Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Student zemřel při slaňování ve výtahu

Na vysokoškolských kolejích v pražské Tróji zemřel ráno student. Spadl do výtahové šachty, když slaňoval z 19. patra. Policie zjišťuje, proč to dělal. Podle zdrojů MF DNES to byla sázka. Na místě zasahovali i hasiči a záchranka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jesuslives

Motiv?
A napadlo nekoho (z vedeni koleje, resp. opravaru), ze to mohl udelat taky proto, ze ho stvalo, ze vecne nejezdi vytahy..? A kdyz uz se clovek v devatenactce vytahu docka, tak je to jak vyhlidkova jizda
0/0
3.5.2005 14:53

inhibice

....
Já se vznáším já si létám nadzvukovou rychlostí, já se vznáším já si létám a činím tak s radostí... Je to smutná událost, ale po přečtení této intelektuální diskuze jsem prostě musela vložit též nějaký smzsluplný příspěvek.
0/0
30.4.2005 18:37

Gofraj

Re: ....
Nepodarilo sa ti.
0/0
1.5.2005 23:46

Cruelty

,,,
Sem sel zrovna z koleje, kdyz jsem potkal jeho tatu, jak naklada do auta a na vozik Koudyho veci... comp, knihy, kolo... Jak se asi musel citit....
0/0
29.4.2005 17:38

Musae

Re: ,,,
Je to velka rana. Nikdo si asi nedovede predstavit, co jeho blizci citi. Skoncil skolu a zacinal novou etapu zivota.
 
Uz nikdo nic nemuze udelat. Nijak pomoct.
0/0
29.4.2005 19:21

Michalll

sebevraždy mají různý scénář...
i samotné nemírné pití je sebelikvidací zřejmou...sledováním televize navíc člověk zpitomí a myslí si, že může všechno jako Karel Gott...
zneužitý život notorického diváka je znehodnocený a znejhodnocuje se dál, potřeba adrenalinu roste, někteří jsou z toho až nezaměstnaní, ač nepořádku a tedy i práce všude kolem dost....zejména na venkově
 
0/0
29.4.2005 16:17

Dr. Fe1

Re: sebevraždy mají různý scénář...
Šmarjá, jestli já taky nepáchám sebevraždu tím, že čtu příspěvky nesvéprávných jedinců.
0/0
29.4.2005 16:26

peto007

Re: sebevraždy mají různý scénář...
neprehanej to s tym hulenim :)
0/0
30.4.2005 1:24

Musae

VEC
(Jeste jednou: NENI TO VEC INTELIGENCE ANI LASKAVOSTI, ALE NEDOSTATKU SOUDNOSTI, PUDU SEBEZACHOVY A PRECENENI VLASTNICH SCHOPNOSTI)
0/0
29.4.2005 15:42

Musae

"kamaradi"
Jestli nekdo z Vas vedel o nekom, kdo takhle na koleji slanuje, at uz ve vytahu nebo na prosteradle ci pro me za me na tkaničce od bot, tak je mi z vas fakt zle. Je to vase vina  
Protoze, ten, co se  slanuje na prosteradle nema dostatek zdraveho rozumu, ale ti, co vedi o tom, ze se k tomu nekdo chysta nebo ze tyto veci dela a nezakroci, tak je to nejodpornejsi, co si dovedu predstavit. To jsou teda pekni kamaradi! <br  />
Ja vedet, ze nekdo toto dela, tak ho zfackuju tak, ze na takove kraviny hned zapomene. 
Pochybuji, ze kdyby Koudyho jeho dobry kamarad zmlatil kvuli tomu, ze se takto slanuje, tak by lezl do vytahu. Nebo jestli mel holku, tak kdyby mu  udelala scenu a dala nuz do ruky, ze ji rovnou tedy muze bodnout.
Pak usudek neusudek, at jeho pud sebezachovy byl jakkoli maly, tak by to neudelal.
0/0
29.4.2005 15:40

