Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČT pošle neplatičům poslední varování

Česká televize oznámila, že obešle neplatiče koncesionářských poplatků. Všichni, kdo dluží přes 60 dní, musí zaplatit do tří týdnů. Pokud dluh neuhradí včas, čeká je soud. Opatření se týká lidí, kteří televizi přihlásili, ale přestali za ni platit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kyki

odhlaste televize
odhlaste televize a budete mit klid. at ty pijavice z ct vyhynou. kdo je v dnesnim sevete potrebuje? chcete platit za ten ausus, kterym jen zvysuji elektromagneticke znecisteni?
0/0
12.5.2005 10:17

Komb Ajn

bla bla
Hm, já nevím, jak vy, ale asi se na dnešní hokej kouknu v televizi. Nejlepší to bude někde v hospodě, ještě u toho udělám nějaký pivko a jestli vyhrajem, tak za tenhle měsíc zaplatím koncesionářský poplatky.
Jestli ale prohrajem, tak jim nas... zaplatim až jindy
 
0/0
12.5.2005 10:03

lolita.com

D
AAAAAAAAAAAA
0/0
12.5.2005 0:09

lolita.com

AA
UUUUUUU
0/0
12.5.2005 0:06

lolita.com

nasrat
3x NASRAT
0/0
12.5.2005 0:05

Feo

Re: nasrat
a jako zvláštní laskavost ještě dvakrát rozmazat a jednou přímo na Honzíčkovu plešivku.
0/0
13.5.2005 0:30

ant.

Janeček se zbláznil-
zrovna jsem dostal dopis,že mám zaplatit 231 Kč za údajný dluh- poplatky za TV platím,nevím jak dluh vznikl a mám možnost získat informace o pohledávca telefonicky,cena je  pouhých 38 Kč/min. Výše dluhu ani úroky z prodlení nejsou nijak specifikovány.Co mi poradí MONTÍK,PATA  a další agenti ZLODĚJSKOBEZPRÁVNÍ ČESKÉ TELEVIZE
0/0
11.5.2005 18:06

montík

Re: Janeček se zbláznil-
To je o něčem jiném a ne o o tom zda platit či neplatit koncesionářské poplatky. Pokud víš, že jim nic nedlužíš a můžeš to doložit, tak se vůbec nevzrušuj. U soudu nemůžou vyhrát.
0/0
12.5.2005 11:49

montík

Cena této 100,-
Pánové ( příp. i dámy) ruku na srdce - kdo se nedíval ani na jeden přenos z hokejového či lyžařského MS, fotbalového MS či ME nebo olympiády? Pokud jste viděli byť jeden takový přenos a vzali cenu vstupného , dostanete výši poplatků za ČT min. za jeden rok (nebo třeba 8 let). Pokud byste vůbec nějaké lístky sehnali (viz loňské MS v Praze). To opravdu chcete, aby sportovní zápasy komentovali Pája s Vášou a Janičkou-solárkou????? Sportovní kanály na kabelu Vás stojí skoro 400 Kč (UPC). A kódované vysílání? Blbej dekodér bude stát min. 1000-2000 Kč. Pro taková kvanta lidí je to nesmyslné. A Horstík nejvíce a imrvére otravuje na komerční TV, až se mi zvedá žaludek. Tu stovku za měsíc přežiju, provoz Novy a Primy mě při započtení nákladů na reklamu stojí určitě taky min. 100,- měsíčně. A Vládíkovo extempore za 10 mld.... škoda mluvit. Ať v ČT udělají reorganizaci (doporučuji začít u hlasatelů - nesnáším, když mi říkají děj předem) a uhájí poplatky mnohem snadněji.
0/0
11.5.2005 12:46

Pata :-)

Re: Cena této 100,-
Přesně tak. Musím jenom souhlasit.
U mne je poměr sledování ČT/Nova,Prima asi 70/30.
ČT forever
0/0
11.5.2005 15:57

Kyki

Re: Cena této 100,-
nedival. nemam televizi, nemam potrebu ji mit, nevim k cemu by mi byla. existuji desitky lepsich informacnich kanalu. pohodlnejsich, aktualnejsich, nezavislejsich, s sirsim zaberem, s podorbnejsimi informacemi a ZADARMO
0/0
12.5.2005 10:25

montík

Re: Re: Cena této 100,-
Když nemáš televizor, nemusíš platit poplatky. Ty desítky jiných informačních kanálů zadarmo by mě docela zajímaly. Internet taky nebude věčně zadarmíko.
0/0
12.5.2005 11:47

