Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ODS se brání „rychlokvaškám“

Heslo "neváhej už dnes, vstup do ODS", vyhlášené Mirkem Topolánkem v listopadu 2003, začíná dělat favoritovi příštích voleb tak trochu starosti. ODS má rekordní počet členů. Jasný favorit příštích voleb teď však řeší, jak se bránit přílivu těch, kteří ve straně vidí jen výtah k moci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

aptnajla

panika
Je třeba zachránit pro prasata plná koryta.Dle průzkumu už se blíží žraní a mlaskání zadarmo.Ještě nějaká ta členství v dozorčích radách jako poslanec Mgr. Oldřich Vojíř, Ph.D.ať můžeme chrotat blahem . A nikoho k tomu nepustíme.Jo my zloději a gangsteři s ODS v tom chodit umíme a lidi ojebeme s modrým podvodem.
0/0
6.5.2005 9:14

aesim21

prasata
No jo, boji se o koryta...
0/0
6.5.2005 8:08

chrtil

hmm
mobilizacéééééé, do zbraněěěě, na rukávech uniforem modrá pěticypá ptačice a v hlavě nastláno = ODS - NSDAP
0/0
4.5.2005 15:50

HarryIKeogh

Re: hmm
...zdenečku vezmi si prášek a nezlob...
0/0
4.5.2005 15:58

chrtil

Re: Re: hmm
mě už prášky nezabírají
0/0
4.5.2005 15:59

Josefprav

Re: Re: Re: hmm
Vydrž už jsem volal do Bohnic. Dostaneš košilku s dlouhými rukávy a bude dobře.
0/0
4.5.2005 19:48

RPG7

Znají svoje metody
Jak jinak komentovat výkřiky pánů Langera a Tlustého. Prostě jejich váýnosné židle jim natolik přirostly k zadku, že dnes mají strach, aby o ně nepřišli podobným způsobem, jaký sami použili....Takže by nejradši zavedli absolutní přednost pro předválečné členy strany- jenže to nebyli v ODS ještě ani oni. Takže zpět - trafiky tedy pouze zasloužilým členům strany. Kdyby tam náhodou chtěla vstoupit nějaká česká Tchatcherová, tak utře nudli. Ani případný genius nemá nárok. á vím, že ta poslední věta je zmatečná - a to hned ze dvou důvodů:
- co by genius hledal v ODS
- a co by hledal v ODS, když ta už jednoho , a navíc univerzálního má?!
0/0
4.5.2005 15:43

Templ

Pánové,
hodně vám pomůže, když přestanete brát politiku tak vážně. Během každé vlády mám dojem, že už to nemůže být horší. Nastupující vláda mě přesvědčí o opaku. Tak proč pořád to mávání barevnými vlaječkami? Za žádného politika bych ruku do ohně nedal. Je to přece jenom politik...
0/0
4.5.2005 14:23

Hans01

Bavme se tu v číslech...
ODS: HDP: cca 1%, Saldo z. obch. : cca  -200 mld., Nezaměstnanost: 5%, Inflace: 10%
ČSSD: HDP: 3,6 %, Saldo z. obch. : cca  0 mld., Nezaměstnanost: 10%, Inflace: 2%
co je lepší? vyberte si...
0/0
4.5.2005 13:58

vlákno

Re: Bavme se tu v číslech...
nejlepší je Ferda. Růst HDP máme 4pct.
0/0
4.5.2005 14:01

Hans01

Re: Re: Bavme se tu v číslech...
promiň, máš pravdu, to bylo loni, stejně si myslím, že magický čtyřúhelník není úplně 100% směrodatný, ale v tom základním jsem se snad nespletl, že?
0/0
4.5.2005 14:05

mtis

Re: Re: Re: Bavme se tu v číslech...
Až na tu nepatrnost, že to snad vyplývá jedno z druhého:
- od 10% inflace k 2% vedla cesta přes ochlazením přehřáté ekonomiky.
- pumpováním do spotřeby se eko rozjela za cenu astronomického dluhu
 - změna zaměstnanosti - 5% byl přechodný stav ze stavu tzv. socialistické plné zaměstnanosti ....
0/0
4.5.2005 21:43

