Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Komunista není prase

Ester Kočičková, moderátorka a herečka, má polízanici. V satirickém rozhlasovém pořadu vyslovila názor: Komunisté jsou prasata.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vovov

A co autorka ...
Jana Bendová?
Což takhle o ní pronášet taková dobrozdání?
Byla by to urážka nebo satira ?
0/0
23.5.2005 19:11

2Mac7

Re: A co autorka ...
A co se Vám nelíbí ? Vždyť říká, že komunisté nejsou prasata .
0/0
23.5.2005 20:01

Vlada_M

V knize "Farma zvířat"
od G.Orwella,vymýšlí a uvádí v život komunismus právě výstavní střední bílý kanec "Major"(přezdívaný "Krasavec z Willingdonu"),vše na základě svého podivného snu.Čtení je to zábavné,až vizionářské;spisovatel věděl jak komunismus skončí 50let dopředu!  jak je to možné, to nevím....(román byl poprvé vydán v r.1945). Stojí za přečtení.A paní Kočičková se strefila, přesně tak je to v Orwellově knize  Realita byla však mnohem horší a komunismus v  přežívá viditelně i skrytě, transformován v lumpárny všeho druhu,často jen mizerně maskován ve všech možných stranách
0/0
23.5.2005 13:10

honziiik

Jak se prase stalo komunistou
Ester prece rekla, ze vsechna prasata jsou vlastne komunisti. Nu a neni to vlastne pravda? Vzdyt prece slovy klasika: "Plany imperialistu zhati nasi vepri boubelati." Paklize by se komunistum ani toto nelibilo, misto slova "nasi" bych tam dal "take" a pan prokurator (vlastne dnes jiz advokat) dr. Krizenecky by zplakal nad vydelkem. Ovsem kdyby se smer tohoto vyroku obratil znelo by to asi takhle: "Komunisti jsou pekny svine, kterym tohle  je u mista, nad kterym maj ten zakroucenej ocasek".
0/0
20.5.2005 14:26

strazniKrisot

Komanči jsou prasata!
A kdy řeknou nahlas ruďoši, že se MOC a MOC omlouvají za léta 1948-1989??? Svině jedny rudý, zákeřný... PS: a prase se vážně mohlo urazit po tomto srovnání...
0/0
20.5.2005 10:18

Amarcord_1

Teda...
Tento clanek byl jako co? Filozoficky humorna glosa? Vtipny fejeton na gymnazialni slohovou praci? No tak, no tak, iDnes! mate prece na vic! ....a prave v tom to je. Z humoru si clovek vybira. Nelibi-li se mi neco, protoze je to lacine, ci "chude",nezasmeji se. Nezaluji ale. Proc? Protoze bych byl vsem pro smich! :o))))
0/0
20.5.2005 1:56

lauto

Ester, Ester
měla by ses omluvit prasatům.
0/0
20.5.2005 0:48

eat_this

Napad tisicileti
Nevim za co by se mela omlouvat. Naopak pokud by vice redaktoru a medii zacalo oslovovat komunisty jako prasata, mozna by to vedlo k padu komunistu v CR. Ponevadz tlak lidi priklanejicich se na stranu techto redaktoru a medii by rostl a nezastavil se. Komuniste by tudiz nemeli sanci proti svemu prasecimu nicku jakkoli bojovat. Nemohou bojovat proti mase (vyrazna vetsina) lidi oznacujici je (komunisty) za prasata a hlasite projevujici toto sve presvedceni, ze komunista je prase. Komunista by mel 2 moznosti. Nechat si libit byt oznacovan masou lidu za prase, nebo odstoupit z vysluni politiky v CR.
0/0
19.5.2005 19:24

eat_this

Re: Napad tisicileti
Jeji projev by demokraticky a svobodny a rozumny a nemel by byt jakkoli trestan. Pokud bude potrestana k omluve, pak je prase asi i ten system. Demokraticky mlady clovek hlasite projevucici verejne svuj nazor trebaze i nehezkym prirovnanim, se bude omlouvat komunisticke diktatorske strane. To snad neni mozny.
Ono se taky musi zaciot premyslet nad tim, kdy je cas to ci ono odstranit a to ci ono zmenit. Komunsiticka strana v CR je prezitkem, zbytecnosti a uchylnosti.
0/0
19.5.2005 19:28

eat_this

Re: Re: Napad tisicileti
Take nechapu zda by se melo povazovat za rozdilne, jestli nekdo o komunistovi do mikrofonu rekne ze je prase a nebo si to rekne doma svemu spolubydlicimu v soukromi. Ponevadz vetsina z tech posluchacu komunisty za prasata povazuje. Kdyz ne za prasata, tak za neco jinyho. Proto jim je vyrok te slecny prirozeny a ja nevidim duvod se kvuli tomu vzrusovat nebo nekoho za neco takoveho posilat k soudu. Slovo PRASE je pouze slovo. Komunisti chapou prase jako spatnost? Proc?  Vzdyt nekdo muze na druhou stranu  prasatka milovat a  pokud nekoho oslovi prasetem, muze to myslet v tom nejlepsim svetle. Muze rict ze je to prase a zaroven to myslet jako ze je to sladke poupatko. A tady uz jsme u vyznamu slov. U chapani slov jako takovych atd atd. At pocitam jak pocitam, reakce komunistu jsou katastrofalni. A jsem pro to ty komunisticka "prasatka" demokraticky odstranit z politicke sceny v CR jednou provzdy.
0/0
19.5.2005 19:34

eat_this

Re: Re: Re: Napad tisicileti
Zaroven tady jeste plne souhlasim s jednim  nazorem nekoho dole na strance, ze prirovnani prasete ke komunistovi je urazkou pro prase. Ne pro komunistu.
0/0
19.5.2005 19:38

sandyn

http://www.zrusmekomunisty.cz/
0/0
19.5.2005 19:18

RumFighter

to teda byla trapna glosa...
ztrata casu to cist
0/0
19.5.2005 18:54

sandyn

Re: to teda byla trapna glosa...
mně, jako antikomunistovi to přišlo docela vtipný...!
 
