Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Komunisté vytáhli proti satiře v rádiu

Komunisté nerozumějí vtipkování na svůj účet. A chtějí mu zamezit. Poslanecký klub KSČM rozezlilo nedělní vydání satirického pořadu Českého rozhlasu 1 - Radiožurnálu Ptá se Ester Kočičková, respektive Olaf Lávka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

okurky

Komunisti a moslemci, jedna parta?
Tak toje fakt bomba!
0/0
14.2.2006 12:36

lázeňská veverka

Re: Komunisti a moslemci, jedna parta?
Okurková sezóna.
0/0
14.2.2006 15:20

okurky

Komuniste a moslemci jena parta?
Tak toje fakt bomba?
0/0
14.2.2006 12:35

Konfucius1918

Rakovina 1939,1948,1989...
CZECHOSLOVAKIA & KAREL KRYL Forever !!!
0/0
14.2.2006 12:28

vovov

Aha ...
tak nadávky jsou satira ?
A co kdyby takovousatiru například pronášel satiru o ODS nebo o autorce tohoto článku? Byla by to pak satira nebo urážka ?
0/0
23.5.2005 19:08

Zwerg

Re: Aha ...
Říct o komunistech, že jsou prasata, to je nadávání? Komu?
0/0
25.5.2005 11:22

František Koudelka 4.Kyju

Re: Aha ...
Jdi se mrknou na bolševický tábor lidu a uslyšííš jistě jen výroky hodné Guth Jarkovského jak na pódiu tak v davu. Je tu smutné když lůza chce dávat lekce z estetiky.
0/0
25.5.2005 11:32

ntpr

Re: Aha ...
ja jsem přesvědčen že slovo komunista je nadávka a to nejhoršího kalibru
0/0
25.5.2005 12:37

dejvitek

hm
Co na to říct? Potrefená husa se vždycky ozve.
0/0
23.5.2005 17:22

limeta

Lide bdete!
0/0
23.5.2005 15:53

Davos1985

Je za tím víc než vidíme
Z pohledu soudného člověka je to od KSČM nehorázná drzost a omezenost. Ale právě proto si pokládám otázku: Jsou komunisté opravdu tak neprozíraví, že chtějí všem ukázat, že se pranic nehodlají změnit? Možná že ano. Možná, že nechali provést průzkum, kolik šedesátníků a starších, kteří z většiny tvoří  pevné jádro jejich voličů, má v oblibě sveráznou Ester Kočičkovou. Díky jízlivému až cinickému humoru to jistě není mnoho. Na základě výsledků tohoto průzkumu pak rozhodnou o podání žaloby.
Tímto způsobem si však jen utvrdí vymarijící mnohdy poválečnou generaci. Pokud jim nejde pouze o to, pak je to nejspíš nejlepší krok jak se udržet u "koryt", ale pokud stále prahnou po větší moci, jsem přesvědčen, že za touto zdánlivě hloupou neomaleností stoují něco víc. Něco většího, horšího a podlejšího.
Nakonec si neodpustím klišé: Někdo se té scénce smál a nekdo ne, ale až se dostanou k moci komunisté nebude se smát nikdo.
0/0
23.5.2005 12:01

vovov

A co ty?
Soudný člověče?
Satira:Nejsou náhodou taky prase?
0/0
23.5.2005 19:09

František Koudelka 4.Kyju

Re: A co ty?
Vidíš, nežaluje tě, asi to ví že není, komunisti si tak jistí nejsou tak žalují a stěžují si, asi vědí proč (bohužel pro pašíky).
0/0
25.5.2005 11:29

Zwerg

Re: Je za tím víc než vidíme
Zřejmě to tak nějak bude.....
0/0
25.5.2005 11:24

cmar

mali označit ..
teda .idealne je povedat že  polovica komunistov su prasata ...a ked by teda trvali na omluve, či odvolani vety, jednoducho povedat .. odvolávam a tvrdím ze polovica nejsou prasata :)))))
0/0
23.5.2005 9:37

marselus

Re: mali označit ..
no jo, ale ti co by rvali -  to by prave byla ta polovicka PRASAT  aby se pak neukazalo ze PRASATA jsou vsichni .
a stejne jsou... 
0/0
23.5.2005 15:15

