Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Klaus obvinil Zaorálka, že schvaluje urážky z EP

Václav Klaus napsal Lubomíru Zaorálkovi. Vadí mu, že se šéf Sněmovny ztotožnil s urážkami, které o prezidentovi řekli dva členové europarlamentu. Nechápu, že je schvalujete, napsal. Místopředseda EP Vidal-Quadras a šéf ústavního výboru Leinen kritizovali Klausovy názory na ústavu EU.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

evilcock

KLAUS
PAN KLAUS SOUSTAVNĚ POŠKOZUZE DOBRÉ JMÉNO NAŠÍ REPUBLIKY V ZAHRANIČÍ. VĚŘÍME, ŽE UŽ HO KOMUNISTI PODRUHÉ NA HRAD NEDOSADÍ.
0/0
6.5.2005 16:05

Vifon

Zamrdálek
je pablb, jako skoro všichni sociáldemagogové!!!!!
0/0
3.5.2005 17:15

Petr1234

EU
Je fakt že Euroustavu jsem nečetl, ale asi to budu muset udělat, nebo nějakej výcuc. Ale moc se mi nelíbí postoj EU. Věřte že to poslední o co EU jde je náš prospěch, naopak jim jde o to aby mohli z našeho trhu vytřískat nejvíc a aby nám zabránili v blokování jejich aktivit. Jsem pro EU, ale z hlediska otevření hranic a společné měny a těcto důvodů, ale jinak je to špinavej obchod, zvlášť po tom co chtji přijmout bulharskou a rumunsko
0/0
3.5.2005 16:45

Náton

Cha cha
Supernarcis Vašíček Klausů se cítí uražen. A trucuje. No ne že by to ti urážníci nepřehnali, ale aby se musel poslanec omlouvat za svá politická prohlášení, kam bysme došli??
0/0
25.4.2005 21:07

KADO

Vsichni jste B L B C I !
   
0/0
25.4.2005 20:53

hzahza

cenzura evropské federace
Hlavní problém je v tom, že Zaorálek svým prohlášením podkopává svobodně v rámci evropy vyjádřit vlastní názor (a to dokonce prezidenta svrchované země) a tím vlastně zavádí evropskou cenzuru. To, jestli má prezident pravdu, ať si každý přebere sám a vyjádří to doufejme že v referendu.
0/0
25.4.2005 15:15

karoten

Re: cenzura evropské federace
Právě si vyjádřila svobodně vlastní názor, v rámci iDnesu, blbá hzahzo. Zároveň i já na Tebe.
Cenzura je zásah třetí, zpravidla skryté osoby skrze instituci. Nevíš co plácáš namodralá obdivovatelko Velikého Pyjuse 
0/0
26.4.2005 10:45

dzzin

Re: Re: cenzura evropské federace
Velkej Pyjus seš ty. Nemá smysl přít se o lingvisticky přesný význam slova "cenzura", ale o vlastní sporné téma. Ja osobně to s tou cenzurou chápu jako jakousi nadsázku, označující arogantní a téměř diktátorský postoj evropských politiků k představiteli našeho státu - cenzura to zatím naštěstí není, ale oni by si jí určitě přáli. Tady nejde jen o názor na ústavu - jde o názor na korektnost politické diskuse a demokracii; jde o právo prezidenta vyjádřit se. To že jsme rozpolcení sice nehovoří zrovna v náš prospěch v této konkrétní době, ale může v budoucnu - a ještě že jsme. Je to natolik zásadní problematika, že spor, který teď mezi hradem a PS vznikl, může alespoň lidi více inspirovat a donutit přemýšlet. Jednobarevný kampaně (jako třeba vstup do EU) nesnášim a dělá se mi z nich blbě.
0/0
26.4.2005 18:16

VláďaK

??
Copak to se dělá,aby ,,čestný" předseda strany řekl něco proti svým.Přece oni mají ve všem pravdu.
0/0
25.4.2005 14:31