Musae

Re:
chapu to tak, ze o Koudyho konicku nikdo nevedel, ale pry  se vedelo, ze se tu slanuji treba schody atd.
Pokud to neni na horolezeckem lane a s jistenim, tak ti, co o tom vedeli, jsou opravdu bezcitne zrudy. 
0/0
29.4.2005 15:46

iuos

hmm
bezcitné zrůdy? - a co byl on, když riskoval svůj život? pokud nikdo neohrožuje svým jednáním druhé, pak je mi úplně jedno, co dělá - zvláště, pokud vědomě ohrožuje sebe a myslí si jakej je frajer
0/0
29.4.2005 15:50

Musae

Re: hmm
Nemyslim si, ze to udelal s tim, jakej je "frajer".
To by u toho byla kupa lidi, nesel by sam.
Vidim to jako nedostatek soudnosti, podceneni nebezbeci. Vis, na to se nemusi volat ani psychoiatr. Holt, co nadelas, kdyz si to nekdo neuvedomuje, musis mu ukazat, ze je to blbost. A ze tim muze ublizit tem, co ho maji radi.
0/0
29.4.2005 16:09

iuos

hmm
původně jsem chtěl napsat, že plácáš nesmysly, protože on se orzhodl sám, ale pak jsem o tom přemýšlel a máš asi pravdu - jen bych tu vinu neházel na ostatní, protože on se rozhodl sám
 
Nebo jestli mel holku, tak kdyby mu  udelala scenu a dala nuz do ruky, ze ji rovnou tedy muze bodnout.
Pak usudek neusudek, at jeho pud sebezachovy byl jakkoli maly, tak by to neudelal.
 to by se toho vyřešilo hodně - blbost
0/0
29.4.2005 15:48

Musae

Re: hmm
Prosim, nevytrhavat z kontextu. Bylo to mysleno tak, ze by mu doslo, ze delani takovych veci je blbost a ze kdyby se mu neco stalo, jak by tim ublizil rodicum a dalsim blizkym lidem. A pak by neudelal TO, ZE BY LEZL DO VYTAHU NA MASTNE LANO
 
0/0
29.4.2005 16:05

iuos

hmm
no, snad máš pravdu
0/0
29.4.2005 16:06

80E-seven

Re:
ty budes pekna hysterka
0/0
29.4.2005 17:49

Musae

Re: Re:
hysterka, ne.
Jen jsem zazila, jak mi spoluzacka prestala dychat po srdecnim zechvatu ve tride, a zatim co se cekalo, zda se rozdycha sama nebo bude nutne umele dychani, tak metr a pul od toho vybuchli smichi dalsi mi spoluzaci nad hrou karet.
Duvod: nebyla to oblibena spoluzacka, takze jsem byla jeste s jednou holkou jedina, kdo shanel nekoho z ucitelu kvuli prvni pomoci a sanitku.
Ostatni se dal bavili a nevstali ani ze zidle.
Pak jsem se naucila divat na lidi jinak.  A alibismus a lhostejnost se podle me s lidstvim a kamaradstvim vylucuje.
Ale ty misto premysleni, odsuzujes. Utocis. To me privadi k myslence, proc? Jsi jeden z tech lhostejnych lidi? Citis se mnou obvinen?
Nemusis reagovat, nejde mi o tebe, ale o to, aby se lidi zamysleli, co je spravne. Kam az takove lhostejne chovani vede a zda jsou jim take vinni.
Doufam, ze kdyz si to uvedomi, tak to pomuze.
0/0
29.4.2005 19:16

Blackshield

Drsný...
Zvlášť když si uvědomím, jak jsem ve čtvrtek po deváté ráno zuřil, jakto že ku*va nejedou výtahy, že nestihnu vlak domů...
0/0
29.4.2005 15:08

peto007

dotaz
I ja som ho poznal a mozem dosvedcit, ze to bol velmi prijemny, vesely a inteligentny clovek. Vie niekto nieco viac o tom, preco nikto nezavolal zachranku a policiu az do rana? Bola to vraj sazka?.. Ak to niekto umyselne neurobil, dopustil sa trestneho cinu...
0/0
29.4.2005 14:50

jyra

Skoda takoveho cloveka...
No ja ho taky znala, ale jeste do vecera, nez jsem se dozvedela jmeno, jsem doufala, ze to nikdo znamy nebude... Lidi, je to strasny a usetrete si laskave svy vulgarnosti. Nevim, co ho to napadlo, ale cely me to pripada jako desne divny.
Jeste tuto stredu jsem se s nim potkala a byl takovy vesely - jako vzdycky - a pak sruhy den rano... Venoval se tolika vecem, co se tykaly skoly - akademicky senat, kolejni rada... Novy clovek na ta mista se bude shnat tezko! 
Co takhle usporadat nejakou pietni akci, ti co ho znali urcite uznaji, ze si to zaslouzi...
0/0
29.4.2005 13:19

