Kyju

Re: Re: Re: Tak komunisti jsou prasata ...
Milé Breburdo, včera jste vedli s Danem disputaci o tom, že teror není problém komunismu, ale lidí kteří ho dělají. Takže vlastně nacismus je také taková normální ideologie pouze ji dělali špatní lidé. Možná že vrazi pokroutili komunismus a Lenin byl německý špión a Stalin nedostudovaný kněz, ale je divné, že když se komunisti kdekoli dostanou k moci tak to vždy pokroutí, tam je prostě systémová chyba v režimu, která generuje lumpy do čela hnutí. Ono jsou jistě i sociální tvorové lidé mimo jiné jsou též sociální tvorové, ale nejsou to mravenci. Komunisti chtěj udělat z lidí brabence a pěkně populaci zprůměrovat,  kdo vyčnívá toho srazíme nebo když se nedá zabijeme, kdo je podprůměrný toho zavřeme do ústavu. 
0/0
22.5.2005 13:51

GhorX

Re: Re: Re: Tak komunisti jsou prasata ...
Je pro mne dost těžké diskutovat slušně s demagogem, který naznačuje, že se na Kubě a do nedávné doby v Iráku konaly pravidelně regulérní volby (tj. s Vámi). Lidská prasata (u nás komunisti A náckové) ráda oslavují jiná, mocnější prasata. Jako nedávno Váš blízký přítel a soudruh Grebeníček, nebo o něco dříve jmenovec Vašeho velkého vzoru, syfilika Gottwalda. Vy samozřejmě budete opět tvrdit, že nejste bolševik, ani komunista. Jsem si jistý, že tomu věříte. Stejně jako své normalitě věří člověk, který byl hospitalizován na psychiatrii po brutálním napadení policisty, který si dovolil vyjádřit pochyby o tom, že se dotyčný jmenuje Napoleon Bonaparte.
0/0
22.5.2005 13:57

vokoun6

pravda
Komunisti JSOU PRASATA!!!  
To jenom aby bylo jasno....
0/0
21.5.2005 20:55

honzajaka

Připadá
mi přinejmenším podivné, že ač se Kočičková tváří jako nesmírná intelektuálka non plus ultra a pak vypouští z huby vulgarismy, mě to teda moc intelektuální nepřipadá.
0/0
21.5.2005 19:47

km@

JSTE PRASE
PANE FILIPE - NEMYLTE SE: JSTE PRASE. PRÁVĚ TAK JAKO VŠICHNI, KTEŘÍ JSOU ČLENY TÉ ZVRÁCENÉ STRANY. VAŠE ´ROZHOŘČENÍ´ JE RELEVANTNÍ ASI JAKO VLIV ŠVESTKOVÝCH KNEDLÍKŮ NA ČESKÝ PRAVOPIS. (...) A já pořád mudroval, proč je mi ten Radiožurnál tak sympatický.
0/0
21.5.2005 12:55

osvetitel

<><><>
No ja bejt tima "moderatorama toho radia tak byh navrhnul kompromis, ve kterem se ti Cesti komuniste omluvi zato ze se nadale punktuji stima skalnima jako je Fidel a ten Korejskej pytlik, a oni se jim potom omluvi za ty "prasata" to by snad bylo fer ne?
0/0
21.5.2005 11:16

František Koudelka 4.Kyju

No , teda
urazit komunistu to je opravdu docela kumšt, vůbec si neumín představit co bych musel komoušovi říci abych urazil více komunistu než subjek se kterým ho srovnávám.
0/0
21.5.2005 11:11

osvetitel

<><><>
To se vazne nenajde mezi komunisty za celou dobu jejich historie nikdo kdo to myslel z "lidma" opravdu poctive i kdyz po svem? A  Kdyz se tito lide prestanou k tomu hlasit tak jsou stejna prasata jako ti co se ktomu porad hlasi?A byli opravdu na stejne "platforme" jako ti Naciste kdyz hlasali, "kdo nejde s nama jde proti nam"kdezto ti druzi "Kdo je nezadouci rasa toho zlikvidujem"?Umi si nekdo predstavit kdyby tem in 1968  se ta reforma povedla a mohli jit svoji cestou, tak by to byli take prasata?To byl i Mr.Dubcek a jini pro ktere zpivala ta M.Kubisova?Schvalne se tesim na odpovedi protoze me tato "evropska polemika" opravdu zajima!!!
0/0
21.5.2005 11:05

