Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus udělil milosti, hlavně kvůli rodinám

Prezident udělil další milosti. Rozhodl většinou z humanitárních důvodů. Chce zaručit fungování rodin s malými dětmi či péči o nemohoucí příbuzné. V jednom případě prominul vyhoštění Chorvatovi, který si odseděl 3,5 roku za to, že v 70. letech dovezl tři auta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Plus__-

Kritici ústavy EU by se měli 'omluvit za matení veřejnosti'
Klausi, Ty uz konecne dej vsem pokoj a vypadni.
0/0
4.5.2005 19:59

Josef II

To jsou ale sazby!!
Za zpronevereni nekolika desitek tisic u nas dostanes 3 roky. Za nekolik desitek milionu dostanes 6 let. Poucka: bez do toho hned ve velkem. Odsedis si svoje a potom ti bude az do smrti blaze.
0/0
4.5.2005 16:07

RPG7

Má to logiku!
Tedy milosti páně presidentovi...... Alespoň z toho mála kusých informací , které jsou k věci k disposici je zřejmé, že převládají milosti zejména pro jednu skupinu - totiž podvodníky.
V popsaných případech je jich zdaleka nejvíc.
Neobyčejně s emi lídí zejména milost pro někoho, kdo před deseti lety předložil bance falešné a nepravdivé doklady. Chápu, že viděno z Hradu to vyvolává asociace tehdy neomezené vlády, oněch poěvstných útěků před právníky a vůbec - českého modelu podnikání a bankovního socialismu. Docela chápu, ž epan president unesen sentimentem na tuto " úžasnou" dobu ty lidičky omilostnil. Taky se slzou v oku popatřím na staré zlaté časy. Takže - v souladu s předchozími milostmi pro několik defraudantů a jednoho podvodného znalce, berme na vědomí, že podvod je v očích toho, kdo soudí, že moudrost se dostavuje v den 30-tých narozenin , deliktem pouze kavalírským a nemá se na něj zas až tak přísně hledět. Jsme jiného názoru. Což by ani tak nebylo zásadní,
0/0
4.5.2005 15:33

Pavlik!

Chci být ženská
Já bych chtěl být ženská, nasekal bych hromadu děcek, a pak bych v pohodě vraždil a kradl jak zjednanej, a nic by se mi nestalo, pohodička.
0/0
4.5.2005 14:52

deVries

Re: Chci být ženská
Kleki Petra by taky chtel bejt zenska ... ale ze zcela jinych duvodu ... :)))))
0/0
4.5.2005 15:55

jacih

Me se
ty milosti nelibi, stejne jako se me nelibili milosti havla.
Jak se stara prikladne o dite ten, kdo vedome porusuje zakon a obohacuje se na ukor druhych?
 
0/0
4.5.2005 14:36

Kleki Petra

Kruci!
v první chvíli jsem myslel, že jsou to manželé Špidlovi!!!
0/0
4.5.2005 14:14

Orloj

za cigara do basy
tyjofka.. dva lidi nakoupi za 5k cigara ve freeshopu a pak je prodaji a jdou za to sedet? Tak proc nejsou postaveny veznice pro vsechny ty sikmooky nadhery na trznicich?
0/0
4.5.2005 14:10

pinguinone

Re: za cigara do basy
..taky
0/0
4.5.2005 14:20

contraC

neofašista Klaus udělil milosti lidem,
kteří podnikali po odésácku (podvody, ...)
0/0
4.5.2005 13:35

punqa

a vo tom to je...
Pane prezidente, pusťte ven taky Kajínka, prosím...
0/0
4.5.2005 13:14

celtic

otázka...
je pro vás EU horší jak RVHP a rakovina dohromady  Ano  Souhlasím s milostí pro vašeho syna mnohonásobného vraha
0/0
4.5.2005 13:10

Janhura

Ale takové otázky
přece Havel nekladl. To by se namluvil podle toho kolik vrahů (i budoucích) propustil.
No a Klaus zase nikdy nepustil vraha, o čem je tedy tvůj příspěvek? Asi o tvojí nenávisti ke Klausovi.
0/0
4.5.2005 14:39

