Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Uzbekistán nepovolil OSN vyšetřit násilí

Uzbecký prezident Islam Karimov odmítl mezinárodní vyšetřování nedávných násilností. V telefonickém rozhovoru to řekl šéfovi OSN Kofi Annanovi. Taškent prý má situaci pod kontrolou. Oficiální a neoficiální údaje o počtu mrtvých se ale velmi liší.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mtis

Ach ti USA-vrazi !!!
07:17 - USA pohrozily Uzbekistánu, že nedostane finanční pomoc 22 milionů dolarů, když vláda neobjasní nedávné krvavé nepokoje v Andižanu. Podle některých zdrojů při střetech zemřelo až 500 mrtvých.
0/0
24.5.2005 7:29

tajemník z letícího ostrova

.
Karimov patří mezi důležité spojence v boji proti mezinárodnímu terorismu   :))
0/0
21.5.2005 17:47

62milan

Načo?
Do Uzbekistanu už letí vyšetrovacia komisia največších odborníkov na blízky stredný a ďaleký východ na čele so súdruhom Ulukomorjom a sborom antiami prezentujúcim sa na Idnes.Účasť prisľúbil i jeden zámorský expert na ľudské práva na Kube.Záverečná správa vyjde v občasníku Rudá vatra. česť súdruhovia.
0/0
20.5.2005 17:59

Montaigne

Re: Načo?
Ano, čobole, Karimov je vaše svině  
0/0
20.5.2005 18:58

62milan

Re: Re: Načo?
Á prvé správy od člena komisie.
0/0
20.5.2005 20:13

barbudo

Re: Načo?
... a přijede opět i soudruh Buč ?
0/0
20.5.2005 19:03

62milan

Re: Re: Načo?
Nie len tovarišč Grebeníček.
0/0
20.5.2005 20:14

barbudo

Re: Re: Re: Načo?
... súdruch Grebeníček tam nebyl, to byl súdruch Buč ...
... a taky tam posílal otroky na převýchovu ...
0/0
20.5.2005 22:17

Montaigne

Von si to muze dovolit
ten Uzbekistán, von má vlivné kámose a votomtoje americtí komsomolci  
0/0
20.5.2005 17:16

Vifon

Export teroristů
do jejich vlasti je vysoce efektivní, západní (americká) demokracie je příliš změkčilá a jejich vlastní spoluobčané si s nimi poradí rozhodně razantněji!
0/0
20.5.2005 17:12

tajemník z letícího ostrova

.
Obyčejní lidé v Uzbekistánu nemají rádi ani diktátora Karimova, ani militantní islamisty, pokud jsou ale islamisté jediní, kdo se vládě odváží postavit, mají podporu obyvatelstva dlouhodobě nespokojeného s ekonomickou situací a stavem lidských práv v zemi. Mezinárodní společenství by se mělo snažit podporovat sekulární opozici nebo ty skupiny, které usilují o vytvoření islámského státu bez použití násilí. Shodli se na tom zahraniční korespondent Rádia Svobodná Evropa/Rádia Svoboda z Uzbekistánu Bruce Pannier se zpravodajkou a hlasatelkou vysílání RFE/RL do Uzbekistánu Gulnozou Saidazimovou v průběhu diskuze u kulatého stolu na téma Uzbekistán, jež se uskutečnila ve čtvrtek v Praze.  :)))
0/0
20.5.2005 15:14

Supersex

Re: .
A co na to Pink?
. ( tajemník z letícího ostrova <tajemnik@...> , 15.05.2005 20:24 ) - vlákno
Karimov je odvážný člověk   ...tohle si v dnešní době dovolí málokdo
 
0/0
20.5.2005 17:10

jack_rupnick

:))
Zdá se, že ve svém úsilí zachovat Karimova jako spojence ve válce proti terorismu, se přidržuje Bushova vláda výroku, kterého prý použil americký prezident Franklin Roosevelt o jednom diktátoru v Nikaragui, kterého podporovaly Spojené státy: "Je to možná svině, ale je to naše svině."
0/0
20.5.2005 12:42

Jindrich Hojer

Re: :))
0/0
20.5.2005 13:01

jack_rupnick

us crimes
Po 11. září CIA odesílá vězně podezřívané, že jsou čelnými činiteli údajné organizace Al Kajdá, k věznění do celé řady zemí. Američtí výzvědní důstojníci odhadují, že USA nechaly převézt 100 - 150 vězňů do Egypta, do Jordánska, do Sýrie, do Maroka, do Saúdské Arábie, do Pákistánu a do Uzbekistánu. Oblíbený je zejména Uzbekistán : Nejběžnějšími technikami mučení bylo "bití, často tupými zbraněmi, a dušení plynovou maskou." Součástí mučení v Uzbekistánu je vaření částí těla, používání elektrických šoků na pohlavních orgánech a vytrhávání nehtů na rukou a nohou kleštěmi. Dva vězni byli uvařeni k smrti.
0/0
20.5.2005 12:39