propiska

neroztahujou se už moc?
jděte už s těma komančema někam, (ale kam, když už nechtěj ani do KLDR, viz včerejší TeleTele) kdyby je furt netahali do těch slavných nědělních diskuz-průjmotoků a nepsali o nich na titulních stranách včetně všech periodik MAFRA tak zajdou na úbytě. Nyní jen sklízíme to co media rozsévají. Škoda, že jsme jim v 89 neoplatili stejnou mincí, stromů a pouličních lapm máme ještě dnes v republice dost a dost a měli jsme je využít . Moc fandím p. Ester i p. Báře Hrzánové (Hrdýbuďžeš) i tomu pánovi, kterého nechali rudoši vyvézt z Letné. Za česko bez komunistů a jejich poskoků. Pokorný nebuď pokorný staré pořekadlo z dob, kdy byly ještě záchody přes dvůr praví: Kdo se bojí, sere v síni."
 
 
0/0
23.5.2005 9:32

Jesuslives

Farma
Jestli by se nekdo mel omlouvat prasatum, tak nikoliv Ester Kocickova, ale George Orwell, kdyz napsal Farmu Zvirat
0/0
23.5.2005 9:26

rysa69

a proč ne prasata?
Jak říká staré rčení, pro pravdu se člověk zlobí. Soudruzi si nejspíš myslí, že stále mohou poroučet větru a dešti. Já bych je spíš všechny svlíknul a na ten déšť a vítr je postavil aspoň na čtrnáct dní. Pak bych jim zaplatil služební cestu. Půlku bych poslal za strýčkem Fidelem na Kubu a druhou do KLDR, aby byl od nich už konečně pokoj. Prasata jedny rudý
0/0
22.5.2005 22:49

Júlinek šíšal

Re: a proč ne prasata?
máš recht ... už nemůžou ... teďka poroučí někdo ale úplně jiný  ...  ten je pak na tom dešti bude střídat, viď?  ... ovšem neřekl jsi nám, kam bys zaplatil dovolenou jim ... ty jeden, netajíš nám poněkud, kam tě srdce táhne? ...
0/0
23.5.2005 17:43

pavelxyz

musím...
Musím reagovat, přestože zde již asi vše zaznělo. Reakce soudruhů je rychlá a neadekvátní situaci. Z toho vyvozuji, že sami ve skrytu duše vědí, že výrok o prasatech je pravdivý. Pouze je šokovalo, že to zaznělo nahlas. Omlouvat se za co ? A komu? Snad ne těm, kteří se dodnes neomluvili za vraždy našich spoluobčenů. Jak darebáci hned vědí, že je  někdo uarzil tak, že by mohli podat trestní oznámení, ale možná by již někdo měl podat trestní oznámení na ně.Za co? Inu za propagaci hnutí vedoucí k potlačení občanských práv a svobod.
0/0
22.5.2005 22:11

jinfak

s.pokorný?
kdyby se zveřejnilo co o komouších říkám dětem já tak mě pokorný Pokorný asi nechá oběsit.
0/0
22.5.2005 18:01

nnattalli

Re: s.pokorný?
Myslim, ze by nas bylo vic
0/0
22.5.2005 18:34

nnattalli

Re: s.pokorný?
Ale omluva sla, jen za to slovo ne komancum
0/0
22.5.2005 18:35

Zedex

Pokorný?
Není to ten bývalý svazák co uváděl pionýrskou Vlaštovku a pak TKM? No ten je dobře předposranej když se chce omluvit :)
0/0
22.5.2005 1:43

Pepounek

Drž hubu Filipe!
Komunisti si nezasluhují srovnání s prasaty. Žádné zvíře na světě není tak hnusné jako každá nevymáchaná komunistická držka. A Filip by měl ten čumák zahrabat mezi jeho STBácká udání.Kretén.
0/0
20.5.2005 23:26

Trnecek

Omluvte se, pane Pokorný!
Pan Pokorný se bude omlouvat. To je dost! Konečně bouřlivé reakce k něčemu vedly. Prý v rozhlase zazněla sprostá slova. Ano, já se k těm žádostem o omluvu připojuji. Ale mně omluva nestačí, chci OKAMŽITOU NÁPRAVU. Já požaduji - a to kategoricky-, aby v rozhlase už nikdy nezaznělo slovo KOMUNISTI. Kdo to má poslouchat....
0/0
20.5.2005 22:52

