Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČT vymáhá i promlčené poplatky

Stížností na postup ČT v boji proti dlužníkům koncesí rychle přibývá. Televize totiž vymáhá i poplatky, které jsou už promlčené. Údajní dlužníci namítají, že po třech letech už nemají schované doklady o zaplacení. Podle právníků by tito lidé soud vyhráli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tutukan

Monitor, aj. - 4. a poslední

Dobré ráno na ČT2: 5 dní v týdnu, celé dopoledne nacpané opakováním, téměř až do poledne.

U pořadu Otázky Václava Moravce si máme po hodině, (kdy se to kolikrát konečně pořádně rozjede),

přepnout na čt24, ale to by musela být čt24 vysílána celoplošně. Velmi úsměvné.

Nezbude než založit nějakou ligu s názvem třeba: "Ignoranti z ČT", ale mám obavu,

že to bude boj s molochem a větrnými mlýny dohromady.

0/0
1.9.2007 23:24

Tutukan

Monitor, aj. - 3

A ohledně zábavných pořadů a filmů: pan Kraftl se cca před rokem v české televizi

vyjádřil, že od tvorby zábavných pořadů jsou tady komerční televize. (???)

Tak za co tedy chtějí TV poplatky (a ještě budou pravidelně zvyšovat), když spoléhají na to,

že to komerční TV zachrání.Pokud divák napíše do ČT kritický názor, je to naprosto

zbytečné, protože si ČT vše si zdůvodní po svém a k nápravě nedojde.

0/0
1.9.2007 23:22

Tutukan

Monitor, aj. - 2

Často bývá souběžně na čt1 i čt2 podobně tématický pořad, např. pohádka, BESIP,

reklama, sportovní pořad nebo sportovní diskuze, apod.O nekonečném omílání starých

pořadů ani není třeba psát. Seriál Četnické humoresky: Neznám ve svém okolí nikoho,

kdo by ho sledoval.To neznamená, že by ho nesledoval nikdo, ale kolikátá už je to propána

řada? Čtvrtá nebo snad pátá? A kolik se na něj již muselo vydat prostředků?

0/0
1.9.2007 23:20

Tutukan

Monitor, aj.

Zajímalo by mne, zda by obstál argument, že televizní přijímač používám

pouze jako monitor, např. pro sledování DVD filmů. Nemám nic proti TV poplatkům,

ale ve většině případů skladba a úroveň pořádů je nemožná, což není žádná novinka.

Opomíjí se nabídka pro širší veřejnost, naproti tomu mají např.golfisté, kterých je v ČR

registrovaných pouze 30 tisíc svůj pravidelný pořad..

0/0
1.9.2007 23:17

samtronek2000

VÁŽNĚ prosím o radu!!!
 Najde se někdo , kdo zodpovědně a fundovaně zodpoví otázky kolem TV polatků, aniž bych musel kontaktovat drahé právníky?Dopis o dluhu jsem obdržel  k 16.5.2005.Dlužím údajně za říjen 2000,únor 2002,březen 2002 a říjen 2002 a doklady již nemám.Žádnou upomínku jsem neobdržel.Měl někdo povinnost upomínku zaslat?Vztahuje se na uvedená data skutečně nějaká promlčecí lhůta?Uvítám veškeré seriozní odkazy k uvedené problematice.Navíc by to mohlo pomoci i ostatním.Díky
 
 
0/0
5.6.2005 22:13

Almighty Cornholio

SAKRAAA
vy tady řešíte proč to chtějí, ale ne jestli to můžou chtít!!! MF DNES tu podle mého právního názoru píše nesmysly - jak obecná lhůta podle občanskýho zákoníku - ten snad řeší soukromoprávní spory!!! Televize je veřejnoprávní medium a proto vymáhání polatku přechází do "kompetence" správního práva a tudíž lhůta do kdy je možné poplatky chtít je podle SP pouze  2 ROKY!! Moc sem se tomu nevěnoval, ale to je můj názor a chtěl bych vědět, jak si ty idnes právníci obhajují lhůtu z občana.
0/0
17.5.2005 6:59

Vaclav

Amateři jak cyp
Teda dle mně je to bezbřehý amaterismus. 207 korun které nám napočítali je pravděpodobně z r. 1998 kdy jsme zaváděli jednotné inkaso z důvodu přechodu na topení plynem. Došlo k tomu že jsem nakonec musel zaplatit za jeden měsíc všechny položky zvlášť. Samozřejmě i TV. Ale nemíním tím ztrácet další čas. Mimo jiné ve Velké Británii je pokuta za neplacení TV poplatků 1000liber. To už si každý rozmyslí :)
0/0
16.5.2005 22:20