Vifon

Re: us crimes
No a co? Saddám zase nechával rozpuštět své protivníky v kyselině a Idi Amin Dada je prý dokonce jedl...... Prostě jiný kraj, jiný mrav! A proti gustu žádný dišputát!
0/0
20.5.2005 16:48

Jindrich Hojer

!!!
Jsem potěšen, že jsem zase v Uzbekistánu. Vedl jsem dlouhé, zajímavé a nápomocné diskuse s panem prezidentem, s ministrem obrany a s členy delegace. Uzbekistán je klíčovým členem globální války proti terorismu, kterou vede naše koalice. A přivezl jsem panu prezidentu pozdravy od pana prezidenta Bushe a naše ocenění za jeho silnou podporu ve válce proti terorismu. Náš vztah je silný a stále sílí.
Donald Rumsfeld, tisková konference v Uzbekistánu, 24. února 2004.
0/0
20.5.2005 12:23

tajemník z letícího ostrova

off topic
Čínské úřady oznámily, že od příštího měsíce zvyšují vývozní cla na více než sedmdesát druhů textilních výrobků.
Jak uvádějí zpravodajové, Čína se tak pokouší ukončit stupňující se obchodní spor se Spojenými státy a evropskými zeměmi. Export textilu z Číny ostře vzrostl začátkem letošního roku poté, co byly zrušeny celosvětové kvóty. Evropská unie i Spojené státy obvinily Čínu, že její výrobky zaplavují západní trhy. Spojené státy už uvalily nová omezení na dovoz několika druhů čínského textilního zboží. Evropská unie pohrozila stejnými opatřeními. Americká vláda svým rozhodnutím reagovala na stížnosti, že dovoz levných čínských oděvů ničí americké firmy. Rovněž Evropská unie uvalila na dovoz čínského textilního zboží určitá omezení.  :))))
0/0
20.5.2005 12:16

Jindrich Hojer

Hubník
Postup přípravy: asi 50 g sušených hub (nejlépe modráky - babky) nakrájíme a o den dříve namočíme do vody, příští den houby v téže vodě uvaříme doměkka, 5 bílých rohlíků nebo housek nakrájíme na kolečka a v misce zalijeme asi 1/2 l mléka,  50 g krupice a 2 vejce přidáme do misky, zamícháme a těsto necháme v klidu chvíli odpočinout, 1 cibuli oloupeme, nakrájíme nadrobno a na 1 lžíci sádla osmahneme do zlatova, 3 stroužky česneku rozetřeme a potom osmaženou cibuli, rozetřený česnek a uvařené houby (bez vody) přidáme do těsta, ochutíme 1 lžičku majoránky, 1/2 lžičky drceného kmínu
0/0
20.5.2005 12:20

Prubojny___kapitalista

Re: off topic
Jsem četl, že ty vlákny pro ty jejich hadry, kterýma nám ničí trh se vyrábějí z použitých PET lahví. Mimochodem, vykupujou je i od nás. :-))
0/0
20.5.2005 12:23

Jindrich Hojer

Re: Re: off topic
Holt, asi jsou prubojnejsi nez ty, komsomolce.
  1. Odkdy se k nam z Uzbekistanu dovazi textil?
  2. Nepletes si taky Austria s Australia?
  3. Jsou vsechny Ami-anal-probes stejne tupe?
0/0
20.5.2005 12:29

Prubojny___kapitalista

Re: Re: Re: off topic
Reaguju na příspěvek týkající se dovozu čínského textilu, blbe. Nauč se číst. :-)))
0/0
20.5.2005 12:32

Jindrich Hojer

Re: Re: Re: Re: off topic
Cist pinkovy nesmysly me nic na svete nedonuti. Tobe se omlouvam.
0/0
20.5.2005 12:35

Jindrich Hojer

!!
Nedávno jsem byla na jednání s Karimovem, při němž mu řekl Bush: "Ano, oceňuji, co jste vykonal ve válce proti terorismu, je to vynikající a jsme rádi, že jsme se byli schopni vypořádat s islámským hnutím v Uzbekistánu; náš vztah se posílí, jestliže se zreformujete hospodářsky a politicky." A taková slova se z žádného rozhovoru nedají vynechat.
Condoleezza Ricová, výroky ve Škole pro pokročilá mezinárodní studia, 29. dubna 2002
0/0
20.5.2005 12:15

Modracek

Re: !!
Nech se vyšetřit, bukvice. 
 