Diskutervas

Re: Bavme se tu v číslech...
Za vlády ODS byl vyšší růst HDP než píšeš, ale pak přišla krize a byl dokonce pokles HDP. A ten růst byl nezdravý, protože mzdy rostly rychleji než produktivita práce.
0/0
4.5.2005 14:03

Hans01

Re: Re: Bavme se tu v číslech...
to je pravda, já tomu přiřknul tuhle hodnotu, protože je to hodnota zhruba z konce vládnutí ODS a vyjadřuje to i jimi zapříčinený pokles. Navrhni jiné číslo...
0/0
4.5.2005 14:07

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Bavme se tu v číslech...
Asi mas pravdu, ale i tak bych si vybral ODS. Protoze ta ma program, CSSD nema ABSOLUTNE nic (a Sobotkuv populisticky navrh bych dokazal taky vymyslet)....
0/0
4.5.2005 14:15

Hans01

Re: Re: Re: Re: Bavme se tu v číslech...
CSSD totiž rezignovala na své původní principy. Role opozice by jí rozhodně prospěla. Bohužel, ODS za osm let v opozičních škamnech vůbec nic nepochopila (mají senátory, primátory, hejtmany... a vůbec jsou nalezlí všude).
0/0
4.5.2005 14:26

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Re: Bavme se tu v číslech...
Naopak - ODS pochopila. Driv totiz nemeli zadny poradny program, tedka maji Modrou sanci - jasny, srozumitelny a docela realny program.
0/0
4.5.2005 14:29

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Bavme se tu v číslech...
Program potřebuje akorát písíčko. Člověk funguje podle vlastního hodnotovýho sloupce, na program se klidně vys.re.
Kdo Ti nakukal, že lidi fungujou podle napsanýho programu? To musel bejt pěknej hajzl....
0/0
4.5.2005 16:32

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bavme se tu v číslech...
Na hodnotovej sloupec se*e pes, dulezitejsi je, aby se lide meli lip, aby byli svobodni a aby stat prosperoval. A to tu levice nezaridi...
0/0
4.5.2005 19:23

karoten

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Bavme se tu v číslech...
Tomu nerozumím. Aby se měli lidi líp.....to je jakej názor, pravicovej? Aby byli svobodní - jasně doprava. Aby stát prosperoval??
Člověče vaříš podivnej gulage. Svobodnej člověk se ti na stát tak akorát vys....Ten se bude starat aby se měl líp ON, a ne nějací cizí lidé.
Napsals kravinu na všecky strany, nezlob se. Ty 3 body se vzájemně vylučujou.
 
Lidi se skutečně nechovaj podle dohod. Chovaj se podle vlastních charakterů. Určitý preference hodnot se sdružujou do stran. A jestli se nazvali zrovna Občanská, nebo Demokratická, není vůbec obrazem jejich sdílenejch hodnot.
Nenech se podvést, mysli člověče a dívej se co kdo dělá, ne říká.
0/0
6.5.2005 9:16

Ulrich

Re: Bavme se tu v číslech...
To je demagogie. ODS dělala v letech 1992 - 1997, kdy byla u moci, velmi podobnou politiku jako ČSSD dnes. A výsledkem této společné politiky jsou nyní ta druhá čísla. Ta první představují prostě historii, nikoli automatický efekt politiky ODS. Navíc ODS se od těch 90. let posunula poněkud doprava.
0/0
4.5.2005 14:05

Hans01

Re: Re: Bavme se tu v číslech...
ODS byla u moci dost dlouho, aby se její politika projevila v číslech. Soc. dem. zastavili inflaci a tím (pochopitelně nejen tím) zatraktivnili podnikání v průmyslu, což je vidět i na dnešním saldu zahraničního obchodu.
0/0
4.5.2005 14:10

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Bavme se tu v číslech...
Socani IMHO odvedli nejaky kus prace za Zemana. Posledni vlady z toho jen tezi.
 