Trifid

privatizace
I když jsem s tím nikdy nesouhlasil, poslední dobou si čím dál tím víc myslím, že by se měla ČT zprivatizovat. Jestli se chce takto chovat, co s ní jiného. (menšiny prominou, beztak se vysílá jen pro vyvolené menšiny).
0/0
16.5.2005 8:39

Martivan

Registrace na www.tvpoplatky.cz
Já trubka jsem se na radu v článku zaregistrovala, protože mě zajímalo, kde se vzal dluh na moje svobodné jméno (ještě v prapodivné výši 98Kč). Zaprvé jsem se dozvěděla, že mám smůlu, protože plátcům SIPO z "bezpečnostních" (??) důvodů není přehled plateb k dispozici" a za druhé se už NEJDE odregistrovat on-line. Takže ještě navíc pěkně poklušu na poštu, abych se zase odregistrovala , protože poplatky (řádně) hradíme z nového SIPO účtu na jméno manžela. Vysílání ČT mám ráda, ale tohle jednání mě na***alo do aleluja:-(((
0/0
15.5.2005 23:29

dukeprvni

ČT vymáhá i promlčené poplatky
a jedna pohadka o tom, jak zlodejska organizace uhani zlodeje  dobry ne
0/0
15.5.2005 11:53

murjel

Každému, kdo platí přes SIPO
Každý, kdo platí přes SIPO, zavolejte na kontaktní středisko SIPO dle místa svého bydliště. Tam Vám po nahlášení spojovacího čísla SIPO, sdělí, za kdy a kolik dlužíte.
Zajímavější je, že SIPO předalo databázi České televizi, Česká televize databázi prodala soukromé firmě! Tady ČT nikdo nic nedluží. Všichni nyní dluží BSP (brigáda soc. prc.?)
Dal jste někdo písemný souhlas se zveřejněním Vašich osobních údajů České poště-SIPO, České televizi? Já jsem nikomu souhlas nedala, tedy piště všichni stížnosti na Úřad na ochranu osobních údajů, který by měl těmto molochům řízeným státem dát pokutu za kšeftování a zveřejňování osobních údajů. Bude alespoň veselo. Že má SIPO v evidenci binec a kdysi nahrálo někde vytaženou starou zálohu, je zřejmé z toho, že dostali obsílku i zemřelé osoby. Urnu maminky klidně donesu i k jednání soudu.
0/0
15.5.2005 9:50

hurkadavid

OTEVRENY DOPIS
Mila televize, protoze jsi mi v listopadu na mou zadost sdelila, ze dluzim 75Kc, 25.11.2004 jsem ti je poslal a dostal dopis, ze nic nedluzim. Dnes jsem si precetl, ze ti zase dluzim k 31.12. 04 celkem 76 korun. Mas v tom pekny bordel. Protoze se mi nechce utracet 38 za minutu telefonovani, posilam ti tento otevreny dopis. Jestli si ho neprectes je mi celkem fuk.
0/0
14.5.2005 10:39

leonel

Re: OTEVRENY DOPIS
ty seš něco jako věštec, když si to předvídal. to musíš být v balíku a několik desetikorun tě nerozhází. mimochodem na koho si mám vsadit ve Vídni?
0/0
14.5.2005 10:43

hurkadavid

Re: Re: OTEVRENY DOPIS
kupoval jsem si kartu na dig prijem CT1+2 ze satelitu. podminkou je mit zaplacene polatky. V hokeji ti neporadim . Promin.
0/0
14.5.2005 10:51

leonel

Re: Re: Re: OTEVRENY DOPIS
škoda
0/0
14.5.2005 15:16

Jirka Š. Svejkovský

Bezpečnosní důvody
Ty bezpečnostní důvody na SIPO by mě zajímaly. Jestli to není tím, že u SIPO mají v platbách nepořádek. Nevidím žádný rozdíl v přímé platbě a platbě SIPO vzhledem k bezpečnosti. Takže z bezpečnostních důvodů mi asi nesdělí, kde se vzal můj dluh 590 Kč. Tak to jsem zvědavej. Televizi mám registrovanou od roku 94 :))))
0/0
14.5.2005 10:18

