Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Němci se přou o úplný zákaz cigaret

Tažení proti kuřákům dostalo v Německu nový impuls. Někteří politici zabývající se zdravotnictvím volají po úplném zákazu cigaret. Označují je za vražedné nástroje. Vláda chce alespoň donutit tabákové firmy, aby nepoužívaly přísady nejvíce poškozující zdraví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

babacek

KUŘTE VÍCE !!!
Kouřením můžete získat rakovinu a také chuť na alkohol.Tak,že následný alkoholismus,nemoci ledvin a jater a mnoho dalších krásných zážitků.
      TĚŠÍ SE NA VÁS VÁS:
HOSTINSKÝ   LÉKAŘ    HROBNÍK
0/0
23.7.2005 15:05

nyhof

Není co řešit
Pokud jste si nevšimli, tak kuřákům se jedná o to, že by nemohli kouřit v hospodě. Ale není toho už trochu moc? Kuřáci ničí zdraví sobě, nekuřákům a ještě si huntujou játra a ledviny chlastem.Jednoznačně kouření zakázat a nebo přitnout po cenách tabáku tak, že by kuřáci cítili nikotin v těle už jen při pohledu na krabičku.
0/0
11.7.2005 20:27

Coiotus

Panove, panove, panove...
...ja vas posloucham a nestacim se divit...  -> ...to si opravdu myslite, ze nekdy zakazou cigarety? To nejde, dyt by to zruinovalo rozpocet...cigara a alkohol sou stejne strategickym produktem jako treba ropa...dyt z toho maj obrovsky prijmy-ze spotrebnich dani a potom i z DPH...kdyby to zakazali, tak pride rozpocet o obrovksou cast svejch prijmu...a navic clovek vzdycky potrebuje nakou drogu...a kdyz zakazou alkohol a cigara, tak se budou vyrabet pokoutne a shanet stejne jako treba pervitin nebo kokain...takze v tom fakt nevidim zadnej smysl. navic by musel bejt zakaz ve vsech zemich sveta, aby to melo nakej efekt...a to se na 100% nestane...
0/0
16.6.2005 13:17

Anemik

Re: Panove, panove, panove...
Jasně DPH u cigaret by mela cinit 99% takze by mely stat tak 100 a vice kc :)) A prachy vybrane od kuřaku bych zcasti přerozděloval nekuřakum jako kompenzaci za utrapy a hnus ktery kouřením šíří (např. některé pláže u moře by měli s pisečných přejmenovat na vajglové) je to humus a je mi z toho na blití !! Přeju všem kuřakum brzkou rakovinu plic
0/0
17.6.2005 23:31

karoten

Nechte si chutnat...
Víte jak vypadají poslední dny s rakovinou plic?
Díky metastázám v játrech, ve střevech, zvracíte natrávenou krev....neuvěřitelně to páchne, vaši blízcí - pokud dokáží přijít a být u toho konce s vámi, mají co dělat sami se sebou, bojují s touhou okamžitě utéct....Otékáte, nic nemůžete jíst ani pít protože všechno jde zase hned ven, tělo nepřijímá ani infůze....čekáte na vyvrcholení, jako na smilování....užijete si na maximum, tak jak vždycky reklama tvrdila - špičkovej zážitek trvá někdy i tejden
0/0
31.5.2005 9:38

chrtil

Re: Nechte si chutnat...
 díky, právě jsem si uvařil kafe.
0/0
31.5.2005 10:01

Kentus

Cigarety?
Zakázat! A zakázat i alkohol! A zakázat i sladkosti a tučnou stravu. A sex zakázat taky. A taky nesmyslné diskuze - pro jistotu.
 