0/0
19.5.2005 19:17

jajaja59

Lidi prasata zavírají a porážejí
a komunisté lidi zavírají a zabíjejí.
0/0
19.5.2005 17:17

kuny

Re: Lidi prasata zavírají a porážejí
ANO! Jen jak mají vhodnou příležitost, jen jak jsou u moci, zavírají a zabíjejí své ideové odpůrce!
0/0
19.5.2005 17:19

kuny

Re: Lidi prasata zavírají a porážejí
... pardon, špatně jsem si ten příspěvek složil... Souhlas!
0/0
19.5.2005 17:23

Manstein

Ale panove ...
nac tolik reci ? Pani Bendova ma svuj ( dobre zduvodneny :-) nazor na prasata, pani Kocickova ma svuj ( snadno zduvodnitelny :-) nazor na komunisty. Rad bych videl / cetl nejakou verejnou diskusi obou dam ohledne tohoto zajiste ozehaveho problemu. Ujme se toho nejake medium ? Moderatora by mohl delat Olaf Lavka.
0/0
19.5.2005 14:43

jednokamen

paní Bendová
zřejmě nečetla Orwella a jeho Farmu zvířat jinak by samozřejmě věděla, že komunisti jsou prasata
0/0
19.5.2005 12:11

donalduck

Pakáž drzá
Jsou to prasata, hovada, hadi a svině, toť výčet krásných českých přirovnání komunistů k zvířeti. Napadne-li vás další, prosím doplňte.
0/0
19.5.2005 11:47

Isbjoerna

Re: Kdyby komuniste byli prasata, bylo by nam lepe.
Komuniste jsou lide, coz je bohuzel dela od jinych lidi nerozeznatelnymi, a proto zastupují komuniste tak velke mnozstvi dulezitych mist ve vlade, sprave statu, justici a pod. - dokonce i v dobe postkomunisticke.
0/0
19.5.2005 12:23

Kleki Petra

Re: Re: Kdyby komuniste byli prasata, bylo by nam lepe.
A JE TO TADY!!!ˇŠALAMOUN V SUKNÍCH SE DOSTAVIL!
0/0
19.5.2005 14:49

Júlinek šíšal

Re: Re: Kdyby komuniste byli prasata, bylo by nam lepe.
... a to ani nemusí být v KSČM, ODS či jiná partaji, že? ... jo,  memy dělají divy ...
0/0
19.5.2005 17:20

karoten

Re: Pakáž drzá
Hyeny, kojoti, smradlaví skunci a blbá opossum
0/0
19.5.2005 13:55

Isbjoerna

Souhlas: Komunista není prase!
"The work of teaching and organising the others fell naturally upon the pigs, who were generally recognised as being the cleverest of the animals."
[G. Orwell]
0/0
19.5.2005 11:40

erudi

Re: Souhlas: Komunista není prase!
No oni fašouni taky nebyli nic moc.
0/0
19.5.2005 12:58

Zwerg

Re: Re: Souhlas: Komunista není prase!
Fasoun nebo komunista..... v podstate zadny rozdil. Oboji je extremni levice.
0/0
19.5.2005 14:45

jirha

Re: Re: Re: Souhlas: Komunista není prase!
No vidím že se ti to poněkud plete. Německý fašismus byl skutečně krajní levice fašismus ale jako celek je spíše krajní pravice. V každém případě prasta jsou užitečný komunisti i když nad nima bouchne atomová bomba se nemění protože se stanou radioaktivním spadem a škodí dál.
0/0
19.5.2005 15:29

Mirco1

Re: Re: Re: Re: Souhlas: Komunista není prase!
Německý fašismus je také komunistická lež. Fašismus v Německu zanikl s organizací Stahlhelm v roce 1935. Nacismus nerovná se fašismus. To jen sověti tuhle lež do omrzení opakovali, aby e zapomělo, že nacismus je Nacionální SOCIALISMUS.
0/0
19.5.2005 17:02

Zwerg

Souhlasim s komunisty!
Komuniste zadna prasata nejsou - to je urazka tech uzitecnych tvoru! Komuniste jsou zlocinci!
0/0
19.5.2005 11:23

MannImSchatten

a kdy bydou
odsouzeni komuniste k omluve teto zemi ?
0/0
19.5.2005 11:08

zlej

Re: a kdy bydou
nikdy
0/0
19.5.2005 11:30

MannImSchatten

Re: Re: a kdy bydou
ze se vubec ptam ;-(
0/0
19.5.2005 11:42

jajaja59

Re: a kdy bydou
Jenom TÉTO zemi ?
0/0
19.5.2005 17:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.