Mr_gogo

S.Klausi,
mne zase vadi, ze mluvite i mym jmenem, jako obcana CR. Ja jsem vas nevolil a ani jednu z komunistiskych stran, ktere vas na tento post dosadily. Vase urazene ego je mi ... a moje hrdost je ciste moje soukroma zalezitost. A jestli mam byt hrdy na CR s tim co predvadi politici vsech nasich stran, tak k tomu snad neni co dodat.
0/0
25.4.2005 14:17

huhu007

Zaorálek schvaluje pouze pravdivé výroky europoslanců :-)))
Měli bychom se zaměřit, zda jsou výroky Klause čestné a pravdivé - samozřejmě nejsou. Logickou odpovědí na takové výroky je tedy to, že je jejich původce označen za lháře, co škodí vlastní zemi. Tak se i stalo a tak to prostě je. Hysterické řvaní modrostrak a jeich hulibrků na tom nic nezmění...
0/0
25.4.2005 13:02

ProfesorR

Re: Zaorálek schvaluje pouze pravdivé výroky europoslanců :-)))
No, podívej, on si s tou hysterií začal ten Quadras, protože řekl, že "Jeho  (= Klausovy) argumenty proti ústavě jsou předpojaté, zavádějící i lživé", aniž by si jakkoli dal práci s tím, aby dokázal, CO je na Klausových argumentech lživého...
 
Přitakávání Zaorálka je v tomto kontextu opravdu kýváním oslíka, který se chce zalíbit...
0/0
25.4.2005 13:33

krutaska

Klaus ma pravdu
Ja s Klausem souhlasim taky, i kdyz nepatrim k jeho obdivovatelum, spise naopak. Co nam prinesla EU krome miliardovych nakladu za vstup, zavirani nevyhovujicich provozu, vyhazovani lidi z prace, omezovani vyvoznich kvot, likvidace zemedelstvi, vinarstvi, zdrazovani? My Cechacci budeme vzdycky vlezprdylkovat a poklonkovat komukoliv, ted zase pro zmenu EU. Po schvaleni Euroustavy si tady uz ani neuprdneme, budeme radi, kdyz nam dovoli dychat a nase kvalitni cesdka vyroba(alespon nejaka) bude nahrazena partiovym smejdem z EU za drahe penize a nebo az nase zemedelstvi zlikviduji uplne, to se potom budou diktovat ceny za jejich produkty! Jednou tady bude stat chleba 50,- Kc a nebude to dlouho trvat. Tomu uz se nevyhnem tak jako tak, ale zachovejme se aspon narodni hrdost a nezavislost a o to Klausovi jde! V tomto mu verim, uz ma zlatou trafiku, takze ted uz mu jde jen o blaho naroda, svoje si uz zajistil.
 
 
0/0
25.4.2005 9:18

ProfesorR

Re: Klaus ma pravdu
Souhlasím a jen bych upřesnil, že jeho "zlatou trafikou" je především jeho úroveň myšlení, kterou o jedno až dvě "patra" převyšuje své politické odpůrce. A to je právě to, co mu oni nemouhou odpustit, a tak "okřikují"...
 
Kéž by se našlo více politiků na úrovni, kteří by se byli ochotni o těch věcech vážně bavit a nelakovat pořád jen věci buď na růžovo nebo na černo, dle toho, jak se jim to hodí...
0/0
25.4.2005 12:44

j@ck

Re: Re: Klaus ma pravdu
chceš říct slepý mezi jednookými králem? spíš jenom uhlazený arogantní pitomec bez nějakých zvláštích schopností vyjma jedné - a tou je přesvědčit stádo o své genialitě. PS: a V.K. to nelakuje jak se mu to hodí? on by se rád zapsal jako tatíček českého národa (alespoň jako Masaryk) - na to mu však chybí schopnosti i inteligence, vždyť je to koneckonců jenom přiblblý úředníček z prognostického úřadu.
0/0
25.4.2005 13:10

j@ck

Re: Re: Re: Klaus ma pravdu
jenom dodatek pro ty, kteří by mi vytýkali, že se nebavím věcně a jen urážím - na argumenty nemám čas, protože letím pracovat a přesvědčovat někoho o tom, že klaus je blbec, to stejně nemá význam. buď to člověk vidí sám, nebo nevidí.
0/0
25.4.2005 13:12