qualcom

Re: <><><>
A ten Dubček, pak v 69 podepsal pendrekovej zákon, který ospravedlňoval mlácení lidí na náměstích. Je dobře, že již hnije v pekle, škoda, že takového dobrého řidiče nemají všichni komanči
0/0
23.5.2005 11:20

jajaja59

Mrtvý komunista = dobrý komunista.
0/0
21.5.2005 10:43

bigpine

Filip?
Kuba vyhosti senatora,protoze mel svycarskej pas.To neni o pase.To znaci ,ze Fidel je prase.
0/0
21.5.2005 5:21

Ico

Paradox
Na Slovensku nikomu nenapadne, aby komunistom nadával do prasát či do sviní a sú marginálnou politickou silou. V ČR sa predbiehate v silných slovách a dávate im štvrtinu hlasov.
Vysvetlite mi to.
0/0
21.5.2005 0:55

Dan 1

Re: Paradox
Protože Ševc a spol. jsou komické folklórní figurky na okraji dění. Porevoluční vývoj byl v ČR a SR jiný; čeští komunisté zůstali v KSČ, resp, KSČM nebo přešli do ČSSD. Naproti tomu se KSS rozpadla, vznikla SDĽ P. Wolfa a Brigitty Schmögnerové, ale nebyli úspěšní a konvertovali směrek k Ficově Smeru, HZDS-ĽS apod. Skutečně autentickou levicí je na politické scéně relativně nová a málo etablovaná KSS. V ČR si komunisté zachovali (ke svému prospěchu) určitou historickou kontinuitu. Elektorát KSČM je tvořen nostalgickými důchodci, bývalými komunisty, ale především těmi, kteří volbou komunistů chtějí dát najevo odpor k politickým poměrům a netuší nic o komunistickém programu. Ve volbách dostanou max. 16-20%. I v ČR jsou stranou marginální, která nemá žádný koaliční potenciál, jen zbytečně zabírá křesla v dolní komoře parlamentu. Pokud jde o poslední volby do Senátu, komunisté zaznamenali fatální propad a prakticky tam už nejsou.
0/0
21.5.2005 1:16

Dan 1

Re: Re: Paradox
Omlouvám se za toho Wolfa, mělo tam být Peter Weiss.
0/0
21.5.2005 8:19

Ico

Re: Re: Paradox
Ďakujem za poctivé a zrejme aj pravdivé vysvetlenie paradoxu. Ja som chcel však poukázať na niečo iné. Tá diskusia na tomto fóre je strašne jednostranná, všetci sa tu predbiehajú v ešte vtipnejšom bonmotovom spojení komunista - prasa a tvária sa pritom morálne. Nie je to pritom ani vtipné, ani morálne. Veľká väčšina týchto diskutérov sa pritom v minulosti tvárila "angažovane" a keď na to oni nemali vek, tak ich rodičia áno. A čím viac bol niekto vtedy "angažovaný", tým je dnes horlivejší "antikomunista", česť výnimkám.
S komunizmom sa musí každý vyrovnať sám, vo svojom myslení. A vulgárne nadávať oponentovi je dôlazom toho, že dotyčný je ešte stále komunistickým myslením veľmi poznamenaný. Zabudnime na ideológiu a je jasné, že je stále komunistom duchom.
Slováci majú veľa chýb, ale pri týchto dejinných obratoch sa chovajú citlivejšie. K padlým hrdinoch sa tiež chovajú svinsky, ale potom ich nechajú žiť. Veď ich už neohrozia, tak čo.
Keby si redaktorka t
0/0
21.5.2005 17:47