Arny_71

Re: Skoda takoveho cloveka...
" byl takovy vesely - jako vzdycky" Tentokrat tu veselost kapanek prehnal, tetka...
0/0
29.4.2005 14:30

mdz

Re: Re: Skoda takoveho cloveka...
Neznals ho, tak si usetri zbytecne hloupe reci...
0/0
29.4.2005 15:23

Arny_71

Re: Re: Re: Skoda takoveho cloveka...
I kdyz jsem ho neznal, tak si muzu dovolit projevit svuj komentar, holoubku. Nevim, jestli tam zahucel kvuli nejake idiotske sazce, nebo kvuli nejake rozhodnozce - at tak ci tak, moc inteligence neprojevil.
0/0
29.4.2005 15:29

mdz

Re: Re: Re: Re: Skoda takoveho cloveka...
Ale ja Ti nezakazuju projevit komentar, mluvil jsem o hloupych recech.
Inteligence neni mirou pudu sebezachovy.
Fajn, ale to, ze (jak pises) neprojevil moc inteligence, kdyz tam lezl, neznamena, ze ho zaskatulkujeme jako hulice, socku a buhvi co jeste, coz tu nekteri delaji....
 
0/0
29.4.2005 15:39

mmma

Byl fajn
Vazeni redaktori idnesu, proc si nejdrive nezjistite zakladni fakta o tom, jaky byl? Proc se ptate lidi, kteri ho ani nemohli znat (studuji jinou fakultu)? Vzdyt Koudyho tady znalo spousta lidi, bud jako kamarada (my starsi) nebo jako cviciho, vsichni si ho pamatujeme jako milyho, chytryho a hlavne hodnyho kluka, kterej stihal studovat, vyucovat, byt ve Skasu, slouzit v labu, chodit tancovat, jezdit po Praze na kole,... Proste byl fajn a nezapomeneme!!!
0/0
29.4.2005 12:55

carlossssss

BLB !!!!!
0/0
29.4.2005 6:02

ebenez

Re: BLB !!!!!
to mluvis o sobe????
0/0
29.4.2005 11:41

HAL9000

Je to divné
Na celé záležitosti mi připadá divná jedna věc. Jak to, že o něm nikdo ze studentů nevěděl a našel ho až přivolaný výtahář? Pokud by šlo o sázku, nebo o nějaké předvádění se, asi by u toho byli nějací svědci. 
0/0
29.4.2005 6:01

Kyki

Re: Je to divné
uz te vidim jak se hlasis k tomu, ze jsi vyhecoval spoluzaka ke skoku do sachty
0/0
29.4.2005 9:36

Larrax

Re: Re: Je to divné
Neposkytnutí 1. pomoci je trestný čin..... na rozdíl od nějakého hecování.
0/0
29.4.2005 13:02

Musae

Re: Re: Re: Je to divné
Souhlasim, pokud tam nekdo byl, tak bych je zavrela.
0/0
29.4.2005 15:18

Radek.V

Re: Re: Re: Re: Je to divné
Po padu z 19. patra dotycnemu tezko neco pomuze.
0/0
29.4.2005 19:09

hovnival-

@@
tak nevim......... taky jsme na koleji chlastali...a to dost silene, ale i kdyz jsme byli vorzraly jak dobytek, tak jsme stale nastesti dokazali premyslet........   
0/0
29.4.2005 5:48

CIANO

Re: @@
jo ja taky přemýšlel ale vždy až ráno ....třeba na bani se chcalo z římsy z 11 patra většinou tak ze 3promilema
0/0
29.4.2005 9:47

