Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Batole se přidusilo párkem v rohlíku

V centru Liberce se ve středu málem udusilo dvouleté dítě párkem v rohlíku. Leží v kritickém stavu v ústecké nemocnici. Chlapec vdechl sousto a na chvilku se mu dokonce zastavilo kromě dechu i srdce a krevní oběh. Liberečtí záchranáři něco podobného nepamatují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hasmen

Taková zpráva se čte dobře
16:44 - Stav dvouletého chlapce, který se minulou středu v centru Liberce málem dusil párkem v rohlíku, se zlepšuje. Řekl to ředitel nemocnice v Ústí nad Labem, kde dítě leží na JIP.
0/0
25.4.2005 16:57

menzl

Nezodpovědná matka
Na co jí televize Nova krmí reklamama na pribiňáky, jogurty a čokoládový tyčinky, když pak jde a koupí dítěti hotdoga ? Copak si neuvědomuje, kolik ty reklamy stojej peněz ??? 
0/0
25.4.2005 12:38

Borgh

Mít matku idiotku je holt o život.
0/0
22.4.2005 15:05

borivoj

Re: Mít matku idiotku je holt o život.
Copak to, ale mít dítěte s nickem Borgh totálního blba, to je taky utrpení.
 
Další moralista, kterej tady bude blábolit nesmysly. Tohle se může přihodit každé matce při krmení a že to byl hotdog je náhoda. Mohlo ho to potkat u piškotu, přesnídávky, polívky....čehokoli. Ale pak sem přijdou mravokárci a začnou žvanit blbiny, aniž by věděli, o čem to ve skutečnosti je, že?
0/0
22.4.2005 15:15

Borgh

Re: Re: Mít matku idiotku je holt o život.
S morálkou to nesouvisí ty trotle. Dát dvouletýmu dítěti hotdog je idiocie, ať už se s nim zadáví nebo ne.
0/0
22.4.2005 15:21

http

Re: Re: Mít matku idiotku je holt o život.
Borivoji ty ses teda peknej idiot. Zrejme nevis o detech nic. Moje kamoska naopak pracuje v nemocnici na detskym, kde skoro nedelaji nic jinyho, nez ze tahaji nestastnym detem z krku nejen parky, orisky a podobny veci, o kterejch je KAZDA mama poucena, ze snadno v uzkem detskem hrdle zaskoci, ale i koralky, mince, zatky a podobne. Kdyz nejaka matka da batoleti na hrani volne sypany koralky, je to proste krava a tecka.
Bohuzel nebetycna blbost tech zen, kterym bych nikdy nepovolil dite, dosahuje mnohem vetsich vysin. Dokazuji to maly deti s poleptanym jicnem, protoze maminka si dosla do kramu stocit Savo do lahve od mineralky a nechala to na kuchynsky lince - pravidelne se opakujici pacienti, poleptany patro, jicen, kanyla (dira do krku), kvuli dementnimu rodici ma vystarano na celej zivot.
A ty, kterymu je mozna stezi 17, budes mluvit o blaboleni nesmyslu? Je mi te lito, protoze jsi blb.
0/0
22.4.2005 18:09

tgr

Re: Mít matku idiotku je holt o život.
No ono se stačí jít podívat do McDonalda, kolik je tam rodičů idiotů ...
0/0
22.4.2005 17:13

pierraque

Re: Re: Mít matku idiotku je holt o život.
Tam Hotdog neprodavaj, bez se tam podivat ty abys priste vedel..
0/0
23.4.2005 11:22

S.P.Q.R.

Asi tak ...
To by mě zajímalo, co asi dělali ostatní lidi na ulici, než přijela záchranka - ale já to vlastně vím, stáli jako sudičky kolem děcka, dělali mrtvý brouky a se zájmem sledovali to modrání ... a pak ti blbečci budou mít na netu plnou hubu hodnocení našeho zdravotnictví ...
0/0
22.4.2005 14:25

crupier

Re: Asi tak ...
Problém je v tom, že drtivá většina lidí prostě neví, jak poskytnout první pomoc.
0/0
22.4.2005 14:37

babacek

Batole
Nachci být staromódní a patřit mezi ty co říkají dříve.Ale,faktem je to,že nepamatuji aby matka dala tak malému dítěti takovou potravinu.Za to můžeme poděkovat jen dnešní uspěchané době a rychlému občerstvení.
0/0
22.4.2005 14:11

angr

Re: Batole
Chceš říci, že v dnešní uspěchané době není dítěti co a kde koupit. Já ti rozumím, přeci nebudeme hledat chybu tam kde je. Kokokodák.
0/0
22.4.2005 14:24

babacek

Re: Re: Batole
Právě,že v dnešní době je možno koupit téměř vše.Ale,některé matky davají přednost takové stravě aby jí to nestálo pokud možno čas žádný.A pak to takto dopadá.A tu inpertinenci jsi laskavě nechte pro svojí matku.
0/0
22.4.2005 14:57