Tedka je potreba zavest rovnou dan, deregulovat najemne, zavest spoluucast apod. A k tomu se CSSD proste nema...
0/0
4.5.2005 14:17

Templ

Re: Re: Re: Bavme se tu v číslech...
Je zde zahrnut i nárust státního dluhu? Výhodné podmínky pro zahraniční společnosti?
0/0
4.5.2005 14:19

Josefprav

Re: Bavme se tu v číslech...
Ještě musíš započítat 40 let komunismu nezaměstnanost 0, inflace 0. Dluhy žádné psalo to Rudé právo.Tak, co bylo nejlepší?  
0/0
4.5.2005 19:50

sarcula

Re: Bavme se tu v číslech...
Tak k inflaci - 10% inflace je mnohem více výsledek politiky CB než politika vlády. A 10% míra inflace byla způsobena velkou měrou fixním směnným kurzem. Příliv kapitálu znamená růst množství peněz v oběhu, což znamená růst cennové hladiny. Pokud by CB provedla restrikci, to jest zvedla úrokové míry, zvýšil by se opět úrokový diferenciál a to by vedlo k dalšímu přílivu kapitálu. Pokud by chtěla naopak snížit úrokový diferenciál, musela by snížit úrokové míry, což je expanze sama o sobě a znamená růst množství peněz (tedy cenové hladiny) sama o sobě, neboť znamená růst poptávky po úvěrech.
V této souvislosti hovoříme o Tošovském dilematu, ať udělá cokoliv (v režimu fixních kurzů) inflaci nesníží. Je to učebnicový příklad ztráty autonomie CB.
0/0
5.5.2005 10:14

Marťásek

Re: Bavme se tu v číslech...
Ta čísla jsou blbě, ale jedno mi tam schází: Státní dluh.
0/0
5.5.2005 17:19

Templ

Znakem dobrého politika je
objevit problém, o kterém nikdo nevěděl a vyřešit ho způsobem, kterému nikdo nerozumí....
0/0
4.5.2005 13:45

Depek

Re: Znakem dobrého politika je
Když ale náhodou žádný vhodný problém není po ruce, pak si jej vytvoříme, abychom mohli ukázat voličům jak bravurně se o ně staráme. Viz ČSSD a její řeči o rostoucích komunistických volebních preferencích a o tom, co proti nim podniknout.
0/0
4.5.2005 13:52

0100

To co provedl Doležal všem akcionářům minoritním, to ubere hlasy ODS velmi citelně.
Každý, kdo vlastní akcie, bude včerejším návrhem zákona o vyvlastnění minoritních akcionářů, který Doležal nalepil na zákon o urychlení zápisů do obchodních rejstříků, aby byl schválen, okraden nespravedlivým znaleckým posudkem. Stačilo se podívat, jak vykupovala akcie Tatra a Radiokomunikace. Nejprve Klaus využíval naše občany ke své volební kampani a dělal z nich kapitalisty, nyní druhý člen jeho strany z nich dělá nuceně žebráky. Vždycky jsem volil ODS, ala po včerejším hlasování v poslanecké sněmovně, kdy tento zákon prosadila se stejně zkorumpovanými poslanci ČSSD už jí nikdy volit nebudu. Když takhle ctí soukromý majetek a nechává okrádat malé akcionáře v rozporu s ústavou tak ani můj hlas, ani kohokoli z mé rodiny už nedostanou. Nejde na jedné straně populisticky vykřikovat, jak chrání soukromé vlastníky kupříkladu pozemků a na druhé straně nechají malé vlastníky okrást ve prospěch velkých, protože poslanci jsou banda zkorumpovaných a úplatných lumpů. 
0/0
4.5.2005 13:42