Ccecil

Ještě si pamatuji
Ještě si pamatuji na výroky o neudělování m ilostí. Ale je to v některých případech prostě nutnost. Je vidět, že i pan profesor se před realitou musí sklonit a místo rétoriky musí používat zdravý rozum. Je to moc dobře.
0/0
4.5.2005 13:07

juton

Re: Ještě si pamatuji
, Souhlasím. Ty milosti se dají pochopit. Jen trošku nesouhlasím s odůvodněním propuštění toho chlapa, co neplatil alimenty. No a co, že má novou rodinu? To je jeho problém, jak k tomu příjde to dítě z předchozího manželství, na které neplatí? Usmiřuje mne jen ta postižená manželka.
0/0
4.5.2005 13:11

babacek

Re: Ještě si pamatuji
Plně sohlasím,ale jsem nucen poukázat jaké tresné činy omilostnil a z jakou opatrností jsou pečlivě vybrány i zastoupení etnik.V tom byl Havel neopatrný a proto pranýřovaný.
0/0
4.5.2005 14:13

iuos

hmm
jak nemám toho falešňáka rád, tak se s ním dá v tomhle případě tak nějak souhlasit....
0/0
4.5.2005 12:54

Kleki Petra

Re: To je hnus
...on těm lidem cpe nějaké peníze??? Tedy pokud si nepleteš mecenáše a Mesiáše...
0/0
4.5.2005 12:25

babacek

Re: To je hnus
Z takovou logikou by jsme dnes zlodějům sekali ještě ruce za krádež apod.Je pozoruhodné z jakou vervou obhajujete soukromný majetek,ale nikde jsem neviděl,že by jse byl stejné zásady při prosazování stejného práva v otázce Technoparty a vnikání na cizí pozemky.
0/0
4.5.2005 14:20

Bouše

Re: To je hnus
To jsi tedy pěkně na omylu. Milost nemůže a nesmí nikdy suplovat soudní spravedlnost. Typický příklad je právě ten důchodce, který vědomě porušil zákon o zbraních a střelivu, který jasně zakazuje použití nástražných střelných zařízení, ať je to z jakýchkoliv pohnutek. Podle tvého výkladu by měl dostat milost každý, kdo takové zařízení na ochranu svého majetku použije a způsobí někomu zranění či smrt. To však není možné. Co se dá použít v jednom případě (například u toho důchodce), není možné akceptovat ve všech ostatních podobných případech. Jedinou cestou je změna zákona jako takového.
0/0
4.5.2005 14:30

AlienDUDE

začátek textu smlouvy o "euroústavu"
Unie je podporovat mír, své hodnoty a blahobyt svých obyvatel. 2. Unie poskytuje svým občanům prostor svobody, bezpečnosti a práva bez vnitřních hranic a 3. Unie usiluje o udržitelný rozvoj Evropy, založený na vyváženém hospodářském růstu a na cenové stabilitě, vysoce konkurenceschopném sociálně tržním hospodářství směřujícím k plné zaměstnanosti a společenskému pokroku, s vysokým stupněm ochrany a zlepšování kvality životního prostředí. Podporuje vědecký a technický pokrok. Bojuje proti sociálnímu vyloučení a diskriminaci, podporuje sociální spravedlnost
Nějaké otázky ? Potřeba to číst celé ? Komunistický manifest hadr ...
0/0
4.5.2005 12:02

addabis

Re: začátek textu smlouvy o
Tohle sem napatří, ne? Každopádně bych to takhle nevnímal. Horší jsou ty pasáže, kde se říká, že rozhodnutí jsou pro všechny země závazné, přitom rozhodnout může několik velkých států a malé prostě musí poslechnout.
0/0
4.5.2005 12:09

Destroyer7

Re: začátek textu smlouvy o
Ano, také mi vadí v euroústavě věty jako členské státy bezvýhradně podporují společnou zahraniční politiku.
0/0
4.5.2005 12:17

babacek

Re: Re: začátek textu smlouvy o
U všech pasáží jsou ponechaná vrátka ve prospěch velkých států.A tím skutečně musím dát za pravdu prezidentovi když poukazuje na ohrožení suverenity státu a popření České ústavy.
0/0
4.5.2005 14:24

jacih

Re: Re: začátek textu smlouvy o
Pane boze jakych statu???? Je evropsky parlament, kde nejsou zastoupeny zadne staty ale parlamentni strany?!
0/0
4.5.2005 14:42

j@ck

Re: začátek textu smlouvy o
proč to ksakru lepíš ke každé diskuzi? vytapetuj si s tím doma obývák, jestli si myslíš, že je to tak vtipné
0/0
4.5.2005 12:12

