Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Proč se to nesmí?

Ve spotřebě marihuany na hlavu mezi středoškoláky jsme evropská špička. Čím dál víc politiků se nestydí přiznat: Ano, také jsem to zkusil. A ani nedodají okřídlenou Clintonovu větu: Kouřil jsem, ale nešlukoval.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Battlesheep

pro "pana AdallbertaKonzervu"
Chtěl bych vás pozdravit a říct, že zakázané ovoce nejvíc chutná a navíc legalizace marihuany neznamená, že byste v Makru u pultu vedle Startek našel pytel skunku za 29,50. Proč to nedat do specializovanejch shopů jako jsou například Cofee shopy v Holandsku? A navíc myslim že je 1000x lepší koupit si to hulení od autorizovanýho prodejce než od dealera, kterej vám nejdřív prodá pár pytlů ganjy a pak vám začne nutit extošku, koks nebo jinou 1000x horší a nebezpečnější drogu než je marihuana nebo hašiš. Jo a jen tak mezi řečí: radši budu hulit trávu s maturitou než abych házel špínu na svýho syna, kterej snad radši začal dávat dým, protože nesnes váš kariérismus a psí čumákovost...A propo víte vůbec kolik lidí s VŠ, ve vysokejch pozicích atd. atd. kouří omamný látky vy člověče z 21. století? S pozdravem Hed
0/0
5.5.2005 20:44

Martin Horák

A ... další feťák,
že se vás tu ale sešlo.
0/0
6.5.2005 12:23

Anoda

Bravo pane Komárku,
já už nevím, kde to vlastně žiju! Výblitek nevalné duševní činnosti páně Komárkově báječně navazuje na výkřiky "Represe nic nevyřeší!". Velice zajímavé, ona v případě feťáků represe nejen, že nic nevyřwší, ale dokonce máme jakési pohotovosti, starající sé téhle spodině z našich daní o čisté injekční stříkačky atd. Na druhé straně jak nesmlouvavý a drakonický přístup vůči zcela legálnímu kouření tabáku, nakterém se navíc státní kasa bezostyšně pakuje. Uvědomte si, tam, kde je stát bezmocný, vykřikují se rádoby ušlechtilé fraáze a na druhé straně, aby dokázal svou akceschopnost, realizuje se úřední šiml a státní moc buzerací slušných občanů. Fuj, s....u na takový stát. Můj v žádném případě není.
0/0
4.5.2005 19:41

Adalbert Moudrý

Co je to za žblept? (3. část, navazující odzadu na dvě předchozí)
Ostatně soudím, že potřeba proplachovat si mozek jakoukoliv drogou (a je to jedno, zda je to marihuana či heroin a cokoliv jiného podobného) je nedůstojná lidské bytosti 21. století. Vždy je to projev primitivní osobnosti, neschopné zvládnout svou závislost. Touha po jiném zážitku může vést k ojedinělému experimentu. Při opakování je to již jen projev omezenosti či závislosti. Tak jako si nikdy žádný alkoholik nepřizná, že je alkolikem, tak žádný pravidelný kuřák marihuany nepřizná svou závislost na tomto svinstvu a bude jedním hlasem bagatelizovat její účinky na osobnost a druhým se současně dovolávat její legalizace. Je na nás, na té  normální části populace, abychom tvrdě proti tomuto neřádstvu bojovali, v zárodku potírali snahy o prosazení její legalizace, rozšiřovali prevenci a tam, kde prevence selže, ubohé závisláky přesvědčovali o potřebě léčit se a distributory trestali bez ohledu na množství daleko tvrději než doposud.
0/0
4.5.2005 19:08

Adalbert Moudrý

Co je to za žblept?
Ostatní jsou pro mne jen nuly a flákající se póvl. Nikdo si nedovede představit, kolik starostí a utrpení jsme si užili, abychom byli vděčni jen za to málo, že tak tak dostudoval střední školu, že nebere tvrdé drogy, není zavřený a že si poctivě vydělává. I když měl rozhodně daleko navíc. Ale "vlak mu ujíždí" a těžko již něčeho v životě dosáhne. Bude dělat jen rukama a na jiné. Kdo to neprožil, tak nepochopí náš pocit marnosti, zklamání a lítosti. A to bych mohl vyprávět přímo děsivé až hororové příběhy jiných rodičů, jejichž děti také "jen" kouřily "trávu" a ještě horší těch, kteří trávou začínali a dopracovali to až na samé dno existence. Za tyto rodiče i za sebe bych ubohému pisálkovi Komárkovi urazil ruce u samé p*****. A na ty ubožáčky z diskuze, volající po legalizaci tohoto "měkého" svinstva, se nezlobím. Ať "duní" trávu vesele dál. Časem se z nich stanou v lepším případě vygumovanci, v horším i impotenti a každopádně to budou z 90% úplné nuly.
0/0
4.5.2005 19:05