murjel

Re: Bezpečnosní důvody
Uhodil jste hřebíček na hlavičku. SIPO má  v platbách binec, jak jsem se přesvědčila na vlastní kůži. Moje maminka zemřela, takže jsem provedla, protože jsem se nemohl adomluvit se SIPEm, to, že jsem se zaregistrovala na stránkách tv k přímé platbě trvalým příkazem z účtu. Při té příležitosti, protože jsem uvedla jako důvod převodu přechode ze SIPA na přímou platbu, jsem také při rozhovoru s pracovnicí tv, která mne telefonicky kontaktovala byla informována, že maminka dlužila za 6 a 12/2001. Zaslali mi složenku i na tento promlčený dluh a já ho uhradila převodem z účtu. Nyní přišel na adresu zemřelé maminky dopis, který ji sděluje, že uhrazené poplatky dluží dle SIPA i nadále. Tedy je z toho jasné, že tyhle dvě instituce spolu nemluví, nedokáží si spárovat doklady a předpisy a vymáhají neoprávněně za peníze daňových poplatníků dluhy dávno promlčené, namísto toho, aby stíhali toho, kdo není registrován vůbec! SIPO dalo podklady pro tyhle dopisy ČT a ta prodala databázi!
0/0
15.5.2005 9:14

leonel

Re: Re: Bezpečnosní důvody
je zbytečné o tom dále diskutovat a stačí jen opakovat to co jste napsala!!! pokud by to náhodou nebyla pravda, pak jen hledat jiné místo kde se peníze pravidelných plátců ztratily 
0/0
15.5.2005 9:26

murjel

Re: Bezpečnosní důvody
A ještě pár poznámek. Napsala jsem poslanců, všem bez rozdílu, že by mělo vedení obou společností, tedy jak ČT, tak České pošty, které mohou za tenhle binec v evidenci, protože odpovídají za své pracovníky, kteří neumí účtovat, a že je na čase, aby jako volení zástupci občanů pozvali ředitele Janečka, aby vysvětlil, proč je podepsán pod dopisem on, když pohledávka prodal. Dopis měl být podepsán společností, které pohledávky prodal a nikoliv ředitelem Janečkem. To je logické. Když to ČT prodala, tak jí nikdo nic nedluží! Navíc účet uvedený na složence není účtem ČT! Kdo ví komu patří? Firma, která koupila pohledávky nebyla vybrána ve výběrovém řízení. Kdyby ho vyhlásili, tak by možná dostali více! A navíc si myyslím, že firma, která prováděla audit u těchto dvou státních institucí by měla přijít o razítko, protože dát audit něčemu, v čem je evidentní nepořádek, je zvrhlost a takovým firmám a lidem kulaté razítko do rukou nepatří! Počkám si na žalobu a urnu maminky klidně donesu k soudu.
0/0
15.5.2005 9:19

Lokutus2

!!!
Babička je 3 roky mrtvá a oni si napsali o 160 korun!
Janečku, ty plešatý jelito, až tě potkám, tak dostaneš takovou, že ti z toho narostou vlasy!!!
 
0/0
14.5.2005 9:39

morae

Re: !!!
byla jsem svědkem toho, jak paní přebírala doporučenou zásilku - před 7 lety se vzdala, přehlásila SIPO na nové jméno a spořádaně platí dál. Upomínka přišla na jméno za svobodna - tedy evidentně promlčený dluh. Pánové v čt se ohánění velkými náklady na poštovné, ale nákladují neefektivně. Doporučuji podrobný audit - kolik pohledávek bylo rozesláno bez rizika promlčení a jaká částka na poštovné a tisk byla vyhozena oknem.
0/0
14.5.2005 13:26

morae

Re: Re: !!!
vzdala - tedy omlouvám se za překlep - vdala.
0/0
14.5.2005 13:28

Lokutus2

Re: Re: !!!
Babička jim nedlužila ani Ň! O to jde!!! Účtují si Bůhvíco!!!
0/0
15.5.2005 0:08

Trashman

Svolání demonstrace pře ČT
Proti nehoráznému vymáhání fiktívních nedoplatků, by to chtělo aby se všichni neprávem obvidění diváci sešli na demonstraci pře ČT a tam vyjádřili Janečkovi jak ho mají rádi. Bylo by rovněž dobré požádat pana Janečka aby odstoupil z postu ředitele, když to nezvládá.
0/0
14.5.2005 9:19

celtic

Re: Svolání demonstrace pře ČT
mobilisacéééééé, defenestracéééééééé, každou středu před Strakovkouuuuuuu, každý čtvrtek před ČTTTTTTTTTT, permanentní revolucéééééé
0/0
14.5.2005 9:37

bublinkabublinka

Re: Svolání demonstrace pře ČT
a když každý nespokojenec přinese cihlu , tak máme postavenou vlastní televizi . Já tam přinesu hned dvě , protože jsem nasr....  na druhou.
0/0
14.5.2005 14:18