Josefprav

Re: Omluvte se, pane Pokorný!
0/0
21.5.2005 14:47

ferdapytlik

Komunisté mají pravdu . . .
. . . .v tom, že nejsou prasata. Nikdy se tak nechovali. . . .Prasata jsou velice milá a inteligentní zvířata, která se za své činy nemusí stydět. Z našeho pohledu možná trochu červenat za hygienu. . . . .Na rozdíl od nich se komunisté za své činy stydět mohou. . . . Pan redaktor by se jim za označení "prasata" měl omluvit a pojmenovat je správnými slovy jako např. "VRAZI". Mohl by si dát tu práci a vyjmenovat všechny prohřešky, kterých se komunisté v minulosti dopustili. Z tohoto pořadu by měl udělat nekonečný seriál, podpořený každodenními diskuzemi - "Okénko do historie".
0/0
20.5.2005 21:12

Trnecek

Re: Komunisté mají pravdu . . .
Je vidět, žes prasata, ferdapytliku, nikdy nechoval. Prase - a v tom se také liší od komunistů - je velice čistotné zvíře. To jenom lidi ho nechají žít ve sračkách a to je také rozdíl od komunistů, ty jsme nikdy žít v (jejijich) sračkách nenechali za to oni nás ve svých jo...
0/0
20.5.2005 22:48

ferdapytlik

Re: Re: Komunisté mají pravdu . . .
:-) Prasátka jsem opravdu nechoval. Že jsou čistotná, to vím. Proto jsem napsal : "Z NAŠEHO POHLEDU". Všeobecně zažitý omyl o jejich čistotě.
0/0
20.5.2005 23:20

Trnecek

Re: Re: Re: Komunisté mají pravdu . . .
Ferdapytlíku, vidíš že i komunisti mají zažitý omyl o své čistotě....
0/0
20.5.2005 23:42

Trnecek

Re: Re: Re: Re: Komunisté mají pravdu . . .
...ovšem ze svého pohledu...
0/0
20.5.2005 23:43

spartas

PODPRASATAaa
Nevím co je špatné na tom býti prasetem,takovým chutným,růřovoučkým,.... Komunisté uráželi lidi pořád a nedali jim šanci na obhajobu a ted budou držkovat???Dokud budou v KSC lide,kteří mají přímou vazbu na doby minulé..nejsou u mě nic a na nic nemají nárok
0/0
20.5.2005 21:02

mereja

Proč jsem cenzurován ?
 Vážená redakce idnes, proč jsem cenzurován ? Nikoho hrubě neurážím, netykám, jen vyjadřuji svůj názor , že komunisti jsou vrazi. Děkuji za další cenzuru. AM má pravdu že máme 50% cenzuru.
0/0
20.5.2005 19:50

mereja

Ještě jednou
 Ještě jednou si dovoluji : Komunisté nejsou prasata, komunisté jsou vrazi. Zavraždili několik desítek našich spoluobčanů. Nikdy se za tyto činy neomluvili. Nejsou prasata jsou vrazi.
 
0/0
20.5.2005 19:45

Jezedak

Cenzura
Silne slovo,avsak s nim souhlasim. Ted bude pan Pokorny porad cenzurovat.
Smutne
0/0
20.5.2005 18:40

ma-jkl

no comment
Tedy...tak jsem si četl některé příspěvky soudruha jménem TOMY POSER, nebo nevím jak přesně, ale takovou snůšku komunistických nesmyslů jsem neviděl. Připomínáš mi toho grebeníčka a jeho bandu, prostě no comment, jejich argumenty, to by Vám VŠEM KOMUNISTŮM ŠLO, říkat že nic nebylo, že vy ste v tý době nežili, z takových srač.., který ste nám tady po svých 40 letech vládnutí nechali, tak z toho se nevyhrabeme jen tak, pořád Vás je mraky v politice a na úřednických postech... Ta Vaše myšlení, který ste nám narvali do palic...pryč s Váma, že se vůbec nestydíte ještě nějaký tyhle ideály hlásat a schováváte se vůbec za slovo DEMOKRACIE, nevim ani proč píšu velké V, když říkám vy, vy si to vůbec ani nezasloužíte...hlavně zase nějaký komunisti můžete tady začít řvát....
0/0
20.5.2005 18:04

AES

Rozhodně omluva
Rozhlas by se rozhodně měl omluvit - těm prasatům.
0/0
20.5.2005 17:14