Vifon

Re: Co je to za žblept?
Ty jsi zřejmě vygumovanec a impotent dohromady, ne?
0/0
4.5.2005 19:07

Mmaster

Re: Co je to za žblept?
Vážený pane, nad tím co tady šíříte ve Vašich článcích, k tomu se dá říct pouze jedno: VŮBEC! Vy nevíte vůbec nic o této "droze" a už vůbec netušíte kolik lidí, u kterých by ste to nečekal, tuto nádhernou rostlinku kouří. Znám osobně mnoho a mnoho lidí na vysokých postech různých firem a škol, kteří kouří od mládí a ani dlouholetý konzument marihuany to na nich kolikrát nepozná. Mají velmi solidní práci, rodinu a spokojený žiot! A takové ty kecy, že marihuana je bránou pro tvrdé drogy, že se podle vás lidé kouřící trávu dostanou na samé dno společnosti, to jsou jen výmysly zakomplexovaných, neinformovaných a naivních lidí jako jste VY! Kdyby jste prostudoval několik odborných prací a statistik, dočetl by jste, že cigarety a alkohol jsou podstatně větší "svinstvo", jak zde trávu nazýváte. Víte kolik lidí zemřelo na následky kouření marihuany? NIKDO! NIKDO! A JEŠTĚ JEDNOU NIKDO! A víte kolik na alkohol? To číslo by se na tyto stránk
0/0
6.5.2005 12:34

Mmaster

Re: Co je to za žblept?
Pokračování:
y ani nevešlo. Kouření je o individuálním přístupu. Když někdo hulí a není poté schopen se přinutit k práci a je mu vše lhostejné, pak je to blb, ale GANJA za to nemůže! Styďte se za tyto dezinformující názory a na tuto tématiku už prosím nic nepište nebo mi vyjede tlak a trefí mě infarkt!!! Jdu si zahulit a zasmát se Vám...
0/0
6.5.2005 12:41

Adalbert Moudrý

Co je to za žblept?
Plně souhlasím. Článek p. Komárka mne utvrdil v již dříve získaném přesvědčení, že je to skutečně píšící p****ec. Obtížnou či problematickou vynutitelnost nějakého zákona nelze přece řešit jeho zrušením. A o tom, že "tráva" je "neškodná", vím své. Jsem sice "stará makovice" (viz jeden z přispěvků), ale znám mnoho mladých makovic, kterým tráva zcela vygumovala mozek. Mám i smutnou zkušenost s vlastním synem. Jeho sourozenci vystudovali VŠ, ovládají každý několik jazyků atd atd. a jsou prostě super. On sám se od 15 let chytil party, pro kterou je "tráva" filosofií a programem. Nic jiného špatného nedělají, jen žijí na spodních patrech společenského žebříčku. Studium a jakékoliv vzdělání je prý na nic atd. ... Je třeba přece "žít". A život, to je přece tráva, hip hop, flákánía kdo ví so ještě. Dnes je jim kolem 25 let a jsme šťastni, že z celé té party náš syn alespoň jediný řádně pracuje.
0/0
4.5.2005 19:04

Plus__-

Holandsko je jedina prikladova zeme
Kazdej hulil a protoze vsichni dnesni stari nahore  vi jaky to s nima delalo techtle mechtle, maji strach to zlegalizovat.
Dnesni mladi co to hulej nejsou takovy pomateny makovice jako ti dnesni stari a legalizace by byla na miste. Legalizovano to vlastne neni kvuli tem postarsim makovicim co jsou silny v systemu ale uvnitr naprosti slabosi z cukru pomateny zivotem. Proto to maximalne dokazou tolerovat. To toho moc nedokazou.
Holandsko je jedina prikladova zeme na svete a to ne jen kvuli svobode v uzivani travy. Ne USA, ne CCCP, ale obycejne Holandsko vy paka. Cesko mu nesaha nicim ani k zadnici
0/0
4.5.2005 15:02

AlienDUDE

BTW
Mě by zajímalo jestli si ty hovada v ODS když tady čtu o langerovo kecech uvědomují, že značná část právě JEJICH voličů si občas nebo často ráda zahulí - mám mnoho přátel kteří si radí zakouří, ale všichni jsou normální, pracují nebo podnikají ,nechlastají, nefetují a samozřejmě volí ODS - proč provokujete ???? to jste snad uplně slabomylsní ????? Udělejte si nějaký průzkum dementi !
0/0
4.5.2005 13:21

AlienDUDE

Re: BTW
Jestli někde od langera nebo jineho vola z ODS uslyším to co tady čtu že řekl tak nepujdu k volbam, a jistě nebudu sám koho to může odratid, protože si nenechám vyhrožovat kriminalizací, možná velmi překvapivě nevyhrajete - a odsereme to tady všichni -s oudruzi....
0/0
4.5.2005 13:27

