Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pedofilové vábí děti na internetu

Internet není jen zábavou a zdrojem informací, ale i hrozbou pro děti. V čím dál větší míře ho začínají zneužívat pedofilové. Nejen proto, aby si mezi sebou měnili zakázanou dětskou pornografii, ale i k seznamování s malými školáky při chatování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kasz

Pedofil není delikvent
Ne všichni pedofilové se chovají tak, jak popisují v tomto článku, a i když se tak chovají, ne všichni z nich chtějí dítě zneužít. Taky jsem kdysi navazoval kontakty s dětmi přes internet.
Dovolím si poznámku k úvodnímu odstavci - dětská pornografie jako taková zakázaná není, je trestná pouze její výroba a distribuce nebo přechovávání za účelem distribuce. Má se to od 1. ledna změnit, že bude trestné i kupování.
Taky byste si měli uvědomit, že dětská pornografie mnohým pedofilům slouží jako náhražka skutečného zneužití dítěte. Říkal to i Dr. Trojan ve včerejších Událostech komentářích.
Jsem pedofil, na dítěti jsem se nikdy ničeho trestného nedopustil. Pedofil a sexuální zneužívání dětí jsou dva naprosto odlišné pojmy.
0/0
20.5.2005 10:20

hellios

Re: Pedofil není delikvent
No to se máš čím chlubit. To normálně napíšeš ,,jsem pedofil"? Pedofil je pro každého rodiče hrozbou a řeknu ti jen jedno. Nechal bych vás všechny vykastrovat! Trestuhodné je už to, že člověk s takovou úchylkou jako je pedofilie navazuje kontakty s dětmi na internetu.
0/0
20.5.2005 18:45

eat_this

Napad tisicileti
Ja bych pedofilum naklonoval lidsky detsky zarodky bez mozku, tim padem by takovy clovicek vubec nevedel ze zije, existuje. vlastne by to bylo jenom telo. No a zavrel je s tim nekam a byl by od nich klid. Jak jinak takovy lidi sexualne ukojovat? Vylezou z vezeni a budou opruzovat cizi deti zas a zas.
0/0
19.5.2005 18:58

eat_this

Re: Napad tisicileti
Nebo vykastrovat. Okamzite. Jenze to prej moc nepomaha.
0/0
19.5.2005 18:59

eat_this

To jo no
Na zapade o tom vysilaji televizni kratke soty mezi reklamou, pred ni, nebo po ni. Rodice museji byt opatrni a musi mit surfovani svych deti pod kontrolou coz neni tezke zajistit pokud se zaktivuje nepristupnost k urcitym www strankam. Jenze pokud dite na pedofila narazi nekde na chatu a chat je zaroven hlavnim duvodem proc dite na net leze, tak pak je to tezky. A potom, dite vzdycky bude delat hlavne to, co mu clovek zakaze. Tak jedine chatovat s ditetem
0/0
19.5.2005 18:34

eat_this

Re: To jo no
A kdyz budu chatovat spolecne s ditetem, ktery bude chatovat s jinym kamaradem, taky ditetem, tak se budu citit jako deb*l. Skoro jako ten pedofil.
0/0
19.5.2005 18:36

S-Tony

Jde to i bez netu
Jen bych chtěl upozornit, že pedofilové zde byli dříve než internet a nabídky videí a fotek si zasílali přes speciální inzeráty v novinách. Měli tajné spolky atd. Nemyslím si, že by měl internet výrazný vliv na růst počtu pedofilů na světě. Pedofilem se člověk stane i bez internetu. Jednoduše řečeno>> vše co se dělo v reálném světě, děje se i na internetu. Jediný rozdíl je v tom, že je vše více na očích a více se o tom mluví. Díky internetu je také více pedofilů dopadeno a zavřeno.......
0/0
19.5.2005 17:07

xenofob_rasista_fasista_zumpa

Hledam!!!
Praktikantku co mne prefikla v mejch 13 letech na tabore...  Chtel bych ji podekovat.
0/0
19.5.2005 13:05

celtic

Re: Hledam!!!
My taky. Byla první a poslední....ta musí mít žaludek
0/0
19.5.2005 13:20