ProfesorR

Re: Re: Re: Re: Klaus ma pravdu
No vidíš, sám ses tu několikrát ve svém příspěvku trefně pojmenoval
0/0
25.4.2005 13:16

Majkyho_pupik

Re: Klaus ma pravdu
EU nam treba prinesla miliardove investice do infrastruktury, ekologie atd..moznost volneho obchodu s nejvyspelejsimi staty Evropy. Moznost volne studovat, cestovat a nekde i pracovat kde se nam zlibi. Vyhazovani lidi z prace souvisi se spoustou veci /treba neschopnost konkurence/ a rozhodne bych z toho nevinil EU. Co sem slysel tak si nasi zemedelci diky subvencim z EU docela polepsili. Hrdost a nezavislost bysme si jiste zachovat meli,ale to urcite pujde i v ramci EU..
0/0
25.4.2005 13:39

fel_low

Klaus disidentem...!
"Dopustíme-li, aby i nejvyšším představitelům České republiky bylo zakazováno účastnit se diskuse o zásadních otázkách, které ovlivní život občanů naší země na dlouhá desetiletí..." Proboha, kdo komu co zakazuje? Ti poslanci zakázali Klausovi, aby o euroústavě mluvil? Když někdo žvaní nesmysly, tak prostě vstanu a řeknu "žvaníš nesmysly", a je to. A Vašíkovi někdo řekl, že žvaní nesmysly, a on teď vřeští na všechny strany, jak se mu pošlapává svoboda projevu... A když mu doma řeknou - "ale ty, Véníku, fakt žvaníš nesmysly", tak se rozběsní a začne posílat dopisy přes dvě ulice. Mám pocit, že se poslední písmenko v příjmení našeho prezidenta začíná přetavovat. Na "N".
0/0
25.4.2005 9:05

maroons

já s Klausem souhlasím
Po tom všem co se v posledních měsících odehrálo "z vůle EU" nemám nejmenší pochybnost o tom, že by jsme se měli vážně zamyslet nád tím, o čem ta unie je a minimálně si připustit, že jsme především trpěným "odbytištěm" a naše proklamované právo připomínkovat procesy v EU, a třeba s nimi nesouhlasit, zůstává jen na papíře. Měl jsem možnost si vyzkoušet v rámci podnikové evropské rady zaměstnaců s něčím nesouhlasit a reakce Francie a Německa mě natolik šokovaly, že považuji Klausovy postoje za opodstatněné a potřebné. Je na nich minimálně vidět, kolik prostoru je nám předem vymezeno. Nemyslím, že by jsme s tím spokojit.
0/0
25.4.2005 8:27

MUDr. Martin Havrda

Klaus se nechová jako státník.
Václav Klaus mění svou identitu, jak se mu to zrovna hodí. Jako "občan" se velmi tvrdě vyjadřuje k Evropské Unii (což by z úst prezidenta země, pro niž je integrace do Unie již 15 let základním politickým cílem, znělo poněkud divně), ale pokud někdo jeho výroky označí jako zavádějící (což je v diskusi mezi občany jistě naprosto přípustné), najednou je Klaus "prezidentem" a uražena byla celá republika a její majestát. Ješitnost a hašteřivost není dobrou vizitkou státníka.
0/0
24.4.2005 23:07

sevig

starej cip
at je ten starej cip na hrade rad ze je rad , ze lidi zapomeli na kuponovou privatizaci , nikdo ho nikam nezve ,se nudi a vymysli chujoviny
0/0
24.4.2005 22:28

osvetitel

<><><>
Ale ze za 75%ty vseho co se deje ve strednim vychode maji hlavne prsty Cinane a Rusove stim uz se hloupejm Cechum nikdo nepochlubi protoze izolace amiku nemuze byt v Evrope na skodu ze? Hlavne ze se odvraci pozornost od "dulezitejsich" Evropskych problemu treba tima "holejma lebkama" a nic nedelanim stim "Romskym problemem!"zatimco si v Praze davaji sraz ti "skalni"z celeho sveta!
0/0
24.4.2005 7:27