Janulice78

ivan langer
vyborny byl dnes ivan langer, citovany v dnesnim vydani mf dnes...uzivatele by nebyli trestne stihani, ale treba by vykonavali verejne prospesne prace....a ti co pestuji ve velkem, nebo prodavaj tvrdy drogy ....co se deje s tema?
cely zivot jsem zamestnana, platim radne ale nerada dane, nikdy jsem nebyla stihana ci obvinena...nebo jak se to vselijak nazyva, nekradu, nevrazdim ale hulim....a to misto svoji normalni prace budu chodit zametat ulice, zatimco si u nas v parku smazky pichaj pernik a homeless delaji bordel okolo popelnic a delaji si ohnicky v opustenych baracich v nasi ctvrti? to si ze me pan langer snad strili
0/0
4.5.2005 12:01

AlienDUDE

Re: ivan langer
langer se asi posral :-(
0/0
4.5.2005 13:15

j@ck

-
jj, pravdivý článěk. podle současných lékařských poznatků není chronické kouření marihuany o nic nebezpečnější než chronické nadužívání alkoholu nebo cigaret. jsou to omamné nátky naprosto stejné katerogorie, přesto je jedna z nich mimo zákon a ty ostatní jsou tolerovány, či dokonce prodávány státem za účelem zisku. je to schizofrenie. proti marihuaně jsou nejvíce ti, kteří o ní nejméně vědí a jedna naše parlamentní strana si na tom dokonce staví podporu u našich rurálních voličů.
0/0
4.5.2005 12:01

barbudo

Re: -
... s tou tolerancí k tabáku a alkoholu to jde poněkud z kopečka ...
0/0
4.5.2005 13:10

BrumlajiciCmelak

Co je to za žblept?
Takovéto pisálky měli utratit už při narození  To jako když se u nás nedodržuje zákon o pozemních komunikacích, tak ho zrušme  Neplatíte daně? - zrušme je  Prodává se alkohol nezletilým?  - legalizujme to  a i cigarety . A máme tu i pedofily - povolme sex bez dolní hranice
Pokud by pisálek přemýšel o tom, proč je u nás mizerná vynutitelnost práva, snad by to mělo smysl. Takhle je to jenom blábol.Bzzzzzzz -plesk!
Mimochodem, já sem pro tvrdý a prosazovaný azákaz alkoholu, cigaret, marihuany...minimálně do 18 let, dospělej s vyšší odolností proti návykovým lákám ať si dělá co chce  
0/0
4.5.2005 12:00

j@ck

Re: Co je to za žblept?
Bzzzz - plesk! přesně tak to patří udělat s každým otravným čmelákem.
0/0
4.5.2005 12:02

BrumlajiciCmelak

Re: Re: Co je to za žblept?
Čmelák nedělá Bzzzzzzzzzzzzzz  
0/0
4.5.2005 12:10

j@ck

Re: Re: Re: Co je to za žblept?
ty budeš asi pražák, viď viděls a slyšels někdy čmeláka
0/0
4.5.2005 12:15

BrumlajiciCmelak

Re: Re: Re: Re: Co je to za žblept?
Jo, viděl, slyšel, a jestli mi budeš nadávat do pražáků, tak ti nakopu prdel zepředu
0/0
4.5.2005 12:16

Adalbert Moudrý

Re: Co je to za žblept?
Plně souhlasím. Článek p. Komárka mne utvrdil v již dříve získaném přesvědčení, že je to skutečně píšící hňup. Obtížnou či problematickou vynutitelnost nějakého zákona nelze přece řešit jeho zrušením. A o tom, že "tráva" je "neškodná", vím své. Jsem sice "stará makovice" (viz jeden z přispěvků), ale znám mnoho mladých makovic, kterým tráva zcela vygumovala mozek. Mám i smutnou zkušenost s vlastním synem. Jeho sourozenci vystudovali VŠ, ovládají každý několik jazyků atd atd. a jsou prostě super. On sám se od 15 let chytil party, pro kterou je "tráva" filosofií a programem. Nic jiného špatného nedělají, jen žijí na spodních patrech společenského žebříčku. Studium a jakékoliv vzdělání je prý na nic atd. ... Je třeba přece "žít". A život, to je přece tráva, hip hop, flákánía kdo ví so ještě. Dnes je jim kolem 25 let a jsme šťastni, že z celé té party náš syn alespoň jediný řádně pracuje. Ostatní jsou pro mne jen nuly a flákající se póvl. Nikdo si nedovede představit, kolik staros
0/0
4.5.2005 18:59

karoten

Jsme ukázkovou zemí doublethingu
Co na tom, že máme zákony které neodrážejí realitu....
Země, kde jsou v platnosti všeobecně nectěné zákony, je na nejlepší cestě k totální moci úřadů.
Je zapotřebí někoho přidusit? Nic snažšího, zkoupeme ho na opakovaném překročení rychlosti.....však on ještě rád tu zahrádku prodá.....
 