Templ

Re: To co provedl Doležal všem akcionářům minoritním, to ubere hlasy ODS velmi citelně.
teroristo... ..takhle šikanovat vlastní rodinu...
0/0
4.5.2005 13:46

hnedka_zdrapana

Re: To co provedl Doležal všem akcionářům minoritním, to ubere hlasy ODS velmi citelně.
Bohuzel ten zakon prosel jenom par hlasu :-/ A i kdyz ten dodatek o vyvlastneni (institut squeeze) prosadil poslanec za ODS, tak jeho prijeti je predevsim vina CSSD. Polovina ODs byla totiz proti, zato CSSD hlasovala jako jeden muz PRO vyvlastneni
 
Jinak vcera ten zakon napoprve neprosel, pak Hojdar zpochybnil hlasovani, mezi tim socani svolali chybejici poslanci a nakonec to tesne proslo....
0/0
4.5.2005 14:14

Templ

Re: Re: To co provedl Doležal všem akcionářům minoritním, to ubere hlasy ODS velmi citelně.
Ale většina to nechtěla...jenom zmáčkli špatné tlačítko... někteří ostatně neumějí ani telefonovat. Místo kritiky raději nalezni způsob, který zaručí, aby elitní poslanec věděl která ruka je pravá, která levá. Někteří si dokonce pletou i strany...
0/0
4.5.2005 14:29

Josefprav

Re: To co provedl Doležal všem akcionářům minoritním, to ubere hlasy ODS velmi citelně.
Koho budeš vlit? Komunisty ty ctí soukromé vlastnictví.
0/0
4.5.2005 19:52

Diskutervas

I v USA je silná levice
Levice je i v USA, ne tak jak to tvrdí někteří, že tam spolu soupeří dvě pravicové strany. Demokraté jsou levicovou silou.
Jestli jste poslouchali debatu Bush a Kerry o vnitřní politice, bylo to něco jako když se střetne u nás někdo z ODS a ČSSD. Kerry chtěl více přerozdělovat, např. rodinám s dětmi, Bush snižovat daně hlavně bohatým.
 
0/0
4.5.2005 13:39

Ulrich

Re: I v USA je silná levice
Tak to je snad samozřejmé, že Demokratická strana zastupuje v USA totéž, co u nás ČSSD a KSČM. Nicméně teď jsou totálně odstaveni od moci na hooodně dlouho.
0/0
4.5.2005 14:00

Diskutervas

Pokračování - levice se nezbavíte!
Zaznamenal názor, že ve Velké Británii levice není a labouristé jsou prý pravý střed. To je samozřejmě nesmysl. Než tam nastoupil Tony Blair, měla ta strana dokonce ve stanovách, že je pro společenské vlastnictví výrobních a distribučních prostředků. "Labourer" je anglicky dělník, jedná se tedy o stranu dělnickou. Členem této strany je i Jan Kavan, on se totiž narodil anglické matce a vyrůstal v Anglii. A tady patří do levicového křídla ČSSD.
0/0
4.5.2005 13:35

Ulrich

Re: Pokračování - levice se nezbavíte!
Ono to je spíše tak, že Labour party byla do nástupu Blaira v podstatě komunistickou stranou. Konzervativci zase byli do příchodu Tatcherové v podstatě socialisty. Takže za posledních 30. let udělala celá britská scéna úkrok do prava. Obě hlavní strany jsou mírně nalevo, ale konzervativci přecejen méně.
0/0
4.5.2005 14:11

vlákno

modré bandasky si drží místečka
škatulata hejbejte se asi jen tak nebude, to přece nejde aby ti nejlepší z nejlepších, kteří svojí kariéru budovali dlouhá léta byli ohroženi nově příchozími. Jinak, další důkaz o rigidnosti a nedostatku sebereflexe v této liberálně-národovecky-bolševické ptákostraně.
0/0
4.5.2005 13:34

Templ

Re: modré bandasky si drží místečka
...znak rozumu....co když ten onen bude schpnější?
0/0
4.5.2005 13:38

