Diskuze

Slováci revidovali vyhoštění Čechů

Vyhoštění dvou českých demonstrantů ze Slovenska bylo nezákonné. Rozhodl o tom podle serveru slovenského deníku Pravda tamní Úřad pohraniční a cizinecké policie, ke kterému se Češi odvolali. Oba mladíci při protestu proti projevu prezidenta George Bushe pálili vlaječky USA.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

joef

18. 5. 2005 23:52
Vlajka byla papírová vlaječka
Ten strašný čin vypadal ve skutečnosti jinak než si to za oceánem představujete. Že jsou ti kluci blbci, to je asi pravda. Ale udělat z blbosti kriminální čin, to byl úlet. Jsem rád, že slovenské úřady celou věc přehodnotily.
0 0
možnosti

ferdapytlik

18. 5. 2005 21:35
Nemohu si vzpomenout,
že bych někde viděl pálit sovětskou, příp. ruskou vlajku. Že by měli paliči strach?
0 0
možnosti

ferdapytlik

18. 5. 2005 21:31
Už mají na Slovensku ....
. . . .úplně jiné zákony než my. CITACE : "Jejich úkolem podle něho bylo udržet v centru Bratislavy veřejný pořádek a zabezpečit, aby shromáždění, na kterém Bush promluvil, nezneužili jednotlivci k provokacím, poškozování majetku, či životů a zdraví přítomných lidí". . . ."Úkolem policie během návštěvy prezidenta USA nebylo bránit občanům využít své ústavní právo, včetně práva na svobodu projevu," . . . . .. To u nás je to úplně obráceně. Vzpomeňme si na Letenskou pláń, policejního velitele Grebeníčka, zatčeného Śinágla a výroky policejních mluvčích a ministra.
0 0
možnosti

Trashman

18. 5. 2005 18:40
Pálit vlajku
na území státu, kterému vlajka nepatří si můžeš jak chceš a nebude to porušení žádného zákona. To jen Slováci zase pro změnu šipkaří Američanům. Mají v tom ostatně dlouholetou tradici, stačí si přečíst jména zrádců Československa v době okupace 1968.
0 0
možnosti

mozkovna

18. 5. 2005 19:16
Re: Pálit vlajku
Myslis tu slavnou ctyrku: Indra, Bilak, Kolder, Piller? Kazdopadne, radeji meli spalit ceskou vlajku, alespon by kritika jednou vedla take i domu, a nejenom porad za hranice. To, ze Cesi kradou, lzou a podvadi, to je v zahranici vseobecne znamy fakt. Jeste ze alespon obcas cesky team vyhraje v hokeji, to se zase polovina naroda ozere a utvrdi se v tom, jaci jsou ti Cesi frajeri. Pritom je to zasluhu jen a jen tech hokejistu a ne celeho naroda. A takove paleni vlajky (nejen narodni, ale i cizi) je trestne, zde v USA, v Kanade a take ve Francii a Italii. To, ze to neni trestne na Slovensku ci v Cechach, to je jen dukaz o zaostalosti v pravnim radu, deravem zakonodarstvi a obecnem slendrijanu v otazkach zachovavani a vymahani prava.
0 0
možnosti

mozkovna

18. 5. 2005 18:36
Blbost!
Svoboda pro vyjadreni nazoru nema cokoliv spolecneho s palenim statnich symbolu, coz je hanobeni naroda a bezprecedentni projev xenofobie. Palit podobiznu prezidenta by slo jeste brat jako nesouhlas s jeho politikou, ale palit vlajku ci statni symbol, to je za hranici minima moralky, tedy zakona. Jak by se citili cesti obcane, kdyby nejaci dva Slovaci palili pro zmenu Ceskou vlajku? A Cesi take nejsou automatickymi zastanci politiky ceske vlady, neplati, ze Cech = podporovatel ceske vlady, a stejne tak neplati, ze Amerika = Bush, nebo ze co American, to souhlas s Bushovou politikou. Paleni vlajek je odporne a melo by to byt prisne trestano.
0 0
možnosti