 Nekuřák Kentus
0/0
18.5.2005 16:59

vaclavj1

Re: Cigarety?
Jste jeste zapomnel na metly zapadu.
0/0
18.5.2005 17:00

milchama

Re: Cigarety?
Sex je přirozený, alkohol také (tvoří se i samovolně kvašením), kouření však ne . Cigarety měly být zakázané již dávno. Problémem je však to, že je to patrně nejrozšířenější drogová závislost a proti tak veliké mase slabochů, kteří bez své drogy nedokáží žít, se dost těžko přijímají účinná opatření....
0/0
18.5.2005 22:44

zlej

Re: Re: Cigarety?
Co je horší - alkoholik nebo kuřák?
0/0
18.5.2005 22:55

milchama

Re: Re: Re: Cigarety?
Okolí všeobecně více otravuje kuřák (kouř obtěžuje nekuřáky, kdežto piják leje alkohol do sebe). Navíc ne každý, kdo pije alkoholické nápoje, je alkoholik (se všemi důsledky z toho plynoucími)...
0/0
18.5.2005 23:07

zlej

Re: Re: Re: Re: Cigarety?
Položím tedy otázku jinak: kdyby jsi si musel vybrat zda žít s kuřákem nebo alkoholikem - koho by jsi zvolil?
0/0
18.5.2005 23:12

milchama

Re: Re: Re: Re: Re: Cigarety?
Otázka je položena špatně, neboť ne každý konzument alkoholu je alkoholikem.  Takže je třeba se ptát, zda bych raději žil s konzumentem cigaret nebo s konzumentem alkoholu. Na tudo otázku odpovídám, že bych raději žil s konzumentem alkoholu.
0/0
19.5.2005 0:10

Blackshield

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cigarety?
Otázkla je úplně jasná, sám píšeš, že ne každý konzument je alkoholikem, jenže on v otázce zmínil přímo toho alkoholika. V tom případě ti přeji hodně štěstí...
0/0
19.5.2005 2:09

vandor

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cigarety?
...   jestli mohu, položím otázku ještě jinak: S kým budete žít raději? S tím, kdo kdo denně vykouří 10 cigaret nebo s tím kdo denně udělá 10 piv?   ... ...
0/0
31.5.2005 9:45

leonel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cigarety?
jsou jen dvě možnosti?
0/0
31.5.2005 9:55

Anemik

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cigarety?
Ani zjednim clovek by neměl strácet čas se slabochama !!
0/0
17.6.2005 23:20

gagaryn

Re: Re: Re: Re: Re: Cigarety?
otázka je položená špatně.Měla by znít:
kdyby jsi si musel vybrat zda žít s kuřákem který má rakovinu plic, (jazyka, hrtanu)  nebo alkoholikem  - koho by jsi zvolil ?
0/0
19.5.2005 7:33

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cigarety?
S kuřákem. Brzo bude po něm a není okolí tolik nebezpečný.
Co z toho asi má plynout, že si máme kuřáků snad považovat?
0/0
19.5.2005 11:35

vitamin C

Jistě, zakázat!
Jako nekuřák to jedině uvítám. Nebo výrazně zdražit, alespoň 50,- za nejlevnější a 100,- za nejdražší.
0/0
18.5.2005 16:13

vaclavj1

Re: Jistě, zakázat!
Proc?
0/0
18.5.2005 16:19

karoten

Re: Re: Jistě, zakázat!
Aby vám přestalo chutnat, to dá rozum..  A prodávat jedině fajfkovej tabák, ona taková manipulace zabere něco času a člověk si pak rozmyslí zapálit si, kdykoli má pár vteřin volnejch.
0/0
18.5.2005 16:44

vaclavj1

Re: Re: Re: Jistě, zakázat!
To byste se divil.
0/0
18.5.2005 16:49

Isbjoerna

Re: Jistě, zakázat!
"...alespoň 50,- za nejlevnější a 100,- za nejdražší..."
 
0/0
18.5.2005 16:55

leonel

Re: Re: Jistě, zakázat!
ne, liber
0/0
18.5.2005 16:58

vaclavj1

Re: Re: Jistě, zakázat!
Euro? Tak mozna za karton? (i pak by to byla zlodejina)
0/0
18.5.2005 17:00

karoten

Re: Re: Re: Jistě, zakázat!
Anebo to vydávat ve zdravotnickejch potřebách. V úterý a v dubnu a eště proti metadonovýmu průkazu
0/0
18.5.2005 17:02

leonel

Re: Re: Re: Re: Jistě, zakázat!
0/0
18.5.2005 17:03

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: Jistě, zakázat!
Tak to by asi CR zazila rozmach zdravotnickych potreb, jaky jeste nikde ve svete nevideli.
0/0
18.5.2005 17:06