Diskutervas

Levice se nezbavíte!
Levice se nezbavíte! Všude tam, kde je parlamentní demokracie a tržní ekonomika, je silná levice. Lidé prostě nechtějí dravý globální kapitalismus, nechtějí laissez - faire. Je to tak všude na světě i v těch nejvyspělejších zemích. I kdyby tady za vlády ODS byl 10% růst HDP (já to neočekávám, spíše opak!), tak tady bude silná levice. A je z tohoto pohledu vedlejší, jestli to bude ČSSD, KSČM nebo nějaká jiná strana.
0/0
4.5.2005 13:32

hnedka_zdrapana

Re: Levice se nezbavíte!
Ano, levice se nezbavime, alespon dokud lidi nebudou moudrejsi...
0/0
4.5.2005 14:07

Templ

Re: Re: Levice se nezbavíte!
levice, pravice...v tom není takový problém. Hlavním problémem je jak vykopnout profláknutého politika...hned, s veškerou parádou a tak, aby těm ostatním přešla chuť na podvody a debilovinky.
0/0
4.5.2005 14:40

mahbuli

Tady to bylo rozdělené v roce 1990
Zde se vše rozdělilo na majetné a nemajetné již v roce 1990 a také to tak zůstane. Někdo možná zbohatne sňatkem, dědictvím a v loterii a to je tak vše. Chlapci zapomeňte na miliony, S těmi se zde buď narodíte a máte je. Jinak zůstanete plebs. Nyní nastane proletarizace inteligence a potom bude teprve ráj.
0/0
4.5.2005 13:15

Templ

Re: Tady to bylo rozdělené v roce 1990
s tím rozdělením na chudé a bohaté bych šel až do dob po prvobytně pospolné společnosti....rok 1990 zas tak moc neznamenal....
0/0
4.5.2005 13:23

Depek

Re: Tady to bylo rozdělené v roce 1990
Tak to ne. Miliony sem! Třída pracující inteligence se zproletarizovat nenechá!
0/0
4.5.2005 13:24

Ulrich

Re: Tady to bylo rozdělené v roce 1990
Promiň, ale to je blud. Sám znám osobně pár lidí, kteří měli v roce 1989 doslova holé zadky ( studenti z opravdu dělnických rodin, zaměstnanci bydlící v paneláku a vlastnící ojetou škodovku 120 ) a dnes jsou poměrně zámožní ( nemovitosti, drahá auta ).
0/0
4.5.2005 13:26

mahbuli

Re: Re: Tady to bylo rozdělené v roce 1990
A kolik jich znáš co začínali až po roce 1990. Včera jsi se měl dívat na Vlastní oči. Na Nově to Komanický jasně ukázal. Majetky vznikly pouze z úvěrové zlodějny a z podvodných restitucí a privatizací.
0/0
4.5.2005 13:32

Diskutervas

Re: Re: Re: Tady to bylo rozdělené v roce 1990
Je opravdu podivné, jak někteří lidé, jakoby přes noc, tak rychle zbohatli. Chápal bych, kdyby se za několik let vypracovali.
0/0
4.5.2005 13:42

Santa1

Jedině rychlokvašky!!!
Jedině rychlokvašky mají šanci rozhýbat dogmatický spolek funkcionářů SSM a KSČ nazývaný ODS. Nejmladší prezentovaná tvář Ivan Langr - před rokem 89 velká naděje SSM, to je tragedie, přitom mezi příznivci ODS je dost i jeho vrstevníků, kteří mají za sebou praxi v zahraničí. Stoprocentní stranická kázeň, absence názorových proudů (proevropský - protievropský aj.) hotová KSČ přebarvená namodro. Přitom neskutečný lidský potenciál - nejvyšší počet VŠ-členů!!! Copak všichni inteligenti preferují izolacionismus a osvícenou diktaturu!!!???
0/0
4.5.2005 13:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.