Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČT odpustí dluh jen některým vyplaveným

Česká televize se rozhodla odpustit některé dlužné poplatky. Týká se to koncesionářů, kteří byli v roce 2002 evakuováni kvůli povodním. I tito lidé se ale nevyhnou zdlouhavým procedurám ověřování. ČT chce totiž každý případ řešit zvlášť až ve chvíli, kdy se vyplavení sami ozvou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bluetake

secteno
takze to vezmu poporade : 1.) CT dluhy PRODALA a tudiz s nimi jiz nema nic spolecneho. Jak to tedy, ze jsem dostal dopis od CT a ne od noveho majitele dluhu ? Jak to, ze CT zaplatila postovne z verejnych prostredku ?-jedna se podle nich o 3 miliony dopisu x cca 15 kc = 45 milionu korun.... 2.) jak to, ze na takovy odprodej nebyla vypsana verejna soutez,jak vyzaduje zakon u VSECH obchodu verejnych instituci velkeho objemu ? 3.) jak to, ze CT bez souhlasu 3 milionu lidi PRODALA jejich osobni data ? 4.) jak to, ze penize z udajnych pohledavek konci na SOUKROMEM uctu jakesi firmy a nebo pravnika a vytvari tam svym obratem a mnozstvim nemale zisky z uroku ? Nebo mi snad chce CT tvrdit, ze uz dostala za sve pohledavky zaplaceno a nyni to jiz neni jeji vec ? 5.) Jak to, ze tento "obchod" uz nevysetruje policie a protikorupcni sluzba MV , kdyz indicii je vice nez dost ?
0/0
18.5.2005 11:00

bluetake

Re: secteno
6.) jak je m ozne, ze vubec CT jakymkoliv zpusobem toto organizuje a komentuje, kdyz dluhy jiz nevlastni a neni jejich majitelem ? 7.) jak je mozne, ze jsou oslovovani i lide, kteri jiz davno zemreli a nebo firmy, ktere jiz leta neexistuji ? 8.) Proc CT nezamestna na tuto akci sve pravni oddeleni a sve zamestnance, stejne, jako Cesky Rozhlas a vyhazuje penize danovych poplattniku prinejmensim za postovne ve prospech zisku soukrome spolecnosti ? 9.) co delaji posranci ? (to "r" je zamerne) a dalo by se v teto kause pokracovat jeste hodne daleko. Ale uz jsem zaznamenal oblibene a desive sluvko "pochybeni" ,tak oblibene mezi statnimi zamestnanci, takze jsem presvedcen, ze Janecek aspol. to opet ustoji.......bohuzel........Zkratka, jakykoliv statni zamestnanec , at uz "pochybi" zamerne a nebo z blbosti nikdy potrestan na rozdil od beznych smrtelniku nikdy nebude....a prave z toho se mi chce dnes a denne zvracet......Z te absolutni bezmocnosti s tim cokoliv udelat......
0/0
18.5.2005 11:05

milanxxxxx

Ředitel Janeček zlodějem?
Vážení spoluobčané, to co občanům připravila ČT stojí na opravdu na zamyšlenou... Jsou to hlavně media, která dokáží silně ovlivnit (pozitivně i negativně) celou společnost. Hlásíme se k demokracii, hlásíme se demokratickým principům. Tak, jak se zachovala ČT vedená panem Janečkem je neodpustitelné. Připustit, že osočí ČT, byť jen malé procento občanů jako neplatiče a k získání prostředků využije vymahačcské firmy si ČT nezaslouží naši další podporu. Stejným způsobe bychom mohli označit ředitele Janečka se všemi zaměstnanci za zloděje... Přece jen malé procento osob si neutrhlo jablko ze sousedovic zahrádky...
0/0
17.5.2005 17:09

qoknu

Dluhy.
Na Novinkách je článek, že koncem týdne bude uveřejněna internetová adresa, kde si lidé budou moci ověřit své dluhy. prý se tak dohodl Janeček s právníky. Páchne to ještě víc.Najednou to jde a v dopise to nešlo napsat za který měsíc a rok je to.
0/0
17.5.2005 16:21