donald007

Janeček
by měl odstoupit zejména kvůli stupidní programové skladbě (nezajímavým třeba náboženským pořadům určenýcm za peníze, které chce vybírat , třeba propagaci katolické církve), reportážím o ničem, dokola opakujícími se zprávami (24 hodin sdělují, že je nová vláda a jiné novinky ..... ). Je jasné, že s těmi postkomunistickými redaktory to není lehké, ale měl vybírat alespoň ze soukromých médií.  Když to má občak platit, tak ať to má trochu kvalitu  
0/0
14.5.2005 7:52

leonel

Re: 24 hodin sdělují, že je nová vláda a jiné novinky .....
to je fakt když má občan platit, tak ať se ve světě taky něco děje
0/0
14.5.2005 9:13

celtic

Re: Janeček
Zajímalo by mne tvoje IQ.  Vsadím se, že bude dvouciferné
0/0
14.5.2005 9:35

morae

Re: Re: Janeček
je fakt, že to, co vidíte ve večerníku si zopáknete v televizních novinách a o pár hodin dál v 21. Zoufalá úroveň rozhovorů s osobností v 21 dosáhla vrcholu, když si pozvali rumunského krále - nepoložili mu jedinou otázku, neomluvili se mu za selhlání zařízení - nedokázali ani změnit zaběhlý zasedací pořádek - moderátorka uprostřed mezi dvěma hosty při rozhovoru s královým synem (?) seděla tedy zády k nejvýznamější osobě ve studiu. Jo, jo ... kultura
0/0
14.5.2005 13:36

forhend

Taky
by mě zajímalo, jak budou vymáhat poplatky od cikánů, bezdomovců apod. To jim vezmou děcka nebo káru??? :-)) Nebo budou stát před sběrnou a zabaví jim poklopy z kanálů??:-))
0/0
14.5.2005 7:49

František Koudelka

Re: Taky
Hodí jim exekuci na sociální dávky ty moulo..
0/0
14.5.2005 8:20

qoknu

Re: Taky
Silně pochybuji, že bezdomovci a cikáni mají přihlášené TV. Takže to je v pohodě. Na to nemají páky, aby zjistili, kdo má doma nepřihlášený TV. Proto také, aby získali prachy, tak je chtějí od těch co platí a někdy /?/ jeden měsíc z nějakého důvodu vypadl. Každý logicky uvažující člověk by si všiml, že X let před a X let po tom inkriminovaném měsíci je placeno, takže logicky se muselo něco stát.
0/0
14.5.2005 9:24

qoknu

Re: Re: Taky
doplňuji je ve většině případů placeno přes SIPO!
0/0
14.5.2005 9:25

Jirka Š. Svejkovský

Re: Re: Taky
Platí jenom ti, co vlastní TV přístroj. Takže houmles jsou z toho legálně venku. Samozřejmě, že se mohlo stát, že kdysi jedna platba vypadla a člověk prošvihne i upomínku (dlouhodobě pryč). Byl jsem u toho, když nějaký pán na poště zjistil, že se to už jednoduše zaplatit nedá. Ale takový výhružný dopis po X letech je opradu hnus. Asi jim napíšu, že jsem zbytečným čuměním na reklamy (když vybírají poplatky, ne?) přišel o 50.000,- a tuto pohledávku jsem postoupil právní kanceláři Wydriduch a synové ....
0/0
14.5.2005 10:22

murjel

Re: Re: Taky
Ano, to je přesně ono. Vypadl jeden, nebo dva měsíce, jak zjišťuji telefonem i pro známé na kontaktním středisku SIPO, tak většinou rok 2001 (alespoň u nás na Praze 10), tedy zřejmě zhavarovala databáze, někdo natáhl starou zálohu a už se nenamáhal, zkontrolovat, které platby nebyly v záloze a tyto tam dodat. Je to věc České pošty a SIPO, která dávala podklady - celou evidenci České televizi (co tomu říká úřad na ochranu osobních údajů jsem se zatím neptala, ale já jsem písemný souhlas s tím, že moje data dají ČT nedala), Česká televize prodala databázi soukromé firmě, tedy by ji za tohle protiprávní jednání měl Úřad na ochranu osobních údajů postihnout! Tedy jak zhišťuji, tak zde dvě státní firmy kšeftují s osobními daty občanů, aniž by si předem vyžádali jejich souhlas s tím, že tito občané souhlasí, aby něco takového provedli!
0/0
15.5.2005 9:25

hurkadavid

Re: Taky
a vis, ze ve veznicich muzou mit vezni televizi a jsou osvobozeni od poplatku? aspon toto platilo platilo pred par lety!!!!
0/0
14.5.2005 10:41