Blackshield

Re: Re: začátek textu smlouvy o
No, pochybuji, že by to sem lepil proto, aby pobavil. Ale chápu, že eurovlezpr*elistům se to nelíbí.
0/0
4.5.2005 12:21

j@ck

Re: Re: Re: začátek textu smlouvy o
to stejné nalepil minimálně ke 3 dalším diskuzím a to i na místech, kam to nepatří. navíc je to vytržené z kontextu. vytrhnout něco z kontextu a pak na základě toho interpretovat celé dílo je demagogie. je to jako vzít některé citace z bible, ústavy USA či stanov ODS a předkládat to jako pravdu.
0/0
4.5.2005 12:24

AlienDUDE

Re: Re: Re: Re: začátek textu smlouvy o
Zkus z ústavy USA vytrhnou z kontextu co tě napadne - nic podobného tam rozhodně nenajdeš - a tohle není vytržené z kontextu, je to začátek a zbytek je v podobném smyslu. VIz připomínky ostatních.
0/0
4.5.2005 12:45

UDO40

Re: Re: Re: Re: začátek textu smlouvy o
A Kampaň pro vstup nejsou jen vytržené (hodící se ) pasáže z kontextu???!!!
0/0
5.5.2005 10:46

Vysokoskolak

Re: začátek textu smlouvy o
Dle meho nazoru jsou to bezobsazne fraze - plna zamestanost - tomu se znazi i jakakoli pravicova strana. To same se socialni spravedlivosti. Jen maji jinou predstavu jak toho dosahnout. Jedine socialne trzni hospodarstvi - nevim co si o tom myslet, kazdopadne to neni duvod proc bych byl proti ustave.
0/0
4.5.2005 13:08

contraC

Další tuneláři dostávají milosti, aby se mohli starat
o děcka a důchodce, na které převedli vytunelované majetky. Bravo soudruhu prezidente!
0/0
4.5.2005 11:55

Destroyer7

Re: Další tuneláři dostávají milosti, aby se mohli starat
Kdyby jen tunely  On má těch fóbií daleko víc.
0/0
4.5.2005 12:17

Kleki Petra

Re: Re: Další tuneláři dostávají milosti, aby se mohli starat
A že si radši nepořídí nějaký pořádný auto! Z Fóbie taky šílím, když v tom musím dál, než padesát kilometrů!
0/0
4.5.2005 12:24

Krakora59

Kritika
jeste se neobjevily zadne detaily a uz vsici kritizujete... pockejte aspon an seznam a duvody a oproti Havlovi a jeho milostem to se snad ani neda komentovat. Sice jich dava Klaus vic nez jsem cekal ale furt je to nic proti havloj
0/0
4.5.2005 11:50

Micanek

Když dal Přibylovi, musí pokračovat...
Když dal na podzim milost pravomocně odsouzenému tuneláři Zbyňku Přibylovi (ex Vítkovické stavby Ostrava), který mu ohrožoval Topolánka, tak teď musí pokračovat. Přikryl dostal z milost, protože se musí starat o nemocné staré rodiče, tak teď díky tomu X dalších bude mít štěstí a Vašek jim dá taky
0/0
4.5.2005 11:37

addabis

Re: Když dal Přibylovi, musí pokračovat...
Co v tomto státě znamená pravomocné odsouzení kapitalisty, když je zdejší justice prolezlá soudci vystudovanými za komunismu a advokáty obdobného ražení??? Tito lidé nemohli být závadní pro tehdější režim.
0/0
4.5.2005 12:05

Stanislav30

Jaký je Klaus darebák
si můžete přečíst zde. Vřele doporučuji! Zpráva o tunelování majetku v 90.letech.
0/0
4.5.2005 11:34