Trnecek

Re: Rozhodně omluva
No ale uvaž...zase jak šikovného by prasata měla vůdce a lidi až v Evropském parlamentu, kdy se toho prasata jinak dočkají? Opatrně!
0/0
20.5.2005 17:21

iuos

hmm
jsem vzědavej, jak na tohle zareaguje bubílková
0/0
20.5.2005 16:23

tommy_poser

Maxx-IP
naprosto s tebou souhlasím a pod tvá slova se podepisuji.Takhle přesně to vidím i já a jsem rád,že nejsem sám.Demokracie je nakašírovaná totalita,aby byl plebs výkonější.
0/0
20.5.2005 16:05

tommy_poser

Re: Maxx-IP
 Díky za Vaše příspěvky do téhle diskuse. Potěšilo mě,že si někdo opravdu pamatuje jak to bylo a nemá už totálně vymytej mozek jako většina antikomunistických pubescentů na téhle diskusi. Jejich tupost jen dokazuje ubohost tohohle národa,který si zřejmě nic jiného než současný marasmus nezaslouží.
0/0
20.5.2005 16:13

ma-jkl

Re: Re: Maxx-IP
Já bych věděl, co je tady ubohý...
0/0
20.5.2005 18:04

Trnecek

Re: Maxx-IP
Chlapi, konečně!!! Konečně ste došli!! Já sem se bál, že s téj iľegality ani nevylezete. Konečně ste tady, soudruzi, teď ím to natčem... Spomínáte jak zme spíš...? Spomínáte na ty fronty na hajzlpapír a na vložky, nebo jak sme jím cel republiku zasrali těžkým průmyslem. Dfčílška se z toho nemožů dostat. A ty popravy, na to mosí být člověk opravdu hrdý. Šak aj tú žensků, tú Horákovu. A jak zme popel toho pazgřivca Slánského pod auto. Ja ba. Tož to byly časy. Nigdo nigde nesměl, fšeci čučali doma. Šak co by gdesi. A téj práce co bylo...pro fšecky... šak se nám také védlo na maso jaké pěkné fronty roby stávaly. Děcka pěkně do pionýra, mladí chlapi na vojnu a tam do nich to PŠM (politické školení mužstva-pro mlasé soudruhy) a tá věda, šak tu bylo tých vědátotrů že zme ich aj ven moslei vyhnat. Tož ba spomínáte! Ve štvrtek fonty na knížky. A Tuzex... Ba bylo spomínat Čest vaší práci
0/0
20.5.2005 16:28

tommy_poser

Re: Re: Maxx-IP
Ty jsi žil v 50 letech a pamatuješ si je?Já ne,vidím je jako porodní bolesti toho systému.Já myslím,že např.při velké francouzké revoluci také umírali lidé.Není to nic co by se mi líbilo,ale tak to je.Dnes jsou lidé z velké části ještě nesvobodnější než byli dřív,protože za sebou nemuseli vláčet starosti o holou existenci.Tak to vidím já.
0/0
20.5.2005 16:39

Trnecek

Re: Re: Re: Maxx-IP
Ale ty porodní bolesti trvaly čtyřicet let. To byl herdek porod. Dvacet let a po šedesátém osmém další porod... Jenom oprátku jste změnili za blázinec. To víš soudruhu, že si to pamatuji! Líp než ty...jako by to bylo dnes. A mrzí mne, že někteří si to už nepamatují....včetně tebe
0/0
20.5.2005 16:44

tommy_poser

Re: Re: Re: Re: Maxx-IP
To si také zajisté pamatuješ,jak ještě v prosinci 89 tvrdil V.Havel v rozhovoru pro R.P. že socialismus v této zemi rozhodně rušit nechtějí.Proč ptám se,když v něm podle tebe všichni tak trpěli?
0/0
20.5.2005 16:49

tommy_poser

Re: Re: Re: Re: Re: Maxx-IP
Jo a komunista jsem nikdy nebyl,nabízeli mi v r 88 kandidáta,ale odmítl jsem.A budeš se divit, nic se mi nestalo.
0/0
20.5.2005 16:50

Trnecek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Maxx-IP
Promiň, ale říkáš to jako by to byla zásluha.... zdá se, žes v 88 měl víc rozumu než dnes. To co jste dokázali za to za všechno jsme muuseli SRAZE zaplatit a platíme za to dodnes. A něco nezaplatíme nikdy, zmrzačené životy, charaktery a morálku. Nadávš-li dnes na náš svět nadáváš vlastně na bolševiky. To dozrává jejich ovoce. To myslím vážně....
0/0
20.5.2005 16:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.