osvetitel

<><><>
Ted jeste k tomu "Iraku" pro ty blbecky co nadavaji "vsem amikum " pri hymne za ten Irak!Ty "ZHN byli jeden z duvodu ale ten hlavni byl ze po "strate" toho Afganistanu hledal "Ladinek a spol. " novou zemi a jelikoz Saudove neprichazeli v uvahu kvuli te "kralovske" rodine kterou by chtel "Ladinek" zlikvidovat a oni jeho take, tak byla opravnena obava ze to bude Sadamuv Irak!Ale par sasku co chteji mlzit proti amikum vam vzdycky "vysvetli" ze ne, ze naopak  Sadam proti "nim" bojoval"! Oni maji sve cile, ale horsi jsou ti Cesi co jim to zerou a mysli si ze jsou "CooL svoji nelibosti vuci amikum!
0/0
24.4.2005 7:17

osvetitel

<><><>
Po jedne strance jsou si Havel i Klaus podobni ze zadny znich se nechce totalne distancovat od USA az nato ze V.Klaus je "pragmatictejsi" oportunista ,ktery vedel ze blizsi kabat nezli kosile!Ale jelikos je mezi "mlynskymi koly" ktere na nej tlaci tak nema na vybranou!Pouze par naivnich Cechu nechape z ceho se sklada CR a kdo je u moci!Proto take zapad preferoval pro ty zmeny V.Havla jako kompromis a asi dobre vedel proc!Ale celej ten "problem" toho Evropskeho a svetoveho usporadani je moc komplikovany na to aby mohl nekdo jen kritizovat amiky za ten Irak a tim odvracet pozornost od "jinych" problemu!
0/0
24.4.2005 7:02

osvetitel

Re: <><><>
Hergot to jsem popletl chtel jsem napsat blizsi kosile nezli kabat tak se to rika ze?
0/0
24.4.2005 7:06

Isabelle

Re: Re: <><><>
Svetylko...proc si pises sam sobe ?
0/0
24.4.2005 7:20

osvetitel

Re: Re: Re: <><><>
Asi ne "sobe" kdyz to ctes ty ale protoze me to bavi kdyz jsem vsjo spjaty si procvicovat Cestinu!Ps.Dnes vam to nase 18tka vrati zato jak jse byli zli na Cechy hehe!
0/0
24.4.2005 7:29

Isabelle

Re: Re: Re: Re: <><><>
Kanada juniors vyhrali ...( hokej )
0/0
24.4.2005 7:35

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: <><><>
Sakra to uz se to finale hralo?Ja myslel az v 7 vecer Ceskeho casu asi jsem to zaspal no!
0/0
24.4.2005 7:44

osvetitel

Re: Re: Re: Re: Re: Re: <><><>
A namlatili jsme vam alespon za Cechy?
0/0
24.4.2005 7:45

Isabelle

Re: Re: Re: Re: Re: Re: <><><>
0/0
24.4.2005 7:46

osvetitel

<><><>
JJ kostky jsou "vrzeny" a ted uz me zajima jen jestli ta "svoboda" v tom CR bude miti delsiho trvani nezli v tom CSR! Mozna  se mela CR udelat neutralni  a vice se ridit podle te pisne "modlidba pro Martu" a  na misto angazovani se v tom" novem "svetovem seskupeni, si radsi pockat jak to dopadne a kseftovat  zatim na vlastni pest! Ale to by to musel miti " CR "v "rukach nekdo jiny!
0/0
24.4.2005 6:50

poslanec_termit

Jsem hrdy na naseho presidenta
Stydim se ta mnoho bezmozku, kteri do teto diskuze prispivaji s utoky proti vlastnimu presidentovi, misto toho, aby je znepokojovalo, ze cizi politici vyzyvaji naseho presidenta k demisi  
Za co se stydim je to, ze kdyz se v Praze schazeji komanci tak jde protestovat jen 20 lidi.
 