RDP

Dotaz
Co přesně znamená takové slovo VEŘEJNOPRÁVNÍ?
0/0
10.5.2005 20:09

abc

Re: Dotaz
Slovo "Veřejnoprávní"  má asi takový význam  jako za bolševika mělo slovní spojení " čestní a poctiví členové strany" .
0/0
11.5.2005 12:20

tlachal

nevidím problém
stačí, aby privátní TV platily průběžně licenci no a ty peníze se dají na veřejnou TV. A kdo nemá TV nemá důvod si stěžovat.
0/0
10.5.2005 17:45

RDP

výborně!
soukromé cirkusy budou platit státním, soukromé noviny státním, soukromá radia státním, soukromé pekárny těm státním ... to se budeme mít všichni dobře
0/0
10.5.2005 19:59

paltt

Re: výborně!
Jasne jiz jenom to: Dohonit a predhonit, alespon dohonit.  Neztratit stopu.    
0/0
10.5.2005 21:43

Milan44

zrušit
zrušit okamžité okrádání občanů státem a její politickou ČT
0/0
10.5.2005 16:32

ant.

Re: zrušit
0/0
10.5.2005 17:13

Pata :-)

Já jsem pro zvýšení
Vážení "ublížení",
pokud si v nabídce ČT za celý měsíc nevyberete ani jeden pořad, tak to je mi vás vážně hluboce líto. Pokud by tady byly pouze soukromé tv, tak bych se musel dívat na hokej s otřesným komentářem pana Poulíčka, neviděl bych žádný zápas ligy mistrů, dítě ve školce by se nemohlo dívat na Kouzelnou školku, atd. Všichni nadávají na komerční televize, nadávají také na ČT. To vám to opravdu stojí za ty nervy? Prostě jí odhlašte a večer si povídejte s dětmi, mastěte karty, čtěte knížky, nebo choďte procházky. Nechoďte ale do hospody, protože tam utratíte za jednu návštěvu více, než dáte měsíčně na poplatek. Že vás to baví, hádat se o 100,- Kč jako nějaké socky z hlaváku .
0/0
10.5.2005 13:03

mikhail

Re: Já jsem pro zvýšení
:-)
0/0
10.5.2005 13:34

ant.

Re: Já jsem pro zvýšení
Já jsem pro trest smrti,začal bych u Paty!!
0/0
10.5.2005 16:50

RDP

že to ČT baví
soudit se o 100 kč jako nějaká socka z hlaváku
0/0
10.5.2005 19:57

ferdapytlik

Re: Já jsem pro zvýšení
Nejde o 100 Kč. Jde o princip. . PS: Když tě číšník natáhne při vyúčtování o 100 Kč držíš ústa, aby jsi nevypadal jako socka z hlaváku ? :-)
0/0
10.5.2005 21:42

mpixel

Čestné je neplatit.
Neplatit poplatky je naprosto čestné. I když ČT máte.
Přirovnání 1:
Vlastníte část zahrádky (viz vysílací frekvence) a na té vaší zahrádce před domem někdo bez vašeho svolení uspořádá párty a nic vám za to nedá. Nemůžete si tam udělat svoji párty a ještě se na tu cizí párty nesmíte dívat!??? A jestli se na tu párty z okna podíváte, přesto že s ní nesouhlasíte, myslíte si že jste vyčůraný?
0/0
10.5.2005 11:41

mpixel

Re: Čestné je neplatit.
Přirovnání 2
Jsem v podstatě minoritní akcionář protože ČT a vysílací frekvence jsou státní. A mám zájem na tom aby firma vydělávala (Např. tak jako Nova). A jestli firma nevydělává tak takovou firmu nechci. Normálně bych se těch ztrátových akcií zbavil. Ale jak to mám zařídit v tomto případě? Když jsou práva menšinového akcionáře přehlížena?  
0/0
10.5.2005 11:41

barbudo

Re: Re: Čestné je neplatit.
Ale Nova je něco úplně jiného. Je to prodavač reklamy (komerčních lží, česky řečeno).
A jelikož nikdo nevydrží zírat na reklamu nonstop, prokládá to Esmeraldou, krví a sexem ...
0/0
10.5.2005 11:49