murjel

Dostala jsem něco jako omluvny dopis od BrigadnikCT
dopis je následující: Vážená paní, Přijměte omluvu za jakoukoliv újmu, kterou jsme Vám tímto dopisem způsobili.  Samozřejmě vše napravíme a v případě, že bychom ještě potřebovali další informace, ozveme se Vám. Děkujeme a jsme s pozdravem BSP Lawyer partners, a.s.. Tak kdo je vlastně majitelem těch dluhů?! Odpovida BrigadnikCT za firmu BSP, ačkoliv jsem dopis adresovala generálnímu řediteli! Když poslanci dokázali Janečka odsouhlasit, tak ho musí dokázat i odvolat!!!!!!!
0/0
17.5.2005 12:23

murjel

A ještě mne v souvislosti z touto
kauzou napadá, že je to celé tak, že je to jenom pokus, zda to projde. Pokud to projde, pak se na každého, kdo platí přes SIPO vrhnou další subjekty a budou vymáhat poplatky. Kdo bude další - Český rozhlas? Vždyť jak je vidět, tak poslance jenom pobuřuje to, že ČT vymáhá nešťastným způsobem to, co jí měl a Česká pošta převést na její účet. Vůbec je nezaráží a je jim jedno, že Janeček svým dopisem uráží občany, že nepstupuje podle zákonů, že prodal databázi osobních údajů občanů! To by jim mělo vadit především! Je tedy již zapotřebí zrušit ČT a přikročit k privatizaci tohoto státního subjektu. Zájemců bude určitě dost. A ještě jedna rada na závěr. Protože Česká pošta má binec v evidenci, tak ruším SIPO a začínám platit přímým převodem. Jak je vidět, ani stát nezajistí svým podnikem, že bude zaplaceno včas a správně!!!
0/0
17.5.2005 11:05

qoknu

Re: A ještě mne v souvislosti z touto
Poslancům jsou lidé ukradení o tom se přesvědčujeme už hodně let. To co k této kauze tlachají je jen prázdné gesto na oblbnutí lidí.Jenže lidé už se nechtějí nechat oblbovat. Jednat s lidmi jako s hnojem je už příliš. Rok uteče.......
0/0
17.5.2005 11:46

cybermiky

Re: Re: A ještě mne v souvislosti z touto
Rok uteče a jako pravičák Vám mohu říci, nic se nestane. Lidi co vkládají marné šance do ODS asi budou zklamáni. Systém provede kosmetické změny, pár věcí co jsou do nebe bijící změní a karavana jede dál..  Pokud si někdo myslí, že poslanci /je jedno z které strany/ budou dělat práci pro voliče, hluboce se plete. Je to jen boj o korýtka a myslet si opak je velmi pomýlené.
 
0/0
17.5.2005 12:51

Adblock

trocha informací
Pár zajímavých informací se dozvíte na této adrese: http://www.novinky.cz/05/65/72.html
0/0
17.5.2005 10:55

qoknu

Re: trocha informací
Také jsem to četla, zajímavé, že iDnes o tom nikde nepíše.
0/0
17.5.2005 11:47

pepekm

traparna
monstrozni hura akce, ktera udela ve finale vic skody, nez uzitku. Souhlasil bych s tim, ze je to jen divadlo, ktere predchazi zdrazeni konsesionarskych poplatku
0/0
17.5.2005 10:49

HolmesS

Re: traparna
V první řadě je to vyhození tak zhruba 10 milionů z okna.
0/0
17.5.2005 10:51

cybermiky

Poplatky za TV přijímač
Platím včas a dopis od s.Janečka jsem dosud nedostal.Nicméně se ptám na věc zásadní: lze podat trestní oznámení na s.Janečka pro porušováni povinnosti při správě cizího majetku ? A to z důvodů, že dlužné poplatky nevymáhal včas a kvalitně ? Protože to vypadá podle počtu "obeslaných" a promlčených nezaplacených poplatků, že způsobil "škodu značného rozsahu" a na to je pěkná paleta..Takže Janečku, šup do tepláků a termiti, imunita je sice doživotní, ale nový parlament, nové zákony, které Vás zpětn+ě imunity zbaví u majetkových trestných činů a šup za Janečkem.
 