crupier

První pomoc
Nejhorší na tom je, že mu nikdo nebyl schopný před příjezdem sanitky poskytnout první pomoc. Drtivá většina lidí to prostě neumí. Mělo by se to mnohem důsledněji než doteď vtloukat děckám ve škole, včetně nácviku a taky zkoušení a známkování, mělo by to být, nikoli jen formálně, součástí řidičských zkoušek a pro ostatní aspoň pořádat zdarma kurzy. Spousta lidí umírá naprosto zbytečně.
0/0
22.4.2005 13:57

babacek

Re: První pomoc
Ano souhlasím s vámi.Mělo by to být součástí jak školství,ale i např.součástí při školení o bezpečnosti práce.Nebo nějak podobně.
0/0
22.4.2005 14:15

sHanka

Re: První pomoc
To mas pravdu, pritom ho stacilo predklonit a dat mu herdu do zad, aby se mu to v krku uvolnilo a mohlo to vyplivnout. Zatim tam cekali az prijede zachranka, je to desne.
0/0
24.4.2005 8:33

CIANO

hamburger
když chceš hamburger ....tak si dej ku.va pááárek
0/0
22.4.2005 13:50

qas

a pak si nedej ....
Před článkem ilustrační foto "Hot dog, párek".
Že tam nedali radši makovou buchtu ...
0/0
22.4.2005 13:23

Jarnet

:-(
Nema davat matka 2-letimu diteti parek v rohliku.................!!!!
0/0
22.4.2005 12:38

mulz

Či nebo čiži
Dvě děti si hrají na písku. Jedno se nesměle zeptá: "Hej, kolik ti je?" "či nebo čiži." "tak či nebo čiži?" "Nó, či nebo čiži." "Hele koužíš?" "Jó" "Chlašťáš?" "jó" "Šploště ňaďáváš?" "Kujva JO!" "Šouložíš?" "Čo to jé?" "Takže či!"
0/0
22.4.2005 12:19

ickis

Pan doktor..
.. by mel flaknout zleva zprava matce toho robatka... krmit takove male pachole hotdogem je zverstvo :-/
0/0
22.4.2005 12:15

borivoj

Re: Pan doktor..
Tak do téhle diskuze jsem šel jenom proto, abych si ověřil, že tady fakt najdu takovýhle bláboly. A nezklamals - hned druhej odshora!
Proboha, běžte do háje, moralisti přechytračelí! Dyť tomu děcku mohlo zaskočit cokoli! Je úplně jedno, že to byl zrovna hotdog (i když tím neschvaluju cpaní fastfoodovejch produktů malejm děckám). Dáš tomu děcku kousek piškotu, vdechne ho a máš stejnej problém. A takoví jak ty tady pak budou vyřvávat, že to děcko měla matka u jezení piškotu líp hlídat, co? Ach jo....
0/0
22.4.2005 12:36

killy

Re: Re: Pan doktor..
Viď Bořivoji, tak to přesně je.! K takovýhlemu článku připojuje mafra diskuzi, když vlastně není ani o čem. .. A diskuze k článkům z černých kronik, kde se píšou holý pravdy o našich minoritních spoluobčanech se buď nepřipojujou nebo mažou po 20 příspěvcích...
0/0
22.4.2005 13:19

CZMiki

Cože?
Dvouleté batole?!
0/0
22.4.2005 12:13

sHanka

Re: Cože?
Batole to je do 3 let veku.
0/0
22.4.2005 12:38

strycek_Pompo

Re: Cože?
Batole: dítě ve věku od jednoho roku do tří let. Zdroj: Encyklopedie Universum. Batole: dítě ve věku od jednoho do tří let. Zdroj: Malá Československá encyklopedie
0/0
22.4.2005 12:41

CZMiki

Re: Re: Cože?
OK, uznávám, ale ve dvou letech už se snad děti běžně nebatolí ne...
0/0
22.4.2005 13:53

Moshe Dayan

Re: Re: Re: Cože?
Podle většiny přízpěvků, se jejich autoři batolí dodnes.
0/0
22.4.2005 14:00

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: Cože?
A někteří si dokonce myslí, že se příspěvek píše se z a rozdělují jednoduchou větu čárkou.
0/0
22.4.2005 14:26

mafrahajzl

s
SMRT , to je taky STABILIZOVANÝ stav....
0/0
22.4.2005 11:42

HarryIKeogh

oběééééééééd......
1 kuře, 2 stroužky česneku, sůl, 18 másla Kořeněná omáčka: 12 šálku nakrájené cibule, 12 šálku kečupu, 14 šálku vody, 1 lžička soli, octa, cukru, worchesterové omáčky, chilli koření, 12 lžičky pepře
   
Naporcujeme si kuře na 4 díly, osolíme a vložíme do pekáče. Přidáme máslo, česnek, trochu citronové šťávy a polejeme kořeněnou omáčkou. Kořeněná omáčka: všechny uvedené ingredience společně povaříme asi 10 minut. Potom spolu s kuřetem pečeme asi 1 hodinu. Jako příloha se hodí hranolky, rýže, brambory, kaše ale i pečivo.
0/0
22.4.2005 11:41