RDP

Nova ale nežádá
aby jí vlastník nějakého přístroje pravidelně platil! Je jedno jestli je modrá sedma víc nebo míň krvavá než esmeralda ... principiální hloupost je socialistický podnik jménem ČT, vysílající na politickou objednávku těch, kdo ČT udržuje při životě za cenu hloupých zákonů a z peněz těch, kdo o ČT vůbec nestojí.
0/0
10.5.2005 20:03

barbudo

Re: Nova ale nežádá
... no proč by taky Nova něco žádala proboha? Pokud by vysílala jen Nova, televizi by nesledoval skoro nikdo. Pokud by poštovní schránky sloužily jen ke štosování reklamy, nikdo by je nevybíral. Spam funguje jen tam, kde odebíráte i něco jiného, než  pouze reklamu ...
0/0
10.5.2005 21:38

abc

Re: Re: Nova ale nežádá
Kde žiješ Barbudo, statistiky mluví už několik let jasně. Sledovanost Novy ku sledovanosti ČT je v nejlepším případě 2 ku 1 v nejhoším i 10 k u 1. Takže to že ty si myslíš, že by ji nikdo nesledoval je jenom Tvůj problém.
0/0
11.5.2005 12:13

abc

Re: Re: Čestné je neplatit.
Ano přesně. Platím daně státu, aby stát měl na to co od něj potřebuji. Ale proč mi nutí něco co nepotřebuji a ani nechci, proč se toho nemohu dokonce ani zbavit.
0/0
10.5.2005 11:52

barbudo

Re: Re: Re: Čestné je neplatit.
... nutí Vám silnice, hasiče a policajty, výzkum léků na rakovinu ... hmm ... svině jedna ...
0/0
10.5.2005 21:48

abc

Re: Re: Re: Re: Čestné je neplatit.
Ne nenutí, jestli jste si nepovšiml, platím na to co potřebuji, a silnice, hasiče , doktory i ty blbé policajty potřebuji, alespoň někdy. ČT jsem dosud nepotřeboval a nepotřebuji.
0/0
11.5.2005 12:08

odemne

poplatky
takze já nejenom budu platit poplatky za něco tak stupidního s Horstem v reklamách, ale ještě z daní budu dotovat soudní spory Čt. To už je fakt síla.
0/0
10.5.2005 9:54

vnd

d
CT posle jak Fantomas posledni varovani pred popravou pokud lidi nezaplati dan z prava na zivot.... 
0/0
10.5.2005 9:15

729

Re: d
No jo, ale Fantomas si na rozdíl od uslintaného Havlova hošíka Krafla nešlapal na jazyk. Mám zato, že ČT je plně v moci těchto chlapečků a jim podobných. A jedná podle toho!
0/0
10.5.2005 9:51

male_fatale

PROC PLATIT??
PROC MAM PLATIT ZA NECO CO NECHCI? ME TO PRIPADA JAKO VYDIRANI! NEZAPLATIS -> SOUD -> ZAPLATIS JESTE VIC PREMYSLEL NEKDO TAKY NAD TIM, ZE JSOU V CR TAKE LIDI KTERI SE UZ NA TV A ROZHLAS VYSILANY V CR, NEDIVAJI A NEPOSLOUCHAJI? TAK PROC BYCHOM MELI PLATIT ZA NECO CO NEPOUZIVAM??? DOKAZE MI TO NEKDO ROZUME VYSVETLIT, CO TO TADY MAME ZA BORDEL??
0/0
10.5.2005 8:50

Pavelpod

Re: PROC PLATIT??
podívej se níž do diskuze, je tam vysvětlení. Stát prostě u některých služeb princip jisté "finanční solidarity" využívá - je to vcelku běžná věc (ve vyspělých zemích). Nechceš si už konečně zvyknout, že platíš mnohem a mnohem více - nejenom za tu (vzhledem k ceně celkem efektivní) televizi? Já si "taky nechci zvyknout", jen narozdíl od tebe rozlišuji - některé takovéto služby jsou neuvěřitekně předražené (TV to není). Není to náhodou spíš tak, že tu ani tak nejde o "efektivitu" této služby, jako spíš o to, že někdo velmi "chytře" řekl, že tam někdo bere "obrovský peníze", na což spousta "čechů" velmi dobře slyší :-))))) ? Dokonce bych řekl, že tenhle "čistě nepravicový argument" vypustila (velmi cíleně) jedna "pravicová" taky strana. Je to až úsměvné, jak vysoce "efektivní" to byl tah, pokud si uvědomíme o jak směšnou částku se jedná. 1800Kč za telefon a internet/měs naopak tyto pány (dámy prominou) nechává celkem v klidu :-) .
0/0
10.5.2005 9:16