0/0
17.5.2005 10:34

Adblock

Re: Poplatky za TV přijímač
Proč by měl mít Janeček imunitu ?
0/0
17.5.2005 10:43

cybermiky

Re: Re: Poplatky za TV přijímač
Ne chtěl jsem říci to, že nejdřív půjde Janeček a za ním ti, kteří mají v současné době imunitu a "hospodaří" podle toho - termiti. Jenže termití imunita není žádná genetická vlastnost a může jim být odňata !
0/0
17.5.2005 10:45

Adblock

Re: Re: Re: Poplatky za TV přijímač
Jo to jo, to bych také rád viděl. Obávám se ale že se toho nikdy nedočkáme.
0/0
17.5.2005 11:28

Pocman

Re: Poplatky za TV přijímač
Nechci se Janečka nijak zastávat, ale za nevymáhání poplatků by měli nést odpovědnost spíš jeho předchůdci. On není ve funkci tak dlouho, aby mohl ovlivnit to, že někdo 10 let beztrestně neplatí. Nicméně by se měl zodpovídat za způsob, jakým se to teď snaží řešit.
0/0
17.5.2005 11:11

cybermiky

Re: Re: Poplatky za TV přijímač
Jasně nelze objektivně než souhlasit, že v tom Janeček není jediný.Ale někde se už kurňa musí začít dělat pořádek. Nikdo přece nechce, aby v téhle zemi z naštvanosti začaly politické atentáty a pumové útoky na potentáty. Případně, aby se pár naštvaných lidí nezdružilo do české podoby IRA nebo ETA, že ??
0/0
17.5.2005 11:15

Adblock

Re: Re: Re: Poplatky za TV přijímač
Janeček to mohl udělat všecko normální cestou a do toho cancu který lidem poslal mohl napsat za jaké období kdo dluží, kolik dluží a že dlužníka slušně žádá aby těch pár kaček poslal na účet ČT. Počítám že by nikdo neměl proti tomu ani ty nejmenší námitky. Nakonec chyby se dělají a napravit by se měly. Co když někdo někdy před lety odjel na služebku a třeba nezaplatil? I když to by se u SIPO stát nemohlo ani tak. Mě v tom pořád nehraje že Janečkovi "neplatili" právě lidé platící přez SIPO a že nikoho z nich neuhánějí třeba plynaři nebo komu všemu platí. Stejně to je u mě. Nikdo jiný mě nikdy nehonil a netvrdil mi že jsem nezaplatil. Televize je vyjímka. Proto tomu nevěřím.
0/0
17.5.2005 11:34

cybermiky

Re: Re: Re: Re: Poplatky za TV přijímač
Nedělám si iluze o České Poště, zvláště jejich soft Pošta 2002 který jsme u nás musely zavést.Tak vynikající soft jsem dost dlouho neviděl.Navíc to skončilo tak, že mě řekli, že si mám stěžovat na jejich GŘ, že tam žijí mimo realitu ...Ale to by bylo na extra vyprávění . Jinak chyba asi nebude na straně poplatníka.A pokud některá účetní na Kavkách neumí spárovat platbu, je to na vyhazov. Protože pár takovýchto "odbornic" znám ze svého okolí, a ještě jsou "mystryně světa v práci s PC", dokážu si představit, jak to v ČT chodí ...
0/0
17.5.2005 11:44

Adblock

Re: Re: Re: Re: Re: Poplatky za TV přijímač
Takové odbornice znám také a umím si udělat představu o tom co ty holky dokáží. To jsou ty absolventky všelijakých středních škol pro podnikatele...Achjo, dnes je všude jenom bordel. Z téhle země by se snad měli lidé odstěhovat co nejrychleji a co nejdál.
0/0
17.5.2005 12:50

cybermiky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poplatky za TV přijímač
Mám na jednom pracovišti dvě takové.Jedna nastoupila a je jí 50 a druhé 28. Když jsem vznesl dotaz, zda platby při příchodu párují k předpisu úhrad /1 platba hradí více věcí případně nedoplatky / , tak mě řekly, že to snad udělá systém za ně. No byl jsem mrtvý smíchy.
0/0
17.5.2005 12:55