Karel Polivka

Co vyplývá z této smrti?
Jednoznačná nominace na Darwinovu cenu. :-) http://www.darwinawards.com
0/0
28.4.2005 22:55

vver440

není nad vyskokoškolskej výkvět inteligence
skákat do výtahový šachty není zdraví a co bude dál
prej se na kolejích bude skákat rovnou z voken
0/0
28.4.2005 21:38

veverka25

Re: není nad vyskokoškolskej výkvět inteligence
Ako cierny humor je dobry, ale na tomto mieste ho pouzivat je dost nemiestne. A asi necitas dost spravy, ale aj toto sa uz stalo. Minuleho roku na poludnie chlapik skocil z 20, tiez to bolo dost krute a zahalene kopu tajomstvami.
0/0
28.4.2005 21:44

vver440

Re: Re: není nad vyskokoškolskej výkvět inteligence
humor bejt musí, ale jako bejvalej výtahář vím, že to co předved není moc chytrý, nehledě na to, že zničil výtah...
0/0
28.4.2005 22:24

HAL9000

Re: Re: Re: není nad vyskokoškolskej výkvět inteligence
Podle mne je jen poškodil jedny dveře.
0/0
29.4.2005 5:58

marxyz

Re: Re: Re: není nad vyskokoškolskej výkvět inteligence
seš magor!
0/0
29.4.2005 9:28

Jesuslives

Diskuze
Tady je presne videt, kdo se pohybuje v tom prostredi a kdo si sem prisel jenom placat jatra jako na kterejkoliv jinej prispevek, kdyz se nekdo zabije, nekdo nekoho a podobne..
0/0
28.4.2005 20:45

barbudo

Teda nevim ...
... ale slaňovat a lézt po mastném roztřepeném ocelovém laně je něco lautr jiného ...
0/0
28.4.2005 20:26

Jirkaa

Kam až daleko?
Myslím si, že dnešní doba nás hrozně rozmazlila. Máme všechno pohodlí, dost potravin apod. (kromě pár výjimek). Začali jsme se nudit. Máme peníze, máme volný čas. Začneme se věnovat různým adrenalinovým sportům. Když ne sportům tak různým hazardům (i tam jde o adrenalin - např. projíždění křižovatek na červenou, jezdit na dálnici přes 200 atd., atd. To hrozné pohodlí, které tu v Evropě máme nám změnilo žebříček hodnot.. Začali jsme preferovat zábavu před vším jiným. Začali jsme z nudy riskovat životy své i ostatní. Nevím jestli je to dobře.
0/0
28.4.2005 20:05

mdz

Re: Kam až daleko?
Vis, ale tohle nebyl ten pripad. Tenhle clovek studoval, ma te vysce ucil, mel dalsi praci-ucil na stredni, zastupoval studenty v senatu a rozhodne se neda rict, ze by se z rozmazlenosti nudil. Byl to muj kamarad a zprava o jeho smrti me dost sebrala. Skoda laskaveho cloveka, jakym on byl.
0/0
28.4.2005 20:14

TomášM

Re: Re: Kam až daleko?
já bych spíš řek'  že to byl pěknej pičus
0/0
28.4.2005 20:50

Nunys

Re: Re: Re: Kam až daleko?
Koleduješ si o malér.
0/0
28.4.2005 21:47

Karel Polivka

Re: Re: Re: Re: Kam až daleko?
Nikdy jsi neslyšel o selekci druhu? :-) Dobře mu tak.
0/0
28.4.2005 22:45

R@ndom

Re: Re: Re: Kam až daleko?
A ty jsi ho znal, že to o něm tvrdíš? Z takových příspěvků je mi dost zle, protože mne cvičil z Unixu a rozhodně bych si nedovolil o něm tvrdit to co ty.
0/0
28.4.2005 21:52

ebenez

Re: Re: Re: Kam až daleko?
sam si zamindrakovany hovado. Protoze kdybys nebyl, tak tohle nemuzes nikdy napsat. Koudy byl fajn kluk. Zajimalo by me, jak si muzes osvojovat pravo nekoho soudit, nekoho, koho ani neznas.
0/0
29.4.2005 11:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.