Ico

Re: Re: Re: Paradox
/časť textu vypadla/
Keby si redaktorka trúfla takto vystúpiť pred 20 rokmi (nemá na to vek, ale aj tak), má sväté právo hovoriť o prasatách aj dnes. Ale myslím si, že v takom prípade by nemala potrebu predvádzať svoju zásadovosť dnes.
0/0
21.5.2005 17:50

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Paradox
Naše rodina se aktivně stavěla proti komunismu, ale nadáváme na ně stále, jsou to pořád jedni a ti samí lidé, ve své podstatě jsou zločinci a potenciální vrahové - všude, kde se ujali moci, dopouštěli se násilí. Problém je právě v přirovnání k prasatů, to jsou inteligentní zvířata, podobně jako psi, a jsou na rozdíl od komunistů užitečná. Jak říkám, v parlamentu jsou komunisté zbyteční, jen občas někdy vypomohou s hlasováním socanům a vzhledem k sbému mandátu vlády (101:99) vydírají socany tím, že je za určitých podmínek budou podporovat. To je nebezpečné.
0/0
21.5.2005 18:11

pointre

Re: Re: Re: Re: Re: Paradox
Dobrý  
0/0
21.5.2005 20:00

pengi

AŤ ŽIJE ESESESER
REPUBLICE VÍCE PRÁCE, TO JE NAŠE AGITACE. PLÁNY REVANŠISTŮ ZHATÍ TAKÉ VEPŘI BOUBELATÍ..
0/0
21.5.2005 0:11

Tomáš Nemravný

Souhlasím
Komunisti nejsou prasata, komunisti jsou svině. Mám sousedku - komunistku, členku obecního zastupitelstva za bolševiky. Natáhla si kabel od společnýho elektroměru k sobě do sklepa, slíbila, že si spotřebu bude platit sama, skutek utek. Prostě jak komunista otevře hubu, tak lže.
0/0
21.5.2005 0:01

ferdapytlik

Re: Souhlasím
:-) Vy nemáte doma štípací kleště?
0/0
21.5.2005 22:47

nnattalli

Re: Souhlasím
Oni nekradou oni pouzivaj verejne, jeste spi ve jejich zlatych casech co mohli vsechno Pred mnoha lety ja kopirovala detem otazky a vse platila, shodou okolnosti jsem k memu zbliti jela s Grebou a jeho dcerou vytahem ona ze neco potrebuje, No tak si to udelas nahore nekdo ti pomuze..........jakej sef takovi fsichni:-) nebo spis:-( ze je tu trpime
0/0
22.5.2005 12:33

Nicmocboy

Sudarka
Hezký, moc hezký, ale jako by mi tu něco chybělo...no nevím,nemá to šťávu...,bingo, jasně, už to mám, SUDAREVOVÁ, kde jsi, vlast a strana tě potřebují...
0/0
20.5.2005 23:52

baryk

No vidy, komouši už mají ČRo zpátky...
Zločinci se cítí uražení... ČRo, který už řídí zrůdy z Halo novin se bude omlouvat. Zaplať píánbůh, že jsem starej a nemocnej...
0/0
20.5.2005 22:45

Michal001

Protestuji proti urážení prasat
srovnáváním s komunisty. Komouši lžou kradou vraždí lidi, zničej na co šáhnou smrdí,  zlostně kvičí a krom sra..k z nich nic nevypadne. Taktéž je nelze na nic užitečného zpracovat ( p. Hitler se z nich pokoušel vyrábět mýdlo a jak dopadl). Tyto vlastnosti u prasat nenalézám. Pouze přirozeně zapáchají, mírně chrochtají a dají se zpracovat třeba na jelita, tlačenku, řízky atd... tedy se jedná na rozdíl o komouše o velice užitečné zviřátko, které průměrného komouše převyšuje i imteligencí, neb je ho možné s trochou námahy vycvičit ku provádění veselých prostocviků, ba dokonce i k užitečné práci, třeba k hledání lanýžů. Že by komouš prováděl cosi užitečného (vyjma svého úmrtí) jsem nepozoroval. Tedy ještě jednou protestuji!!!! 
0/0
20.5.2005 22:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.