80E-seven

Re: Re: Hledam!!!
chápu, chce to nakou s "zaludkem", vid?
0/0
19.5.2005 14:24

crc

zvrhlý internet
Internet je plný dětské pornografie, pedofílie, rasismu, vulgarismů, xenofobie, chytrolínství, demagogie, antisemitismu, antievropanství, antiglobalismu, antianti, .... Kdo chce, vytvoří si mediální téma z čehokoliv, může do konce života plamenně bojovat proti libovolnému tématu, bude se snažit vytvořit dojem, že ten jeho problém je majoritní. A najde se plno těch, co si téma také vemou za své a už to jedeeee
0/0
19.5.2005 12:16

Leto_Atreides

Mluvíš mi z duše
Jsem rád, že lidé s vlastním mozkem ještě existují!
0/0
19.5.2005 17:44

margherita klein

Svoji roli hrají i média
K tomu, aby se časem stalo z člověka prase a zvrhlík mohou klidně postačit i média.  Samozřejmě dispozice, výchova hraje také svoji roli, ale toho hnusu, zvrhlictví máme kolem sebe více než dost. A NEJVÍCE ČLOVĚK TRÁVÍ ČASU U TELEVIZE A TA JE TÍM PŘÍMO PROTKANÁ. TAKŽE VŠEM, CO NA NI ČUMÍ PŘEJI UPŘÍMNOU SOUSTRAST
0/0
19.5.2005 11:52

crc

Re: Svoji roli hrají i média
ano paní, bude lépe to vše zakázat. Ve jménu lepších zítřků
0/0
19.5.2005 12:18

SonofSam

debata
mam rad debaty ve kterych vetsina lidi pise a vlaste ani nevi o cem. toto je jedna z nich. Pochybuji ze by vetsina prispevatelu dokazala vubec pedofilii nejak definovat (tedy pokud by si rychle nenasli definici na google). To ze by znali nejake statistiky (jako napr. ze ke zneuzivani deti dochazi cca. v 95 % pripadu nepedofily) atd. o tom si uz vazne iluze nedelam. Proste jen moudre reci z hospod se prenesly na diskuzni fora ...... 
0/0
19.5.2005 11:30

crc

Re: debata
vítej v realitě. Ty diskuze jsou tady pořád. A stejně jsem nějak nepochopil, co jsi chtěl vlastně říct...
0/0
19.5.2005 11:32

margherita klein

Re: Re: debata
...já ano a pokud ti nedochází o co tu jde, tak máš smůlu!
0/0
19.5.2005 11:41

crc

Re: Re: Re: debata
prosím o vysvětlení, o co tu vlastně jde, paní chytrá :-)
0/0
19.5.2005 12:08

SonofSam

Re: Re: debata
jenom to ze tema "hon na pedofily" je takrikajic v mode. venuje se mu ted tolik prostoru (jak bulvar, tak "seriozni media") ze to vypada, ze minimalne 60% populace jsou pedofilove a ze nebezpeci pro deti narusta kazdym dnem. Pod dojmem prectenych clanku v bulvaru se pak kazdy jouda domniva ze problematice rozumi a oblazuje nas prispevky v diskusnich forech. Dalsi mudrci se pak omezuji na typicky hospodskou argumentaci ve stylu "kastrovat", "ja bych je vsechny zabil" atd.........
0/0
19.5.2005 11:42

crc

Re: Re: Re: debata
já jen že to tady ještě někoho překvapuje.... ;-)
0/0
19.5.2005 12:09

crc

a to není všechno
Sexuální zvrhlící vábí nejenom školačky a školáky, ale i zralé ženy, které pak przní v parku, vdané ženy, které vábí od rodiny do tenat hříchu..... Chaty jsou toho přeci plné!!. Což takhle ZAKÁZAT internetové diskuze zákonem??
0/0
19.5.2005 11:23

vyza

Re: a to není všechno
Jsem jednoznačně pro!!!!
Někdo už to musí zastavit ten hnus, co se všude děje.
   