Pavelpod

Re: Re: PROC PLATIT??
Není to náhodou spíš tak, že tu ani tak nejde o "efektivitu" této služby, jako spíš o to, že někdo velmi "chytře" řekl, že tam někdo bere "obrovský peníze", na což spousta "čechů" velmi dobře slyší :-))))))))))))))) ? ........není co dodat :-) .
0/0
10.5.2005 9:20

abc

Re: Re: Re: PROC PLATIT??
Není to náhoudou tak, že kdyby se ČT zprivatizovala, že by kvalita vysílání nejen neutrpěla, ale naopak vzrostla (odešli by ti neschopní bývalí i současní svazáci), přestaly by ty přihlouplé kecy o závistivých "Češích" (koho prosím Vás zajímá kolik berou lidé na Primě nebo na Nově), a že by zprivatizovaná ČT ještě potřebovala nějaké koncesionářské poplatky od 5 milionů lidí tomu snad ani sám nevěříte, i když jste podle svých názorů zřejmě zaměstnacem socialistické ČT.
0/0
10.5.2005 9:48

Pavelpod

Re: Re: Re: Re: PROC PLATIT??
v téhle diskuzi už se všechny tyto verze probraly - mrkněte se o kousek níž. Jsou tam odpovědi na vámi uvedené otázky. Včetně otázek "o efektivitě" (na osobní šťouchy neodpovídám, jen v obecné rovině "nejsem žádný milionář", za vše platím a nemám dluhy. A nejsem socialista :-) ).
0/0
10.5.2005 10:05

abc

Re: Re: Re: Re: Re: PROC PLATIT??
Ano máte naprostou pravdu. Cituji z níže uvedeného článku: "Odboráři, NOVA, politici a levicová intelektuálská fronta prostě potřebují slabou, státem ovládanou televizi, se kterou mohou manipulovat. Tak se těšme, že spolu s novelizací mediálního zákona bude zvýšena koncesionářská berň, posíleno represivní oprávnění jejich výběrčích a evidence televizních přijímačů prolomí soukromí občanů." Na to, aby  se ČT privatizovala není prostě žádná politická vůle a odnášíme to všichni.
0/0
10.5.2005 10:24

Pavelpod

Re: Re: Re: Re: Re: Re: PROC PLATIT??
nejste trochu demagog :-)) ? Na tyhle žvásty už vám dneska nikdo nenaletí (včera není dnes, vše se vyvíjí). Nebo je snad anglie ovládaná "levicově intelektuálskou frontou"? (o jejich způsobu kontroly vybírání poplatků Vám radši ani nebudu vyprávět. To co jsem o ní slyšel by Vám asi mohlo způsobit infarkt :-) ). Jsou to "strašný bolšáni", tyhle angláni, o jiných radši ani nemluvím :-))))) ....
0/0
10.5.2005 10:46

Pavelpod

Re: Re: Re: Re: Re: Re: PROC PLATIT??
Dnes tu jsou jen "lobistické skupiny" a politici, kteří "nechtějí" dobře spravovat tuto zem. Víte, kolik lidí říká - "není koho volit"? O něčem podstatném to svědčí. Ale taky souhlas, těším se na "povolební realitu", ať už bude jakákoliv. A média - a především TV - budou vždy "do jisté míry závislá" (viz ta anglie). Jen ty novináři - musí v této době "plné informací " každý den prodat noviny, televizní noviny, události, deníky. Přesto mě čt tolik nerozčiluje jako státní informační politika (kdy konečně začnou obíhat ty dokumenty místo lidí, formulář na ŘP není na netu ke stažení atd), telecom nebo nebo cena za telefon a připojení k internetu. 150kč vs 1800kč spolu s frontou na formulář na nové ŘP (např) mluví za vše. Která "fronta" má pod palcem tohle :-)))))))) ??
0/0
10.5.2005 11:01

abc

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PROC PLATIT??
Vždyť my se nakonec domluvíme, mě je popravdě řečeno ČT ukradená, dívám se na ni opravdu vyjimečně, děti vedu k tomu, aby se na TV nedívaly vůbec, snažím se je zaměstnat jinak a věřte nebo nevěřte nejsou ani zaostalé ani ochuzené o nějaké informace veřejného zájmu, takže v tom ta úloha veřejnoprávní TV asi nebude. Oháníte se Anglií, ale ta už dávno není vzorem demokracie, to snad platilo, když jsme ji srovnávali se socialismem, o Franci ani nemluvě a o byrokraci německé socialistické vlády bych mohl psát pojednání. Nicméně mě nepřesvědčíte, že je mou povinností platit za něco co nejen nepotřebuji, ale ani nechci. Internet mě živí, ten potřebuji a tudíž za něj musím platit, jestli je to moc nebo málo to je relativní, z hlediska běžného uživatele ano, z hlediska člověka, který to potřebuje k podnikání také, ale ne tak, abych si mohl dovolit ho odhlásit.
0/0
10.5.2005 11:33