Lokutus2

Re: Jaký je Klaus darebák
Klaus byl kovaný komunista, který v 89 převlékl kabát a v 90-tých letech si namastil kapsu (pravdou je, že nebyl sám)!
Smutný je, že takový jelito nám teďka dělá prezidenta!
Je to ostuda, kterou mnozí zaslepenci nechtějí vidět!!!
0/0
4.5.2005 11:53

addabis

Re: Re: Jaký je Klaus darebák
Ostudou jsou lidé jako vy, kteří v každém, který je úspěšný, vidí zloděje, vykořistovatele, nebo komunistu. Osobně Klause za příliš úspěšného nepovažuji- mnohé šlo udělat lépe. Vy nejste zaslepenci? Je těžké říci kdo má pravdu, když si každý za tou svou tak pevně stojí.
0/0
4.5.2005 12:01

addabis

Re: Jaký je Klaus darebák
O kvalitě tohoto článku vypovídá především časté použití přídomku "žid" u osob, které jsou kritizovány. Je jednoduché věřit závistivé kritice, že?
0/0
4.5.2005 11:54

Hans01

Re: Jaký je Klaus darebák
Co to je za volovinu????? Zeman přece za komunistické éry v prog. ústavu ještě nedělal! Ta zpráva není důvěryhodná a nebo jí psal nějaký novinářský padrn.
0/0
4.5.2005 12:24

zab2

Re: Re: Jaký je Klaus darebák
Protože píšeš  "ještě", myslíš asi socialistickou éru za vlady komunistů. Tehdy Zeman v Prognostickém ústavu pracoval, padrne, Vedl ho p. Komárek a byli tam ještě Dlouhý, Kočárník, Ransdorf, Klaus a další esa polistopadové éry. To nemůžeš pamatovat.
0/0
4.5.2005 12:41

piErcE

Re: Re: Re: Jaký je Klaus darebák
Zeman delal v prognostickem ustavu az po padu rezimu.
0/0
4.5.2005 12:51

iuos

hmm
no, když dávali na čt pořady "z historie čt", tak tam byl i zeman v njakém si pořadu a vyjadřoval se k vládě a politice - a to bylo před revolucí
0/0
4.5.2005 12:54

Tomáš Nemravný

Re: Re: Re: Re: Jaký je Klaus darebák
Tak tak, ale bolševikům věštil světlé zítřky i před tím: Po celá sedmdesátá a osmdesátá léta se Zeman zabývá prognostickým modelováním společenských systémů, je spoluautorem komplexního prognostického a simulačního modelu československé společnosti.
0/0
4.5.2005 13:30

pettysek

Re: Jaký je Klaus darebák
tak se se dival na ten odkaz a chtelo se mi zvracet. to nekdo cte?
0/0
4.5.2005 13:04

antoninovic

Re: Jaký je Klaus darebák
... článek jsem s lehkým blitím vydržel číst až do momentu,kdy se píše jak Kožený začal studovat Harvard: VĚTŠÍ ČU*ÁKOVINU jsem vživotě nečetl.
Pak jsem se ještě podíval dole na seznam článků a jejich pisatelů: kupdivu samí ŽIDÉ.
Proč tedy autor o všech zmíněných jako první uvádí:ŽID?!?
Takových článků se dá na internet vyblít za hodinu kýbl.
Píšou to většinou hovadní stihomani,kteří si myslí že sežrali Šalamounovo HO*NO!
Opak je pravdou - HO*NO JSOU ONI!!!
0/0
4.5.2005 13:52

chroustík

Re: Jaký je Klaus darebák
Pane kolego, ať zde reprodukujete jakékoliv články, přece jenom mě zaráží to zmiňování o tom, jaké je kdo národnosti v souvislosti se slovem ŽID. Toto se mi příčí a budu jedině rád, když autor tohoto článku bude pohnán před soud ne pro údaje, ty jsou možná pravdivé, ale pro rasismus, protože psát o někom, že je žid, černoch či Arab, to zavání rasismem. Prostě každý jsme, jaký jsme, buď jsem poctivý nebo lump.
0/0
4.5.2005 15:57

LojzaLojzovič

Skóre
No to jsou věci. Jaképak asi má skóre proti Havlovi. Plní slib, že s nimi bude šetřit?
0/0
4.5.2005 11:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.