0/0
19.5.2005 14:04

beef-eater

děti vs. pedofilové
Souhlasím s předchozím příspěvkem. Zajímalo by mě, když se pořád řeší pedofilové, jestli někdy, a když tak kdo a jak bude postihovat ty nevinné sexem ztraumatizované 13leté dívenky, které na chatovacích serverech nabízejí, že mě za dva tisíce vykouř.... .  Stalo se mi to osobně několikrát.....
0/0
19.5.2005 10:32

Ospalej

Re: děti vs. pedofilové
A jaky to bylo?
0/0
19.5.2005 10:39

inedible

Re: Re: děti vs. pedofilové
0/0
19.5.2005 10:45

jacih

Re: Re: děti vs. pedofilové
No jeste ze si nedal schuzku..to by na nej cekal dvoumetrovej cikan a  zdelil by mu, ze ma mamince vykourit  c*raka..
0/0
19.5.2005 11:40

Leto_Atreides

Fakt myslíš
že Cikáni umějí pracovat s internetem?
0/0
19.5.2005 17:40

xenofob_rasista_fasista_zumpa

Titulek by mel znit
DETI VABI PEDOFILY NA INTERNETU
0/0
19.5.2005 9:41

GUG

Legalizace
Myslím (a bojovníci za legalizaci měkkých drog se mnou jistě budou souhlasit), že řešením je legalizace tzv. měkké pedofilie, tedy styku s dítětem při jeho souhlasu. Odbourá se tím mafie zabývající se obchodem s dětmi, zlikviduje se černý trh s dětskou pornografií, zmenší se prostor pro korupci, policie se bude moci zabývat těmi skutečně vážnými zločiny. Koneckonců, pedofil se jako pedofil narodil a za své postižení nemůže.
0/0
19.5.2005 9:11

Hyjena_

Re: Legalizace
Pokud to myslíš jako srandu(blbou) tak je to trošku uhozený, ale dobrá! Jesdtli to myslíš vážně pak patříš do ústavu!!!
0/0
19.5.2005 9:39

Eskel2

Re: Legalizace
Tohle prirovnani fakt kulha, a to nejsem bojovnik za legalizaci mekkych drog.
0/0
19.5.2005 9:44

petrik007

Re: Legalizace
  mne to prijde vtipnyyyy   
0/0
19.5.2005 10:10

Tajné

Re: Re: Legalizace
Na tom neni vůbec nic vtipnýho, spíš to ukazuje na to, že je č*rák (a ty taky, když ti to připadá vtipný) Zamyslete se: 1.Koho poškozuje ten, kdo hulí?/Koho poškozuje ten, kdo provozuje pedofilní sex. 2. Vy jste ze Straight edge (nebo něco takovýho), že neužíváte vůbec žádné drogy?
0/0
19.5.2005 23:01

margherita klein

Re: Legalizace
Ty chudáku, kdybys jenom trochu tušil, jaká jsi svině!
0/0
19.5.2005 11:13

margherita klein

Re: Legalizace
...ale ty za svoje postižení můžeš a taky za to poneseš odpovědnost...
0/0
19.5.2005 11:36

jacih

Re: Legalizace
Ja to pochoipl asi tak, ze nesouhlasi s legalizaci mekkych drog, popripade pojem mekke drogy mu prijde absurdni..
0/0
19.5.2005 11:41

focus007

Re: Legalizace
0/0
19.5.2005 12:15

Leto_Atreides

Jestli to nebyl vtip
přijde mi to dost hloupé...
Malé dítě prostě nemá dostatečnou rozlišovací schopnost, neví a nemůže vědět, co to vlastně obnáší, natož aby se k tomu mohlo kvalifikovaně vyjádřit. Možnost nevratného fyzického poškození a hlavně duševní újmy je extrémně vysoká.
Ale stejně sis dělal srandu viď?
0/0
19.5.2005 17:39