Adblock

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poplatky za TV přijímač
Něco psali že pošta přešla na linux. Já osobně linux znám nepatrně a sem tam si ho zkusmo nainstaluju abych zjistil že na něj pořád nemám nervy. Ale napadlo mě tak v souvislosti s tím TV průserem, jestli není chyba právě v tom linuxu ? Třeba nejde korektně převést databáze mezi linuxem a windowsem ? Bylo by to možné ?
0/0
17.5.2005 13:35

cybermiky

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poplatky za TV přijímač
No pokud by Česká Pošta přešla na vytesávané destičky, možná by mohlo dojít k omylu, že by se někdo uťukl. Ale proboha pokud šlo o databázi, až tolik to z woknama nebo tučnákem společného nemá.Většina normálních databází chodí pod vším.
0/0
17.5.2005 13:45

Adblock

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Poplatky za TV přijímač
Databáze asi chodí pod vším, otázka ale je jestli by ty holky u počítačů uměly dělat na něčem co by vypadalo kapánek jinak než na co byly naučené. Známe to. Stačí jim změnit ikonu na ploše a je alarm. Místo MSIE jim dát do počítače Operu nebo FF a je taky vymalováno.
0/0
17.5.2005 14:01

cybermiky

no comment ...
To máš naprostou pravdu  Práce takových lidí na PC se rovná spíš trestnému činu. Občas by těmto "operátorkám" opravdu stačilo zapojit mozek.  Jenže na to se asi  při jejich výrobě pozapomnělo
0/0
17.5.2005 14:18

Adblock

lobujou
ČT podle mého názoru tuhle aféru spustila jako součást svého lobyngu před schvalováním toho připravovaného zákona o koncesionářských poplatků, které se snaží navýšit o 25 Kč. Já být poslancem, tak jim seberu i to co do dneška mají a žádám o privatizaci ČT1. Pokud se nepletu, tak by o jejich pásmo nebo jak se tomu říká byl celkem dost značný zájem ze strany soukromých televizí a to nejenom těch které už u nás působí. ČT by zbyl kanál dnešního ČT2 pro plnění jejího veřejnoprávního vysílání a mohla by vyhodit odhadem 80% zbytečných zaměstnanců. Ty by ostatně měla vyházet v každém případě. Flákačů má až moc.
0/0
17.5.2005 10:06

HolmesS

Re: lobujou
Ač nesouhlasím s tou privatizací, tak s tím vyhazovem souhlasím plně. Kromě toho by bylo asi vhodné si pořádně posvítit na to, jak se tam hospodaří.
0/0
17.5.2005 10:50

Jindra2001

email na bsp
V clanku je chyba. Email na BSP je pohledavkyct@bsp.cz. Opravte to!
0/0
17.5.2005 9:17

Jindra2001

Dluh 76 Kc
Jak prispevky procitam, tak se nemuzu ubranit dojmu, ze CT poslala upominky i tem, kteri maji spravne zaplaceno. Pravdepodobne v CT zacali generovat dopisy jiz v prosinci 2004 a to pred 15.dnem bez parovani na smlouvy. Sice jste zaplatili vcas, ale v CT si vasi platbu nepriradili na vasi smlouovu. Jak proste. Nebo je to jeste jinak? A neni nejlepsi TV odhlasit, nepoustet do bytu kontrolu a zit v pohode? Stejne CT nedisponuje zarizenim ani pravomocemi, jak zjistit TV v dome a pripadne dat neplatice k soudu.
0/0
17.5.2005 9:00

Jirka Novák

Re: Dluh 76 Kc
Bohužel tak jednoduché to nebude - já to dostal taky na 76,-Kč a to to platím schválně dopředu! I podle bankovního výpisu jsem např. na červen 2004 zaplatil už 11.května 2004, atd. atd...
0/0
18.5.2005 15:41

Pavelpod

120Kč - to vidím na dvě dávky...
Ale krom toho - nepřijde vám to celý nějaký divný? Celá tahle akce. Mně přijde, že je to neuvěřitelně ujetý. Až nějak příliš :-( ...
0/0
17.5.2005 1:20