0/0
4.5.2005 10:15

heck

Konečně realita
Tenhle článek přesně vystihuje naší realitu. Prostě to je jak za prohibice, všichni to dělají ale na papíře se to nesmí. Je to jak v kocourkove. Je to presne ta schizofreni situace. Dalsi Represe uz nepomuze, vetsina lidi uz vi ze to neni "svinstvo" jak rikaji lidovci. Svinstvo jsou trvde drogy jako heroin, pervitin nebo toluen. Legalizace nebo dekriminalizace nerika ze marihuana neskodi(alkohol se poklada za tvrdou drogu) ale ze je nesmyslne zakazovat neco co uz je dneska bezne..
0/0
4.5.2005 10:04

Bouše

Re: Konečně realita
Co je běžné? Mohu si snad v trafice nebo v sámošce koupit dvacku jointů? Nebo v každé hospodě kam přijdu, všichni hulí marihuanu? To, že tato droga skutečně není až takové svinstvo, podle mne ještě není důvodem k tomu, dát ji zelenou jako cigaretám a alkoholu. Zvláště v době, kdy se proti těmto dvěma klasickým drogám začíná čím dál tím více bojovat. Souhlasím s větší benevolencí vůči konzumentům marihuany, ale rozhodně nesouhlasím s tím, aby se tato droga stala tak běžnou, jako alkohol a cigarety. 
0/0
4.5.2005 10:25

Clar

Brána do světa tvrdých drg
Znám desítky lidí, kteří hulej a tvrdý drogy nikdy nezkusili. Navíc je tento argument zcela nesmyslnej, protože první branou bývá vždy nejprve alkohol. Neznám případ, že by někdo nepil alkohol, začal rovnou hulit a pak přešel na tvrdý. Vždycky je první chlast. A naopak znám případy, kdy někdo začal hulit, potom přestal pít alkohol a žádný tvrdý drogy nezkusil. Zkrátka informace, že marihuana je brána do světa tvrdých drog je BLUD, LEŽ A DEMAGOGIE.
0/0
4.5.2005 10:00

babacek

Srovnávat drogu
z krádeží mne připadá trochu divné.Nikomu nikdo nebude vyčítat,že něco takového zakusil.Ale,státe se denním konzumentem je pak již věc jiná.Naopak si přiznání i politika k takové účasti vážím protože jen ukazuje byl jsem též mladý a zakusil ledaco,ale nepropadl tomu.A pokud ta statistika kde pisatel uvádí bezpočet vysoškoláků je pravdivá tak je načase se nad problémem zamyslet víc.Ne,že bych někomu nechtěl dopřát požitek,ale zdraví by mělo mít přednost.
0/0
4.5.2005 7:27

Feo

Re: Srovnávat drogu
Mně taky, i když možné vysvětlení je to že Komár, když psal tento hloupý text právě testoval jointa. Jinak to není jeho první novinový úlet ( a to ještě není komáří sezona )!
0/0
4.5.2005 8:16

babacek

Re: Re: Srovnávat drogu
To je váš názor a tamto zase můj.Zdraví má každý jedno a přijde nato většinou až když je pozdě.Bzzzzzzzzzz
0/0
4.5.2005 9:30

Feo

Re: Re: Re: Srovnávat drogu
Nerozumím, protože jsem tučně zvýraznil souhlas s vaším příspěvkem. V čem se lišíme??
0/0
4.5.2005 11:56

babacek

Re: Re: Re: Re: Srovnávat drogu
Omlouvám se. Pochopil jsem to špatně.Ještě jednou omluva.Dík
0/0
4.5.2005 13:43

Feo

Re: Re: Re: Re: Re: Srovnávat drogu
OK, ještě dodávám, že když jsem před 20 lety viděl v zahraničí, kde jsem tehdy pobýval co je  to droga zhrozil jsem se, a moc jsem si přál aby se to nedostalo k nám.Bohužel, zůstalo u přání a nemohu se ubránit dojmu, že jde o velmi silnou parlamentní kartu, kterou hraje skupina zlobovaných zastupitelů jednak kvůli byznysu a jednak k získání mladých volebních hlasů. Rád bych se mýlil. Zdravím Vás.
0/0
4.5.2005 22:41

babacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Srovnávat drogu
Ano s tím souhlasím,že jse na úkor ochrany zdraví upřednosňují politické cíle.
0/0
5.5.2005 8:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.