Pavelpod

Re: Re: PROC PLATIT??
Evropa je "sociálně demokratičtější" než Amerika - jistě. Došli tam ke konsensu, že veřejnoprávníTV financované z poplatků a z reklamy (čím menší země, tím větší procento reklamy :-) ) je rozumný kompromis. Už se ale velmi těším, jak po volbách pravice "osolí" život naší největší sociální vrstvě, které pracovně říkám "100Kč nad sociálními dávkami". Je tu několik pozoruhodných paradoxů, ketré "stojí za povšimnutí":, takže si dovolím odbočit od tématu. Např. typický divák novy (zprávy, estrády, laciné akční filmy - taky se občas kouknu :-))) ) je soc_dem (návštěvník kotle :-) ). Takže ods "masivně oslovuje" tyto voliče, kterým ale chystá po volbách "slušné finanční překvapení". Velmi "se těším" na "povolební realitu". Na dávky už totiž podle mě v tak velké míře nebudou peníze. Abych se k tématu zase vrátil, jistě pak přijde i "kouzelně demagogický" argument, že poplatky vpTV nelze zvýšit (o 20Kč :-) ), neboť je všecho "už tak drahé", že by to občan už neunesl :-))))))) .
0/0
10.5.2005 9:38

Pavelpod

Re: Re: Re: PROC PLATIT??
abych to uvedl "na pravou míru" - je mi vcelku jedno na jakou TV se dívám, jen nemám rád USTŘIŽENÉ konce filmů a mnohem víc než čt mi vadí např těch již několikrát zmiňovaných 1800Kč za telefon a internet. To považuji za opravdovou loupež, čt je pro mě (za tu cenu) vcelku efektivní a ok. A nevadí mi, když někdo bere trochu "víc než já" :-))))) .
0/0
10.5.2005 9:49

male_fatale

Re: Re: Re: Re: PROC PLATIT??
no snad se kvalita vysilani trochu zvedne, az se bude vysilat digitalne. I kdyz o tom silne pochybuji, nebot uz ted lide, kteri pracuji na ct 24, dostavaji za vice prace stejnou mzdu. A ruku na srdce, zase takova bomba to neni,cili netusim proc bych mel ( sice malo ale jde mi o princip) platit za programy, ktere proste nechci videt? POkud by se zavedl dekoder a uzivatel,res. divak, by si za prijem pravidelne platil, mysim ze by se zvedla uroven lidi, treba by se zacalo vic cist. uz me nebavi se divat jen na zpravy, kde co vybuchlo, koho kdo zabil, co se zase zdrazi, nebo jestli paroubkova zena vylezla z marnice....
0/0
10.5.2005 10:10

Pavelpod

Re: Re: Re: Re: Re: PROC PLATIT??
Proč "vyspělé země" u některých služeb využívají princip "jisté finanční solidarity" je věc známá - je to trochu jiná diskuze. Model komerční stanice v souběhu s veřejnoprávním rozhlasem a TV má svou "evropskou tradici". Nejvíc na tom "vydělá" divák, i jako občan. Taková TV totiž neslouží jen "zábavě", ale i jiným účelům. Dokonce Vám může ušetřit (poměrně hodně) peněz - pokud svou "funkci" plní správně. Tam má čt opravdu rezervy. čt24 je v experimentálním provozu - její podoba se jistě bude ještě hodně měnit. S těmi principy souhlasím - má to jen jeden háček. Nerozumím tomu povyku kvůli 20Kč, když jiné služby jsou mnohem dražší, méně efektivnější a např. telecom teď zdražuje v řádu stokorun, a takový povyk kolem toho není. To je to, na co bych rád upozornil. Ten "povyk" by měl mít jisté proporce - 150kč vs 1800kč (za internet a telefon) mi přijde nepoměřitelné. To je můj názor - toť vše :-) .
0/0
10.5.2005 10:22

RDP

Diskutujte prosím k věci, tedy k ČT
Je trapné hájit ČT tím, že platíte za telefon nebo něco jiného více! Až tu bude diskuse o ČTC, tak diskutujte o ČTC. Jedna státní zlodějina druhou přeci neomlouvá! nebo snad ano?
0/0
10.5.2005 20:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.