Gorshok

zákaz
Správně já bych zakázal všechno a všude. Zřídíl bych ministerstvo zákazů které by se zabývalo vymýšlením co je třeba zakázat. Vzorem bý mohla i česká pohádka Pyšná princezna kde švec když si chtěl zahulákat musel až za hraniční ceduli království. Zm*d jeden dobře mu tak.
0/0
18.5.2005 9:50

eat_this

Zakazat ciga, legalizovat konopi. Od 21 roku zivota.
Tovite ze ano Nemci. Zruste koureni, zruste. Je to k nicemu. Tak co s tim? V Jizni Americe se tabak samany vyuziva jen k lecebnym ucinkum. Ti tvrdi, ze zapad s touto lecivou latkou nemumi zachazet, coz je fakt. A nasledkem toho jsou nemoci z koureni tabaku.
Nemecko, zakaz tabak a legalizuj konopi. Alespon bude kam jezdit legalne si zahulit. Holandsko je prilis daleko a Cesici blazni, ze pry je to spatne.  Ale alkohol je pry v poradku. Tak nevim. Podle me je alkohol zabijak. Konopi je uzitecna vec, ktera navic lidi leci. Jsem pro legalizaci konopi a jeho uzivani u lidi nad 21 let a stejne by to melo byt i  s alkoholem. 18 let je prilis malo. A mam pocit, ze lide maji minimalne do 21 let studovat. Potom at si delaji co cheji. 18 let neni hranice lidske dospelosti, nebo vyzralosti. Tou biologickou hranici je 25 let. Ale kazdy nestuduje vysokou skolu a 21 vekova hranice dospelosti by byla dostacujici. Do te doby clovek
0/0
18.5.2005 0:25

eat_this

Re: Zakazat ciga, legalizovat konopi. Od 21 roku zivota.
Do te doby je clovek ditetem. Povazovat 18ti lete dite za dospeleho cloveka je nesmysl. Jeho mysl je stale jeste detska a vyviji se. 21 lety clovek uz ma otevrene oci. Je nemsylem prodavat cigrety, nebo alkohol lidem od 18-ti letem. Detem. Dostacujici hranice je ve vsech smerech v tehle problematice 21 let. Nikdy ne 18.
Lidi muzou teoreticky  provozovat sex uz ve 12-ti, 13-ti... ale chlastat alkohol, nebo jist konopi by meli legalne od 21 let.
0/0
18.5.2005 0:32

Technologius

Re: Re: Zakazat ciga, legalizovat konopi. Od 21 roku zivota.
Mno...je mi 23, takze uz muzu JIST konopi ??
0/0
31.5.2005 6:35

tajemník z letícího ostrova

.
to uz by se nemohlo kourit?  :))))
0/0
17.5.2005 16:33

Kolokol

Na těchto diskusích
je zajímavé, jak se hromada lidí dokáže ohánět svými údajnými právy. Někdy to vypadá, že mít hospodu, prodejnu nebo poskytovat nějaké služby není již žádné podnikání za účelem výdělku, ale naplňování práv těch druhých. Nejlepší z toho je tvrzení, že "já mám právo si zajít do hospody na pivo do nezakouřeného prostředí". Bohužel to je nejzářivější příklad postupné degenerace celého "západního" světa.
0/0
17.5.2005 15:03

jarini

Re: Na těchto diskusích
tak jak to vyřešíš, rozumbrado
0/0
17.5.2005 15:34

vaclavj1

Re: Re: Na těchto diskusích
A co chcete vlastne resit?
0/0
17.5.2005 19:47

jarini

Re: Re: Re: Na těchto diskusích
degeneraci celého "západního" světa
0/0
19.5.2005 6:51

contraC

tak to by nebylo dobré rozhodnutí
již prohibice v USA na zač. 20.stol. ukazala, že to vede k černému trhu a vzniku mafií....
0/0
17.5.2005 14:11