Lanta2004

Re: 120Kč - to vidím na dvě dávky...
Divný je to,že je tolik lidí,kterým vznikl údajný dluh zhruba ve stejnou dobu(předpokládám) a na podobnou částku(cca 75-500,-kč).A navíc většina(ne-li všichni)platí přez SIPO.Divný je taky fakt,že jsem ještě neslyšel o někom,kdo by mněl dluh vyšší a byl tudíš pravidelný neplatič.NĚCO MI TADY NESEDÍ.
0/0
17.5.2005 1:29

qoknu

Re: Re: 120Kč - to vidím na dvě dávky...
Pravidelnými neplatiči jsou ti co nepřihlásili TV. Jenže na ty ČT nemůže, protože o nich neví .
0/0
17.5.2005 8:06

qoknu

Re: Re: Re: 120Kč - to vidím na dvě dávky...
A vlastně jejich osobní data jsou uchráněna, kdežto o těch ostatních hlupácích, kteří kdy TV přihlásili se ví všechno.
0/0
17.5.2005 8:07

Tomas Ruzicka

Re: Re: 120Kč - to vidím na dvě dávky...
No, třeba já mám "dluh" údajně vyšší. cca 1500,-. Platím přes SIPO. Když mi včera slečna na poště tiskla potvrzení plateb, tak mi prozradila že lidí co si to chodí ověřit je hodně, a většina z nich platila v pořádku. Ještě než mi ten dopis z ČT přišel tak jsem si řikal že to zase media přehanějí jako vždy. Jestli se nemýlím tak se včera ČT nechala slyšet že maji asi 25 případů kdy to byl omyl....nevím, ale jenom na té poště kde jsem byl zaznamenali víc případů. Myslím si že pan Janeček asi bude mít pár neklidných nocí . ( omluvte pravopis. Na češtinu jsem vemeno. Ale poplatky platím řádně  )
0/0
17.5.2005 10:14

qoknu

Re: 120Kč - to vidím na dvě dávky...
Dvě dávky to těžko. Jedna dávka je 75 kaček, takže to na dvě nevychází. Spíše je to jedna + penále.
0/0
17.5.2005 7:55

qoknu

Re: Re: 120Kč - to vidím na dvě dávky...
Jo játo mám ještě s 50 haléři.
0/0
17.5.2005 7:57

Adblock

ratatatata
Ježiši já už to vidím jako v televizi. Někdo zazvoní, já jdu otevřít dveře. Za nima stojí dva chlapi jako hory. Slovensko - ukrajinským dialektem se mě zeptají na jméno. To jim roztřeseným hlasem povím. Molodci vytáhnou z pod plášťů kalašnikovy a ozve se několik dlouhých dávek. Svalím se zalitý krví k zemi a s posledním výdechem před smrtí zachroptím:" Nic vám nedám vy rusáci..." A pak zhebnu...
0/0
17.5.2005 1:06

Lanta2004

ČT NA MAILY NEREAGUJE !
Ve čtvrtek jsem poslal maily snad na všechny adresy,které ČT uvádí na svých oficiálních stránkách www.czech-tv.cz a do dneška jsem neobdržel jedinou odpověd.Chtěl jsem vědět,za jaké období mi vznikl údajný dluh,který dle mého nemohl vzniknout mojí vinnou,nebot 20.let platím přez SIPO.Na tu jejich telefonní vyděračskou linku volat nehodlám.Zajímalo by mne ,jestli je na tom někdo podobně,případně co dělat dál.V to,že se ČT ještě bude obtěžovat s odpovědí už příliš nevěřím.
0/0
17.5.2005 0:52

qoknu

Re: ČT NA MAILY NEREAGUJE !
Lanta: já udělala to samé v pátešk a také bohužel ani ťuk odpovědi. Co dál, prostě to nezaplatím. Pátek a celý víkend jsem dávala dohromady doklady. Mám to pět let zpět dobře, alespoň na složenkách SIPA není žádný výkyv.Nemohu se zbavit dojmu, že někdo přikrádal.
0/0
17.5.2005 8:00

didi1go

Re: ČT NA MAILY NEREAGUJE !
Já jsem se zaregistroval, což by měla být další možnost, jak zjistit svůj dluh. Skutečně se mi zobrazil nějaký výpis s uvedením všech mých osobních údajů evidovaných ČT, ale u kolonky dluh bylo napsáno: "z bezpečnostních důvodů se tento údaj neuvádí" Skutečně tu něco nehraje. Budu čekat jak se to vyvrbí, a zatím nic neplatím
0/0
17.5.2005 9:10