Josefprav

Tak ahoj
Jinak si tady hoši založte spolek uražených TV koncesionářů. Dál vás to nezajímá a je to škoda. Říká se tomu: Přes psa neviděl tramvaj.  
0/0
14.5.2005 0:46

Lanta2004

Re: Tak ahoj
Bych si vyprosil,já nejsem uraženej,ale nas*anej.Kapišto!
0/0
14.5.2005 0:50

Josefprav

Re: Re: Tak ahoj
Tak jsem jenom omezenej, nadutej a trouba. Jsi celkem slušnej chlapec a poplatky zaplať. .
0/0
14.5.2005 0:54

Lanta2004

Re: Re: Re: Tak ahoj
Jednou už se stalo,dobrou chytrolíne ,už se těším na tvoje další moudra...
0/0
14.5.2005 1:00

Dan 1

Re: Tak ahoj
Platím za to, co si objednám. Jestli mi chce ČT ukazovat Sex ve městě a Přátele, neuvidí ani korunu.
0/0
14.5.2005 0:55

Pavelpod

Re: Re: Tak ahoj
To je opravdu komické prohlášení - v téhle zemi. Platíš MNOHO věcí, které jsi si neobjednal :-) . Jen z nějakého záhadného důvodu ti nevadí telefonní poplatek za 200Kč (aniž jsi si zavolal), internet za 1000Kč, poplatky v bance, ceny za účty za mobil (800 až 1600,-Kč žádný problém), za HBO, vyhozených 400mld za "úvěry kamarádům v bankách, podivné státní zakázky na "nefunkční komunikační systémy" pro záchranáře, nefunkční padáky čes. armády či zbytečný nákup nadměrného počtu letadel z Vododochod atd atd.. Vadí ti ta nejlevnější a poměrně efektivní služba takto "ti nucená" státem (nutí ti i divadla, školství, zdravotnictví, policii...). Tahle "akce" se čt opravdu nepovedla - chápu, ale nemohu pochopit, že jsi takhle "rozhořčený" jen v tomto případě a jindy ani "nešpitneš". Kdyby jsi byl takhle rozhořčený vždy, když stát někde "mrhá" prostředky občanů, tak kde už jsme dnes mohli bejt. Jezdil by jsi v čistých vlacích, po dobrých silnicích a děti by měly dobré učitele a vzdělání. Ale já ví
0/0
14.5.2005 1:08

Pavelpod

Re: Re: Re: Tak ahoj
Ale já vím, těch +20Kč navíc je "strašně moc", a oni jsou tak neefektivní. Opravdu jsou tak "neefektivní" - jsi si určitě jistej :-) ???
0/0
14.5.2005 1:09

Pavelpod

Re: Re: Re: Re: Tak ahoj
Ano, můžeš se odtěhovat "do jeskyně", nemít vodovod, elektřinu, telefony, rádio ani TV ani internet nebo účet v bance. Opravdu se ale chceš odstěhovat "do jeskyně" ?? Chce se "většina lidí" odstěhovat do jeskyně :-) :-) ?? Já ne. A těch 150 Kč za TV a rozhlas mě opravdu nerozčiluje - na to jsou tady jiný experti - :-((( .
0/0
14.5.2005 1:13

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Tak ahoj
Ovšem, jsem. TA3 nechce ani cent a poskytuje kvalitní informace, bez odporného a ničemného balastu a la Horst Fuchs.
0/0
14.5.2005 1:15

Pavelpod

Re: Re: Re: Re: Re: Tak ahoj
na čt24 horst není, komiku - kdo nechce slyšet, neslyší. Tak to plať všechno dál (tedy krom čt) , nic jiného si asi opravdu nezasloužíš :-))))) .
0/0
14.5.2005 1:17

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak ahoj
Jolano Voldánová, nechtěj, abych se nas/*al. To pak bývám i zlý.
0/0
14.5.2005 1:20

Pavelpod

Re: Re: Re: Re: Re: Tak ahoj
..zase další "pravičák", který "věří" že má něco zadarmo - takový mám nejradši :-))) .
0/0
14.5.2005 1:29

Dan 1

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak ahoj
Zadarmo nemám nic. Na ČT a Novu jsem nucem se občas podívat a to z jednoho důvodu. Bohužel (spíš díkybohu) nejsem sám.
0/0
14.5.2005 1:31





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.