Ioio

Re: tak to by nebylo dobré rozhodnutí
To máš pravdu, nicméně tabák při spalování tak smrdí, že není problém kuřáka najít.
A zatímco chlast uděláš téměř z čehokoliv (obilí, třtina, brambory, víno, atd.), cigarety jsou jen a pouze z tabáku, který sice roste planě, ale není ho nijak moc.
0/0
17.5.2005 15:56

crm6

Re: tak to by nebylo dobré rozhodnutí
Černý trh a mafie tu máme už dávno, ani se nemusí žádný tabák zakazovat.
0/0
17.5.2005 18:12

SirHumphrey

Blbosti
Nic takoveho jako tazeni proti cigaretam v Nemecku neexistuje, nebo aspon nefunguje. Kouri tu vetsina lidi a to naprosto vsude. V kazdym vlaku je kurackej oddil, navic vetsinou odvetranej do nekurackyho. V byvalym NDR kouri lidi v nekurackych vagonech. Reklama na cigarety je naprosto bezna - od reklamnich letaku po bilboardy. Cigarety se kupuji v automatech - nikdo nema kontrolu jestli si to nekupujou decka, vzhledem k tomu, ze ty automaty jsou i pred skolama. To co nam v Cesku vykladaji o boji EU proti koureni jsou vetsinou blbosti.
0/0
17.5.2005 13:34

kun1

Re: Blbosti
mas naprostou pravdu, v Nemecku ziju a je to tu s kourenim hrozny. decka tu muzou kourit (a pit pivo a vino uz od 16 let) - to samo o sobe o necem svedci. naprostou bezne se kouri ve verejnych budovach, napr. na uradech,na univerzitach. napr. jsou lidi na pocitacich a 3 metry od nich nekdo kouri. hruza...
0/0
17.5.2005 14:24

karoten

Kuřák je "nedotknutelný"
Z titulu všeobecně uznané závislosti se mu toleruje chování jinak nepřípustné. je to drogová závislost se vším všudy, jenom v mírnější formě než třeba na perníku.
Kuřákova argumentace budiž posuzována filtrem jeho postižení, nemá smysl rozebírat jeho námitky a poukazy na svobodu výběru hospod, zastávek MHD apod.
 
Kuřáky patří vyčadit  
0/0
17.5.2005 13:30

vaclavj1

Re: Kuřák je
Vy jste jeden z tech nekuraku, kteri musi chodit do hospody?
0/0
17.5.2005 13:38

karoten

Re: Re: Kuřák je
Ano. Jsem nekuřák a do hospod chodím. Jsou i období kdy musím, prostě proto, že jíst se musí i na cestách.
Něco je špatně?
0/0
17.5.2005 13:57

vaclavj1

Re: Re: Re: Kuřák je
Do hospod chodite, ale jestli a kam je jen Vase rozhodnuti. Jist musite, ale jist v hospode urcite ne.
Neco je spatne?
0/0
17.5.2005 14:04

jojoj897

nicméně souhlasím s karoténem: kuřáky je třeba vyčadit !
   
0/0
17.5.2005 14:27

karoten

Re: Re: Re: Re: Kuřák je
Ano, nelíbí se mi že co hospoda, to slejvárna, hlukem i smogem. Jako občan jsem nasrán a budu se stavět proti dalším adaptacím a povolením. Pokud se dostanu do vedení města, zatrhnu kuřácké obci tipec úplně. To je totiž stav, ke kterému dospěli v západní Evropě. A maj recht  
0/0
17.5.2005 15:09

vaclavj1

Re: Re: Re: Re: Re: Kuřák je
Libit se Vam to nemusi, to po Vas ani nikdo nechce. Jako obcan byste v prve rade nemel do podobnych zarizeni chodit, kdyz Vam tak vadi.
Zatrhnete? Jak? Zakazete koureni na uradech a v nekterych objektech, ktere patri mestu? To je asi tak to jedine, co me napada. Klidne se ale rozepiste.
Ne vse, co jde ze Zapadu musi byt vzdy dobry napad, ale to Vam urcite psat nemusim.
0/0
17.5.2005 15:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.