Tajné

Re: Legalizace
Tohle moh napsat jen naprostej idiot. Zamyslete se: 1.Koho poškozuje ten, kdo hulí?/Koho poškozuje ten, kdo provozuje pedofilní sex. 2. Vy jste ze Straight edge (nebo něco takovýho), že neužíváte vůbec žádné drogy?
0/0
19.5.2005 23:00

gagaryn

zlej eric cartman
Já vábím krokouše:
B-bébep!!! B-bébep!!! B-bébep!!!
0/0
19.5.2005 8:57

jardamat

pedofil
A kdo je má soudit ??
Když soudci a policajti si kazety s touto tématikou objednávají ??? A potom ani není odvolaný z funkce a soudí dál.
Katarský princ to tu provozuje 2-3 roky. Policie o tom ví a trvá jí víc než půl roku než zasáhne. A ministr by ho nejraději pustil.
To si tu musí připadat jak v pedofilním ráji.
A všichni ti co bojují za práva cikánů, rúzných menšin a žab i čolků ale i ČT . Jsou najednou sticha.
Takže NENÍ TOTO I PODPORA ???
0/0
19.5.2005 8:55

Leto_Atreides

Ehm
Pozor pozor - je snad rozdíl mezi souloží s pětiletým děckem a čtrnáctiletou slečnou, ne?
0/0
19.5.2005 17:36

jardamat

Re: Ehm
Takže za
a/ pokud je oběma pod 15 tak v tom rozdíl není
b/ pokud by to bylo dítě vaše nebo v příbuzenstvu, tak silně pochybuju, že něco takového budete tvrdit.
c/ pokud si něco podobného objednává soudce, tak z mého hlediska to není vůbec jedno, a to i kdyby šlo o 18-ti letou slečnu. Protože potom je podjatý
Jedině co může ospravedlnit Němce, je to, že dostal od katarského papínka nějaký meloun. To má na morálku náramný vliv
 
0/0
20.5.2005 14:05

Leto_Atreides

Odpovědi
ad a) NESOUHLASÍM
ad b) NESOUHLASÍM
ad c) Jestli je podle Vás měřítkem morálnosti člověka to, jestli sleduje porno s osmnáctiletou slečnou, emigrujte do Polska; tam si to myslí taky.
 
0/0
20.5.2005 18:34

dark4U

příklad
Jen Vám chci nastínit druhou stranu věci- před jedním soudem stál asi 45 letý muž za znásilnění 11leté dcery své družky, ta dcera je podle psychologů mimořádně inteligentní a není poznamenaná tímto aktem což potvrdil i znalec-doktor (!!!) a to se to mělo stávat opakovaně po dobu 2 let 2-3 krát do měsíce (jak tvrdí dcera) a nikdo z rodiny nepostřehl ani změnu v chování prostě nic. A znalec-psycholog řekl, že její výpověď a hlavně popis aktu odpovídá nastudování z nějakého pornočasopisu! Prostě všichni tvrdili shodně že si to vymyslela a stejně ten chudák dostal 6 let (panuje přesvědčení, že soudkyně, která sama má 11 letou dceru se nechala ovlivnit)
!!!
Ne vždy je vše tak jasné co?
0/0
19.5.2005 8:03

Kyki

Re: příklad
je to jako kdyz se ve stredoveku upalovali carodejnice :)
0/0
19.5.2005 8:04

Brundi

Re: příklad
Jj, zni to hrozne. Ale co odvolani a dalsi obranne mechanismy?
0/0
19.5.2005 8:26

dark4U

Re: Re: příklad
nevím, po prvním rozsudku jsem to nemohl nadále sledovat, ale vím že již nastoupil trest takže ...
0/0
19.5.2005 8:31

jacih

Re: Re: Re: příklad
coze-? jiz jsem nastoupil trest..  
0/0
19.5.2005 11:43

margherita klein

Re: příklad
Tak tomu nevěřím, že by si tohle někdo dokázal vymyslet. Dospělý člověk, chladnokrevný snad ano, ale  jedenáctileté dítě nikoliv
0/0
19.5.2005 11:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.