0/0
24.4.2005 3:36

český fasz

Re: Jsem hrdy na naseho presidenta
ukazujes jenom sve vlastni frustrace a malost. jako obvykle. nic jsi nepochopil.
 
jinak, byls na ty demonstraci? nebo jenom pindas?
0/0
24.4.2005 11:08

_69_

Vasik tomu dava na maderu
¸.·´¯)o(¯`·.¸
0/0
24.4.2005 1:52

český fasz

Stydim se za sveho prezidenta
Myslim, ze by bylo celkem zajimave, kdybychom udelali podobnou akci jako nekteri odpurci Grose. Vylepit v Praze megaboardy - Stydim se za sveho prezidenta. A ten nejvetsi dat na misto Stalinova pamatniku.
 
myslim, ze by to stalo za to.
0/0
23.4.2005 21:20

vlákno

Re: Stydim se za sveho prezidenta
Něco takovýho udělal v 98 Čtvrtníček a byla to velká sranda, bohužel Klaun je natolik otravnej, že se ho nezbavíme asi ani po jeho pohřbu, bude nás tu jeho populisticko-národovecko-účetnický duch strašit asi navěky . Lepší nebrat ho příliš vážně, je to taková česká kuriozitka, kterou vyprodukoval bolševismus v nás.
0/0
23.4.2005 23:15

ventas

Re: Re: Stydim se za sveho prezidenta
sečteno potvrzeno ..... absolutní souhlas
0/0
24.4.2005 19:06

KADO

Banane jsi pako!
 
0/0
25.4.2005 20:52

vlákno

Klaune n e s e r
pokud nejsi schopen udýchat kritiku, tak sám nekritizuj. Radši už nedělej vůbec nic, někam zalez a tam chcípni, škody si už naší zemi napáchal dost.
Kdykoliv tě vidím, mám žaludeční problémy, pak aby neměla VZP problémy.
0/0
23.4.2005 19:29

zberanek

Zaorálek
Zaorálek opět boduje, schvaluje urářky europoslanců na hlavu pana presidenta a tedy nás všechny v ČR. Zaorálek svým jednáním nepřekvapil, jen je škoda že volby do PS budou až v roce 2006.
0/0
23.4.2005 18:57

Totedyne

Re: Zaorálek
Klaus se v aféře zařadil mezi Sládka a Grebeníčka. To je skutečně urážka prezidentského úřadu. Nikoliv ale od europoslanců.
0/0
23.4.2005 19:26

honzajaka

tak
o co tedy vlastně ODS vůbec jde? Zatím jen dokázali dost mlhavě vysvětlovat co je tedy špatně, ale návrhy na zlepšení zatím nic? Nebo se připravuje modrá superšance?
0/0
23.4.2005 17:53

abysser

Re: tak
ono nestaci se jen kouknout na ten blivajz Kotel.....
0/0
23.4.2005 18:26

honzajaka

Re: Re: tak
jaké geniální myšlenky jsem přehlédl tentokrát?
0/0
23.4.2005 18:31

jekul

Tak , tak
Za dob rakousko-uherského mocnářství byla veřejná urážka majestátu nejen těžký zločin, ale i skandální věc. Prezident Klaus se bohužel chová tak, jako by se  vracel někam do těchto dob: označit nelichotivou slovní sprchu na svou adresu od dvou význačných europoslanců za „bezpříkladnou urážku hlavy státu“ i navíc od něj připadá jako sebepomlouvačné sdělení, že hradní výšiny mohou způsobit výpadek nadhledu a ztrátu formátu. Pánům Leinenovi i Vidal-Quadrasovi přitom nešlo o nic jiného než o vyjádření silných pochyb o serióznosti a podloženosti Klausových výpadů proti euroústavě. Věcně mají totiž pravdu v tom, že mnoho Klausových trvale šířených ostrých výtek z textu eurosmlouvy vůbec nevyplývá a že o článcích ústavy, jež odporují jeho tvrzením, se jednoduše vůbec nezmiňuje.
0/0
23.4.2005 17:21

Model3001

Klaus z hradu ven!
Klaus je starej komunista. A na hrade jako prezident nema co pohledavat.
0/0
23.4.2005 17:11

celtic

Re: Klaus z hradu ven!
On není komunista, ale šílenej ješita, egoista a Narcis
0/0
23.4.2005 17:15

ferdapytlik

Re: Re: Klaus z hradu ven!
Rozdíl mezi ním a mnou je ten, že já jsem hrabal hrabičkama na zahrádce, ale jemu .....
0/0
23.4.2005 17:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.