Arny_71

Re: oběééééééééd......
Pro batolata doporucuji 4 magori ze 4.
0/0
22.4.2005 11:53

family

pozn.
Mám tři děti a problém dle mne není jestli 2 roky, 5 či šest let, či párek ano či ne. Může se to stát klidně i s jablkem, sušenkou, rohlikem nebo s chlebem . Jde o to , že doma, v klidu, se dítěti párek a cokoliv jiného nakrájí na patřičně veliké kousky, k tomu pití a je to v pohodě. Zeptáte-li se rodičů kolem, zda se jim přihodilo, že jejich děťátko mělo někdy problém s polknutím většího kousku potravy či dávením, věřím, že odpoví, že měli. Ale na rozdíl od zde popsaného případu měli štěstí. Hezký den Všem
0/0
22.4.2005 11:03

eBacil

Dítě není majetkem svých rodičů...
...a není tedy jen jejich věc, co mu dávají k snědku. Pokud si rodiče usnadňují nelámou hlavu s vhodnou výživou a nacpou dvouletému dítěti, co je napadne, je to ve své podstatě zanedbání povinné péče o dítě.
0/0
22.4.2005 10:42

blablabala

Re: Dítě není majetkem svých rodičů...
Ještě by to chtělo mnoho úderů rodičům do hlaviček ... Třeba by sejim konečně rozsvítilo.
0/0
22.4.2005 11:20

darkhalf

Re: Dítě není majetkem svých rodičů...
Zase tak extrémně bych to nebral...to bys musel mít někde v zákoně, že dát dítěti hotdog je trestné ...spíš je to obecně o blbosti rodičů...být doktorem, tak je na místě seřvu že to nezažili (i když on se spíš staral o to dítě)...ale víc se prostě dělat nedá...
0/0
22.4.2005 11:21

blablabala

Re: Re: Dítě není majetkem svých rodičů...
V dnešním absurdistánu by se mu seřvání rodičů mohlo vrátit jako napadení, soud a následná ztráta zaměstnání ... Ach jo.
0/0
22.4.2005 11:32

darkhalf

Re: Re: Re: Dítě není majetkem svých rodičů...
No jo...to jsem nějak nedomyslel...holt by musel řvát slušně, bez sprostých slov, aby ho nezažalovali za urážku...
0/0
22.4.2005 12:22

blablabala

Re: Re: Re: Re: Dítě není majetkem svých rodičů...
Tedy seřvat je potichu, ale zato důkladně!
0/0
22.4.2005 15:39

Mirco1

Re: Dítě není majetkem svých rodičů...
A jéje, zase někdo se socialistickým přístupem k věci. Rodina je SOUKROMÁ záležitost až do okamžiku spáchání trestného činu. Stát ani nějaký eBacil nemá nejmenší právo zasahovat do výchovy dítěte pokud tato neporušuje zákonné normy. Vy už byste asi taky chtěli, aby vám stát dal štempl i na to, ke které zdi si v obývacím pokoji dát fíkus, že?
Lidé od nás se smějí Britům, že to u nich došlo tak daleko, že se bojí tělesně trestat své fakany, aby nebyli vyšetřování, a na druhou stranu bychom nejradši se sociální pracovnicí konzultovali i kolikrát denně dítě pohladit. Lidé kteří si neváží svého soukromí jsou buď notoričtí exhibicionisté nebo politovánihodní chudáci bez schopnosti domýšlet následky svého uvažování.
0/0
22.4.2005 13:40

s(h)arka

pak máme mít zdravé děti...
když jim ve dvou letech dokáže někdo nacpat párek v rohlíku...to je teda dílo....
0/0
22.4.2005 10:10

blablabala

Re: pak máme mít zdravé děti...
To víš, tatarák na topince zrovna nebyl po ruce, a tak prcka odbyli hotdogem.
0/0
22.4.2005 11:29

Elrond Peredhil

ideální strava
Mexická a  Thajská kuchyně, uzeniny, hambáče - to je přesně to, co má dvouleté dítě jíst. Opravdu mu to neškodí.  A rovnou to chce, aby začalo pomalu kouřit a pít rum a fernet.
0/0
22.4.2005 10:00

80E-seven

Re: ideální strava
bezpochyby s tim uz to dvoulete (batole???) zacalo
0/0
22.4.2005 10:11

ant.

Re: ideální strava
Co jedí děti v Mexiku a Thajsku?
0/0
22.4.2005 10:16

80E-seven

Re: Re: ideální strava
drobky co spadnou ze stola
0/0
22.4.2005 10:18

Polárníliška

Re: ideální strava
Že mu mamka koupila párek v rohlíku přeci neznamená, že to tím krmí furt...
0/0
22.4.2005 10:49

jojoj897

Re: Re: ideální strava
to je fakt - ale nejlepčí v tom je stejně ta hořčice ......
0/0
22.4.2005 12:13

caradoc

Re: ideální strava
rum, stačí jenom rum Božkov
0/0
22.4.2005 14:15

vver440

jediný řešení podle min. zemědělství
a ministerstva zdravotnictví-zakázat párky v rohlíku a zavří prodavače tak na pět let
0/0
22.4.2005 9:42





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.