murjel

Re: ČT NA MAILY NEREAGUJE !
Pokud platíte přes SIPO, ověřte si, na kontaktním středisku SIPO, za kdy je evidován dluh a v jaké výši, sežeňte si potvrzení ze SIPA, pokud nemáte složenky o zaplacení. Já sama jsem uhradila kde co si řekli a jsem také vedena jako neplatič. Je mi jasné při pohledu na jejich evidenci, že se stala chyba v párování dokladů - předpis a platba nejsou spárované. Navíc se jedná o roky promlčené, takže mne to nechává v klidu. Až přijde platební rozkaz, tak to nakopíruji a pošlu soudu. I když naše soudy pokládám za uplacené, přesto si nedovedu představit, že by někdo ze soudců byl takového ražení, aby si dovolil odsoudit někoho bez toho, že by televize musela doložit nejdříve, od kdy dluží a kolik. Tedy v návrhu na platební rozkaz by měly být tyto údaje uvedeny, jinak se nehodlám bavit. Jenom mne mrzí, že si dosud nikdo z Vás neuvědomil, že postup Janečka je osobní urážka každého občana, kterému tento dopis poslal!!!!
0/0
17.5.2005 10:52

HolmesS

Re: ČT NA MAILY NEREAGUJE !
Já osobně bych se obrátil na policii - jsem vydírán.
0/0
17.5.2005 11:01

Jirka Novák

Re: ČT NA MAILY NEREAGUJE !
já jim poslal maily už ve středu dopoledne (tedy ve středu před týdnem) a doteď také nic, takže si z toho nic nedělej - raději jsem jim poslal ještě i doporučené dopisy (ČT i BSP)
Sice už jsem zaplatil za tu jejich eroťárnu (kam jsem se nedovolal) a za ty doporučené dopisy víc než dlužím, ale pořádek musí být a nenechám se jen tak buzerovat a označovat za dlužníka!
Těch jejich pouze 0.66% chyb bych chtěl vidět - škoda, že nemůže někdo zjistit realitu a ne fikci vymyšlenou Kraflem.
0/0
18.5.2005 15:48

whoever

Zajimave
Kdyz opomineme skutecnost, ze CT ve vybirani nezaplacenych poplatku preslapuje ladne jako slon v porcelanu, tak dle meho soucasny humbuk ukazuje na jednu jedinou vec - byt poctivy a cestny se nevyplaci.. Nebot koho otravuje CT se svymi dopisy? Rozhodne ne ty, co maj doma televizi ale nikdy ji neprihlasili, ti se ted tak leda smejou do hrsti, nybrz ty, co poctive plati, pripadne lidi v Karline, co sice asi meli doma TV, ale par metru pod vodou.. Dovedu pochopit, ze kdyz cesti politici jsou kolosalne neschopni a CT hanebne podfinancovana, ze se CT snazi ziskat alespon vsechny penize co ji ze zakona patri, ale to, jak je cela vec organizovana, tedy zmatek nad zmatek, predrazena help-line atp., to je trapas, a co by melo byt vetsim duvodem pro odstoupeni p. Janecka opravdu nevim.
0/0
16.5.2005 23:55

Jirka Novák

Re: Zajimave
SOUHLASÍM
0/0
18.5.2005 15:51

Trashman

Já myslím, že
nejjednodušší jak vyjádřit svůj názor nad drzostí ČT neprávem obviňovat diváky, by bylo přijít před ČT a tam vyjádřit svůj nesouhlas nad jejich drzostí demonstrací s požadavkem odstoupení Janečka. Všechny předchozí příspěvky jsou sice hezké, ale ČT je určitě nebude číst.
0/0
16.5.2005 23:33

Pavelpod

Re: Já myslím, že
mám jedinej problém - poslanci vytvoří legislativní paskvil - poplatky, které nejde vymáhat. Janeček - asi - vytvoří paskvilní dopis - a "právo" je pak rukojmím všech - včetně těch skutečných neplatičů.
0/0
17.5.2005 0:17

leehni

Tak mě napadá
jestli se tu nezlobíme na tu televizní bednu a přitom krade pošta. Jednou tomu, podruhé tomu, však kvůli 75 korunám se nikdo nepotento...To je fakt děsnej stát tohle! My jsme si ty bolševiky snad vážně zasloužili, když už nic horšího nebylo k mání
0/0
16.5.2005 23:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.