0/0
20.5.2005 12:17

Jindrich Hojer

Re: Re: !!
Ne, bukvo, ja vysetreni nepotrebuji. Dik za projevenou starost.
0/0
20.5.2005 12:19

Vifon

Re: !!
A co je na tom špatně? "náš vztah se posílí, jestliže se zreformujete hospodářsky a politicky."
0/0
20.5.2005 17:14

Prubojny___kapitalista

cha cha
OSN má super "autoritu". :-)) I takový rakovinový polib na řiti matičky země jako Uzbekistán na ně zvysoka "dlabe". :-)) Na co teda je? Na druhou stranu, dobře, že tam nikdo z OSN nejede, ještě by se provalilo další prznění dětí a modrým přílbám by zase sebrali zbraně a nakopali je do zadnic. -:)))
0/0
20.5.2005 11:57

Supersex

Re: cha cha
Doufejme tedy, že Američané ho umravní a že nebude dlabat i na ně...
0/0
20.5.2005 12:06

Jindrich Hojer

Re: cha cha
Podivne, ale tvi Bozi z WH asi Uzbekistan za polip (polibit si muzes sam )nepovazuji. Vesele se s Karimovem bratrickuji a on jim zato pronajima sve stredoveke mucirny. Holt, spina k spine seda...
0/0
20.5.2005 12:18

Prubojny___kapitalista

Re: Re: cha cha
Polib na řiti země - tzn. polibek na řiti země, tzn pldel světa. ///polip ??? :-)))) Co to je? :-))
0/0
20.5.2005 12:26

Jindrich Hojer

Re: Re: Re: cha cha
Polip = vyrustek. Polib <> polibek.
If polib = polibek
then
     spořitelna = stopořitelna
endif
0/0
20.5.2005 12:34

Supersex

Re: Re: Re: Re: cha cha
Nechci vám zasahovat do vašich jazykových hrátek s kapitalistou, ale výrůstek i mořský živočich je poly
0/0
20.5.2005 12:41

Jindrich Hojer

Re: Re: Re: Re: Re: cha cha
  mas pravdu. Dik.
0/0
20.5.2005 13:02

Vifon

Re: Re: cha cha
Export teroristů do jejich vlasti je vysoce efektivní, západní (americká) demokracie je příliš změkčilá a jejich vlastní spoluobčané si s nimi poradí rozhodně razantněji!
0/0
20.5.2005 17:16

tajemník z létajícího ostrova

.
a co na to Rica pinku?
0/0
20.5.2005 11:41

fleret1

Karimov neni moje parketa
ostatne jako vetsina politiku...
0/0
20.5.2005 11:33

Jindrich Hojer

Re: Karimov neni moje parketa
Podivne, ale tvi Bozi z WH ho asi za svou parketu povazuji. Vesele se s Karimovem bratrickuji a on jim zato pronajima sve stredoveke mucirny. Holt, spina k spine seda...
0/0
20.5.2005 12:21

tajemník z letícího ostrova

.
Ministryně zahraničí USA Condoleeza Riceová vyzvala Uzbekistán, aby se otevřel reformám poté, co v zemi byly krvavě potlačeny demonstrace. Odmítla také kritiky, podle nichž Washington v posledních letech nad taškentským režimem držel ochrannou ruku. Londýn vznesl požadavek, aby násilnosti vyšetřil nezávislý mezinárodní tým. Na prohlídku východouzbeckého Andižanu, kde v pátek armáda násilně potlačila protivládní nepokoje, pozvala uzbecká vláda delegaci zahraničních diplomatů a novinářů. Podle agentury AFP tak chtěla patrně posílit svou verzi událostí, jež se značně liší od tvrzení opozice.   :))))
0/0
20.5.2005 11:22

Jindrich Hojer

Re: .
  Nedávno jsem byla na jednání s Karimovem, při němž mu řekl Bush: "Ano, oceňuji, co jste vykonal ve válce proti terorismu, je to vynikající a jsme rádi, že jsme se byli schopni vypořádat s islámským hnutím v Uzbekistánu; náš vztah se posílí, jestliže se zreformujete hospodářsky a politicky." A taková slova se z žádného rozhovoru nedají vynechat.
Condoleezza Ricová, výroky ve Škole pro pokročilá mezinárodní studia, 29. dubna 2002
0/0
20.5.2005 12:22

donalduck

Kofi Onan
Detailně zhodnotili situaci   ...  detailně?? Vždyť ani nevědí kolik  lidí zemřelo ... jaké detaily to probírali, proboha?
0/0
20.5.2005 11:22

jack_rupnick

.
karimov je velmi významnýmsojencem v boji proti světovému terorismu
0/0
20.5.2005 11:10

tajemník z letícího ostrova

Re: .
to te tak rozesmalo, hneda hlavo?  :)))))
0/0
20.5.2005 11:25

Dr. Flat Vamp

...OSN - hehehe:
..."...dlouhý rozhovor Annana s Karimovem byl "konstruktivní a detailně zhodnotil situaci v Andižanu".
0/0
20.5.2005 10:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.